Új hozzászólás Aktív témák

  • cselt

    senior tag

    válasz KaraDani #6160 üzenetére

    Igazából ami nekem a leginkább fejtörést okozott az a kuplung pedál volt. Volt amikor adott 100%-ot és volt amikor nem. Ez különösen a rajtnál volt kellemetlen, amikor is én hiába nyomtam be teljesen a pedált az autó mégis gurult előre. Ezt azonban sikerült megoldani a diview nevű progi segítségével.

    A másik probléma, hogy ha a kuplungot és a gázt egyszerre nyomod, akkor a gázból csak kb 70-80%-ot ad. Igazából ez annyira nem is zavar, mivel ez csak rajtnál van így, akkor meg amúgy se gond, ha nem egyből tövig nyomod a gázt. Szóval ez inkább csak ilyen szépséghiba.

    A harmadik gond a fékkel volt, de ezt is sikerült szerencsére orvosolni. Amikor hozzám került, akkor nálam már a fék kicsit darabosan működött. Mármint amikor nyomtam, akkor nem szép egyenletesen lehetett nyomni a féket, hanem kicsit olyan érzés volt, mintha egyszer keményebb lett volna egyszer kicsit puhább. Nehéz ezt leírni. Egyik ismerős se nagyon értette akinek szintén ilyenje van, míg nála is elő nem jött ez a gond. Viszont kaptunk egy fülest, hogy van egy speckó grafitpor, amit modellautókhoz szoktak használni, ezzel kell bekenni a loadcell előtt lévő kis szivacsot és akkor olyan lesz mint új korában. Sajnos ezt a terméket itthon nem lehet kapni így, amerikából kellett rendelni, de nem volt túl drága (pár dollár). Viszont miután megcsináltam tényleg nagyon frankó lett a fék :)

    Amit még szoktak javasolni a jobb fék érdekében az az, hogy annak a kis szivacsnak a széleit le kell nyírbálni ami a loadcell előtt van. Nem nagy kunszt megcsinálni, a honlapon van videó, hogy hogyan kell szétszedni.

    Szóval összességében nincs megoldhatatlan problémája, csak azért elvárná az ember egy ilyen drága pedáltól, hogy ne kelljen otthon még tuningolgatni.

Új hozzászólás Aktív témák