-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz wolfhgb #2544 üzenetére
nem csak a felbontás számít, hanem az a hibrid fresnel optika. Míg a dk2-ben sima nagyítós lencse volt, addig itt ez az optika baromi sokat fed el az SDE-ből. Jah és amúgy 20%-nyi különbség van a pixel mennyiségben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Én is az OR-rel szemezek, amint:
1: kiderül hogy a vörösödés és a god ray szintje minőségbiztosítási gond-e (nagyon úgy tűnik hogy igen, mert van akinek két riftje is van, és azt mondta más szinten jön elő a god ray, másnak meg ugye vörösödött az egész.
2: ebből fakadóan hátha lesz egy Rev. 2 változat.
3: amint kijön hozzá az oculus touch.Együtt szándékozom venni a touch-al majd, ugyanakkor tisztában vagyok vele hogy a kettő együtt már simán vive árban lesz. Addig elvagyok a DK2-vel.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz clyvejhamma #2575 üzenetére
Nekem amúgy a formája is jobban bejön, jobban hasonlít egy tényleges kézre (vagy kesztyűre, stb) mint a vive kontrollere, ami egyértelműen olyan mintha botot vagy fegyvert tartanál a kezedben. A kapacitív gombjaitól meg sokat várok, lásd az itteni videót is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz akoska07 #2677 üzenetére
jah, de nem annyira atombiztos mint a touch-os érzékelés (ezt DK2 + leap motion tulajként mondom ) A LM egy sztereo kamera, tehát limitált hogy mit tud egymástól megkülönböztetni, könnyen "összeakadnak" az ujjak, illetve könnyű őket ki is takarni.
zsolti_20: az árnyékolás kiküszöbölése miatt kell legalább kettő.
Egy kamera:
Két kamera előtted
Két kamera szemben egymással
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Komplikato #2694 üzenetére
szvsz nem titkolták azt, mondták már előre hogy kapacitív gombjai vannak a touch-nak, ebből fakadóan is tudták pl a hüvelykujj felemelését "thumbs up"-nak érzékelni.
zsolti_20: a touch-ok wireless-ek, egyedül a + kamerának kell még egy USB3. Szóval ha mindent használni akarsz (gamepad, két kamera, szemüveg, stb) akkor kell HDMI + 3 USB3 (1 a szemüveg, 1-1 pedig a két kamera) + 1 USB2 (xbox kontroller). Ahogy már kezdetektől mondva volt
osvr anyám az az osvr de egy jobb minőségű kínai koppintásnak néz ki. És ugye lecsupaszítva, semmi extra kontroller, semmi egyedibb cucc, különleges optika nélkül (custom, de sima lencsékkel) 400 dolcsi. Ezt csak a Rift "túlárazásának" a margójára. A focal point változtatás mindenképp dícséretes, de ahogy látom így nincs IPD állítás.
#2700: a kesztyűvel az a baj, hogy mindenkinek más keze van, és hatványozottan más keze van. visszacsatolást, erőt pedig leginkább ellentartással lehetne csinálni, de az törékeny ilyen méretben. Szóval az érzékelés is annyi lenne szerintem, hogy az ujjbegyeknél valami kicsit felfújódik vagy nyomást fejt ki, de nem akadályozza meg hogy "belenyúlj" az objektumba.
Ilyen szempontból nekem az oculus touch szimpi, kellően univerzális az emberek kezére és kellően robusztus is a megoldás, egy vékony kesztyűvel szemben. Viszont tény hogy pontatlanabb (bár a pontosságát a kesztyűnek sem tudjuk pontosan). Azzal az alkarra-felkarra kötözött dolgokkal együtt viszont szvsz bukta.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Itt a csatlakozó a lényeg. A HDMI 1.4-nek 4k 30 fps a csúcs, a 4k 60 fps-hez vagy displayport vagy hdmi 2.0 kell. A riften és a vive-on, illetve az amd vga-kon jelenleg 1.4-es hdmi van, ami amúgy nem gond, mert ez kisebb terhelés mint az 1440p 60 hz-en (azt meg az 1.3-as hdmi is átviszi, annak 2560x1600x60 Hz volt a csúcs)
Segal: A kábelek minősége ott jelentkezik, hogy milyen hosszúság mellett kezd már túl sok hibát átvinni (amit az algoritmus úgyis kijavít egy szintig). Nagyon jó minőségű kábellel (itt nem 3000 vs 8000 Ft-os kábelre gondolok, hanem mondjuk 5000 vs 50 000 Ft-osra) esetleg nyersz egy kis extra távot mielőtt annyi hiba lenne a kábel végére, hogy azt már a hibatűrő algoritmusok sem tudják visszaállítani.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Az szép. Iponon lehet rendelni Vive-ot, alig rongyos 412k (1310 euró átszámítva)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nekem nincs bajom a külföldi rendeléssel, a Define S házamat is a németektől hozattam, számomra a probléma a gariztatás. 2-3-400 ezres cuccot nem vennék úgy, ha problémás a gariztatás. Ha valami gond van, nem akarom megint visszaküldeni ismerősnek, hogy intézd már el nekem a garit... Be akarom vinni egy boltba vagy feladni csomagküldővel és hozzák vissza jól.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz sittes79 #2798 üzenetére
Semmi. Egyszer volt már egy ütem amiben növelték az országok számát, de ehhez országonként meg kell egyezni mindenkivel, szóval szvsz sokára.
