-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
(sorry elore is a rantert, ugy nez ki par Fanatecnel mostanaban boven van softwarehiba is)
Fanatecnel mikor lett ennyire szemet a software support?
Van egy CSW 2.5 basem, egy WRC pereccel.
a perec egy ideje elkezdte magat eldobalni. ez lehet az, hogy gombokat erzekel amikor nincsenek lenyomva, majd a gombok egy reszet totalisan ignoralja. ahogy nezem foleg hatsokerekesekkel fordul elo a hiba (foleg, ahol nagyobb nyomatekot fejt ki), de konkretan rallyban RWDvel egyetlen kilometert nem lehet vele menni ugy, hogy ne soft disconnecteljen a kormany.
firmware:
wheel base 687 (van update 693ra)
wheel base motor 22 (up to date)
wheel firmware 1 (van update v4re)
automata firmware updatet probaltam, arra hibat dobal. manualnal kozli, hogy akkor innentol semmilyen felelosseget nem vallalnak. ami papiron jol hangzik, de hasonlo miatt siman fogyasztovedelem ele lett mar rangatva par ceg. (ja es garis a kormany, szoval akkor szimplan visszakuldom, mert nem mukodik rendeltetesszeruen)ha jol emlekszem valahol februarban frissitettem es azota all fent a problema folyamatosan. neha megoldja a kormany lehuzasa, neha hard restartolni kell a bazist.
a bazist hasznaltan vettem, a kormany viszont masfel eve a gyartotol vettem es ahogy nezem az a baj, marpedig a garancia ket ev.
gyakorlatilag ebben a formaban hasznalhatatlan. elotte egy Porsche Wheel buszke tulaja voltam 10+ evig, azzal soha, semmi baj nem volt.
szoval, mit lehet ezzel csinalni? probaltam rakeresni, de a neten eleg felemasak az infok és tele minden brickelt eszközökkel. viszont megmagyarazza, hogy hirtelen miert lett nagyon sok elado Fanatec bazis es perec a piacon.
-
ESR10
újonc
Sziasztok!
Fanatec CSL DD meghibásodással kapcsolatban szeretném a tanácsotokat kérni. A problémák ott kezdődtek amikor egy gyári frissítést próbáltam feltelepíteni. Befagyott a frissítés, és kb 20 perc várakozás után kénytelen voltam kikapcsolni a kormányt. Ezután teljesen elszállt a FFB. Utánaolvastam külföldi fórumokon, és kiderült hogy ez egy elég gyakori probléma. Azt írták fel kell tenni egy régebbi szoftvert, és az megoldja a problémát. Ez egy ideig nálam is működött, de néhány héttel később azt vettem észre, hogy drasztikusan gyengült a FFB. Most érzésre legalább 60-70%al gyengébb, pirosan világít a led, és furcsa hangokat hallani a kormány belsejéből. Próbálkoztam azóta több szoftver verzióval, de semmi nem segít.

Nyilván adja magát hogy vissza kellene küldenem gariba, de az egész internet azzal van tele, hogy a Fanatec nem reagál a hibajelentésekre, és kb lehetetlen érvényesíteni a gyári garanciát.
Létezik erre a hibára valami alternatív megoldás, vagy muszáj a gyártónál reklamálnom? -
GalaHU
addikt
válasz
IntelKiller7
#66797
üzenetére
Pont ez volt a lényege az én kommentemnek is. Ülést próba nélkül soha...

-
GalaHU
addikt
válasz
Pickle Rick
#66794
üzenetére
Kereket mindenképpen rendelj hozzá, anélkül szenvedés bármit csinálni rajta.
-
szacsee
nagyúr
válasz
Pickle Rick
#66794
üzenetére
Itthon talált lemezre raktam 4db lidl-ben vásárolt kereket amit az apexre raktam anno, most egy kb 60-70 kilós cockpit alá van rakva, önbeálló és fékezhető.
Sokkal könnyebb mozgatni, takarítani. Nem kell rákészülni a szerelésre sem, csak kioldom a féket, usb és táp kihúz és odébbhúzom.
Érdemes kereket tenni alá.
-
Pickle Rick
senior tag
válasz
GalaHU
#66789
üzenetére
Ülést még nem néztem, de nem is biztos hogy ezzel venném, ha jól olvastam rá lehet erőszakolni más fajta ülést is, uh. azt néznék külön (kiprobáláva elötte).
Designra ez jön be am., de lehet megbarátkozom az alu profilos vázakkal. Jó lenne az is ha könnyen mozgatható maradna az egész. Bár ahogy nézem eza TR8 Pro is dögnehéz...
-
Nekem most az első két futam alapján tényleg azzal volt gondom, hogy a bukó térből, tömegbalesetből visszatérőket ahogy kerülgetem, volt olyan, akit ha van radar simán kikerülök (vagyis nem hagyom, hogy rajtam keresztül jöjjön vissza). Nem a tükörhasználattal van bajom, az már régi reflex, hogy tudom én és hozzám képest mások hol vannak, de a semmiből előbukkanókkal szeretnék kezdeni valamit. Ehhez volt jó az acc-ban az alap gyári radar, ezt szoktam meg, ez hiányzik, de majd menni fog nélküle, idő kell.
-
válasz
András12345
#66786
üzenetére
Oldalsó monitor...
Általában este játszom, kis hanggal, mert alszik a család, de nem is fülessel, hogy halljam, ha valaki megébred...
-
GalaHU
addikt
válasz
Pickle Rick
#66788
üzenetére
Miért pont csővázas cockpitet akarsz? Ezt lehet a legkevésbé állítani és a bővíthetősége is korlátozott a profilos kivitelhez képest.
Az ülés belméreteit nézted? Ha egy picit is nagyobb vagy az átlagnál akkor szűk lesz, én is ezért nem vettem meg bár a desing marhára tetszik.
Persze ha így kompletten nagyon tetszik, akkor azzal sokmindent nem lehet tenni...
-
Pickle Rick
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék a közeljövőben egy Trak Racer TR8 Pro keretet rendelni. Viszont nem vagyok biztos a méretekben. TV másra is van használva, ezért falikonzolon van (és szeretném is így hagyni). Amikor szimulátorozok előrehúzom TV-t egészen közel wheelbashez. Sajnos nem tudom ez működni fog-e ezzel a kerettel. Weboldalon lévő számokat nem pontosan értem, 2 érték is van és a nyilak szerint wheelbase tálcáig méri. Ez most kerék és kerék nélküli értéket akar jelölni, vagy az kisebb szám a váz teteje (akkor bajban leszek)?

Esetleg, ha valakinek van ilyen kerete megmérné nekem a pontos távolságot felső csőváz és talaj közt (zöld rész képen)? Köszi előre is!

-
#214
aktív tag
válasz
Bandit21
#66783
üzenetére
iRacingben a perifériás hangokkal nincs baj. Meg kell szokni, de egy idő után jó támpont lehet. Radar nélkül meg szerintem lehet élni. Először én is nagy negatívumként éltem meg AC-hoz képest, de ha kijössz rookie-ból és építesz egy kis IR-t is, úgy egyre kevesebb olyan lesz, aki háttal ül a kormánynak, és kb. tükörből össze tudod rakni, hogy mi fog történni. Hiba meg ott is előfordul, ugyanúgy, mint IRL, az ellen a radar sem nagyon véd.
A netcode csodáival nem találkoztál még?
-
András12345
aktív tag
válasz
Bandit21
#66783
üzenetére
Ha jól belövöd a hangokat, elég jól meg lehet állapítani hang alapján is, hogy épp melletted van-e valaki. Racelab radart használok, de legtöbbször csak arra kell, hogy megerősítsen, hogy tényleg mellettem van-e valaki. (Aztán ha közelebb ér már látom is az oldalsó monitoron az orrát
) -
Amantius
senior tag
válasz
Bandit21
#66783
üzenetére
Miért nem a tükröt állítod, hogy használható is legyen?
Ha a virtuális zavar, az is kikapcsolható, de szerintem jobb, mint egy radar (igaz, soha, sehol nem használtam radart, de ez már így is marad). Vagy inkább úgy mondanám, hogy nekem természetesebb felpillantani oda. -
Engem a valós tükörben (kizárólag ) látható fejem zavar a virtuális mellett. Majd állítok az ülésen vagy ha lehet kikapcsolom a valós tükröt.
Fura mix ez amúgy, szerintem Spotter helyett egy radar valosaghubben pótolná a valós látószög és perifériás látás főleg hallassal kombinálva. Mert gokartban pl elég sokszor a másik motorhangja alapján tudom, hogy épp hol/merrol van a seggembe.
-
Laby
őstag
válasz
Bandit21
#66751
üzenetére
Egyébként aláírom, hogy rookie-ként borzalmas az MX5, de ha már kijössz és 2000 irating környékén visszamész funolni, ezerszer korrektebb és élvezetesebb csaták mennek az ilyen lassú kocsikkal, mint a B-A licenszes kocsikkal. Ott 2500 irating és A licensszel is ugyan úgy tele van irreálisan agresszív, nem gondolkodó barmokkal. Ha meg visszamegyek Mx5-be, van hogy egy egész körön keresztül egymás mellett megyünk összeérés nélkül, nagyon ritkán van barom. Valószínűleg köze van ahhoz is, hogy lassabb a tempó és mindenki tudja hogy milyen tempóval hova érkezik.
#66767biker
gumihőmérséklet és radar nincs mondván "Welcome in the real world"
de azért spottert használsz pályaversenyzésbe aki a füledre mondja hogy mikor van melletted valaki és mikor nincs átfedés?
Az tényleg sokkal reálisabb, mintha radar lenne.
(ovál indy/nascar-ra nyilván oké) -
Engem mutat. Nemsoká lesz idő megnézem ai ellen. Ha nem működik szomorú leszek. Ha igen, küldök videót.
Ami jelenleg nem megoldott: Az overlayt amit összeraktam csak manuálosan tudom indítani. Nem a simhub-ból indítom az iracing-et. Ez a gond?
Ha manual indítom látszik. De ezt az auto indulást nem sikerült összerakni. Mi a frász kell ehhez? -
adrian360
őstag
-
biker
nagyúr
válasz
adrian360
#66766
üzenetére
a saját képeden amit beraksz cáfolatnak, csak feltűnne, hogy egy verseny van legalul, ami ratingszámolós, mert te is A-ban vagy sport carban. minden más ami rookietól nyitott, az nem számolós, ott az = jel. A másik három fellépős az nálad is dirt.
De köszi a megerősítést cáfolat helyett -
#214
aktív tag
Amúgy van iRacing topik is, ha nagyon elmerülünk a részletekben.
Most látom, hogy az összefoglaló linkje az első 200 hsz-re mutat, 2014-ből. tome0001, tudnád módosítani kérlek, szoktunk azért írni oda mostanság is.
-
biker
nagyúr
válasz
Bandit21
#66764
üzenetére
de a spotter mondja ha melletted van, plusz kijelzi a radar melletted milyen átfedésben van, pl kicsit mögötted melletted, csak az oldaltávolságot nem, hogy 30cm vagy 1m
én sose nézek sehova, fel sincs bindelve a gomb. csak akkor hiányzik ha keresztbe állok és jó lenne oldalra nézni jön-e valaki
ilyenkor elfelejtem a dashen a mapot betenni, csak imádkozok
-
A real word-be a fow-om 170 körül van, és elég 20 fokot oldalra nézni, hogy még mindig kurvára lássak előre, de egyben oldalra is.
De értem főnök, jobbra balra nézés gomb megy a két meki puklungra azt ennyi volt (meg a belső tükör fow-ot fel vettem 120-ról 140-re.Csak itt a rookie alján ahol minden kanyarban mellém érkezhet bárki (jobb esetben mert a rosszabb az, hogy belém) előfordult, most nem 1x délután, hogy a spotter baszott szólni, és 2-3 kanyar után jöttem rá, hogy valaki mellettem van.
Előre nem láttam, hátulról se a tükörbe, aztán 1x csak ott brummogott...
Amúgy meg, ha már real, akkor lehetne 1 visszapillantó. Mert van a virtual, ami jó, meg van egy amibe a buksim látom lengedezni. Na az pont arra jó, hogy - lehet csak amig megszokom - de körönként 1x biztos frászt kapok féktávon, mert a saját bebólintó fejemre azt hiszem, hogy jobbról előznek...
-
#214
aktív tag
Az MX-5 ezen a héten is offical versenyt megy, így abban lehet. De igen, a versenyek jelentős része unofficial.
#66759 Bandit21: Grafikus beállításokat tedd át ablakos módba és vedd ki a bordertől a pipát. Azt érdemes megjegyezni, hogy iRacing nem támogat olyan módon radarokat, mint a többi szimulátor, próbáld ki mindenképpen, de nekem feleslegesnek bizonyult.
#66756 Bandit21: SR-t így nem igazán tudsz számolni, de rookie-ban még viszonylag egyszerű +0.15, 0.20-akat menni. Egész bonyolult képlete van, függ az elmúlt x (1000?) körödtől, a kanyarok számától, stb. iRacing nem publikálta ezt az algot.
-
biker
nagyúr
13. héten lehet sr-t gyűjteni? ok én A-ban vagyok, minden verseny rookie, se rating se sr nem számolódik nekem
Bandit21: nincs trackmap, nincs rendes radar, és nincs élő gumihőfok csak annak az autónak a saját műszerfalán, ami valóságban tudja, pl gt3, tcr.
Racelab olyan radart tud, meg pár másik hud, ami előtted mögötted és melletted hosszirányú távolságot mutat, de oldaltávolságot nem, mint acc/rre és társai. és nincs menet közben minden gumin IMO temp, és nyomás és egyéb ami valóságban sincs.
Welcome in the real world -
válasz
András12345
#66758
üzenetére
Köszi.
Trackmap és radar hiányzik. Leszedtem a simhub-ot (amúgy is tervben a shaker) megcsináltam az overlay-eket - leaderboard és live map- de full screen eltűnik akkor is ha rámentek. Ezzel mit kell- lehet csinálni? -
adrian360
őstag
válasz
Bandit21
#66756
üzenetére
Rookie-ból D-be csak 3.0 felé kell menni, bármikor, szezon közben is feldob ha megvan. e felett van hogy kell a 4.0 vagy az szezon végi 3.0.
13. héten a szokásonál több hülye van, valamiért azt gondolják hogy ha már fun hét van, akkor az official versenyeken is zúzni kell mindenkit. általában nem ilyen dúrva, és tényleg az a lényeg hogy maradj ki az első körös balhéból, és két csík között maradj, és már jön az SR, és így IR-t se fogsz bukni, aki rookiban végig megy törés és kicsúszás nélkül, jó eséllyel top5 -
válasz
András12345
#66755
üzenetére
Na várj, 2,5-ről indulok és 4 fölött jövök ki. És 0,2+ a verseny. Akkor 8 db hibátlan verseny kell. De nyilván lesz pár baki - mert ez az mx5 egy korcsolya - legyen 0,1 / verseny. Akkor 15. Vagy hogy lehet kijönni 2 versennyel rookie-ból?
#214, Köszi szintén, nem adom fel, csak acc-be már máshol járok ott ilyet nem láttam,
azért már rég, hogy első körbe 3 tömegbaleset van és vakon mennek keresztbe kasul. -
#214
aktív tag
válasz
Bandit21
#66751
üzenetére
Megerősítem biker kollégát, ennél csak jobb lesz.

Rookie MX-5 bottom splitek kb. roncsderbik, és most még hétvége is van. Az MX-5 összeségében nem is egyszerű autó, leszorító erő szinte semmi, gumik hidegek rajt után (erre várható javítás a jövőben), és ehhez vedd hozzá, hogy lehet a többiek a simezésben is kezdők.
Bár nem feltétlen javaslom az SR farmolást, de megpróbálhatsz nem kvalizni vagy nem felállni a rajtra. Nekem így volt, hogy simán hoztam hátulról top 5-öt a verseny végére 0x-szel. Másik megoldás egy jó kvali és menekülés a vihar elől.
-
Srácok részben anyagi indokokból én eddig távol tartottam magam az iRacing-től. Aztán tavasszal valami olcsó volt ezért beszálltam, néha megnéztem, tetszett de csak test drive.
Nem akartam pénzt önteni bele. Időm se volt annyi lfm-et is hanyagoltam.
Aztán ma kedvet kaptam, MX5 valami norvég pályán.
Hát az első két versenyen (igazából másfél se mert a másodikról az első körben léptem ki...) annyi ütközés volt mint fél év acc-public alatt.
Tudom ez a rookie és ki kell kerülni belőle, de az acc rookie se volt ilyen.Vitás hogy jókor/nem jókor kezdtem bele, elvileg 13. utolsó hete van a season-nak és ha 3 fölé menne a safety akkor mehetnék rögtön d-be ha jól tudom.
De így sose fogok.
Minden rajt után tömegbaleset. Autók keresztbe jönnek vissza, ha elrántom loss control miatt jön a hiba.
Ha előttem perecel és nem tudok hova menni, pályalevágás miatt lassítani kell, addig elmennek 3-an.Jó ez, látom hogy lfm ugyanez és itt legalább a kis ütközések nem számítanak, míg acc-be elég fingani a másik mellett és csökken az sa.
De itt meg ez a loss control... előttem forognak hárman, satuzok elkerülöm hogy bele szálljak, közbe egy másik kereszbe jön kikerülöm, pályát vágni kell, egy kanyarba összejött 6-8 bünti pont. És ez a verseny huszadik mp-e.Jó a játék sokkal nagyobb kihívás mint az acc, tetszik is, de ha nem hagyom a picsába most, akkor komoly nyugtatók kellenek mikor újra nekiülök.
Ne írjátok le amit erre le kell, mert tudom én is lfm-el megvolt tavaly, csak ki kellett engedni

-
GalaHU
addikt
válasz
Találtgyerek
#66744
üzenetére
Mindkettő… A medve mancsomnak nagyon vékony a karimája, ennek a gumis-műanyagnak meg taszít a fogása. Aztán hogy megèr-e 50k lebőröztetni az már más kèrdès, de én eddig minden ilyen módon pimpelt kormányomat imádtam (BMW GT2, Meki GT3, Acelith)
-
kozmy
őstag
válasz
András12345
#66742
üzenetére
Ki is vert a víz mikor a tekerőkről szedtúk le a gombokat féltem is hogy azok a műanyag tekerő rudak el törnek de meg oldottuk

-
szacsee
nagyúr
válasz
András12345
#66733
üzenetére
Még leragadtam a hsz-nál, időm nem volt még kipróbálni, csak bedobtam a témát.
Jó látni viszont, hogy a simagic is megkapja a frissítést.
-
GalaHU
addikt
válasz
András12345
#66742
üzenetére
Érdekelt mi van belül…

Dehogy, a bőröző csak akkor vállalja a melót (és ehhez is násztánc kell) ha teljesen szèt van szedve, hogy a lehető legjobban hozzáférjen a markolathoz. Sajnos az előzetes tippeknek megfelelően magát a markolatot nem lehet eltávolítani, egybe van öntve a házzal…
-
GalaHU
addikt
Kozmy Mesternek szakértelmének hála, szétkaptuk a Simagic Neo-t, mint bohóc a biciklit…

Egyszerűbb házi szerszámokkal (iFix-it) idáig simán el lehet jutni, úgyhogy hajrá!
-
Lac-coo
őstag
válasz
JulesTS
#66730
üzenetére
Nekem megavan, szerintem jekenleg messze a legjobb gumifizuka es ffb. Belertve IR- t is.... Elkepeszto, hogy ekfekezes utani kockasodast is izombol szamol, meg kathato is szemnel ahogy doccen a jasztni. Mindehez paratlan reszletessegu aszfalt modellezes van, amit at is ad az ff . Szerinem jelenkeg a legjobb erzes veztni, uj auto kapcsolat erzes itt a legjobb. Kitelezo darab .
-
Laby
őstag
válasz
András12345
#66733
üzenetére
Ez "csak" annyit tesz, hogy még a meglévőnél is több FF részletet kapunk iRacingozás közben? Van más játék ami támogatja már és érezhetően jobb, mint a többi?
-
szacsee
nagyúr
-
JulesTS
addikt
válasz
tome0001
#66712
üzenetére
Van külön fóruma. A fizikája és az FFB jóra sikerült (mondjuk az FFB-t a rendszeres használók szerint néha elrontják, majd javítják). Szerintem érdemes megvenni.
https://prohardver.hu/tema/le_mans_ultimate/hsz_1-200.html
Lehet, hogy a témaösszefoglalóba érdemes lenne bevenni a szimulátoros topik linkeket is:
https://prohardver.hu/tema/iracing_com_a_legelethubb_online_autos_szimulator_bajnoksag/hsz_1-200.html
https://prohardver.hu/tema/assetto_corsa/hsz_1-200.html
https://prohardver.hu/tema/ea_sports_wrc_23/hsz_1-200.html
https://prohardver.hu/tema/assetto_corsa_competizione/hsz_1-200.html
https://prohardver.hu/tema/automobilista_2/hsz_1-200.html
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kotetlen_simbin_topic_gtr_race07_gtr_evolut/hsz_1-200.htmlKinek van még?
-
JulesTS
addikt
C30 ülés karral előredönthető és előre is csúsztatható, a vezető ülés visszadöntéskor a pozícióját is visszaveszi az előrecsúsztatás előttire.
-
GalaHU
addikt
válasz
tome0001
#66712
üzenetére
Az LMU az idény kellemes meglepetése, szerintem már bőven játszható állapotban van. Most 10-én jön hozzá egy nagyobb tapasz, tartalmazni fogja Imolát és a supporterek kapnak ingyen egy BMW-t. Pontosan nem tudom mit értenek supporteren, de gyaníthatóan ha addig még megveszed Early-be, kapni fogod az összes frissítést, pont mint az AMS2 volt anno. Ami még fontos, hogy lesz végre radar is...
Ja és a VR annyira halott, hogy azt is reszelik bele, de egyenlőre bizonytalan az implementáció pontos ideje, de tuti hogy beleteszik!

-
-Rolika-
senior tag
Csl DD-hez feltehetem a 455-ös drivert? Jelenleg a 452 van fent. Eddig nem foglalkoztam a Fanalabbal, ezért maradt fent ez. Viszont most gondoltam egyet és fel akartam telepíteni, de kiírja, hogy minimum a 453 kell neki, de azt meg Google nem találja.
-
tome0001
Topikgazda
Srácok a Lemans Ultimate van már olyan állapotban, hogy érdemes legyen megvenni?
Milyen a fizikája és az FFB? Lehet már vele multizni?
Tegnap este nézegettem 1-2 videót, elég ígéretesnek tűnik, habár a Rennsport is az - de jelenleg mégis egy piece of sh*t szeritem. -
Nekem is Touran van szeretem, előre hátra, magasság doles és derék támasz.
Ami miatt (azon túl hogy általában eleve jobb állapotú) az anyós ülést ajánlom az az, hogy a legtöbb esetben egy karral előre dönthető.
Nyilván nem a bázisra -perecre de nálam pl használaton kívül a lépcső alatt van a cucc és pont egy lépcsőfok fogja a fajtamlat, így hátrafelé 30-40 cm el kevesebb helyet foglal.
Fiam ugyanennek a bontott autónak a vezető ülését kapta és ott jöttünk rá hogy, azt nem lehet egy húzással előre dönteni. -
tome0001
Topikgazda
Egyébként ha koszos egy ules, attol nem kell megijedni szerintem, mert vagy 5-6 ezer ft korul berelsz egy napra egy karpittisztito gepet, kihuzod vele 2-3x, jo illata lesz es full tiszta lesz.
Inkabb arra figyelnek, hogy a szovet ne legyen elvekonyodva, ne legyen cigivel kiegetve, a mechanika jol mukodjon rajta.
En futarral biztos hogy nem vennék ulest szimhez, minden nagyvarosban vagy környéken van bonto, be kell menni es meg kell kerdezni mibol lehet valasztani.
Nagyon sok bonto nem rakja fel a netre a kepeket, nem az a réteg aki weben akar eladni.
Kb 5 perc alatt kiszerelik bármilyen roncs autobol az anyosulest es akkor el is tudod hozni azonnal.
Korbe kell jol nezni, nem szabad kapkodni a vásárlással. -
|AP|
veterán
köszönöm mindenkinek a kormány tippeket, végül itt hardveraprón találtam egy G923-at 65k-ért.
Nézegettem sok tesztet, szerintem első kormánynak jó lesz. Kicsit tartok tőle, hogy túl hangosnak fogom találni, de majd kiderül.
Ha nem ránt be ez az egész kormány-dolog, akkor remélhetőleg minimális buktával ki tudok belőle szállni -
-
Laby
őstag
Nekem egy kicsit régebbi Seat Cupra sport ülésem van, annak elég nagy az oldaltartása, ami utcán marha király lenne, de szimulátorozásnál legtöbbször csak útban van a kezemnek. Persze nem minden beállításnál, de volt már több olyan pozíció állításom ami mindenre tök kényelmes volt, csak az volt zavaró hogy a felkarom folyamatosan beleütközött az oldaltámaszba. Szóval én a legegyszerűbb, legkényelmesebb, nem a legsportosabb ülést választanám hogyha újra kéne vennem.
Combtámasznak sem látom értelmét, cserébe ha túl sportos akkor kényelmetlen is a lábnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Gran Turismo
- Pánik a memóriapiacon
- Milyen TV-t vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Máris megvásárolható az Ulefone új RugKing szériája
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- Építő/felújító topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3650
- KARÁCSONYI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 128GB Red-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3984, 100% Akkumulátor
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest




)



