Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • drsanya

    aktív tag

    válasz RobbyJr #79101 üzenetére

    Ebben a pillanatban vettem át az utolsó pakkot. Ugyanaz a gyerek jött, aki tegnap is. Kérdezősködtem tőle ezt-azt, náluk közvetlen nem lehet jegyzőkönyvet felvenni, nem tudja, sajnálja stb. Nem volt megint segítőkész, azt éreztem rajta, meg hogy kellemetlenül érzi magát. Mondtam oké, megindítottam a reklamációs eljárást, és én is elmondtam neki, utolsó alkalommal voltam kapcsolatban a munkáltatójával, és a viselkedése okán lehet őt is közvetlenül bemártom. Nem várok semmit, csak azért csinálom, hogy mást ne érjen kár.
    Nem számítok világmegváltásra, félreértés ne essék, csupán éltem azzal a lehetőséggel, amit ők maguk (TR) dobtak fel, vagyis hogy ők igyekeznek a vevőiket kifogástalan és hibátlan termékekkel ellátni, de ha bajom van, keressem őket. Bajom van, kerestem őket.
    A gondos becsomagolást pedig erősen kétlem, dolgoztam ilyen helyen, az igényes csomagolás nem ilyen. Vegyük például a két hosszú 160-as elemet. Védőfólia az elemre, elválasztószivacs, hungarocell oké, ezek megvoltak. Passzos doboz, tehát alul felül és hosszában is legalább 2 pántolószalag, tehát összesen 4 a minimum, mert nagyon nehezek. Én nem hiszem, hogy ez egy ekkora cégnél nem fér bele. Ezt egyébként a panaszlevelemben is leírtam nekik. Főleg úgy, hogy pár jóval könnyebb és kisebb doboz meg amúgy le volt pántolva. Na azok full sértetlenek is voltak.
    Lefutom ezt a kört, nem halok bele ezekbe a sérülésekbe, ráadásul amúgy mind takarható, vagy nincs szem előtt. Ha kompenzálnak, elfogadom, visszaküldeni nem fogok semmit.

Új hozzászólás Aktív témák