-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
GalaHU
#52592
üzenetére
Remélem én is beírhatom majd fél év múlva, hogy elég még mindig a 8nm
András12345: Az hogy idővel gyengül, az lehet a termék hibája is. Fanatec CSL DD bázisa is gyengülhet idővel, ha hagyod hogy 1-2 csavar meglazuljon. A bázisra 15nm-ert írnak, hogy annyival kell meghúzni a tengely körüli szorító csavart, én többre húztam meg, és azóta nem lazult meg, nem gyengült.
Ha te erősödsz hozzá az jó, de én tuti nem állítanék az erősségen mert gyengének érzed. Örülj neki, hogy lazán megbírod tartani, és nem kell birkózni vele
-
-Rolika-
senior tag
válasz
JulesTS
#52589
üzenetére
Na most betettem kosárba csak a baset, perecet, v2 pedált és egy adaptert és lesokkolt a 27% áfa

Az utángyártott boost kitett honnan lehet beszerezni és mennyi az annyi?
Tapsyfüles: igen tudom, ezért is fordult meg a fejemben, hogy be kellene ruházni rá. Amúgy itt volt az egyik sorban a levonás.
Sajnos eddig 330e +boostkit +cockpit. Lehet nem most fogok beruházni rá
-
András12345
aktív tag
válasz
RobbyJr
#52591
üzenetére
Először én is azt hittem hogy elég lesz a Fana CSL elite max 6nm-e. 2 hónap után kevés volt. Aztán hogy elég lesz az Alpha mini max 12-je. Szintén 2 hónap után kezdtem gyengének érezni (aztán jött a garis szórakozás még két hónapig kb.)
A Simucube 2 Pro max 25nm-e elég szerencsére, magasabb kitartott erőn használom, mint a Mini max ereje volt, az felett még mindig ott vannak a részletek, amik nem vesznek el egy elnyújtott kanyarban sem
.
És nem birkózok vele, mások, akik próbálták, le akart szakadni tőle a kezük... Szóval tényleg nehéz így ajánlani, mert mindenkinek másak az igényei. -
válasz
Lincoln76
#52587
üzenetére
Ez sajnos a te bajod
Igazi autóhoz is ha hozzászoksz, egy idő után gyengének érzed, ott is állítasz az ellenálláson hogy jobban kapaszkodni kelljen
Ugye hogy nem.
Sokan elfelejtik, hogy amivel játszanak autós játékokat, annak a zöme szervó kormányos, és az emberek többsége nagyobb ffb-t használ, mint a valóságban amit nyújt az autó.
Ez nem kondizás, hogy minél jobban kapaszkodni kelljen a kormányba... aztán már tényleg olyan erősre rakod, hogy köze nincsen a valósághoz.
Aki ismeri Jarno Opmeert, ő igen erős ffb-t használ, na de meg van az oka is, mivel régen amivel versenyzett autóval, nem volt benne szervó kormány.
Nekem bőven elég a 8nm-es erősség, mivel jobban szeretem azokat a beállításokat amik tükrözik a valóságot.
Na de ezt csak az én véleményem, mindenki úgy használja ahogy akarja, ha több erő kell, akkor többet is kell költened
-
JulesTS
addikt
válasz
-Rolika-
#52585
üzenetére
Boostkitből az utángyártott olcsóbb... Itt sokaknak az van...
A fék pedálhoz lehet hogy kelleni fog majd utángyártott elasztomer készlet, mert a gyári sokaknak túl kemény.
Egyébként jó lesz így amit bepakoltál.
Esetleg a boostkit különbözetéből CSL LC bundle helyett CSL Elite V2 pedál jobb lenne. -
Lincoln76
aktív tag
válasz
RobbyJr
#52578
üzenetére
Szerintem ezt senki nem tudhatja, hogy a másiknak milyen erőkre vannak szüksége.
Az elején még én is azt mondtam, hogy az 5nm is elég lett volna, utána a 8 is kevés volt, most ott tartok, hogy 15nm.-en használom a GT7, mert így érzek mindent a legjobban.
55%-os brakforce-val a legerősebb elasztometerekkel.
