-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz golyani #4672 üzenetére
Akkor mutass 36000 ft-ért nekem hozzávaló villát.
Scootershopon 58000 ft a legolcsóbb, attackon 215 euro a legolcsóbb.
Néztem már régebben is, és sajnos ilyen drágák a villák. A runnerre ettől csak drágább lehet.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #4698 üzenetére
Nyáron bedúsul. Azaz melegben. Hidegben elszegényedik a keverék. Mindig hőmérséklethez kellene hangolni a kétüteműnek a karbiját, mert elég érzékeny. A hőmérsékletváltozásra amúgy is érzékenyen reagál minden, aminek nem injektora van, legyen 2 vagy 4 ütemű.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4886 üzenetére
figy,nem rakettát akarok épiteni 6literes fogyival(akkor felülök a CBRre inkább),hanem valami minimális átalakitással megúszható dolgot.ha csapágy,és főtengely csere nélkül nem lehet megúszni,akkor inkább hagyom igy.
tegnap este megtaláltam mi a baja a gépemnek:egyszerűen csúszik a kuplung,felhevül,megég,ezért nem megy melegen,amig csak félig zár össze a kuplung(5-8ezer között).amit nem értek,hogy miért csak félig zár össze?meg azt sem értem,hogy a malossi kuplungharang miért csak egy oldalon lila(égéstől). sztem a haranggal van a baj.(apám gépész,meglátta mekkora kicentirozó furat van a malossiban, elszörnyedt)
pufóm van egy leo zx,17,5ös karbi is,meg valami motoforce racsing állitható kuplung.(ezzel játszok ujabban ha van pici időm.
most itt hever a harang mellettem,WD40ben ázik,utána kis smirgli,mind neki,meg pofáknak,és hátha...
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4896 üzenetére
oké,értem.
kuplungban nem tudsz segiteni?
most még brutálisabb rugókat rakok bele,igy nagyobb fordulaton engedi majd ki a pofákat,de lehet ettől az lesz az eredménye,hogy hirtelen leég a francba az egész.ha könnyebbeket rakok bele,meg kis fordulaton kéne üzemelnie a gépnek,ott meg nem lenne túl erős.cserébe 5-6ezernél már izomból összeragaszkodna a pofa a haranggal,és nem csúszna.
valamint a kontrasztrugó keménységétől mi függ?a többit asszem értemeladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4898 üzenetére
no,megfeszitettem a kék rugószettemet,amennyire csak lehetett.most melegen is ha hirtelen nyéllel csinálok állórajtot,megy mint ökre,végig 8ezerrel
ha nem nulláról indulok,akkor még mindig szar,de ez mostmár végre használható az esetek többségében.lila kontrasztrugó van most benne.meg 3,7es görgők.nem a pofákat csiszolgattam meg,hanem a harangot.szappanos viz,WD40 csodákat művelt.pofák szerintem rendben voltak.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4988 üzenetére
este ha lesz időm megnézni előző tulaj enyémbe mit vett.akármi is,ilyen lassulást robin nem tapasztaltam sem haverok.heide racsing gumit tapadáshatáron túl lehet vele fékezni
viszont én is segitséget kérnék.előző tulajok szépen kicseréltek mindent a variátoroknál,kuplungnál.most végre összelőttem mit hogyan kéne,de összerakásnál kellemetlen meglepetés ért:4mm-el rövidebb a hézag a főtengelyen,mint ahogy szétszedtem.szal olyan mintha fölös távtartót szereltem volna be.lesem a robbantott ábrákat,és ami igen rosszul érintett, hogy pl az indinditó gumiperemes tárcsája mögött is van-volt nálam távtartó,miközben a robbantotton nem ir ide semmit.stb...
szal nagy a baj (ha kiszedem a távtartókat,akkor lehet kinyirom a szijat)
,és nemtom mitévő legyek.szervizbe elvinném,ha ismernék BPn közelben olyat,aki fejből vágja az éroxot,és nem csak logikázik,mint én.
szerinted?eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4990 üzenetére
légkulcs?hova,minek?tom,néhányan assziszik azzal kell szerelni,jól szét is barmolják a 6lapfejűt vele,de én eddig mindent meg tudtam ezen szerelni alapszerszámokkal.franciakulcs, kuplungfogó,villás sorozat.és azt gondolom,mivel nem a csavarok adják át az erőt,hanem a ricni,ezért borzalmasan nem is kell ezeket meghúzni.
4mm?a belső fix tárcsának a túlsó felén kapaszkodik bele a távtartó,és a tárcsa vastagsága önmagában tobb mint egy centi.úgy érted 4mm a 2 tárcsa közötti távolság?az oké,bár nekem nagyobb,nem is tolja ki teljesen a szijat a tárcsa széléig(kb 4mm marad)
tod mit,lefotózgatom a szanaszét szedett robit,oké?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #5041 üzenetére
hát igen.meg azért a 21paci előcsalogasátához elég komoly állitgatás szükséges karbik,kipuffok környékén.kis 50es éroxomat bezzeg simán 70esnek nézték szervizben,hogy milyen jól megy a drága.ETZ150es postással "gyorsultunk" (nemtom,h ő mennyire nyomta),de ha tolta neki,akkor letolná a kis 4 lovas érox.persze,könnyű,ha nonstop nyomatékmaximumon dógozik vki.
de ne akadj ki, haverunk szeret kamuzni
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #5043 üzenetére
mivel időm nem volt fékbetéteket meglesni(meg arra sem,hogy összerakjam a variátor deknijébe a csavarjait),ezért gondolkodtam.enyémen fém fékcsövek vannak,az nagyon sokat számit.lehet,hogy nem is annyira extra ami enyémben benne vannak.sőt a másik ami eszembe jutott,hogy csomó betéten nincs is ráirva a márka,tipusa...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Tothgera30
Ármester
-
ett
aktív tag
válasz golyani #5119 üzenetére
Így van, pontosan. 115-ig megy el a mutatóm, na jó szélcsendben 120 is megvan nagy nehezen km-ek után, és ekkor megy 93-at a gép gps-el mérve ha jól rémlik, és ugye az is csal minimálisan. Persze nem mindegyik ilyen pontatlan, de nagy sebességnél már rengeteg az eltérés.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #5146 üzenetére
émmeg egy jóval ganébb állapotút hajtok.apróbb nyűgök voltak vele,de kezd beállni.
enyémet 3x fújták már éppen szürke,sztem 1x biztosan totálkáros volt eleje.cserébe 18as karbi,rezo dob,általam elég jól behangolt variokkal,és fém fékcsövekkel heidenau racsing gumival.ez meg óra szerint 90-95körül megy gyári 50es hengerrel,4 literes fogyival.de 10km alatt széttépi a spirált,igy akár kamuzhatok is a végsebet illetően
és 2770 van az órámban is emiatt
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
Josh
tag
válasz golyani #5289 üzenetére
Hát nekem már nem gyári állapotú, de idáig úgy tudtam, hogy csak egy kipufogó volt rajta cserélve, mondjuk annak nem örülnék, ha fel lenne fúrva, mert ki tudja, hogy milyen minőségben csinálták, és nem lenne jó, ha pár ezer km múlva behalna a technika.
Valószínűleg szerintem az lehet az oka, a hosszú fékezésnél a nyikorgásnak, hogy olyankor van ideje a fékbetétnek felmelegednie, nem?
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs