-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tikshow
addikt
válasz unrealnoise #999 üzenetére
Igen csak PS4 bejelentésekkor a 400 USD volt mondjuk 100.000 forint, 400 EUR pedig 127.000 forint. Csak mondtam egy számot, de értsd jól.
(#1000) Chal Valve is így számolt Steamen, aztán pár hónapja átáltak arra, hogy többe kerül több euro lesz, mint usd.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
Itt egy kis videó, ha érdekel, hogy a gyakorlatban hogyan működik és mennyire használható például egy játék esetén.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Chal
addikt
válasz Dyingsoul #1002 üzenetére
Tudom, ismerem, volt is nálam már kölcsönbe havertól A videón is látszik hogy elég korlátozott, ezzel mondjuk egy GTA5-öt tuti nem játszanál végig, előbb vágnál eret magadon De tényleg nagyon jó cucc, viszont szerintem csak kiegészítő megoldásnak jó bizonyos játékokhoz, arra viszont nagyon. Én is tervezem hogy rendelek egy sajátot majd, amint kiheverem az VC1 árát (már ha egyáltalán lesz lehetőségem kifizetni ).
-
Chal
addikt
válasz unrealnoise #1004 üzenetére
Tényleg kár rajta rugózni, ott irják a számla végén hogy benne van az adó (az pedig az EU-ban 15-27%, szóval ha valakinek van kedve, akkor kis számolgatással még azt is ki tudja találni hogy melyik országba importálják), ha vám is van, akkor külön sorban hogy pontosan mennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz unrealnoise #1006 üzenetére
Nem követem a Sony dolgait, de a nagyon nagy multik ezt úgy oldják meg, hogy saját cégekkel és gyárakkal vannak jelen az EU-ban (gondolom az megvan hogy az Xboxok jó részét pl. sokáig nálunk gyártották Zalaegerszegen). Így egyszerűen nem kell foglalkoznia azzal, hogy az EU-ba való importálásért fizet. Így EU állampolgárként veszed az EU-s cégtől, az EU-ban termelt cuccot. Ráadásul az egy japán cég, nem lennék meglepve ha ott tök fordított lenne a képlet, és igazából az USA árat huzzák fel a többi régiójukhoz (tehát mittomén, ott 320-ba került volna nekik valójában az EU árhoz képest).
Meg azt se felejtsük el, hogy az minden cégnek a magnügye hogy a vevőikre mit terhel rá meg mit nem. Tehát akár az is lehet hogy az EU-ban az adóterhek miatt 500 EUR lett volna a PS4, de a közel 20 éves piac, meg a a marketing, meg egyebek miatt azt mondták hogy kihúzzuk 400-ra, mert az úgy jobb. Egy Oculusnál meg erre nyilvánvaló hogy nincs esély, Facebook ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz unrealnoise #1006 üzenetére
most az induláskori azonos árról beszélsz?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
spanglee001
addikt
igen lehetne akár jó is a leap motion, de sajna nem az nagyon pontatlan kb 2 hétig szórakoztam vele, ahogy írták is nagyobb mozdulatokra menük behívására stb. pl tökéletes, de precízen nem igazán sikerült vezérelnem. viszont ha néztétek a gottalentet ott elég precízen vezérelte a leap motiont a kölyök
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz unrealnoise #999 üzenetére
Az Oculus németországi ára 700€. Ott meg 20% áfa van és általában az európai árakra is rá szoktak tenni ennyit, mert ez az átlag.
(#1008) Menthirist: Annak is ugyanez volt az oka, csak korábban megvolt ez a 20% különbség a két valuta között, most meg már nincs.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Kicsimix
őstag
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Chal
addikt
válasz tikshow #1012 üzenetére
Így van. A fullhd tv másodpercenként 24 képkockát kap filmek esetén, rommá tömörített anyag megy át a wifin, ha valaki DLNA-zik, vagy hasonló... Steamlink tud 60fps-t, de ott is erős a tömörítés, ráadásul wifin nagyon esetlegesen és instabilban működik, még 5Ghz-n is. Ez saját tapasztalat, de az összes review is megerősíti, aki érdemben akarja használni annak csak wired megoldás jöhet szóba. Itt viszont 90fps-rő van szól, valamint ha ezt realtime tömöríteni akarnánk akkor nőne a válaszidő.
Egyébként baromi egyszerű: kb. 3.7Gbit az Oculus VC1 kijelzőjére kitolt videostream, és hol van ez még a 8K-tól. Ez elfér a HDMI-ben kényelmesen, a wifiben viszont nem nagyon fog
Úgyhogy én sem értem hogy akarják ezt megoldani, főleg hogy 3.5Gbps értékeket írogatnak. Ebben a projektben én ingyen se lennék tesztpilóta
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1010 üzenetére
Ezért kérdeztem rá. Mert akkor igen, az volt a helyzet, hogy kb annyival ért többet az euró, amennyivel több adót kellett fizetnünk, és ezért volt meg az EUR/USD megfeleltetés.
Kicsimix@1011: ha igaz is lenne ebben a formában (ami mint írják, a sávszél miatt valószínűtlen) akkor meg cipelhetnénk az akksit.
Chal: amennyire számoltam, ez azért pl az 1.3/1.4-es hdmi-be nem annyira marha kényelmesen fér el. Wikipedia alapján 1440p 60 Hz ennek a hdmi generációnak a csúcsa, ami meg csak vagy 5%-al több mint a 2160x1200x90 Hz. Persze ez alap pixel matekkal jött csak ki, lehet ennél bonyolultabb a számolás. Látom hogy 8 meg 10 Gbit/s a sávszél.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
válasz Menthirist #1014 üzenetére
Belefér, ezzel nincs gond, meg hát nem is nagyon van más lehetőségük. Akkor lesz majd a 4K-nak meg a magasabb felbontásoknak értelme monitoron meg bárhol (értsd: pl én addig nem vennék), ha végre hajlandóak lesznek a gyártók az új DP (1.3) használni, de erre nem tud az Oculus építeni, mert tudtommal egyetlen GPU-n sincs még ilyen. A monitor gyártók addig meg hackelgetnek csak MST-vel, vagy egyéb trükkökkel, hogy átmenjen a single stream, vagy megtörik a szabványt mint az Apple az 5K imacnél
[ Szerkesztve ]
-
veterán
beférni befér, és értem én hogy miért van ez a felbontás, csak a "kényelmesen elfér"-el nem értettem egyet a számításaim alapján. De mondom, én úgy számoltam hogy ha most 2560x1440x60 pixel a max támogatott hdmi 1.3-on, az nem sokkal több mint a 2160x1200x90 pixel.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
válasz Menthirist #1016 üzenetére
Viszont az jól megy vele (tapasztalat), ez is jól fog, főleg hogy nem bízzák az userre a kábelt, mert azt ők adják. Mondjuk írták valahol hogy 4-5 méterre lehet max hosszabbítani, ami szerintem még mindig nem gond, ennyit bírnia kell a HDMI-nek, de ez esetben majd nagyon meg kell nézni hogy milyen minőségű kábellel toldjuk meg.
Mondjuk be is ugrott a téma kapcsán a HTC. Lehet hogy ezért (is) csúsznak?
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz Menthirist #1018 üzenetére
Ja tényleg, most nézem, hogy a videostream ott is ekkora lesz.
-
Chal
addikt
Ki találja ki hogy miből screenshotoltam?
-
veterán
Aerosmith: Amazing
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
Nyertél Akkoriban tátott szájjal néztem, ment a vita a suliban mindig hogy létezik e ilyen cucc, vagy csak makett, és nyilván nem volt internet (pláne nem c64-en ) ahol utánanézhettünk volna.