Holott pont én is itt pnaszkodtam az elején, hogy túl kemény a fék. Akkor használtam 3 db 65-ös elasztomerrel és 20%, most 3 db 85-ös elasztomer van bent és a legkeményebb rúgó és 55 %-.on van a bázis.Az ember izmai fejlődnek és ezt nagyon jól tudják a fanatec-nél.
-
-Rolika-
senior tag
Sziasztok!
Mostanában eléggé elgondolkodtam a kormány vásárláson. Haverom fél évvel ezelőtt vett egy Logitech Pro-t és hétvégente azt tekergetjük ACC-vel Xboxon és elég komoly a cucc. Mindig is imádtam az autóversenyzést, de úgy érzem, hogy a hétvégenti játék kevés
Na de Logi Pro túl van a kereten bőven, de tegnap böngészgettem a Fanatec webshopot és összeállítottam egy szettet. Szerintetek ehhez kellene még valami? Cockpiten kívül.link Remélem nem rontotta a képet a feltöltés (mégjobban
) -
Korábban használtal e valamilyen kormányt?
Tudtad e ott állítani az ffb erősségét?
Ha igen az kb egy 2nm kormány lehetett tehát a különbség nagyobb mint egy Logi g29 en a 0 és a 100% erő közt.Vedd meg az alap Fana kormányt (5 nm) élvezni fogod mindenképp (ha ez az első kormány lesz akkor kisebb lesz a hanyatt esés mert nem tudsz viszonyítani)
Két hónap után vedd meg az után gyártott tápot itt a ph-n.
Az egy érezheto, nagy lépés lesz.
Hosszú nyujtott kanyarokban (parabolica pl Monza ban) a nagyobb erő állandó, de ha többet bír a kormány akkor amelle megmaradnak az apró részletek.
-
Saját tapasztalatból mondom, az F1-es kormányhoz bőven elég az 5nm, (könnyű, könnyen megmozgatja) de ha szeretnél rallyzni, vagy más verseny autóval menni, amihez nehezebb kormány is társul, oda meg már kevés az 5nm. 180W-os tápot vettem itt hardveren a Hajas féle tápot, ami tökéletes, és igen igen észrevehető az a 3nm többlet erő.
-
JulesTS
addikt
3Nm

Az 5Nm-es 90W-os táppal jön, úgy lesz belőle 8Nm, hogy 180W-os táppal használod, a bázis ugyanaz marad. A 180W-os táp lehet gyári Fanatec, vagy sokkal olcsóbb, de ugyanolyan jó utángyártott.
Érzésre a 8-as az 5-öshöz képest, meg olyan mintha egy új sokkal több részletet visszaadó bázisod lenne. -
kid46
aktív tag
Sziasztok. Valaki legyen kedves elmagyarazni nekem mi a kulonbsegba a fanatecnel az 5nm es a 8nm kozott ? Valami biztos van. Elnezest ha hulyeseget kerdezek de en egy egyszeru falusi gamer srac vagyok es ehhez nem ertek. Koszonom
-
-
Kommy
veterán
válasz
Bandit21
#52565
üzenetére
Én ezt a kit-et vettem meg. [link]
Így utólag már nem venném meg, mármint nem azért mert nem jó, hanem ennél jobbat is össze lehetne rakni, nem jó ez a rugó felépítés. A sárga elasztomerek simán szétmentek, pirossal használom. A rugóvezetőre vezettem vissz a hibát és esztergáltam mégegyet ami megtámaszt az elasztomer végéi is (beleül) mint a gyári.
Eladó szerintem persze soha semmi gond nem volt vele, és nincs beszerelési utasítás sem hozzá. -
Moby
veterán
Absz megértem, aki szerint vacak ez a műanyag QR lite. Használtam 4 napot, és már kotyog a tengelyen...
-
válasz
Találtgyerek
#52566
üzenetére
Köszönöm, és a 4 féle lehetőség közul melyeket?
Én arra gondoltam, hogy egy vegyes szettet rendelnek tőlük.
Össze
raktam egy rugó szettet is ali-n. Valószínű megrendelem és majd látom, elmesélem legalább
Ha más más ötlettel tud elő jönni, azt is köszönöm, jöhet! -
Üdv,
Csl pedál Loadcell kit kérdésem lenne.
Az alap szettel kezdtem, csl dd 5 nm, 2 pedál, p1v2Aztán jött Atesz váz, autós ülés, 8 nm, és legutóbb a load cell kit.
Érdekes hullámvasút ez a pedál dolog.
A dfgt -nel amit vagy 15 évig nyuztam egy squash labda volt a fék alatt, hogy ne legyen olyan könnyű.A t248 hoz adott t3pm egy tök jól a gyári 2 féle rugoval és az elasztometer pogácsával kalibralhato cucc. Kemény volt de megfelelő pedál úttal.
A csl pedál alap fekjet is szerettem bár azt hittem visszalépést jelent majd a t3pm hez képest.
Megjött viszont a csl lc kit.
Nyilván mennem kellene vele egy héten át legalább hogy biztos legyek ebben de nem jön be annyira mint vártam.
Persze gyakorlatilag alig 1 év alatt jutottam el a nulla ellenállás Logitech től ehhez.
Nem is a keménysége a fura hanem a pedál út hiánya.
Amúgy 50-55-60
%0körül érzem jól magam vele. Az Atesz féle pedaltarton van.Az az igazság hogy tudtam vele javítani a Silverstone időmon acc -ben tehát jó ez de egy minimális pedálut többlet jó lenne.
JulesTS ellátott pár tanáccsal ezek közul az egyik az volt hogy itt kérdezzem meg, ki mit vett hozzá.
Van a 3drap ami egyértelmű lenne persze.
JulesTS mutatott rugó szetteket.
3d nyomtatható elasztometert.
Puha gyári formájú cuccot.
De ebbe egyrészt el lehet veszni másrészt ki se dobnek pénzt csak hogy hátha jó.
Persze nem azt várom mondjátok el mi lenne jó nekem mert azt valószínűleg én tudom de szeretnék kicsivel több pedál utat.
-
-
Steve1207
veterán
Jöhetnek a játék tesztek addig, RaceRoom-ot ki ne hagyd
(Én szerencsére megálltam a budget vonalon és nem hiányzik egyelőre több, amíg nem megyek olyan időket, viszont ralinál nagyon hiányzik a H váltó még a gagyibb logi shifter után is, na meg a kézi. Megpróbáltam a -150 euro trükkel berendelni, hátha átmegy, de az ügyfélszolgálat résen van ezeknél, úgyhogy marad az akció várás
Gondolom a +1 CSL DD bázis rendelést se engedik át ez alapján, ami korábban téma volt.) -
Moby
veterán
Kipróbáltam Jules beállításait, és végül annál maradtam. Az elmúlt 2 napban elég sokat mentem ezzel a beállítással ACC-t, és a kezdeti vegyes érzések nagyon pozitívba fordultak át. Rohadtjó cucc ez, de közben meg érzem azt is, amiről Lincoln76 beszélt, hogy az ember gyakorlatilag rögtön többet akar
Meg kell egy normális cockpit, ami betonstabilan tart mindent. Most az a következő, mert azt rögtön megtapasztaltam, hogy az ilyen erőknél legalább annyira fontos, mint a kormány. Az itt már nem játszik, hogy kicsit nyekliknyaklik valami, mert elnyeli a részleteket, vagy egyszerűen csak kizökkent. Ami korábban azért nem zavart, mert nem is tudtam ennyire belemerülni a versenybe. -
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
CS-s Hubom van, nem a műanyag fajta
6x70-es néztem, mert az passzolna az enyémhez.
Kesztyűben játszom, szóval az alcantara ilyen szempontból nem lesz rossz.
Süllyesztett nélkülit raknék rá, hogy elérjem a gombokat.JulesTS: Ez tetszik, hasonlót néztem én is
-
GalaHU
addikt
válasz
RobbyJr
#52537
üzenetére
Az Universal HUB-ra felmegy az összes utángyártott kormány, azok közül a nem “gokartos” méretűek 6x70-es lyukosztásúak. Arra érdemes figyelni hogyha a leendő kormány mélyagyas/süllyesztett/“tőcséres” (RIP Nemes Csabi) akkor a HUB-on lévő gyári váltófüleket nem fogod elérni. Ekkor új füleket is gyártatnod kell.
Ízlés dolga, de az alcantara felületűek bár nagyon klasszul néznek ki, ha nem kesztyűben használod akkor gyorsan kopnak. A sima bőrözés tartósabb.Érdemes olyan helyen venni, ahol a vásárlás előtt akár többet is végig tudsz tapogatni, mert nem csak átmérőben hanem fogásában is jelentős különbségek lehetnek. Pest környékén a mogyoródi BPRacingnál mindig van bőven készleten több változat is.
-
JulesTS
addikt
válasz
RobbyJr
#52537
üzenetére
Az se mindegy, hogy milyen universal hub, CSL, vagy CS (esetleg Podium).
CS és Podiummal nincs gond. A CSL viszont műanyag gyerekjáték. Ha arra felraksz egy nagy és nehéz karikát, akkor az az amúgy is gyenge pontnak tartott műanyag QR valószínűleg nem sokáig fogja bírni, legalább azt kellene fémre cserélni.
Nekem ez a 35cm-es kerekem van Podium hub-on:
Besétáltam a boltba és olyat kerestem ami 6x70-es osztókörrel van...
https://www.fonixtuning.hu/termekek/rallye-kormany-4866-velur-melyseg-nelkul -
válasz
GalaHU
#52536
üzenetére
Sziasztok!
Van egy Fanatec universal hubom, szeretnék venni hozzá egy kerek perecet, valaki tett már rá nem fanateces kormányt? Innen szeretnék rendelni, fele, illetve harmad annyiba kerülne a kormány mint a Fanatec oldaláról, csak a lyukak közti méreteket nem találom, hogy passzolna-e.
Szerk: Bocsi, nem válasz akart lenni!
-
GalaHU
addikt
válasz
Lincoln76
#52498
üzenetére
Nem rossz ez az idő, de azért messze nem világverő. Kíváncsiságból futottam kontival egy pár karikát és simán 2:16,5-lett egy érintetlen Porkéval pedig rémes íveket és féktávokat vettem. GT-ben meg aztán tényleg béna vagyok…

Ehhez képest 4mp-et bármelyik ufó tud javulni, pláne ha még a beállításokkal is utánamegy.
Egyszóval többet kell gyakorolni, de ez alatt nem azt értem hogy 100x menj a saját tempódban, hanem próbálgass egy-egy szakaszt máshogy megcsinálni, és leginkább mások videóit elemezni.
Ja, és videót leginkább vagy fix belső kamerából vagy méginkább hátsó követésből célszerű felvenni mert az a leginformatívabb…

-
kid46
aktív tag
Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Sok evnyi xbox utan , sikerult beszereznem ps5 + gt7–et. Ez a gt7 valami iszonyat jo jatek. DE joy-al nem az igazi. Neztem kormanyt es videokat es mindenki mast mond. Nekem a ti velemenyetekre lenne szuksegem. Melyiket valasszam?
1:logitech g923
2:fanatic gt dd pro
3:thrustmaster t300 rs gr
4 thrustmaster t gt 2neztem videot , hogy a psvr 2 -vel egyutt nem semmi a latvany, ajanlott hozza vagy penz kidobas ?
milyen cockpit-et ajonlotok minimum?
teljesen kezdo vagyok, nem vagyok profi , heti 5-10 ora jatekkal szamolok kb…. De ezt ugy szeretnem jatszani , hogy ha mar megvan a jatek akkor meg is erje
tema osszefoglalot olvastam , aki csinal rendelesre cockpit-et az meg aktualis vagy mar nem ?
koszonom. -
kzolee216
senior tag
válasz
JulesTS
#52528
üzenetére
Akkor csak a nagy kérdés már csak az, hogy az érintett DAYTON AUDIO TT25-8 shaker milyennek számít (kicsi, közepes, normál)?

Rakjam a székre valahogy? Gamer székkel tolom az a problémám
Az érintett szék forgószék, nem csúszkál, T-LCM pedált simán birja tappancsokkal. Sajnos a szoba mérete miatt ezt nem tudom normális szimulátor ülésre cserélni. -
JulesTS
addikt
válasz
kzolee216
#52527
üzenetére
Nehéz ügy. Ha vázra szereled, akkor nagy eséllyel vinni fogja a rezgést és mindenhol érezni fogod, ha kettőt szerelsz a vázra, akkor szintén nagy eséllyel nem tudod majd megkülönböztetni, hogy melyik "szól".
Két normál/nagy shakert én az ülés alá és a pedál alá tennék.
Négy közepes shakert már inkább az ülés szivacsába raknék lehetőleg négy távoli sarkába.
Kicsi shakereket meg lehet fék és gázpedálra. -
kzolee216
senior tag
Egy tanácsot szeretnék kérni. Kettő darab DAYTON AUDIO TT25-8 Bass Shakert hova érdemes kezdésnek rakni? Atesz féle vázam van és a pedálok alá gondoltam az első két kerék visszajelzéséhez. Ez így jó? Ha beválik, akkor további Shakerek-et tervezek beszerelni.

Vagy tegyem a vázra, két oldalára?
-
biker
nagyúr
válasz
Lincoln76
#52505
üzenetére
Még mindig nem értem, miért akarsz többet kihozni belőle, mint ami "benne van?"
Az iracing, az acc és a raceroom is a telemtria valós adatai alapján ad erőt a kormányra, és a shakerekre is, sőt, ezen játékokban működik az auto tune a simhubban, elkezdesz menni, és kb fél percig tanul a simhub, utána állítja automatikusan a hangerőt a kimeneteken
A GT7 konzerv effektekkel dolgozik, mint a régi raceroom és az F1 család, annak megy a rázás.
Lehet, hogy te azt szereted, és azt várod el, de ha azaok az effektek nincsenek ott, akkor nem kellenek oda, és nem fognak odakerülni egy simnél
-
JulesTS
addikt
válasz
Bandit21
#52522
üzenetére
Ez meg a shakerek hangja:
https://youtu.be/31A-Iy5KYcs
A közepes Sinuslive-ok a szivacsban alig hallhatók, viszont a pedálok alatti nagy megrezegteti a pedálok zizegőrészét és oda is tud ütni rendesen. -
JulesTS
addikt
válasz
tome0001
#52521
üzenetére
Will Ford, Gamer Muscle, Driver61, meg még pár igeosztó útmutatását engedtem át a szűrőmön, azokból keletkezett ez. Nem azt mondom, hogy csak így lehet, de nekem ez jött be.A dampert meg nem érdemes nagyon felvenni mert elnyomja a részletek is. Ha meg 0, akkor nagyon recegős tud lenni az FFB. Az NDP azért 10 nálam is...
A steering lock meg saját szülemény, mert idegesített, hogy nem jó sehogyse. -
tome0001
Topikgazda
válasz
JulesTS
#52519
üzenetére
Köszönjük Jules, a részletes leírást.
Nekem egy bajom van a 0% körüli damper értékkel. Hogy nekem olyan "játékkormányos" miközben tekerem, mert semmi ellenállása nincs a kormánynak. Valóságban mintha egy fullra könnyített-szervós autót vezetnél. Persze ez egyéni meglátás...
A dynamic damping 100%-on ACC-ben nekem meg leszakítja a vállamat mondjuk egy csapott, gyors kanyarban, azért vettem lejjebb...
Kipróbálom majd ezt is amit mondtál, mert kíváncsi vagyok milyen. ez amit írtál egy teljesen más irány mint amit én használok. -
JulesTS
addikt

Gain: a bázis erejétől függ, nekem DD1-el bőven elég a 35% CSL DD szerintem 60...100% között lehet jó.
Minimum force 0 (legfeljebb a fogaskerekeseknél érdemes pár százaléra felvenni)
Damper egyértelműen 0, csak elmossa elfedi a valódi részleteket. Legfeljebb csak akkor érdemes pár százalékot rakni rá, ha egyenesben nagy sebességnél kormánycsapkodás/oszcillálás van.
Dynamic damping 5Nm felett 100%, gyengébb bázisoknál lejebb lehet venni, hogy nagy sebességnél is legyen érezhető ereje.
Road effects izlés szerint (szerintem 25% elég)
Seer lock 0 fok (majd a végén leírom miért)Driver beállítás:

Sen: autó szerint változó(majd a végén leírom miért)
FFB 100% (ACC Gain-t állítok FFB erősséghez)
FFS peak
NDP mint az ACC Damper, nem érdemes nagyra állítani, mert a részleteket eltünteti, max 10%
NFR szintén 0 ez is felesleges ellenállás ad a kormánynak, elfedi a részleteket.
