-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
őstag
válasz
András12345
#55097
üzenetére
És ha csak 200 lesz, akkor visszavonulsz, vagy mi?
-
Moby
veterán
válasz
Lac-coo
#55095
üzenetére
Aki eddig vette, az nem megszállottságból vette, hanem azért, mert nem volt más. Egy QR meg nem akkora dealbreaker dolog, hogy ezért majd midenki kidobálja a sok ezer euróért összevásárolgatott cuccát, hogy aztán vegyen mnást. Ne őrüljünk már meg teljesen, ezen aztán még századok sem múlnak, nemhogy bármi. Nekem ez kicsit olyan, mint a rettenesen, hallgathatatlan angolsággal beszélő lengyel srác, aki olyan dolgokba köt bele, hogy az agyam dobom el...
-
válasz
András12345
#55094
üzenetére
Majd sold out, és 2024 nyarától újra elérhető státusz.
-
Lac-coo
őstag
Ha van esze a Fanatecnek ez még mindig nem tökéletes QR, hisz el lehet adni bármennyit a fanatec megszállottaknak!
-
válasz
PapírVilla
#55087
üzenetére
Az ffb csak nekem fura?
Olyan mintha minden második tizedmásodpercre kihagyna. -
zsozsa74
őstag
Fanatec puzzle nr. 3.
-
adrian360
őstag
válasz
PapírVilla
#55083
üzenetére
nézd meg a linkelt videoban a fékezések típusát mértékét. ehhez nem kell load cell pedál

-
biker
nagyúr
válasz
PapírVilla
#55083
üzenetére
Mivel abban noabs notc ha jól rémlik, nehezen kapcsolom a témához.
Ellenben hasonlítsd össze a normal gt3 porschet acc/iracing/raceroom trioban -
zsozsa74
őstag
Hát a p1000-es (bár elvileg ez a kistesó) minden moduláris cuccal együtt többet tud, mint a bátyus (kivéve, hogy a gázon nincs damper, szerintem ez lesz a következő, amit kiadnak hozzá), előrelépett formában, összeszerelési minőségben, alakíthatóságban., szóval lehet, hogy a hidraulikus részét is valamelyest előrelépésnek szánták...
-
biker
nagyúr
válasz
zsozsa74
#55077
üzenetére
köszi a beszámolót. Nekem az a fura, és kérdéseket vet fel, persze lehet ugyanaz történik, hogy miért kétféle megoldást alkalmaz a P1000 és P2000 pedálokon?
P1000-nél a pedáltest bekötési ponton méri az erőt a loadcell, és a mozgást befolyásolja a hidraulika és az elasztomersor, míg P2000-nél a pedál nyomja az olajat ami nyomja a rugósort aminek a végén méri az erőt a loadcell.
Szerintem P1000 hitelesebb lehet, mivel nem vész el az erő, nem késik annyit mire a pedáltengely>hidraulika1>cső>hidraulika2>rugósor>loadcell lánc végén megjelenik.
De ez csak elmélet, természetesen -
biker
nagyúr
Rennsport új autó: porsche cup
Kezd ez is az ACC-s padlófék-padlógáz jellegű lenni. Nem tetszik! Ez kontroller szint, max abs, 100% fék, és mivel Löhner szerint 1% gáztól 100%-ig ugyanolyan alulkormányzott a kocsi, legjobb ha mielőbb padlógázt adunk.
Köszi, nagy szimuláció. gumihang továbbra sincs
-
zsozsa74
őstag
A héten 4 nap alatt megérkezett az Rseat Europe-tól rendelt hárompedálos, inverted (ezt hadd írjam így) Simagic P1000-es pedálsorom, 2 haptikus reaktorral (nem röhög, ez a neve!) és egy (kamu) hidraulikus kittel.
A tervem az volt, hogy röviden kipróbálom az alap pedált, hogy úgy milyen, aztán feldobom a fékre a hidrulikát, hogy lássam mi a különbség, vagy hoz-e bármilyen pluszt. Így is lett.
A minőségérzetről tényleg csak szuperlatívuszokban tudok beszélni a pedál kapcsán. A kialakítás, az anyaghasználat, a kivitelezés, a könnyű alakíthatóság minimális mennyiségű szerszámmal (amit biztosítanak is hozzá minden létező csavarral, núttal, kábel menedzselő cuccal együtt), az itt mind együtt van. Én gyűlölök barkácsolni és szerelgetni, de itt annyira adta magát egypár dolog, olyan okosan dizájnolt az egész, hogy szinte minden állítgatási lehetőséget kipróbáltam just for fun, még ha később vissza is állítottam. Persze ha egy szerelnivaló dolognak lehet rosszul is nekiállni, akkor én 100%, hogy így teszek, itt is belefutottam ilyenbe, vagy saját figyelmetlenség miatt, vagy a kapott leírás hiányossága miatt (ez azért mínusz pont), szóval youtube-oztam bőszen néha, de aztán átvergődtem mindenen.
A pedálfejek (is) annyira igényesen megmunkáltak, hogy bár cipőben vezetek, most többször is hanyagoltam a csukát, olyan jó érzés zokniban is hozzájuk érni. Ugye van az előző P2000-es modelljük, ott elég sok kritika érte azt, hogy a vezérlő elektronika egy különálló átlátszó műanyag dobozban van, amit helyezz el, ahova gondolod. Ez érdekes húzás volt annak a pedálnak is az egyébként nagyon minőségi kivitelezése mellet. Na itt már nyoma sincs ilyen meggondolatlanságnak, szépen el van pakolva minden a pedál plate-ben.Az már csak mellékes, és eskü, hogy nem volt köze a választásomhoz, hogy piros(as)-fekete színű a pedál minden része, mint ahogy a cockpitemben és a környékén is. Ja és jó sok Simagic-es matricát is kaptam hozzá.

A korábbi pedálom egy hagyományos kialakítású Fana V3 volt immár 8 éve, BPK-val és Sim3D rumble motorokkal felpimpelve. (És nem volt loadcell törésem!) Szóval ehhez tudok igazán hasonlítgatni. Az igazság az, hogy tök elégedett voltam vele, de a szimes betegség, hogy kipróbálnék valami újat (szebbet, talán jobbat) engem is elkapott.
Szóval amitől rögtön más lett az egész, az az inverz pedálállások. Egy pillanatig szinte furcsa volt, teljesen újszerű és valahogy természetesebb, tisztább-szárazabb érzés volt, de mindenképp jobb (ami persze olyan szempontból nem újdonság, hogy hát a Totojámban is így vannak a pedálok, ugye...). Okos YT-erek szerint ez fajta pedálnyomkodás kevésbé terheli a térdet (hát erről majd pár nap vagy hét múlva nyilatkozok), nyilván az is számít, hogy milyen keményre állítja az ember az elasztomereket, vagy jelen esetben a kis gumi baszokat, merthogy itt abból lehet kialakítani a Simagic angol tudósai szerinti 27648 féle kombót.

Négy külfönféle erősségű gumi gombocska van, meg van fém gombocska is, ami ugye rugalmatlan. Na hát én ebből a 27000-ből olyan 4 félét próbáltam ki, mire a nekem tetsző máris összejött . Igazság szerint végül visszaraktam a default-ot a csőbe, mert az jött be leginkább. A gázon az erősebb rugót hagytam, de egy picit még lehetne erősebb is miattam. Nagyon király simán jár a gázpedál, tudom, hogy sima és sima közt nehéz különbséget tenni, de valahogy (lehet placebo hatás, és az elqrt pénzmennyiség váltja ki) simább, mint a V3-é volt, jobb vele a fíling.
A kuplungra is rádobtam az legerősebb rugót a háromféle közül, így legalább halkabb lett, mert a gyengébb rugókkal rendesen meg lehetett küldeni és nagyon hangosan csattant a végén, pedig állítólag ezt a problémát már orvosolták a P2000 óta, de akkor felmerül a kérdés, hogy az milyen hangos lehetett. Szerencsére nálunk nem gond a szimes hangzavar, a gardróbszobába vonultam önkéntes számüzetésre és ott nem zavarok senkit. A V3-nál nem volt ilyen hangprobléma az biztos. A pedál amúgy jól hozza a kuplung benyomás két fázisát, a végső csatton kívül minden oké vele. Amúgy erre rakták a legkeskenyebb pedálfejet, de tök jó, hogy a legfontosabb cuccnak a féknek (a legnagyobb fejjel) így több hely jut.

Na és akkor fék. Tehát hamar megtaláltam a default gumigomb kombót (ami a Simagic oldal leírása szerint a GT4-es verdák fékjévé teszi hasonlatossá. Ám legyen, elhiszek bármit, pont annyi GT4-et vezettem, mint F1-et..) Ezzel volt nekem a legprogresszívebb az érzet és nem volt kőkemény, de puha sem, olyan pont jó, tudjátok... :D Igaziból nagyon jó volt vele menni, pont mint a BPK-s Fanámmal, nem számítva az inverz pedálállásból eredő kellemesebb érzetet. Egy órát mentem így, nagyon hamar otthon éreztem magam. Nem is tököltem tovább, felszereltem a hidraulikus kitet.
És ha már ki kellett szednem a Simetik K2-es cockpitem elég szűkös pedálteréből az egész cuccot, ami igazi pain in the ass folyamat, akkor már kihasználtam az alkamat, hogy egy-egy lukkal kifelé átraktam a kuplungot és a féket is, így szellősebb lett a fék körül, már biztosan nem érek hozzá a kuplunghoz, ha "kétlábas" verdával megyek. És heel-toezni is kényelmesebb lett.
Felszerelés és visszahelyezés után rögtön kaptam egy szívrohamot, mert a pedál egy fél-egy cm-et úgy magától beesett, nem volt tartása, szerencsére valami rémlett a Race Beyond Matter srác rivjújából, hogy van ilyen, gyorsan meg is néztem és hát valóban neki kell állni csavargatni egy csavart, meg a cambert, hogy preload-ot adjunk a féknek. Na ez sem szerepel az install guide-ban. (Még egy mínusz) Szóval sikerült feszessé varázsolni a pedált, de emiatt már nem akartam megint kiszerelni a cockpitből és vért izzadtam, míg megcsináltam, mert alig lehetett hozzáférni így. Utólag már tudom, hogy ismételt ki- és beszereléssel együtt is kb. egyharmad idő alatt és tizedannyi k. anyázás nélkül végeztem volna a melóval.
Na és végre nekiállhattam önfeledtem hidraulikázni. Az van, hogy nem is tudom, hogy mit vár az ember tőle, hogy mennyire lesz más, nyerünk-e vele tizedeket, vagy csak plusz élményt ad vagy esetleg egy jó nagy semmit. Az elmúlt napokban direkt különösen figyelgettem élőben vezetés közben, hogy milyen is a fék, milyen érzésnek kéne lenni majd. És egyébként szerintem hozza ezt, tökre olyan, de ez is nagyban függ a választott gumigomb kombótól. Alapvetően az határozza meg az érzetet. Miután Biker fórumtárs itt többször kifejtette gondolatait a kamu hidraulikákról és igaziból tök logikus, amit mond, plusz a valódi hidraulikus rendszerek, 2-szeres, 3-szoros áron kezdődnek, nagy meglepetések nem értek.
Erősen gondolkodtam vezetés közben, hogy mit ad hozzá vagy egyáltalán bármit ad-e hozzá. Szerintem (talán) jobban hasonlít az érzet a valós fékekhez, ez az egyik, a másikra pedig több óra vezetés után eszméltem rá, hogy sokkal, de sokkal jobban megy a trail braking vele. Hogy ez a hidraulikának köszönhető-e, nem tudom 100%-ra megmondani, mert anélkül egy órát autóztam csak, de anélkül végül is olyan volt, mint a V3-al, amiben meg több ezer órám van, és annál sokkal jobban, valahogy természetesebben megy a trailbraking már pár óra használat után is. Márpedig ezzel súlyos századokat lehet nyerni!

Ahogy RBM mondta, nem világmegváltás a hidrulikus kit, és tökre egyetértek vele. De mégis talán egy kis plusz fílinget ad az egészhez. De ha nincs se hal bele az ember, szóval ez tényleg attól függ, hogy szeretne-e erre is elcseszni az ember egy jó 200 eurót. Ha nem, attól még mindig tök jó ez a pedál a korábban leírtak miatt. Mindenesetre én magam akartam megtapasztalni, hogy milyen és ez most megtörtént.


Na de, ezzel még nincs vége, mert még vannak a haptikus reaktorok, amelyek ABS, TC, és egyéb hatásokat hivatottak mímelni. Én kettőt vettem, egyet a fékre, egyet a gázra, a kuplungra nem sok hasznát láttam. Ezek is gyönyörű forma és színvilágú kis eszközök, jól kitalálva, hogy hogy szereljük fel a pedálfejek mögé őket. A Fanán a Sim3D kiváló brutál erős rumble motorjait használtam eddig a SimHubbal. Az idők során nagyon fontosak lettek ezek a visszajelzések, főleg a kerékblokkolás, vagy kipörgés gyors észlelése miatt (shakerekkel együtt). A gyári szoftver, a Sim Pro Manager sajna egyelőre csak ABS és TC hatásokat tud rávarázsolni az eszközre, ámde pont a napokban jött ki a SimHub új verziója, amivel ismét minden jól megszokott effektet élvezhetek a reaktorokkal.
Gyorsan le is töltöttem és ráraktam a wheel lock, wheel slip, ABS és TC funckiókat a megfelelő pedálokra. Igaziból pont ugyanolyan jó, mint a rumble mocik voltak, persze itt a motor kialakításánál fogva pl. az ABS az jóval életszerűbb érzetű, de egy kipörgés pl. a rumble motorral volt jobb. Talán itt kicsit gyorsabban reagál az eszköz (nincs késés a felpörgés miatt, ami persze ott sem igazán jelentős). Azt tudom mondani, hogy nagyon jók. Remélem az élettartamuk is jelentős, mert nálam aztán mennek állandóan.
Ja a szoftver, ha már említettem a Sim Pro Managert. Na itt aztán mindenféle görbéket varázsolhatok a fékre, gázra. A Fana szofverében valamiért nem volt ilyen lehetőség, pedig manapság már alap lehetne. Minap voltam online versenyen pont egy olyan géppel, ahol jól jött volna egy nem lináris gázadás az állandó durva hátsó kerék kipörgés miatt, alig tudtam elindulni a géppel. Most már ez is meglesz!
És akkor a nagy kérdés, hogy megérte-e, a szállítással együtt 1160 euró. Hiszen itt a hasonlítgatás során általában azt írtam, hogy ebben, meg abban a Fana v3 is pont ilyen jó volt. Na most ez nagyon szubjektív.
Amiért nekem(!) biztosan megérte (kb. fontossági sorrendben):
- az inverz pedáláállás és az ebből fakadó természetesebb (talán térdkímélőbb) érzet
- brutál minőség, "built like a tank" tipikus esete (talán megint egy 8 évig pedál lesz nálam)
- (kamu) hidraulikus érzet (trailbraking)
- haptikus reaktorok
- egyszerű testreszabhatóság
- kinézet (jó tudom, kövezzetek meg érte!)
- újdonság varázsa (vagy ez volt a lefontossabb?
)Részemről mindenesetre ajánlott a cucc! Ha valakit érdekel és kipróbálná, akkor szívesen látom.

-
mmdms
addikt
A par hete linkelt marhajo vetelert elmentem tegnap, utaztunk 640 km-t, azon kivul h tobbszor is rakerdeztem es allitasa szerint az , a pedal nem a hydraulikus hanem a sima LC verzio sajnos, mindent elhozhattam egybe, tenyleg 2k euroert, sztem ez meg igy is marhajo vetel volt.
talaltam osszvissz 2db usb csatit amire mar nem bizok eszkozt, a potlasaig talan nem is hasznalom. Par kep a szerzemenyrol, illetve ezen kivul 4doboznyi tartozekot is kaptam.
