-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Marci112233
#79854
üzenetére
Nem mentem bele de igen én is erre tereltem volna később hogy akkor már csak 20-25 ezer a 8 nm és azért az más világ.
-
bence1885
aktív tag
válasz
Marci112233
#79612
üzenetére
Egyszer kell venni egy 1000-es tápot. Jó pár évvel ezelőtt szívtam én is 600 gagyi táppal. Aztán megelégeltem ment be egy 1000w-os Gold táp, szerintem ezzel az életben már nem lesz gond teljesítményben.
-
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#79606
üzenetére
600W-os tápom volt előtte. 3080TI került a gépbe. Annak 800W kell, de abból is inkább gold. Inkább vettem 850W-osat. A kártyát megküldve 350W-ot simán bekajál és fűt rendesen...
-
bb71
őstag
válasz
Marci112233
#79504
üzenetére
Köszi mindhármótoknak.. igen körbeolvastam és rájöttem én is.
-
válasz
Marci112233
#78480
üzenetére
Igen, az is, és jó kiindulási alap bármerre és csak 160 ezer.
De mindig azt mondom, ezért most gondoltam Mozát írok
-
Lac-coo
őstag
válasz
Marci112233
#78465
üzenetére
rugószettet vegyél hozzá alapból !!!
-
válasz
Marci112233
#78406
üzenetére
Ha USA-ból jön, akkor fixen számolhatsz rá pluszban 30%-ot.
Simhome-nál most 102.900Ft. Gondolkodás nélkül itthon venném.
Kuponnal 97.755Ft. -
Marci112233
addikt
válasz
Marci112233
#78406
üzenetére
Senki sem tudja megmondani hogy ha kintről venném meg akkor a képen szereplő összeg ami elvileg tartalmazza a vámot is, tényleg annyi marad mire ideérne hozzám vagy jönne még rá plusz költség?
-
Marci79
senior tag
válasz
Marci112233
#78378
üzenetére
Arra feltudod csavarozni. Saroktámaszt meg veszel más valamilyet vagy csinálsz magadnak.
-
Marci79
senior tag
válasz
Marci112233
#78371
üzenetére
T-LCM volt a Simnet előtt nekem is. Hidd el. Megér a Simnet minden egyes forintot!
Plate akkor kell hozzá, ha nincs cockpit-ed, amire felcsavarozd. Ha van, akkor a saroktámaszt megúszod "apró pénzből". -
Lac-coo
őstag
válasz
Marci112233
#78371
üzenetére
Árba is de minőségben ,élményben is !
-
válasz
Marci112233
#78358
üzenetére
Helló nekem volt t3pm aztán CSL aztán CSL LC-vel majd végül V2.
Megéri. -
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#78358
üzenetére
Simnet? Annyiba kerül mint a CSL Elite V2, de annál azért jobbnak tartom:
https://www.simhome.hu/?item=496
vagy ha nincs szükséged kuplungra, akkor a két pedálos verziója még olcsóbb... -
Lac-coo
őstag
válasz
Marci112233
#78358
üzenetére
A mennyiség és a minőség két különboző dolog... Lehet keveset játszani de igényt tartani a minőségi játékra ... a kettő között semmi párhuzam nincs ....
-
Kabum911
csendes tag
válasz
Marci112233
#78327
üzenetére
Sajnos ez számomra nem járható út.
Nincs kedvem az újonnan vásárolt valamimmel még egy fél napot a műhelyben tölteni, hogy egyáltalán használható legyen. -
Throme
veterán
válasz
Marci112233
#78327
üzenetére
Ez így van, de ezzel az elmélettel nincs is értelme nézni, hogy mivel kompatibilis, vagy mivel nem.
Minden gyártó elég ha ad egy sablont, hogy ne kelljen méricskélni és egy "szűz" felületbe oda fúrja a cájogt mindenki, ahová akarjaAzért a fúrt lyukat nem árt valamivel lekenni, hogy ne rozsdásodjon.
Legalább is az én next level állványom full vas és bevonatolt. -
Throme
veterán
válasz
Marci112233
#78319
üzenetére
Az nem mindig elég, hogy "moza".
Next level állványom van és a sok furat ellenére az R3-hoz pont nincs 4 lyuk , ami passzolna, csak 2. Ha hosszabb lenne, mint pl az R5, vagy R9, akkor nincs gond, de az R3 elég rövid. -
biker
nagyúr
válasz
Marci112233
#78155
üzenetére
az a baj, hogy nem szokásos.
csak a fanatec > ups vonalon az, lehet meg vannak jelölve valami cimkével, pl "rohadt olcsóra lealkudott partner csomag, szarjátok le"sokszor jön import árum több száz vagy ezer eurós szállítások akár, és a ups hozza, hétfőn beérkezik vámra, kedden itt van.
sehol máshol nem csinál ilyet a ups mikor csomagot hoz, csak ha fana cuccot hoz, komolyan
De az rejtély, hogy fel sem veszik a telefont, eddig ez nem volt
-
biker
nagyúr
válasz
Marci112233
#77949
üzenetére
leszedtem a teljes drivert, restart, reinstall, most visszaállt
-
biker
nagyúr
válasz
Marci112233
#77949
üzenetére
köszi, akkor nem általános
-
biker
nagyúr
válasz
Marci112233
#77947
üzenetére
474, de nem erről az ablakról beszéltem ám...
start menü kezd el gépelni "usb játékvezérlők" és ott mit ír ki? -
válasz
Marci112233
#77871
üzenetére
Sosem frissítek rendszert, mert csomó szemét fent marad, és mindig akad 1-2 program ami vacakol. Szóval teljes pucolás, majd telepítés. Mindig így csinálom, és nem is vacakol a gépem évek óta.
-
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#77686
üzenetére
Most már nem írja, de le szoktam venni a perecet bázis frissítéskor. Ha jól emlékszem a WQR frissítésekor írja, hogy ne legyen rajta perec...
-
Scarletiel
őstag
válasz
Marci112233
#77265
üzenetére
Köszönöm szépen, innen az oldalról szoktátok rendelni? Mennyi szokott a vám lenni rá?
-
tome0001
Topikgazda
válasz
Marci112233
#75878
üzenetére
50%-os damperrel minden finom ffb rezgést és részletet "elmosol" gyakorlatilag.
10% alatt ideális... Fokozatosan próbáld meg levinni. -
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#75878
üzenetére
Topik összefoglalóban van link amiben el van magyarázva mind.
FFB-t vedd fel 100-ra, inkább a szimulátorban vedd lejjebb, ha sok az erő.
NDP-t vedd le 0-ra, csak eltompítja a visszajelzést.
INT is sok. Az is 0 vagy ha nagyon érzed az FFB jel szögletességét, akkor ezzel burkoló görbét húzhatsz rá, elég 1..2-re állítani.
Ha túl nyers az FFB, akkor NDP-t, NFR-t lehet kicsit adni neki, de max 10-nél többet nem érdemes.
Ha túl könnyű a perec, akkor NIN-nel lehet kis súlyt/lendületet adni neki. -
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#75849
üzenetére
CSL DD-nél nem kis darabosságot és elég erősen is lehet érezni. Ráadásul a pólusok úgy vannak elhelyezve, hogy 0 foknál (amikor egyenesen áll a kormány) taszít legjobban így magától nem nagyon akar ott megállni a kormány. Működés közben ha hosszú nagysebességű egyenesben a szimulátor szinte nem is ad FFB erőt és damper/spring is 0-ra van állítva, akkor bizony az egyenesen haladáshoz fogni kell a kormányt és egyenesben kell tartani. Mondjuk ez annyira nem zavaró, csak akkor veszed észre, ha direk erre figyelsz.
-
tome0001
Topikgazda
válasz
Marci112233
#75849
üzenetére
Clubsport DD esetben is ugyanez a helyzet, csak nem annyira darabos a ferde magnesezes miatt.
-
válasz
Marci112233
#75656
üzenetére
Én csak arra tudok adni, amit a valós pilóták mondanak, és simeznek is egyszerre.
Daniel Morad, és James Baldwin akik élőben is vezetnek GT3-as autókat, nekik 11-12nm-re van beállítva a bázisuk. Szoktak Twitchen streamelni, érdemes őket nézni.
-
adrian360
őstag
válasz
Marci112233
#75630
üzenetére
lehet összeszedett a hall szenzor valami mágneses port, és az zavarja be. egy szétszedés, és sűrített levegegős tisztítás lehet segít rajta
-
fatal`
titán
válasz
Marci112233
#75389
üzenetére
Az, hogy nem engedett be, az szándékos volt, írták, hogy mindenkinek jelszót kell resetelni majd. Nagy valószínűséggel hashelve voltak a jelszavak a régi rendszerben (esetleg még pluszban sózva is), ahogy annak lennie kell, a hasheket meg nem lehet migrálni.
A régi adatokat még nem migrálták be rendesen, reddit post alapján ez az elkövetkezendő hetekben fog megtörténni. Addig meg a supportot kell zargatni rendelési számmal, ha gond van.
-
shteer
titán
válasz
Marci112233
#75389
üzenetére
Én még várok
-
Emunem
őstag
válasz
Marci112233
#75330
üzenetére
igen, már nekem is kiírja, az elöbb csak töltött, meg a szokásos nem válaszol dolog...
-
zozek
tag
válasz
Marci112233
#75287
üzenetére
Rendeltem is egy simube qr2 bundle-t.

De igazából egy mclaren perec kellene,lehet meg kellene azt is rendelni mielőtt kilő az ára. -
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#75101
üzenetére
Köszi srácok.
@fatal'
T300 lesz tajta és nem valószínű, hogy továbblép DD-re, vagy LC fékre.... -
Stark95
tag
válasz
Marci112233
#75054
üzenetére
Köszönöm a választ!
És neked is Bandit21!
-
válasz
Marci112233
#75006
üzenetére
Miért nem csinálsz neki profilt? Amúgy nekem sem az ac sem az acc, meg úgy semmi nem veszíti el a beállításokat.
-
válasz
Marci112233
#74756
üzenetére
Na itt olcsóbb is (mi van az Oázissal?)
-
jilian
addikt
válasz
Marci112233
#74430
üzenetére
Igaz csont szűz winre ment fel minden... de újra telepítettem. És nem működött még úgy sem.
JulesTSIgen figyeltem erre.
Nekem is az volt az első, hogy talán a PCB fosta el magát. De akkor az Usb-vel sem kéne működnie nem? Meg a pedálok, kézifék....
El nem hiszem, hogy a DD1 adta meg magát hisz a váltó működik a kill switch... -
shteer
titán
válasz
Marci112233
#74315
üzenetére
Ritkán, es gyorsan elkel akkor is - 75k körül, de én is onnan vettem az enyémet
-
shteer
titán
válasz
Marci112233
#74310
üzenetére
Igen, ez a meki
GT stílus, nem F1 - én ezt használom a legtöbbet a 4 közül
Olcsó, jó méret, gomb is van rajta bőven, elfogadható váltófülek, analóg kuplung + Xbox kompatibilis isEgy bőrözés nagyon hiányzik róla, kényelmesnek azért nem mondanám a fogáspontokat hosszútávon
-
válasz
Marci112233
#74310
üzenetére
Helló, igen, a McLaren GT3 V2 a Meki és Igen gyakorlatilag ár érték bajnok. Az F1 et igaz fém qr2 vel adják de kisebb csak 28 cm es.
Akinek volt /van mindkettő sokat írt már róluk az F1 hez lehet venni szélesebb mod-ot (JulesTS írt róla hosszabban) de alapvetően a McLaren egy nagyon jó perec.Nekem p1v2 van es Meki es mindkettő jó együtt pedig egy tökéletes alap szettet adnak ki.
-
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#74272
üzenetére
ACC-ben nagyon számít az autó beállítás. AC-nál is kell a gyors időhöz a jó beállítás, de ACC-ben könnyen vezethetlen lesz az autó és az alap beállításoknál vannak jobbak is (a meta setup-ról nem is beszélve).
-
válasz
Marci112233
#74164
üzenetére
Oda tettem én is, úgy rémlett nincs ott alátét, de van

-
kzolee216
senior tag
válasz
Marci112233
#74157
üzenetére
AC EVO még alpha és nincs benne még multi, így inkább az ACC fele nézelődj, ott elég sok online játékos van. AC EVO-t szerintem majd nyár környékén figyeld.
-
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233
#74125
üzenetére
Ha drift a cél, akkor a gombra rakás felejtős, meg az automata váltó is. Egyrészt nem ritka, hogy tiltáson forog a motor automataváltó nem tudom mit csinálna vele.
900 fokra állított kormányszög kell hozzá, ha ennyit forog a kormány és drift közben fog forogni össze-vissza, akkor megnézném, hogy kormányra rakott váltót, vagy kéziféket hogyan fogod használni. Kb. a lehetetlen kategória. Drifthez egy külön szekvenciális váltó és külön (jól adagolható) kézifék kell.
De!
Kezdetnek teljesen felesleges a kézifék. Sokkal fontosabb a gáz kezelés és a kormányzás elsajátítása. A drift autók bőven olyan erősek, hogy gázzal simán meg lehet indítani a driftet. Ha már a gáz és a kormány kezelés jó, akkor jöhet hozzá a fék és a kuplung. Aztán ha az is megy profi módon, akkor a kézifék a legutolsó.
A drift kipróbálásához, alap gyakorlatokhoz még a szekvenciális váltó sem feltétlenül kell. Váltófülekkel szépen kettesbe felváltasz és abban a sebességben driftelsz.
Érdemes olyan autót választani, ami könnyen kezelhető.
Ez pl ilyen:
https://www.vosan.co/individual-cars/volvo-740-drifttimeEz kézifék nélkül, 2-es és 3-as fokozatban:
https://youtu.be/HGEHlRnf9Pg -
fatal`
titán
válasz
Marci112233
#74138
üzenetére
WS2.0-ra rámegy, de ne vegyél akkor Fanatecet, mert annál a tartónál baromi nagy flex lesz, még az 1.5-tel is volt egy kicsi.
Én Moza kéziféket vennék, nem drágább, mint a Brain féle szerintem. Bár igaz, az nem megy bázisba kötve.
-
fatal`
titán
válasz
Marci112233
#74129
üzenetére
A TM-et semmiképpen nem venném, sima hall szenzoros kézifék rohadt drágán. Ha hall szenzor, akkor Moza. Ha load cell, akkor Fana vagy Sim-lab.
A Fana legnagyobb előnye szerintem az, hogy lehet a váltóhoz csavarozni. Mire rögzítenéd? A Fanatec elastomere elég kemény lett, wheel standre nem javaslom.
-
#214
aktív tag
válasz
Marci112233
#74129
üzenetére
Nem emlékszem a platformra, de ha nem PC, akkor csak a Fana megoldása játszik, vagy egy olyan kézifék, ami a bázison keresztül kommunikál (Brain75 topiktárs gyártott pl. ilyet).
Ha PC, akkor több lehetőséged is van. A TM megoldását szerintem itt a topikban nem használja senki, gyors keresés alapján ezen az áron már elég jó load celles kézifékek vannak (de azok nyilván váltóként nem használhatók). Azt javaslom nézz szét Aliexpressen (vagy itt a keresőben), olcsó pénzért van olyan kézifék, ami casual szimulátorozáshoz teljesen kielégítő. Vagy benézhetsz HardverApróra is, van pár magyar modder, aki még árul (pl. MT Simtech). Ha pedig a kézifék lenne a cockpited ékköve, akkor mindenképpen load celles irányba kezdj nézegelődni, akár külföldi oldalakon is.
-
#214
aktív tag
válasz
Marci112233
#74125
üzenetére
Általában mindenhol be lehet gombra állítani, de nem lesz igazi. Csak 0 és 100% fékerőd lesz, ami alapból nem fog sokat segíteni a driften. A kormánnyal meg folyamatosan játszanod kell közben, nehéz lesz végig nyomva tartani a gombot.
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#73963
üzenetére
Középr forfulás ereje alacsony sebességnél vettem fel 100%-ra mert a másik bajom az volt hogy nem mászott vissza a kormány hanem lassú lomha volt. Két értéken kívül egál a beállítás
Számomra az a fura függetlenül attól hogy fogas vs szíjas hogy a G29 100%-s FFB-vel tökéletes volt nekem ezzel szemben a T300RS meg nem -
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#73956
üzenetére
Köszönöm a segítséget de továbbra se az igazi még más játékot nem próbáltam ki, de ahogy próbáltam rá keresni a google-n másoknak is baja van az FFB-vel. Lehet hogy a játék áll úgy hozzá nem tudom. De számomra akkor is fura az 1 ujjas szervó, megpláne az a jelenség hogy az a "minimális" FFb ami van megváltozik mikor 900°-ról 1080°-ra állítom.
Mindegy ismég nyomozgatok továbbra hátha meg találom a megoldást.
G29-nél is szívás volt az FFB-t vissza hozni ott meg beton kemény volt a kormány ott a megoldás mindent le kellet gyalulni a gépről még a regeditben is. Utána 2020-s drivert feltenni és a programban felfrissítgetni a legujabb verzióig. -
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#73947
üzenetére
alapértelmezett 50%-n olyan hogy a kezem leszakad tőle de még 40%-n is
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#73944
üzenetére
Én 100%-san használom mert ETS 2 alatt egy ujjas szervó hatása van, még mindig nem bírtam megbarátkozva hogy a szíjas mivoltával.
#73945JulesTS Garanciális lenne de még sem mert a gyári pedál szettjét eladtam mikor meg vettem a T-LCM pedált hozzá. Akkor moddingolni kell hogy ne legyen ennyire büdös. Nuctua ventillátorra való cserét láttam egy-két videót róla -
Terenszhill
csendes tag
válasz
Marci112233
#73798
üzenetére
Az a drót a gázpedál tengelyénél fontos, hogy végig érintkezzen. Simán lehet, hogy ez volt a gond, ahogy nálam is.
-
Terenszhill
csendes tag
válasz
Marci112233
#73791
üzenetére
Passz. De ha nem gond szétszedni és kipucolni… 🙂
-
Terenszhill
csendes tag
válasz
Marci112233
#73781
üzenetére
Nálam egy tisztítás megoldotta a problémát. YT segítség hozzá: [link]
-
#214
aktív tag
válasz
Marci112233
#73547
üzenetére
Nincs megoldás. tome0001-nek van igaza, Fanatecnél/ UPS-nél ez ilyen. Drága is, lassú is, globálisan is forrong érte mindenki, mégis évek óta így csinálják és tudtommal nem is terveznek változtatni rajta.
Fanatec rendelést le kell adni aztán elfelejteni addig, ameddig nem csörög a futár, hogy 10 perc múlva ott lesz. Nem 2025, mi is tudjuk, de úgy tűnik ettől nem csődöl be egyik cég sem.
-
tome0001
Topikgazda
válasz
Marci112233
#73539
üzenetére
Majd a 3. Fanateces rendelésed után hozzászoksz, hogy nincs ráhatásod mikor érkezik meg (ahogy sokan belenyugodtunk ebbe a ténybe az elmúlt években).
-
válasz
Marci112233
#73539
üzenetére
Olvashattad korábban a jupíeszes kommentemet, de linkelem. Szóval nyugodtan írj k.nyátok emailt, tuti megsiettetik. A válaszuk szerint megnövekedett a forgalom, szerintem szimplán gyenge a cég Mo-on. Szóval nekem email után másnap jött a rig 10 nap vecsési tartózkodása után.
Tomeee +1
-
válasz
Marci112233
#73449
üzenetére
Nézd meg azért az árakat, nem szentírás amit mondok. Ha minden klafa vele, 130 is lehet. Nekem 140 lenne az a lélektani határ ami fölött már nem tudnám azt mondani, hogy miért ne +40 és a fana alap szett.
De ha nincs meg a számla se egy ökör ára.
-
válasz
Marci112233
#73445
üzenetére
Hidd el értem, hogy ez a legkisebb biszbasz az egész cuccban, de egy 23 végi kormányt nem mindegy, hogy úgy árulsz, mint újat, vagy úgy, hogy bármije repedt.
Ezt 2x felrakják és hello eltörik.
Nekem a t248 a csavar menetét ette meg, lefotóztam elküldtem (talán bestbuy volt?) és kb 1 hétre rá jött az új.Manapság minden számla elektronikus, nézz rá a mailjeidre v a felhasználó fiókodra, ott ahol vetted, biztos meglesz.
Árulni 120-150 közt árulják a 300 rs gt-t, de amíg alap fana szett itt van 180 körül postával addig szerintem 100-120 amit reálisan ér.
Ha 120-ért vetted akkor az jó, ha 150 -ért akkor nem. -
Czimby
addikt
válasz
Marci112233
#73445
üzenetére
Meg kell próbálni, de szerintem ezt amúgy is elutasítanák ""user error"-ra hivatkozva.
El kell vinni autó hűtő/lökhárító javítóhoz, alias műanyaghegesztő.
Kb 2-3e Ft a javítás.
Ragasztóval ne is próbálkozz, mert utána a műanyaghegesztő nem fog hozzányúlni! -
adrian360
őstag
válasz
Marci112233
#73445
üzenetére
ez kb két napra van az eltörve státusztól
számla nélkül bemondásra biztos nem kapsz másikat -
válasz
Marci112233
#73441
üzenetére
Előbb gariba tedd rendbe a lefogatót, mert bármilyen árat is mondunk a vevő majd a feléért akarja vinni, hiszen "törött"!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz
Marci112233
#73383
üzenetére
Én megvettem mikor még Decemberben az volt, hogy a WS2.0-hoz megveszem a GT széket, aztán ahogy lentebb látszik maradt a Poang.
Nem lesz elég széles, és idegesíteni fog, hogy legurul róla a széked. A Poang lábai is lelógnak róla, forgószékkel ez gondolom még rosszabb.#73386 pointer4
Viccet félretéve, konkrétan bánom, hogy az NLR szőnyeget vettem, és nem ezt
Az anyaga felül konkrétan ugyanaz, az NLR szőnyeg annyival tud többet alulról, hogy tüskés, így jobban megmarad a helyén (bár elképzelni se akarom, hogy milyen pusztítást végez ezen a laminált padlón amin jelenleg áll), de szerintem az Ikeás jobb, mert annak meg gumírozott az alja. -
pointer4
tag
válasz
Marci112233
#73383
üzenetére
Ha már autó szőnyeg, én inkább ilyet vennék

Sztem gizdább
Vagy ez
szerK:
barom jók vannak
-
válasz
Marci112233
#73345
üzenetére

Bocsánat a hosszú posztért, végre megjött a rig 1 hét csúszás után. Tegnap ment egy mail a jupéeszhez, hogy vadafakk, érdekes ma kihozták. Se telefon se e-mailes értesítés. Annyira r*tek cég. Képeken látszik az út, dec.30-án Vecsésen volt....