NIN súlyt/lendületet ad a perecnek, legfeljebb pár százalékot érdemes adni, de inkább 0.
INT a szögletes FFB jelre rak burkoló görbét, kicsit kisimítja. 0..5 között maximum.
FEI 70...100 között, mennyire legyen élénk a szimulátor által adott FFB.
SPR DPR off. Csak Arcade játékoknál lehet rá szükség.Fanalab profilok:

Minden autóhoz külön Fanalab profil Maurice profiljai felhasználásával ezek az enyémek: https://drive.google.com/file/d/1cwePk8CZ_WLURYeqhrHOuDc-BwQCfJLE/view?usp=drive_linkEzek felhasználásához érdemes egy sajátot menteni és annak a fejlécét bemásolgatni ezekbe.
Ami miatt az ACC-nél minden autóhoz saját profilt használok, az a Steer lock.
Van aki azt ajánlja, hogy 1080 (vagy 900) legyen az ACC-ben és a driverben is (nem elég erősen ütközik fel a végállásban, könnyen toivább lehet tekerni a kormányt, de az ACC-ben már végálláson van), van aki driverben auto-ra (ugyanúgy nem ütközik fel határozottan), és van aki ugyanazt az ACC-ben és a driverben is mint ami az autó sajátja pl. Alpine 720 fok (ez se jó). Egyrészt nem pontosan ott fogja meg a korányt ahol kellene és nem annyira erősen, hogy határozottan érezni lehessen a végállást, ráadásul az utolsónál állítani kell az ACC-ben és a driverben is. Ha az ACC-ben 0 fokra vesszük, és a driverben meg annyira amekkora az autó valódi kormányszöge, akkor ott fogja meg ahol kell és határozottan megakad. Ezért van minden autóhoz külön profilom, plusz Maurice minden autóhoz megcsinálta a valós váltás led profilokat is (az újabb autóknál amihez nem volt profilja én másoltam meglévőből, ezeknél a led profil nem az igazi)...Hosszas keresgetés, youtubberek videói és rengeteg állítgatás után neekem ezek az értékek jöttek be.
-
tome0001
Topikgazda
-
Moby
veterán
válasz
tome0001
#52511
üzenetére
Még egy kérdés: a képedről nekem úgy tűnik, hogy nem compatibilityben használod, hanem a rendes pc módban. Ha Mekiperecet használsz, hogy tudtad beállítani, hogy az enkóderek működjenek? Én csak compimódban tudok használni mindent, vagy csak béna vagyok.
A fana topikban is írnak mindent, a gyári ajánlás a compi mód, de az 2019-es, azóta meg írják, hogy nem kell. De ha nem kell, hogy tudok mindent beállítani? A pc módban a sima fana wheelben eredendően még a pedálok sem működnek, de azokat legalább be lehet állítani. A switcheket nem sikerült. -
Lincoln76
aktív tag
válasz
JulesTS
#52509
üzenetére
Szia Jules, nem tudom most megnézni, a PC-t visszacipeltem a stúdióba, mert bejött egy hirtelen meló. De ha adtok pár beállítást ti, hogy használjátok, akkor kipróbálom (azt is).

Egyébként a youtube-ról lestem az egyik beállítást, ha megtalálom a videót, majd belinkelem.
-
válasz
Lincoln76
#52507
üzenetére
Az biztos hogy nem vagyunk egyformák de ha 100% damper 100% Road effect és 100% gain mellett ha a force a kormányon 60% fölött nem ad visszajelzést és 80% fölött nem fölöslegesen erős 95% fölött pedig vezethetetlen akkor ott valami gond kell legyen.
Én saját tapasztalat alapján így gondoltam eddig de meddő a téma amíg nem ülünk be egymáshoz egy egy korre így en részemről túllépek ezen illetve elnézést mindenkitől ha off volt.
-
Lincoln76
aktív tag
válasz
Bandit21
#52506
üzenetére
Ezek természetesen mind be vannak állítva, főleg Road effect és damper...
De az előbb is mentem egyet GT7-ben és teljsen más (részletesebb) visszajelzéseket kapok, itt olyan érzésem van, mintha a gumin rajta lenne a melegítő, vagy mit tudom én.