Azért dobtam róla kérdés twitteren
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz clyvejhamma #2914 üzenetére
A rendszerben elfoglalt működési elvet értette. A Rift-nél ugye a kamera gyűjt adatokat arról hogy mit lát a szemüveg ledjeiből, ezt dolgozza fel a gép. A Vive esetében a lighthouse-ok csak szórják a lézert napestig, amit a szemüveg (és a kézi kontroller) maga detektál, és ezt dolgozza fel a gép. Ezért kell a rift kamerájának bedugva lennie a gépre, míg a lighthouse-nak meg nem. de ennyi. USB kell neki? Na bumm. Van jelenleg 10 USB3-am, 10-12 környéki usb2-őm, és ebből összesen talán 4 foglalt
Amúgy mindkét oldalnak megvannak a maga előnyei és hátrányai, a füles szvsz nagyon korrekt minőség, valóban leszerelhető de sokan nem teszik mert korrektül végzi a dolgát, az ergonómiát (súly, méret, tömegeloszlás) és a fel-levételt túlnyomó többségben az oculusnál mondták jobbnak, akárcsak az optika sweet spotját. God ray mindkét szemüvegen jelen van többé-kevésbé (ez szvsz részben gyártási minőség kérdése is, gyanítom a korai vagy bizonyos szériás eszközöknél hangsúlyosabb), csak más jellegű (riftnél sugárszerű, vive-nál körkörös), a képminőséget, olvashatóságot pedig elég sokan a riftét tartják egy kicsit jobbnak. Szoftver tekintetében pedig rifthez lehet venni oculus store-ból és steam-ről is.
Szóval jelenleg aki nem igényel csakazértis touch controllert, az olcsóbban meg tudja venni csak a hmd-t, ha később úgy dönt kell a controller, vehet hozzá külön.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #2929 üzenetére
Az elvakultságod mosolyra késztetett Köszi
#2933: nem is bántalak, a hozzád hasonlók is ugyanúgy tagjai a vr társadalomnak, meg a mutatott objektivitási faktor igazából sokféle termék rajongóinál megfigyelhető (autók, vga-k, mosóporok, stb)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem a véleménnyel szokott baj lenni, hanem az előadásmódjával. Az ugyanis hogy "ez az isten, nem lehet más, mindenki hülye aki máshogy gondolja" ugyanis nem fog jól indítani bárminemű párbeszédet. Az aki 7-0-ra kihoz valamit, totálisan figyelmen kívül hagyva az objektivitást, úgy gondolom hogy nem lehet társalgásban részt venni. És itt nem arról van szó hogy "harapnék" ha rossz szó éri a riftet a vive-al szemben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Kis Bokrász #3083 üzenetére
Inkább menj el egy helyre ahol ki tudsz próbálni egy Riftet vagy egy Vive-ot, többet érsz vele. A mobilos VR-nak nem sok köze van egy vr headset-hez.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Kis Bokrász #3095 üzenetére
azokért is sok pénzt kérnek el (legutóbb amikor néztem, még többet is mint amennyibe eredetileg került), és ugyan minőségben sokkal a telefonos vr előtt van, azért látszik hogy 2014-es devkit, a tényleges vive és rift cv1 jóval jobb minden téren.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Kis Bokrász #3097 üzenetére
Ez erősen függ attól hogy mire kell, mennyiért tudod beszerezni, mennyit ér meg NEKED, stb. Venni egy DK2-őt csak hogy kipróbáld, ráadásul nem kifogva semmi igazán olcsó szemüveget, nem, nem éri meg. Kipróbálni el lehet menni különböző helyeken szoktak promózni vagy vannak cégek ahol ki lehet próbálni. Ugyanakkor van aki hajlandó áldozni rá, tudja hogy mit vesz mert már kipróbálta, és kifog egy jó ajánlatot... akkor annak az illetőnek meg fogja érni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz #34576640 #3164 üzenetére
az a baj hogy a trinus-t végképp el kell felejteni, hogy majd vr-ban játszogatunk pc-ről. Olyan őrült a késleltetése, alacsony a sebessége, stb hogy instant bukta. Telefonos vr esetében nekem csak a telefonon magán futó appokkal volt némi élmény. Igazi vr-hoz maximum (!) 20 msec lehetne a motion to photon (tehát a fejmozdításodtól a szemedbe beérkező renderelt képkockáig) érték, ebből a 90 fps-sel való renderelés maga elvisz 11.1 msec-et, a maradék 9 msec van arra hogy kiolvassanak minden adatot a szenzorból, eljusson az adat ahova kell, és visszakerüljön az eszközre, sőt megjelenjen (az OLED kijelzőnek is kell 1-2 msec hogy megjelenítse a képet, ezért vetették el a TFT-t, aminek kellett vagy 4...)
Most ez az érték mobilos esetben már alapból 16 msec-ről indul (60 fps), és amire végigvergődik minden oda-vissza az eszközök között, többszáz msec-re hízik még ha nem is teljes felbontásban tolod.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Raymond #3399 üzenetére
A 970/290X az ajánlott gépigény, ez az a rendszer, amin pl az oculus garantálja, hogy jól fog futni minden egyes app, amit az oculus store-ból szereztél be. Ez nem jelenti hogy nem lehetnek olyan játékok amik ennél kisebb gépen is elmennek.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Raymond #3401 üzenetére
Köszönjük
Amúgy tanulságos Körülöttem inkább az szokott menni, hogy figyi már, valahogy üzemeljük már be a DK2-őt ilyen-olyan IGP-s notival Aztán még a konfiguráló felület is akad...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz W00dyka #3409 üzenetére
de az ilyen eszközöket a tartalom is kell hogy eladja. Senki sem vesz azért egy jó vga-t, hogy aztán csak netezzen rajta. Jó tartalommal lehet eladni a hmd-ket, és erre jó példa lesz majd a psvr és a driveclub vr esete is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Dyingsoul #3415 üzenetére
A "kikapcsolták a visszapillantó tükröt" a videó alapján máris cáfoltnak vehetjük. A látvány pedig lehet hogy nem éri el az eredeti drive club szintjét (fogalmam sincs, sosem láttam), de azt mind tudjuk hogy vr autóversenyben a kevesebb is sokkal több tud lenni. A gagyiság pedig nálam nem ott kezdődik, ha visszavesznek a köd vagy az eső komplexitásából. Szóval továbbra sem értem ezt a "gagyi" jelzőt. Jól nézett ki, jól ment, fenemód élvezte a fickó... Mi kell még? Mondom ezt vér-pc-sként.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #3418 üzenetére
Csak hogy ne felejtsd el, hogy felesleges a két stílust összehasonlítani. Egy No Man's Sky jellegű játékban órák alatt bontakozik ki amit tud vagy nem tud nyújtani, tehát az első órányi élmény valójában nem reprezentatív az egész játékra nézve. Viszont egy autószimben a fő tartalom, a versenyzés perceken belül átélhető, ezen túl csak azok a játékok tartogatnak valamit, ahol mondjuk lehet állítgatni a kocsi beállításait, és az illető nagyon szereti is ezt csinálni. Valójában a verseny a lényege, ami egy baromira könnyen behatárolható terület, és könnyen átélhető teljes egészében. Ergo ha játszok egy órát pl NMS-ben, vagy játszok egy órát Gran Turismo-ban, egészen más mértékben ismerem meg a teljes játékot, a koncepcióját és magát az élményt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Én inkább fordítva látom. Az első pár órában még mindenkit visz a lendület, fedezzünk fel, azonosítsunk, bányásszunk, nézd má', barlang, stb. Pár óra után pedig az ember csak azt érzi, hogy na megint farmolhat emerilt, mert talált egy olyan bolygót ahol tömegével van, és van trading post is a bolygón. Egy-egy futammal így 5-6-700 ezreket is lehet szerezni, de grind grind grind. És hiába megy a huszadik bolygóra, nincs olyan érzése hogy ez most más. Oké, itt nem megfagysz hanem mérgező a levegő vagy gyorsan szökik az létfentartó rendszeredből az energia, de nézed hol van plutónium, hogy tudj eleget farmolni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Csavez™ #3425 üzenetére
jó értjük, egy konzolos fos. Sőt minden konzolos autóverseny egy-egy konzolos fos. Sőt minden amit nem cockpitből nyomatnak többszáz ezer forintos kormány/pedál rendszerrel az egy gagyi fos. Köszi.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
El is várjuk hogy nagyobb siker legyen. Ez nem meglepő lenne, hanem csúfos kudarc ha nem lenne így.