Mostmár persze kicsit könnyebb: ez egy létező és működő termék volt akkoriban (23 éve!!). Színes LCD kijelző volt benne, és 6800 dollárba került 1db.
https://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_Image
Durva
(szerk.: bocs, rossz hsz-re nyomtam a választ)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
szétszedős videó
5.7"-os 720x240-es kijelzővel 80 msec volt csak a kijelző képfrissítése[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
Lehet, hogy mégsem lesz olyan rossz a PSVR?
Van aki próbálta mindhármat és a Sony megoldása tetszett neki a legjobban! -
tikshow
addikt
válasz clyvejhamma #1026 üzenetére
Sztem senki nem ketelkedett abba, hogy az eszkoz rossz lesz, azert csak egy Sonyrol beszulunk. Az viszont meg mindig elegge ketseges, hogy milyen minosegben lesz AAA VR jatek PS4-re.
[ Szerkesztve ]
-
unrealnoise
senior tag
válasz tikshow #1027 üzenetére
A minőséggel nem lesz gond. Amit ki lehet hozni a PS4ből azt kihozzák. Csak a grafikai részletessék nem lesz az igazi. De ez megint ugye olyan, hogy a GT6 mai napig valamilyen szinten etalon. (Pláne, ha azt is nézzük milyen hardverre készült.) Az Assetto Corsa egy komoly PC-n szebb meg minden, de sok területen nem PS exklizív szint. A GT6 bevilágítása nagyon komoly, a pályák nagyon jól kidologozottak, stb.
Pl. hiába a bika PC-s hardver VR-hoz, a PS4 exkluzív GT Sport tuti nagyon komoly lesz VR-ban. Gondolok itt olyanokra, hogy totálisan VR-ra elkészített menürendszer, csicsa, stb.
De mondjuk én már döntöttem, maradok PC-n. Pláne hogy a multiplat címeket nem mindegyiket írják át szerintem PS VR-ra. Kötve hiszem, hogy a GT Sport megjelenése környékén a pCars-t PS VR támogatásal is kitolnák. Assetto Corsaról nem beszélve...
Remélem valamikor a PS VR-t is ki tudom azért próbálni.
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
unrealnoise
senior tag
válasz Kicsimix #1029 üzenetére
Jogos, és is így tervezem. VR cserélgetéssel még nem lenne baj, akár két évente sem, hiszen akkor még viszonylag jó pénzt érhet ha eladod a régebbit... De HA csak olyan új VR-ok jönnek ki, amelyek nagyobb felbontásúak IS, akkor ott már GPU-t is kell venni, cserélni.. Az meg már sok...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
flashpointer
őstag
válasz tikshow #1027 üzenetére
Tegnap megnéztem a jelenleg készülő PS VR játékok nagyrészét amiből van youtube gameplay.
1-2-t nem is tudom hogy vállalhattak fel annyira no comment, ilyen fotóháttérbe bemontázsolt gagyi 3d robotok...
Kb. Ninendo 64 szintjén vannak grafikailag ami lehet szórakoztató de ennyiben ki is merül.
Szimulátorokhoz alapból gyenge, a látványra épülő játékokhoz használhatatlan. -
Kicsimix
őstag
válasz flashpointer #1032 üzenetére
Pedig a nagyobb címek legtöbbje jelen van PSVR-en is.
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
unrealnoise
senior tag
válasz flashpointer #1032 üzenetére
N nem mintha a stem meg az oculus shop nem lenne, lesz majd teli "szeméttel"
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
hangszoro
tag
#1029 Az 5 év már vállalhatóbb, csak a 10 kicsit sok szvsz.
Amúgy nekem meg a HTC tetszik egyre jobban. A vezeték nélkülinek meg akkor lehet értelme, ha külön szobát is veszek hozzá.
Egyelőre én nem tervezek játék közben szétzúzni semmit a szobában, jó nekem a székem is. Úgy általában én sem tervezek mást, csak szimulátorozni, és a hagyományos billentyű egér mellet nézelődni.
Mondjuk fingom nincs milyen hatása van billentyűvel előremenet közben nézelődni, de nekem ez a "körbejárom a fél szobát" elég idegen, és nem tudom elképzelni, hogy így játszak valamivel.