Nyilván én vagyok a balfsz, szóval majd még szórakozom vele, hogy részletesebb legyen minden, de már nem tudom mit hogyan kellene állítani és azt sem akarom, hogy valami az időmet pocsékolja, ha egyszerűen nem jól működik. Fel fogok tenni egy másik játékot, pl dirt rally (bár nem szeretem a rally-t, mármint játszani, nézni igen), de kipróbálom azt is
Ma még szórakozok vele... -
válasz
Lincoln76
#52503
üzenetére
Én a látványról szándékosan nem beszéltem sose, mert ez kormányos topic.
Nyilván az is egy fontos lépés.
A játékon belül hogy állt a damper, a Road effect és a gain?
Lehet a driverben 100% a force és a gain is magas ha a Road effect és a damper lent van nem fogod érezni. -
-
Lincoln76
aktív tag
Egy kis infó, hogy esetleg a GT7-ben nincs sok erő visszajelzés, főleg Bandit kollégának.

Tegnap végül összeraktam egy "PC-"T ACC-re és IRacing-re. Illetve ezt a kettő játékot próbáltam ki gyorsba, ma ha lesz időm folytatom a tesztelésüket, de Vr nélkül nagyon rossz nekem monitoron nyomni.
Mentem elég sok kört. (leáll beállít, állít,, megy, leáll, állít, ezzel szórakoztam leginkább) és ahogy írtam VR hiánya miatt, azt hittem leokádom a monitort, néhány órát elcsesztem a beállításokkal és nyilván itt jóval több van, de még 100%-ra nyomva játékokban is feljebb kellett tolnom a PODIUM-on 20%-kal az FFB-t, hogy ugyanazt az erőt érezzem, mint a GT7-ben 9/9-en (a max 10/10).
És a másik ami eléggé megdöbbentett - bár lehet nem volt valami jól beállítva a SIMHUB-ban), fele annyira nem éreztem a shakerek, utak, autók, motorok, kövek visszajelzését, mint a GT7-ben.Van itt valami amit még külön be kell állítani Srácok, ebben a két játékban?
Hogy érthető legyen, az erősítőt hangerejét a GT7-hez viszonyítva, a kétszeresére kellett tekernem. De még így is hiányoztak azok az apró részletességek, amit megszoktam a GT7-ben.Ja igen még annyit, hogy a látvány elég sokat számít nálam, ez a két játék monitoron (vr-ben nem tudom milyen lehet egyelőre), tényleg csak játék.
Lehet, hogy a GT7 nem valódi szimulátor, de amit elém tár grafikailag VR-ben, na az nem semmi. -
Kedves mindenki aki QR lite al használ csl dd-t akár 5 akár 8 nm-en.
A boost táp érkezése óta a p1 v2 kormány apró kesedelmes elmozdulásait (egy fok lotyoges talán nem tudom pontosan megfogalmazni) a sok helyen írt/ mutatott ragasztó szalag tökéletesen megoldotta.
A félreértések elkerülése érdekében több erőt nem tapasztaltam, így azt sem tudom a fém QR el mi lenne más de a QR lite így már atom biztosan rögzül a kormány rúdon.
A t248 körbe tekeresere vett bicikli kormány bandazst lezáró szigszallag szerű cucc tökéletes volt erre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Villanyszerelés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen processzort vegyek?
- Robotporszívók
- Milyen videókártyát?
- Okos Otthon / Smart Home
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kingston FURY beast ddr4 3200mhz 64gb kit, x2 32gb
- MacBook Air 13.3" M1 (Late 2020) nagyon szép állapotban, 97%-os akkuval eladó!
- LG UltraGear 32GQ850-B GAMER Monitor! 2560x1440 / 240Hz / 1ms / G-Sync / FreeSync!
- Dell Precision 3571 4G LTE i7-12700H 16GB 512GB FHD RTX A1000 4GB 1 év teljeskörű garancia
- HP ProBook 650 G8 Intel i5-1145G7 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Varmilo /Limitált kiadás/Beijing Opera/EN/Silent Red/
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


.
Igazi autóhoz is ha hozzászoksz, egy idő után gyengének érzed, ott is állítasz az ellenálláson hogy jobban kapaszkodni kelljen
Ugye hogy nem.