#3432: a VR eleve nem csak és kizárólag a vérkomolyságról szól. Én baromira jól elbohóckodtam órákat a job simulatorral, semmiben sem volt "rosszabb féle élmény" mint amikor órákat tolok pl egy stratégiába.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #3433 üzenetére
Ki kell hogy ábrándítsalak, az egész játékfejlesztés az első naptól máig a szoftveres cselekről, trükkökről és megoldásokról szól (hogy lehetőség szerint élethűen nézzen ki, de ne kelljen annyira sokat számolni, mintha ténylegesen szimulálnád), és arról, hogy mit áldozol fel egy másik feature kedvéért. Ez mindig így volt, és mindig így lesz.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #3437 üzenetére
"hogy ilyen-olyan szoftveres cseleket vetnek be inkább annak érdekében, hogy "élvezhetőek legyenek" a játékok ahelyett, hogy érdemi előrelépés lenne mondjuk hardverben"
Ha új konzolt adnának ki a psvr mellé, akkor már bukták a előnyük jelentős részét, miszerint már úgyis van sok ps4 odakint, és így "olcsó" tud lenni a "vr pakk". Szóval most szomorúan konstatálod hogy nem jön ki egy Titan X kategóriás konzol csak a psvr kedvéért, hogy az emberek fizethessenek 1000+ dollárt hogy kipróbálhassák a vr-t? A piacnak nem egy drágább vr rendszerre van szüksége, hanem egy olcsóbbra.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #3442 üzenetére
De az ugye megvan, hogy egy ilyen eszközt a tartalom ad el. Akkor veszel meg egy ilyet, ha kellő mennyiségű tartalmat kapsz az árárért, minél drágább a cucc, annál többet vár el a vásárló cserébe. Ahhoz pedig hogy valamire sok tartalmat készítsenek, egyszerűen szükséges hogy a piacon jelen legyen olyan mennyiségben a szemüveg, hogy arra úgy gondolják a fejlesztők, már megéri célozni. Ergo nem lehet 1500-2000 dollárokat elkérni érte, mert ugyanúgy a porba hullik mint az elődjei. Megfelelő minőségű és árú eszközökre van szükség, hogy fogást találjon a piacon, utána majd ha ténylegesen több tartalom lesz és képesek lesznek sokkal jobb minőségű szemüvegeket is gyártani és kihasználni képekkel, majd lehet megszórni a piacot drágább cuccokkal is. Ugyanemiatt van a riftnek és a vive-nak is "csak" 2160x1200-as felbontása. Mert reálisan, lehet hogy lehetett volna 4k-s kijelzőt beletenni, csak akkor annak a kis piacnak 98%-a is kiesik, akinek nincs dual Titan X-e. A megfelelő haladásért mindig megfelelő kompromisszumokat kell hozni, nem lehet túl kicsiket vagy túl nagyokat lépni. A foveális renderelés pedig még nincs teljesen piacképes állapotban, idővel (következő generáció) jön az is, de még így is túl sokat kell tanulnia a játékfejlesztő világnak arról, hogy hogy is kell vr-ra játékokat készíteni. Emiatt sem lett volna jó további éveket várni a kiadással.
A psvr, vive és a rift megfelelő kompromisszum arra, hogy ne legyen elérhetetlen az embereknek, de ne legyen túl szar sem a minőség.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
de ez most még nem arról szól hogy "megcsinálják az elképzelhető legjobb eszközt". Egyrészt ilyen nincs. Mindig lehet hova fejleszteni. Emellett pedig ez olyan, mintha azt mondanád, mi lenne ha holnap megcsinálnák azt az autót, ami napenergiával megy, repülni tud, tökéletesen biztonságos és 10 forintba kerül. Mi lenne ha lenne ilyen? Ez szerintem marad az álom kategóriában, és nem a cégek gonosz pénzsóhersága miatt. Tudtak volna már ma is szemenként egy 4k-s kijelzőt beletenni, de akkor ki veszi meg, hisz futtatni sem tudja senki. Vagy akkor tényleg vissza kell mario szintre butítani a grafikát, hogy lehessen 4320x3840-es felbontásban 90-120 fps-t hajtani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Citroware #3454 üzenetére
Pontosan azért. Nem néztél még tévé képét közelről? Nem hogy a pixeleket látni, hanem a köztük lévő hézagokat is. Itt is ugyanez a helyzet. Fullhd felbontás 27"-on 0.3113 mm-es pixelméretet eredményez, és máshogy látsz 2 centiről 0.3 millimétert mint fél méterről.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz nortsen #3456 üzenetére
"Mi az, hogy ki venné meg?"
"Megsúgom, hihetetlen sok ember"Szóval azt mondod, ha a géped képtelen lenne megfelelően meghajtani, te mégis megfizetnéd a felárat a magasabb felbontású képernyőért, mikor a jelenlegi ár sem egyszerű? Azt meg mind tudjuk hogy milyen 4k-s monitoron nézni egy alacsonyabb felbontású képet, hát még ha nagyítod vagy ténylegesen közelebbről nézed.
Arról nem is beszélve hogy mi az a port, ami képes jelen pillanatban 4320x3840-as felbontású video folyamot 90-120 hz-en vinni? A HDMI 2.0 a fele ekkora felbontást tud 60 hz-en. Az 1.4-es displayportba is 4k-t 120 hz-en tud, tehát jó közelítéssel két darab 4k-s kijelzőt 60-on tudna.Én részemről maradnék a realitások talaján.
Hihetetlen sok ember... ofc...[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz W00dyka #3458 üzenetére
Én ezt anno a DK2 mellett úgy fogalmaztam meg, hogy amikor alig van valami előtted, csak egy betöltő animáció vagy valami nem túl érdekes, akkor igen, ott az SDE, és elég erősen. Amikor viszont egy űrhajó pilótafülkéjében vagy, akkor az a sok kis pont összeáll egy világgá, és onnantól kezdve egyben látod az egészet. Igen, ha koncentrálsz akkor lehet látni a hézagokat DK2-ben (a CV1 és a vive jóval jobb ezen a téren azért), de amikor 120-al száguldasz az úton vagy épp egy soktucat tonnás géppel akarsz landolni, kisebb dolgod is nagyobb lesz annál hogy a pixelekre koncentrálj.
DK2-ben ahol a leginkább zavaró volt talán azok a kis betűk voltak. Értelemszerűen mivel a felbontásnak vannak határai és pentile is, így kell lennie egy bizonyos méretűnek a betűknek hogy kényelmesen lehessen olvasni.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #3460 üzenetére
"Szerintem is ebbe az irányba lenne érdemes elmenni"
Senki nem vonja kétségbe hogy ebbe az irányba kell elmenni, a jelenről beszéltünk. Arról, hogy mennyivel többen vennék meg ebben a pillanatban, a jelenlegi tartalom felhozatal mellett a vr szemüvegeket legalább 10-20%-al drágábban a jelenleginél is, hogy nagyobb felbontású képernyőn ugyanúgy nem natív képet adjanak, amihez ráadásul a legfejlettebb hdmi vagy dp port kellene (ne felejtsük el hogy amd oldalon nem volt a 400-as sorozat előtt hdmi 2.0, csak dp). De így is mennyien puffognak a minőség visszavételére, sőt #3433-ban még pont te írtad hogy "azt konstatálom szomorúan, hogy ilyen-olyan szoftveres cseleket vetnek be inkább annak érdekében, hogy élvezhetőek legyenek".
A felbontás mindenképp nőni fog a következő generációval, pláne ha sikerül behozni a már említett foveális renderelést. Emellett elég sokat javít az élményen az rgb pixelfelépítés is a pentile-al semben, többek között ezért sem tartják különösebben rosszabbnak a psvr képét a riftéhez képest azok, akik próbálták.Viszont én amellett vagyok, hogy van VR és van immerzió 8K felbontás nélkül is, különösen motion controllerrel. Majd egyszer oda is elérünk hogy jóval nagyobb látószögben jóval nagyobb felbontású képet láthassunk, de ez nem az első-második generációban várható. Ezért mondtam a realitást.