Meg a "futópad" sem az igazi.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kicsimix #1033 üzenetére
Majd ha gameplay-t látunk... Illetve a linkelt "nagyobb címek" sem igazán nagyobb címek, és pláne nem csúcs ps4 szintű grafikával bírnak.
Mert ami tény:
- Az eddig gameplay szinten bemutatott psvr játékok közelében sincsenek a top ps4 játékok grafikájához. ott volt a London Heist, ami konkrétan PS3 grafikai szint, de a RIGS-nél is vannak jóval szebb címek a piacon, ráadásul nem is a nagyon gépigényes látványt választották (kevés igazi részlet)
- a ps4-nek jelenleg erős problémája van a 60 fps elérésével is, márpedig ez a beton stabil és röccenésmentes 60 fps kell ahhoz, hogy reprojectionnel meglegyen a másik szemnek is a kép. Tehát szép meg jó a 120 Hz, de azt nem 120 darab fullhd képből fogja elérni (ami tartalmazza a két szem által látott képeket).Szóval a PS4-es vr játékokról úgy gondolom, olyan látvány lesz a csúcs, amiből a konzol ki tud préselni magából 60 képkockaként, és ebből projektálnak hogy meglegyen a 120 képkocka. Tehát ilyen Uncharted 4 meg inFamous: Second Son szintű grafikát szvsz el lehet felejteni vr-ban élvezve. Az Uncharted 4-ből még a playstation elit csúcsok csúcsa csapata, karöltve a sony saját technológiai kutató csapatával sem képes 60 fps-t kihozni, márpedig ilyen tudás kb semmilyen más csapatnak nem adatik meg (a multi 60 fps lesz, de ott lejjebb veszik a felbontást). Ha pedig feljebb akarnak menni a látványban, akkor a felbontásból kell lentebb venniük, és elkezdik majd 900 meg 800p-ben renderelni a játékot, amit majd feltranszformálnak fullhd-ra. A PS4-en azért limitált, amit el tudnak érni a fejlesztők.
Azt viszont még mindig nem tudni pontosan, a wii-hez közeli méretű, aktív hűtést igénylő dobozka amit a ps4-hez adnak, mit csinál még pontosan. Azt nyilatkozták hogy a játék renderelésébe nem segít be, és az biztos hogy ez biztosítja hogy a ps4 és a psvr között még tévére is ki lehessen küldeni a képet, illetve azt mondták valami social screen funkcionalitást is ez nyújt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Komplikato
veterán
válasz flashpointer #1032 üzenetére
Amit írsz az jogos, de sajnos a PC vonalon beharangozott VR játékok jó részére is igaz.
Olyan mint ha a tehetségtelen vagy grafikus nélküli csapatok ráugrottak volna az olcsóbb játék SDK csomagokra és azokból akarnának pénzt fakasztani pár hetes melóval, mert ugye most a "VR a jövő".
És igazából a grafikai megjelenéssel nem lenne baj, de a legtöbb ilyen játék pont annyira ötlettelen szemét, mint amilyen ronda. A Robinsonra meg kíváncsi leszek, mert eddigi videókból nem jött át, hogy ez nem egy real time renderelt interaktív mozi csak. Egyenlőre ami kinéz valahogy azok a szimulátorok, ott meg a VR mozgásszabadság nagy része kilőve."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz hangszoro #1035 üzenetére
Azért a VIVE-ben elég jól megoldották, hogy ne menj neki semminek játék közben, ezt simán lehetne implementálni a wireless verziókhoz. A "taposómalmok" meg azoknak kell, akik 100%-ban akarják beleélni magukat. Viszont van lustáknak is több eszköz, amivel egy helyben ülve is jobb mozgás vezérlést kapnak, mint egy gamepad-del vagy a jó öreg egér + WASD megoldással. Van pl. ilyen kis ülőszámoly, amibe konkrétan a PC is beleszerelhető és amivel lehet fordulni és bármelyik irányba menni, oldalazni.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
clyvejhamma
aktív tag
A userek visszajelzése alapján ( ki mit látott szállítási dátumként feltüntetve a rendelésekor ) egy várható shipping table.
-
hangszoro
tag
válasz Komplikato #1038 üzenetére
Okok, de nekem pl nincs egy üres szobám erre. Szóval igen, én maradok a szék és asztal mellett.
Amúgy meg annyira drága lett az Oculus, hogy ezt választottam helyette: Google CardBoard
6e Ft-ért megveszed, vagy megépíted.
Egy LG G4-el már nem is lehet olyan rossz (felbontás mint S6 edge+)
A minőség miatt sem kell aggódni, ha elromlik, hajtogatok magamnak újat.Ezek után a 220e nem irreális kicsit?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hangszoro #1040 üzenetére
Nekem egy kínai cardboard-om van (valami 800 Ft volt), amit ebben meg kell fizetned az leginkább a két lencse.
Tekintve hogy egy riftben mennyivel fejlettebb a lencse, hogy a kijelző nem 60 hanem 90 hz-es és milyen egyéb cuccokat is adnak mellé, nem igazán lehet összehasonlítani az árképzést. Nekem egy Nexus 5 van a cardboard mellé, de az is 115k volt, és sok vr játék rajta nem megy stabil 60 fps-t. Ami egy fokkal jobban összevethető ezzel, az a GearVR és a Galaxy S6 pl, ott jobb a lencse, jobb a kijelző, erősebb a hardver és az oculus dolgozott a szoftverek egy részén. Ettől függetlenül még az is messze van a rifttől. Olcsón el lehet bohóckodni vele, ha jobbat akarsz az már drágább, és az ár nem lineárisan nő a tudáshoz és a technológiához képest.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
hangszoro
tag
válasz rambustibi #1042 üzenetére
Teljes mértékben.
Amúgy engem a cardboard arra világít rá, hogy maga az elv egyszerű mint a vajas kenyér.
Ha rajtam múlna, nem kéne semmilyen követő rendszer, hanem csak simán a giroszkóp, VR és kész. A többi dolog nekem csak kacat. Legalább is jelenleg így gondolom.
Persze a minőségnek ott kell lennie (jó optika, kis késleltetés, minőségi display, stb).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hangszoro #1044 üzenetére
Az elv (tégy egy kijelzőt egy optikával az ember szeme elé hogy ne lásson mást, és detektáld a mozgását) persze hogy egyszerű. Ezért próbálkoztak már vele 20 évvel ezelőtt is. A kivitelezés maga a probléma. Nem mindegy milyen kijelző, milyen szenzorok, milyen teljesítményű rendszer ami a képeket biztosítja, stb. De még ebben is vannak szintek, mérges vagyok Luckey-ékra, de abban igazat adok nekik, hogy ha választani kell az ár és a minőség között, akkor inkább legyen jobb minőségű mint inkább olcsó. Egy mostani interjúban elmondta, hogy ki lehetett volna valamivel olcsóbbra hozni, amennyiben nagyobb kompromisszumokat vállalnak be a minőség tekintetében, és ez azért hihető. Minden cég így működik, keresik a sweet spot-ot, ahol a termék ára még vállalható a vetélytársakkal szemben, de a minőség kellően jó ahhoz hogy meg is vegyék.
A követő rendszer pedig kell, mert az ember még ülve sem csak irányokba néz, mozdul és billen a fej, előrébb vagy hátrébb mozdul, vagy bedől. A beleéléshez egyszerűen kell hogy közelebb tudj hajolni valamihez, és ténylegesen térben követve legyen a fejed mozgása.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz hangszoro #1044 üzenetére
Én használtam DK2-őt. Elsősorban szimulátoroztam és bizony jött a hányinger időnként ( gyakrabban, mint szerettem volna, pedig nem vagyok szédülős ). Amikor finom fejmozgásokkal és csak erre koncentrálva próbálgattam a setup jelenettel ( íróasztalos, gyári demó scene ), akkor feltűnt, hogy a fejmozgás követés messze nem tökéletes. Nem tudom, hogy ettől volt-e az időnkénti hányinger, de ha ezt sikerült redukálniuk precízebb követéssel, magasabb frissítéssel és jobb optikával, akkor én is azt mondom, hogy a drágább verziót kellett kihozniuk!
A másik dolog a lencse "sweet spot"-ja volt, ez azt a pontot jeleneti, ahol a kép éles ( a kép szélei felé haladva egyre kevésbé éles a kép a lencsék miatt ). A kis éles tartomány miatt nekem gyakran igazgatnom kellett a riftet a fejemen, hogy az az éles rész pont a szemem előtt legyen. DK2-nél ez középen egy viszonylag kis tartományt jelentett, a frissebb beszámolók szerint ez most az összes headset közül a végleges riftben a legnagyobb és a legjobb.Ezek mellett a kisebb hiányosságok mellett ( és még volt néhány: erős műanyag/gumiszag, pixeles kép ) minden egyes alkalommal amikor felvettem, rácsodálkoztam, hogy milyen brutálisan fejlett ma a technika és vigyorogtam, azt gondolva, hogy szerencsés vagyok, hogy kipróbálhatom.
[ Szerkesztve ]
-
rambustibi
őstag
válasz hangszoro #1044 üzenetére
Nagyon várom már, hogy kipróbáljam. Egy új korszakot indít el, új élmények elé helyezi a játékokat.
Ami bosszant, hogy itthon nem lehet előrendelni. Remélem ezt orvosolják 1 hónapon belül.
Az élmény amit át akarok élni szimulátorban: Force Dynamics + Oculus Rift , ettől szeretnék mindenképpen sugárban hányniKlaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
hangszoro
tag
Értem a megjegyzéseket, és természetesen én is tudom, hogy miért kell a részletes fejmozgás meg frissítés, stb. Majd ha lesz nekem is, kitalálom mit akarok vele kezdeni.
Mindenesetre a Cardboard egy olcsó Samsung Gear VR (ami mellesleg semmivel nem tud többet), szóval jó ez a marhulásra, arra, hogy bevezessen a VR élménybe. És ha megnézitek a köré épülő szoftvereket, akkor nem is olyan gyenge kezdeményezés. Ott van pl a YouTube lejátszó cardboard támogatással. Most jelent meg egy 360 fokos videókészítő alkalmazás is, ott van a panoráma készítő fényképező alkalmazásuk is, maga a cardboard alkalmazás, jó pár alkalmazás, demó, stb.
Én amúgy arra lennék kíváncsi, hogy a Samsung VR-hez képest (S6 edge+ -hoz képest) mennyivel jobb a kijelző a HTC és az Oculus szemüvegében.
Azt olvastam ,hogy a HTC egy optikai tuningot is fog alkalmazni "Mura correction" néven.
Azt is olvastam, hogy az Oculus is úúúúú mennyivel jobb, aaaaa, úúúúúú.Ha csinálok Cardboardot, akkor abba LG G4 lesz, ami IPS-t használ, kíváncsi leszek mi lesz a különbség amoledhez képest (ami szvsz csúnyább pixeleket eredményez). Bár egy nagyító is megmondja (amit még a nagyitól kaptam, de tényleg ).
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
A DK2 és a CV1 felbontása azonos? Akkor a CV1 esetén is láthatóak lesznek a pixelek?
-
hangszoro
tag
Nem azonos. A CV1 és HTC esetében a kijelző a VR-hez lett gyártva. 2x1080x1200-as, de gondolom a technológia adott, ott nagyot nem tudtak varázsolni. Az OLED eleve más elrendezésű, és ránagyítva rondább, pixelesebb, bár ezen már reszeltek többször is. Nem követem pontosan hol tartanak.
[ Szerkesztve ]