Szerk: már csak a pedál meg a kézi kell... szerencsére azt is a júpées hozzá...
-
fatal`
titán
válasz
Marci112233
#73277
üzenetére
A DD Proé igen, a DD Extreme nem, utóbbi csak CSDD-n és CSDD+-on. De nem erőltetném azt a perecet, bár attól függ mennyiért van fent.
-
shteer
titán
válasz
Marci112233
#73267
üzenetére
én nem tudom mikortól számoljam mert átutalásos volt és az plusz napok mire lekönyvelik, státuszt léptet - ma reggel már Nürnbergbe érkezett. a héten ittlesz
-
Sleek
senior tag
válasz
Marci112233
#73267
üzenetére
2023 dec végén rendeltem a Fanatectől a CSl DD settet . Max egy hét alatt itt volt. Ha jól emlékszem 17 volt a rendelés 22 vagy 23.-án már nálam volt.
-
Marci112233
addikt
válasz
Marci112233
#73257
üzenetére
Újabb fejlemény! Elindult Hamburg-ból. Legalábbis az úton résznél ott van.
-
Årpi
őstag
válasz
Marci112233
#73252
üzenetére
Friss tapasztalat itt is: Hétvégén rendeltem az F1 V2-es kormányt, hétfőn visszaigazolták, ma pedig már kapott is UPS számot. Az UPS pedig január 10-es szállítással kalkulál, gyorsak most a fiúk.
-
Czimby
addikt
válasz
Marci112233
#73214
üzenetére
Kb 1Hét mint a ahogy a többiek írták.
Nekem már a kezemben volt a cucc amikor jött a mail, hogy átadták a futárnak
Ilyenek ezek az időutazó futárok.
-
shteer
titán
válasz
Marci112233
#73214
üzenetére
Enyém ma kapott csomagszámot, én is ~5 munkanapra várom
-
Årpi
őstag
válasz
Marci112233
#73214
üzenetére
Legutóbbi rendelésemnél dec 16-án lett ez az állapot, 19-én érkezett email az UPS nyomkövetési számokkal és 23-án már nálam is volt a teljes R2R szett.
-
Steve1207
veterán
válasz
Marci112233
#73115
üzenetére
Magát a tápot húzom ki a hálózatból és úgy "megy vele" cakpak (de fogalmazzunk úgy, hogy nem is a tápot, hanem egy kábelmentes elosztón vannak a cuccai és azt). Bár nem sűrűn szedem szét, sima stand-en és most az Art-on is így használom, egyszerűbb egy elosztót kihúzni és vinni vele. Tehát nálam nincs rögzítve a táp, az mehet "lengőben", a bázis része viszton be lett dugva, ott minden abba menő kábel kapott egy rögzítést és úgy van fixen. Emellett még kapott egy csatlakozóvédő hátsó műanyag részt a bázis, hogy, ha esetleg rádőlne, ráesne valami, akkor se szakítsa ki a csatlakozókat. Így mondhatni csak a lengőkábeles tápkábel rész mozog, az is csak a fixált ponttól. Sima wheel standen is így volt kialakítva.
Szinte mindig a legkevésbé értékes eszközt csesztetem, ami ez estben a tápkábel-hálózat rész, nem pedig a bázis, mert, ha naponta dugdosod a bázisba előbb utóbb vagy kikopik vagy szétmehet a csatlakozója annak is, kicsit jobban szétnyílnak a pin-ek stbstb. Ha meg a bázis oldaláról megy szét idővel, akár csak egy anyagfáradásból, azt meg nem feltétlen fogja fizikai sérülésnél cserélni egy márka se. Táp, tápkábel, elosztó hogy megsérüljön jóval minimálisabb a fapados böszme csatik miatt, és nem nagy kiadás, nem úgy, mint egy másik bázis.
-
válasz
Marci112233
#73115
üzenetére
Ezen énis gondolkoztam hogyan lenne jó, szerintem a legegyszerűbb kihúzni bázisból, mert ha rajta van csak még nehezebb lesz az egész cucc. Nekem jövőhéten érkezik a wheel stand igaz "megoldottam" az összecsukás problémáját mert a nagy gondolkodásokban végül a GT Omega DD-X -et rendeltem meg és csak utána jöttem rá hogy összekevertem a két oldalt az apex-el és azt hittem a DD-x és összecsukható mint az NLR WS2.0. Szerencsémre nálam ez nem akkora prio mert tervek szerint pont betudom tolni az asztal mellé ahol nem fog zavarni.
-
fatal`
titán
válasz
Marci112233
#73115
üzenetére
Szerintem a többség nem csukja ezeket össze, mert ígyis-úgyis nehéz, nekem kerék volt rajta és a tápot ráraktam a pedáltartóra, a pedál mögé.
A másik módszer, hogy a tápot bedugva hagyod a gép mellett és a bázisból húzod ki. De szerintem rá is lehet kötözni kábelkötelegelőkkel.
-
válasz
Marci112233
#73005
üzenetére
Nyilvám fanatecet nem onnan rendeltem,de nem is írtam ilyet:
rendeltem is egy riget amcsiból,meg egy loadcell pedált-kéziféket Angliából

-
kzolee216
senior tag
válasz
Marci112233
#72866
üzenetére
Igen, a piros imbuszkulcsos csavarra gondoltam. Nekem már 2 éves, így kellett rajta húznom.
Kellenes Ünnepeket!
-
kzolee216
senior tag
válasz
Marci112233
#72860
üzenetére
Én csak ezt használom rá: MOTIP SZÁRAZ PTFE SPRAY
Amúgy lehet a TLCM alján található csavart kell meghúznod, mert már lehet kicsit kilazult. Ezzel a csavarral tudod beállítani, ha már kicsit laza a fékpedálod. -
kzolee216
senior tag
válasz
Marci112233
#72795
üzenetére
Én nem tettem bele alátétet, de akkor nem csak nekem jön be így jobban a két piros rugóval. Szerintem is szuperebb mint a fekete és piros kombó. Én közben kiszedtem a pedált, mert az alsó csavaron kellett húznom, kicsit lötyögött már a fékpedálom, de így olyan lett, mint új korában

-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72795
üzenetére
Nekem egyenlőre jó ez így az a gond hogy mivel ennél is kicsi a fék és a kuplung pedál de a féket kell határozottan és erősen taposni így ha nem papucsban vagy cipőben taposod szét cseszi a lábujjt.
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72693
üzenetére
Gyanítom mivel mikor a T-3PM pedálnál 50%-a fékerőm volt akkor csináltam egy kormány bázis resetet is de ez se működött aztán csináltam pedál reset konfigurációt amit te küldtél azóta használtam a T-3PM-t. Most jelenleg USB-n megy egyenlőre jó.
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72691
üzenetére
Változás történt az állapotban. Unszolásotokra vissza tettem a T-LCM-t nem tudom hogy T-3PM után közben szoktam hozzá az erősebb és határozottab fékezéshez vagy amikor próbáltam szóra bírni és nyomkodtam mindent az 50%-s pedál miatt (mivel a kormány hozzám felbontottan került gyanítom hogy használva is volt és félre volt konfigurálva amit eltárolt). De lényeg hogy most gyári konfigurációval most nem érzem annak a pedált amikor hétvégén "kínlódtam" vele és itt a topikban.
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72688
üzenetére
Rugó csere megy csak nehézkes, mivel én speciel tartok tőle hogy szétveri az ujjamat mivel elég "szerencsétlenül" van kivitelezve az egész művelet. Sokáig billentyűzeten szimulátoroztam aztán jött a T150 amit addig használtam 1. a gumi borítása lenem esett de még mindig meg van és tökéltesen működik bár produkál érdekes olykor-olykor érdekes dolgokat a kormányzás megbolondul erős hirtelen fékezéskor 2. kiakartam próbálni az "istenített" G29-t és a váltó . T150-nek gagyi pedáljai vannak gyárilag hozzá képeset a G29 komolyabb amit nagyon megszoktam és megszerettem illetve a kormányzása is sokkal jobb nekem mint a T150-é és a T300-é de ezt a mechanikájuk miatt van mert eltérő. A G29 pedáljához képest a T-LCM olyan bárhogy is konfigurálom mint ha egy darab téglát taposnék nem érzem a pedál utat merev. A T-3PM sokkal közelebb áll a G29-hez én szerintem érzésre van pedál út és kevésbé olyan merev.
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72685
üzenetére
Bal kézzel (rossz a bal csuklóm foci miatt) tökig nyomva gyári konfiggal alátétek nélkül

Lazán benyomva bal kézzel szintén
Van itt ám erő egy magam tettem fel a fürdőkádon keresztül a falra a 120L-s bojlert -
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72680
üzenetére
három alátét után már kézzel nem bírod le nyomni próbáltam. Pedálhoz gyárilag nem adnak eszközt hogy ne a kezded cseszd szét mikor próbálod a rugót úgy le nyomni hogy a tengelyt ki tud hajtani. T-3PM-nél olyan óvatos voltam illetve csúszott a műanyag is hogy mikor próbáltam le nyomni és tengelyt ki hajtani úgy szét pattant hogy a felső műanyag alkatrészeket a ház másik végébe lőtte át.
-
Barell
őstag
válasz
Marci112233
#72638
üzenetére
Éppen ezért volt részemről az Lite az ajánlás. Teljesen felesleges egy olyan batár stand főleg egy T300-hoz. Egyetlen ami a javára szól a jobb váltó tartó pozíció.
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72624
üzenetére
Gondolkodtam/szemezgettem ehhez hasonló állványokkal még akkor mikor G29-t használtam mert ott erősebb a kormányzás mint a Thrustmaster esetén illetve ki akartam próbálni milyen váltóval "bohóckdoni" . De elvetettem az ötletet mivel nem vagyok hard core felhasználó így ritkán használnám kettő kb. 10kg vasdarabért annyit elkérni...
-
bardi
senior tag
válasz
Marci112233
#72625
üzenetére
Én amióta szimulátorozok, mindig is zokniban játszottam, most a fanatec V3 maxra van állítva, és nem gond.
Heel and toe-nál kéne valami kényelmesebb gázpedál, de olyan autókat meg úgysem vezetek... -
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72612
üzenetére
Volt alátéttel is kísérlet 2-nél még bírtam nyomni a pedált de a felett már nem.
-
fatal`
titán
válasz
Marci112233
#72612
üzenetére
De van, csak nagyon minimális. De attól függ, hogy van beállítva a load cell. Mondjuk én USB-n használtam a TLCM-et, de sose volt ilyen gond.
De load cell pedálhoz nem árt a cipő.
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72606
üzenetére
Próbáltam én már vajnem mindenhogy azért is sérült meg a burkolat és nem veszik vissza mert olyan keményre is volt állítva hogy, nem bírtam kézzel se lenyomni és kellet egy erős eszköz hogy le tudjam nyomni (érdekesség még a videókban is a T-3PM is fém sapkával van promózva a pedálnál úgy mint a T-LCM de nálam ez műanyag). A legfőbb bajom az egyik az volt hogy, hozzá vagyok szokva a kis ellenállású pedálokhoz pl. G29-é. Másik az volt és ez nagyon idegesített bár lehet én voltam a lusta és a hozzá nem értésemet tükrözi hogy, mikor én úgy éreztem hogy, be van nyomva a fékpedál akkor még mindig nem kezdett elfékezni a jármű sőt a féklámpa se villant fel hanem még jobban be kellet taposni hogy, kezdjek lassulni. T-3PM-nél ilyen jellegű probléma nincsen jóval puhább kevesebb erő kifejtésű pedál
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72556
üzenetére
Hálásan köszönöm
. Amúgy ez felettéb érdekes mert mikor a T150 pedálját kötöttem rá ott egyből volt 100% -
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72483
üzenetére
Adtak alátétet. De a piros is keény rugó sőt a legkeményebb. Minek keményítsem vissza ? Így is az a bajom hogy vádli próbáló. Annyira rászoktam hogy erőlködök hogy ideiglenesen a T150-nek a pedálját kötöttem rá a T300-ra (mivel a T3PA-t azóta elvitték) az meg recseg ropog mert izomból taposom

-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72444
üzenetére
Potissal tudok finoman fékezni úgy hogy nem lenne gond a másikkal sem...
-
Speedy007
addikt
válasz
Marci112233
#72430
üzenetére
Nehezen de meg elég hülye kivitelezés.T150 esetén a vissza hajtható fül eltört így a helyi csavar boltban vettem méret és menet azonos hatlap fejű csavart azzal rögzítettem utána oda az asztalhoz
-
fatal`
titán
válasz
Marci112233
#72388
üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Windows 11
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Jövedelem
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- VGA kibeszélő offtopik
- Automobilista 2
- További aktív témák...
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
- iKing.Hu - Honor 400 Pro Black Stílusos csúcsteló, nagy tárhely 12/512 GB,3 hónap gari!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Clevo 1060 6GB Mxm 3.1 laptop videó kártya ingyen házhoz szálitással
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

Plate akkor kell hozzá, ha nincs cockpit-ed, amire felcsavarozd. Ha van, akkor a saroktámaszt megúszod "apró pénzből".
Az anyaga felül konkrétan ugyanaz, az NLR szőnyeg annyival tud többet alulról, hogy tüskés, így jobban megmarad a helyén (bár elképzelni se akarom, hogy milyen pusztítást végez ezen a laminált padlón amin jelenleg áll), de szerintem az Ikeás jobb, mert annak meg gumírozott az alja.



tome0001