Van meg monitortarto is, azt mar levettem, de baszki ez a cucc nem kerdez, mintha lebetonoztam vna olyan stabil. Most orom es bodotta’, talan ebbe nem faj ugy a derekam.
-
f3rdzs0
senior tag
Nah ma végre otthon voltak a szomszédok (erős kifejezés 100 házzal arrébb
), és nem a futár volt lusta, hanem aliexpress nem írta rá a házszámunk harmadik számjegyét, szóval ha valaki rendelni akar még ilyen tápot, akkor érdemes erre figyelni.
Mentem vele egy versenyt, és tényleg érezhetően erősebb és jobb a feedback. Ezt a 34 eurót bőven megérte a 8nm. Persze ha aztán ezt is megszokom akkor meg megint mehetek feljebb

Még lehetőségem volt azt is kipróbálni milyen amikor a falba tolnak vele - nem kellemes. (Ezután még a srác panaszkodott, hogy 2. helyről esett ki, az már mondjuk más, hogy én meg 3. és gyorsabb is voltam
) -
-
Moby
veterán
Cameronné asszonyság kiszállt, abbahagyta a versenyzést, jórészt az iracinges közösség viselkedése miatt(ami nyilván nem korlátozódik az IR-re), amit az én nem túl régre tekintő múltammal is abszolút meg tudok érteni. Kell egyfajta idegrendszer ehhez a masszívan teljesítménykényszeres, erőszakos birkasereghez.
-
Lincoln76
aktív tag
GT7 alapján lőttem be középre, ha fél milit is nem jó helyen van, már jelzi.
Nem is értem, hogy a Fanatec programban ilyen mi a lófüttyért nincsen...
-
Moby
veterán
-
Lincoln76
aktív tag
válasz
RobbyJr
#55050
üzenetére
Ok, majd megpróbálkozom újból a jövő héten.

De az biztos, hogy meglepődtem.
Mondtam is a páromnak (épp ott volt), hogy ennek meg milyen hardver kell az Isten.... meg! Miért? Kérdi...
Mert jelenleg jobbat nem lehet venni, mint ami ebben a gépházban van. Persze pipa voltam azért.
-
Moby
veterán
válasz
RobbyJr
#55052
üzenetére
Ha a dolog ennyire egyszerű lenne, nem tennék fel kérdést, de nem az.
Van motor center, és wheel center. A wheel centert lehet kalibrálgatni, ha az nem áll pontosan ott a tengelyen ahol kellene, és pl. a QR lite setében ez meg is történik. Viszont ha egyszer elállítod, szinte képtelenség visszaállítani úgy, hogy a wheel center és a motor center egybeessen, mert az utóbbit nem tudod hol van. És ha nem esik egybe, akkor az iracing sajnos elhúz egyik oldalra. Nem tudom miért, ők ezek szerint a motor centerből indulnak ki. Tehát a legegyszerűbb megoldás az lenne, ha lehetne nyomni egy factory resetet, ahol a wheel és a motor center ugyanott van. -
Moby
veterán
válasz
Lincoln76
#55045
üzenetére
Ez szerintem nem ebből fakad. Ilyen motorokat gyártatni biztos problémás, ráadásul a réz hozzáférhetősége is murvanehéz lett covid óta. Ebben elhiszem, hogy voltak/vannak lemaradásaik. Az elekronikát végtelen mennyiségben, rövid határidővel, bármilyen magas minőségben le tudnak gyártani, ehhez különösebb kapacitásnövelés nem kell jellemzően, ebben van tapasztalatom. Mégis utóbbival van a legtöbb probléma. Itt inkább költségcsökkentés okozhatja a problémákat.
-
Lincoln76
aktív tag
Tegnap feltelepítettem az Asetto Corsa Comp izé játékot. Meg már kiakartam próbálni, meg látni.
Valami biztosan rosszul sikerült, mert a 4090-es asus dög ki akart szállni a gépházból, 86 fokosan, amit eddig a legdurvább tesztelő program sem tudta 62 fok fölé vinni. A 13900KS meg szintén 70 fok közelében volt, végül kifagyott a játék ott ahol az autó még szinte csak áll
.
Le is töröltem a csába, majd újra megpróbálom a jövő héten. -
Lincoln76
aktív tag
Az viszont nagyon frankó (lesz), ha az új gyártósor, amiről írtatok, kb szart gyárt!
Egy ilyen volumenű cégtől elfogadhatatlan egyetlen hiba is. Főleg, hogy leégjen valami, legyen az bázis, vagy tovább terjedjen és egy szoba, vagy lakás. És rögtön az első használatkor, az valami olyan silány minőség lehet(ett), ami nonszensz. -
Moby
veterán
Fanatecnél van arra mód, hogy a wheel center kalibrációt factory defaultra állítsam? Leírásban ilyet nem találtam.
-
Moby
veterán
válasz
JulesTS
#55042
üzenetére
Aligha, ott a belső tápegység szált el. A külső tápegység 24 meg 48 voltokat szállítanak a bázisnak(motornak), hogy ne kelljen 10A fölé menni, és ne kelljenek ujjnyi vastag kábelek, a logikák/usb controllerek meg jellemzően 3.3/5V-on üzemelnek, szóval van ezeken belül egy tápegység, amik az elektronikának szállít. Inkább az égett itt le, vagy annak valamilyen része.
-
-
JulesTS
addikt
válasz
Bandit21
#55028
üzenetére
Az égett szag, meg a forrósodás és az automata kikapcsolás elég egyértelmű hibának tűnik.
Igen tavaly év végén bejelentették, hogy új gyártó egységeket vetettek be és nem lesz már hiány. Ezek szerint nem olyan jó a gyártási minőség és az ellenőrzés ott. Nem olyan rég meg azt is megírták, hogy új logisztikai bázisuk is lett ahol nem teljesen flottul mennek a dolgok... -
válasz
Hunner
#55022
üzenetére
Ha van a közeledben esetleg valaki aki 5nm el vette és utána váltott 8ra akkor talán próbaképpen megéri megnézni a sima 90w kis gyári táppal.
Ha azzal jó akkor nem a bázis a rossz hanem a gyári 180w-os.Korábban beszéltünk errol, gondolom a fana a nagy akciók miatt új gyártósorokat beszállítókat kellett keressen és sajnos úgy tűnik van ahol nem 100% még a minőség.
Sajnalom szomorú, de szép szettet vettel és ha megjön a az új biztos jo lesz vele hajtani.
-
válasz
Hunner
#55022
üzenetére
Nálam fura anomália volt, de végül mególdódott, meg rosszul volt beállítva a kormány mint utólag kiderült.
Plusz miután kipróbáltam egy másik ugyanilyen bázist, az is ilyen volt, szóval megnyugodtam. Supportra 1-2 munkanapon belül válaszolnak, amint megkapod a feladáshoz szükséges nyomtatványt, feladástól számítva durván másfél hét lesz. -
-
Hunner
senior tag
válasz
RobbyJr
#55017
üzenetére
Igazából csak a leterhelt és ezért nem válaszoló support és a lassu gariztatás zavar (már ahogy itt is olvastam meg a reddit is tele van vele), hibás dolgok minden gyártott eszköz esetében előfordulnak, remélem a következő darab jó lesz, vagy sikerül javítaniuk. Egyébként "tipushiba" ahogy most rákerestem kapásból van vagy 5-6 ilyen topik az elmúlt évekből, mindegyikben bekapcsolódik panaszosként átlagban 5-8 póruljárt vásárló. Lehet vannak rossz batchek valamelyik összeszerelőüzemben, oh well...
Egyébként pont a te sztorid miatt gondolkoztam Mozán, de addigra már "fully shipped"-re váltott a fanateces rendelés -meg nagyon akartam a Mclarenes pillangót
-
zsozsa74
őstag
Fanatec ismét tízel:
-
Hunner
senior tag
Sziasztok!
Egy ideje read-onlyban itt vagyok követlek titeket, három hete jött az elhatározás hogy az elajnádékozott G29 után, ujra vegyek valamit, picit már komolyabbat.
Egy Fanatec CSL DD-t vettem (8nm) , Mclarenes "karikával" egy CSL Elitve v2 pedál kíséretében plusz tableclamp és egy qr1.
Igazából csak a tapasztalatokról számolnék be:
Szeptember 11-én rendeltem meg a csomagot, 21-én hozta a UPS a pakkot, kivéve a wheelbase-t, mert a 6dobozból álló rendelésből elsőre csak 5darabot pakoltak fel az autóra. 22-én már itt volt a base is. UPS-nek minusz pont, de legalább hétvégére leszállították hiánytalanul.
Ma össze is szereltem mindent, lőttem beállításokat ACC-hoz, és minden remekül is működött úgy nagyjából 3-4 órán át, mikor is irdatlan égett müanyag/fém/elektronikai alkatrész szagra lettem figyelmes, amit egy kellemes windows disconnect hang kísért. A base egyszerűen kikapcsolt és nem lehetett többet életre kelteni. A hátulja pont annyira volt meleg, mint amikor valami már forró de még nem kapod el az ujjadat tőle. Természetesen gépújraindítás volt, utána hajlandó volt újra bekapcsolni, de nagyjából egy perc után újra eltűnt a fanatec eszközök közül.
Hagytam teljesen kihűlni, kapott még egy esélyt, újra bekapcsoltam, nagyjából 5perc alatt ugyanez játszódott le. érintésre már majdnem forró volt a hátulja, a base kikapcsolt nem lehetett vele semmi kezdeni.
Azóta már leszereltem az asztalról, kicsit még hül aztán megy vissza a dobozába, plusz mindjárt írom az RMA-s üzenetet a supportnak, remélem gyorsak lesznek, bár a tapasztalatok alapján 2-3 hét átfutási idővel számolok.
-
csucsu52
aktív tag
Rennsport beta keyt kaptam, rápróbáltam ma, TMX-el nulla FFB van, más próbálta esetleg TMX-el?
-
válasz
adrian360
#55007
üzenetére
De akkor hogy tud piros lenni, clippingellni?
Azt mutatja hogy na ez már sok ennyi volt innen már csak egy ffb turmixot kapsz?Amugy az acc ffb visszajelzo (piros) és akár a driver akár a játék ffb erő közt én se találtam még meg az összefüggést.
Ha le veszem mindkettőt is tud pirosat mutatni...
-
KnightDave
tag
Biztosan elenyeszo reszben a PC-sekkel szemben, de alternativakent csak a Logitech, illetve a most bejelentett Moza R3 kompatibilis konzollal, igy a Fanatec egy kifejezetten jo megoldas, szeles valasztekkal.
Igy ha egy fel fordulatot is, de en is toltam azon a szekeren.
Szerencsere ez a szegmens is kezd kapni figyelmet. -
Lac-coo
őstag
Némi színes matricával kinéz már valahogy a fekete-feher ravatalozó stílus...
De a kinezetét leszamitva remek kormány.!!!
-
Moby
veterán
Ha már iRacing... Nem biztos, hogy itt a legjobb helye, de ez legalább pörög.
Megtaláltam az iRacingben minden baj forrását. A kapcsolót, amit ha nem kapcsolok be, folyamatos 144fps van minden körülmények között, nem fagy a külső tükrök használatával sem AMD-n, és mindeközben nincs észrevehető visual impactje:
A dynamic Object Shadows ->off. -
Moby
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bluetooth hangszórók
- AliExpress tapasztalatok
- Samsung kuponkunyeráló
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- Autós kamera eladó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3822
- iKing.Hu - Honor 400 Pro Black Stílusos csúcsteló, nagy tárhely 12/512 GB,3 hónap gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest












