Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    addikt

    válasz szrichie #78836 üzenetére

    T300RS GT-ről váltottam CSW V2.5-re és onnan CSL DD/GT DD Pro-ra (majd DD1-re, de a CSL DD maradt családban).
    A T300 után a a CSW óriási ugrás volt, nem csak erőben, de anyaghasználat minőségben is. A CSW V2.5 és a CSL DD között már szinte észrevehetetlen a különbség. A GT DD Pro meg csak a formájában és a PS kompatibilitásban különbözik tőle. Maga a bázis is megéri a cserét, ha megengedheted magadnak hogy költs rá annyit.
    Plusz ott van még a pedál is. A sima RS-hez ugye T2Pa van ami kb az eldobható gyerekjáték kategória, az RS GT-hez adott T3Pa sem sokkal jobb. Még ha az alap kettes CSL pedált veszed hozzá, az is jobb lesz egy fokkal, és ott van a fékpedál loadcellesítés lehetősége is. PS-en is feljebb lehet lépni a CSL Elite V2-vel, vagy a CSP V3-mal. De megfontolandó a Simnet fana kompatibilis pedálja is, ami talán jobb választás, ha PS kpatinilitás szükséges.
    Ha meg PC is irány, akkor könnyen előfordulhat, hogy a PS-es autókázás hanyagolva lesz.

  • Marci112233

    addikt

    válasz szrichie #78836 üzenetére

    Érdemes szerintem. Én pont T300RS-GT szettről léptem át CSL-DD 8Nm-re. Igaz a T300-hoz is egy kis ideig a T3PA-GT pedál helyett egy T-LCM-et használtam, és az maradt is a Fanateec mellé mert ugye képes USB-n önállóan működni PC-vel.

    Sokkal halkabb és erősebb is, így elsőre engem is meglepett és hozzá kellett szokni, de mára már elbírok vele kényelmesen.

    Sőt mióta megvan a Fanatec azóta bánom hogy amikor a T300RS-GT szettet megvettem ahelyett egyből nem a Fanatec-et vettem mert ott volt mint opció már akkor is, pénztem is volt rá, de végül nem jól döntöttem, viszont most már minden oké, bár egy jobb pedálban gondolkodok még a T-LCM helyett.

Új hozzászólás Aktív témák