#3462: kérdés mekkora a jelenleg potenciális vr szemüveget vásárlók halmazának az az alhalmaza, akinek még sli-je is van.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz nortsen #3463 üzenetére
"hogy volt már erre példa dvi-al"
Mire? 4K 60/90/120 Hz-re szabvány DVI-on?"Szerintem van tér a 4K kijelzős VR-re, szerinted meg nem jött még el az ideje. A jövő eldönti hamarosan ezt a kérdést."
A jövő nem fogja eldönteni melyikünknek lesz igaza, mert mindketten biztosak vagyunk benne hogy a jövőben nőni fog a felbontás. Én a jelen kompromisszumáról beszélek. Ami az ár/minőség/elérhetőség/kihajthatóság kombóból értendő.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Dyingsoul #3507 üzenetére
Javítsatok ki ha tévedek, de onnantól hogy az amazon forgalmazni kezdi, konkrétan egyenesen magadnak is megrendelheted Mo-ra (akár az angol amazonról is), és oda vissza is lehet küldeni hiba esetén. Persze én is előnyben részesítem azt, ha van egy konkrét asztal amit csapdoshatok a problémámmal (mármint nem a sajátomat, a cégét akitől vettem )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Még jó hogy megint mindenki úgy temeti az egészet, hogy a psvr még mindig nincs kint. Majd temessétek a psvr után fél-háromnegyed évvel. Addig felesleges. a kb 130 millió user mellett ez egyébként olyan fél millió eladott vr szemüveget jelent eddig. PS4 van vagy 43 millió a piacon, az olcsóbb is, jobban hergelhető is a nép, szóval egy milliót szvsz onnan sem lehetetlen összeszedni rövid távon. Az első okostelefonokból vagy plazma tévékből sem több milliót adtak el.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem az a kérdés hogy a mass elektronikai részeket mibe kerül gyártani, hanem a többit. Nemrég volt egy cikk a magyar Feel Flux egyik fejlesztőjével (ami egy Lenz törvényen alapuló egyszerű játék egy hengerrel és egy golyóval), és jogosan nekik szegezték a kérdést hogy mi is kerül 90 dollárba egy sima rézhengeren és egy mágneses golyón. Ott mondta a fickó, hogy minden tök szép és tök olcsó addig, amíg olyan dolgokat akarsz, amikből tömegtermelés van. Pl mondjuk 1 mm, 2 mm, 3 mm vastag rézcső, ezekből 1-2 dollárért kapsz egy métert. Onnantól hogy mondjuk 8 mm vagy 10 mm vastag cső kell, azzal már csak baromi kevés cég foglalkozik, ebből fakadóan 100x-os árat is elkérnek ugyanazért az 1 méteres darabért, és erre jön még a cnc megmunkálás, ami extra felár. Itt is arról (is) szó van, hogy lehet hogy a tömeg elektronikát olcsón le lehet gyártani, de ha kis szar egyéb összekötő alkatrészekből nem olyan olcsó gyártani, akkor az ár máris nem lesz ott, ahol sokan gondolnák.
Jah és az alkatrész részletezésnél csak én nem találom a fresnel lencsét? Csak mert az sem olcsó, ha egyedi igényeknek megfelelőre legyártva kérik.
Solt: +1. Bámulatos amikor az emberek lobogtatják a tiszta hardveres árakat hogy ezért kellene olcsóbbnak lennie, aztán a szoftveres fejlesztéseket, kutatási költségeket, stb meg valahogy mindig elfelejtik beleszámolni. Most még a teljes hardvert sem sikerült, lásd nem figyelembe vett optika. Ellenben szinte mindig validáltnak tekintik a jócskán más előző véleményüket és érveiket.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független 100% hibátlan
- IPAD PRO 11" 2018 1.GEN 64GB GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTBAN, WIFI + CELLULAR , GARANCIA, BESZÁMITÁS,
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ (WiFi) Számla+gari
- MacBook Air Retina M1 13.3" - Late 2020 16GB/256GB SSD, 222 töltés, számlával, üzletből, garanciával
- LG OLED55C27LA 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen