Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz nünüke1975 #42883 üzenetére

    Mi van ha a fordító okozza? Esetleg másnak a gépe ott használva nálad?
    Indítsd újra a hálózati csatlakozó eszközt és új kapcsolat és azzal új ip címed lenne, vagy direkt kapcsolat ha router lenne.
    Ha más helyről be tudsz lépni akkor a fiókod nincs blokkolva, ha más ip címet használsz otthon akkor az ip cím sincs blokkolva.
    Törlöd a böngésző belső dolgait Ali sütik, gyorsítótár hogy nem maradjon utána semmi, majd a böngészőt is törölni és új telepítés és mindenféle csicsa nélkül belépni. Lehet hogy nem adja fel a belépésnél néha kért biztonsági jóváhagyást.
    De nekem is volt már olyan hogy a szolgáltató szerint minden rendben, de miután telefonáltam rövid időn belül megjavult. Aztán olvastam a cég topikjában hogy nem csak én érzékeltem a nem létező problémát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák