-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Csörsz #59872 üzenetére
Ha még nincs postázva akkor van a feladási idő számláló ha az lejár akkor automatikusan visszakapod a pénzed, illetve ha eddig el sem jutott a dolog akkor is automatikus, de persze nem rögtön látod a pénzt a bankszámládon, 2-6 munkana.
Ha szállítottra lett jelölve és 10 nap eltelt akkor dispute-t kel indítani, de ez gondolom írta is.
Ha a szállítás lett törölve a megadott nyomkövetési számmal, az még nem a vásárlás törlése, majd egy másikkal újból küldi, de ezt célszerű megkérdezni. -
Topikgazda
válasz lautnermark #59881 üzenetére
Akkor érvényes árfolyamot amikor megérkezik és vámolni kezdik, a márciusit (311,56 Ft), de csak az áfa mértékénél számolnak ezzel.
-
Topikgazda
Az AliExpress számlájára gondolsz?Nem használok ékezetes betűket mert nem lehet.
A számlán szerepel a nevem, a cím adatoknál utca házszám irányítószám és város van (az kétszer) az ország csak HU
Az írásjelek közül van , és . és /.
Az e-mail címnek és a telefonszámnak nem kell rajta lenni. -
Topikgazda
válasz katy2018 #59889 üzenetére
Ide viszont Németországból hozzák. Ha nem CN a postai azonosító vége, akkor azokat a csomagokat egy konténerben elszállítják az adott országba, DE esetén Németország, BE esetén Belgium, NL esetén Hollandia. Ott átadják annak az országnak a postájának és azok ezután a postai szállítással csomagonként elküldik a címzett országába a partner postának.
A Magyar Posta annyit érzékel hogy Németországból jött egy csomag amit itt kell kézbesíteni. -
Topikgazda
A számláról érdeklődtél, oda minek a telefonszám és az e-mail cím? A szállítási adatoknál legyen megadva a Magyar Posta az elektronikus küldemény adatokkal azt kapja meg ami oda van beírva, még ha ők mást is állítanak. Folyamatosan csúsztatnak és nem mondanak igazat az adatokkal kapcsolatban.
A címsor folytatásba írd be az e-mail címet és telefonszámot akkor az biztos bekerül az elektronikus adatok közé.
Persze a szállítás közben egy másik postához kerül akkor ők nem biztos hogy minden adatot átvesznek és így lehet hogy az MP nem kapja meg.Nem értem hogy mit akarsz a Posta elszámoltatásával, reménytelen egy társaság. Bizonyítékok vannak rá hogy jogszabályellenesen dolgoznak, de egyszerűen nem lehet sehova fordulni, nem részletezném de már több lehetőséget végigpróbáltunk és mindig kimagyarázzák magukat, úgy hogy az egyik magyarázat ellentmond a másik magyarázatuknak és azok akikhez segítségkéréssel fordulunk valamiért figyelmen kívül hagyják. Egy romlott társaság az egész bagázs.
Ha törvénytelenül beszedik újból az áfát akkor fizesd ki, kérjél mindenről számlát, de ne foglalkozz velük, az AliExpresstől kérd vissza az áfát.
A szállításnál kerüld a postai szállítást, AliExpress Standard és AliExpress saver móddal kérd, ezeknél ha postai lesz akkor EU-n belüli számmal jön és akkor nincs mire pénzt kérniük.De most nagyon megfontoltan kell vásárolni én a legolcsóbb piaci árfolyammal vásárolok, de ott is bizony 387, 3 Ft az € (amit megjegyeztem ott február 12-én 356,44 Ft volt az € és akkor is gyenge volt forint) és 354,2 Ft a $ és megint szállítási problémák lehetnek az ismert okok miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Minimum 2,5 milliárd volt a tavalyi bevétel a félévre ebből. És igen van ahol az IOSS-os küldemények esetén nincs díj, mert ők ingyen adják be az ottani vámhivatalnak a vámárúnyilatkozatot ezen küldemények esetén (elektronikusan átküldik) és Németország 1 $ áfát nem szed be, ami azt jelenti hogy 5 € értékig lényegében áfamentes náluk.
De Magyarország és a Magyar Posta az egy más világ.
Ha új címke kerül rá akkor az új adatokból készül. Az olcsó szállítású postáknál tapasztaltuk és néha sikerült egyeztetni a postai dolgozókkal hogy milyen adatokat kaptak meg és akkor derült ki hogy az azeri, vanuatui, emirátusi postai szállításoknál hiányoznak adatok, a logisztikai cég nem mindent adott át nekik és így az itteniek sem kapják meg.Maradjunk annyiban amíg nem jelented fel a NAV-ot a dupla áfabeszedés miatt költségvetési csalás okkal, addig nem fog történik semmi. De jelen pillanatban ezt senkinek nem ajánlom, most még nagyon sértődékenyek.
Az összes felügyeleti szerv végig lett próbálva. Csúsztatásokkal kimagyarázzák.
Még mindig ott tartanak a szövegeikben hogy vámosok vámolnak, annak ellenére a törvényben fel vannak hatalmazva a vámolás teljes folyamatára, a vámosok szerint is.
Többen belefáradtunk már a Don Quijote-i szélmalomharcokba[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Helga0203 #59912 üzenetére
Mindegy hogy mivel fizettél, itt nekem jön össze az idő sorrend, nézd már meg a My Orders, Refund and return menüpontban ezt.
De mondjuk alulről felefelé haladunk.
Az eladó No return & No refund-jára Reject-et nyomtál.
Azután jött az AliExpress Return goods & refund US $ 8.24 (Tax included:) US $ 1.75
Arra mit nyomtál elfogadtad vagy nem? A V-re kattintva lenyílik
Esetleg nem csináltál semmit a megadott időpontig és ezért jött az AliExpress végső javaslata a: No return & No refund
De még PayPal esetén is az a lehetőséged van amit az AliExpress írt a pénz visszakapásra, hogy küldd vissza és teljes refund, ha ez nem jó akkor megtarthatod, de nem kapsz pénzt vissza. -
Topikgazda
-
-
Topikgazda
Már nem egészen úgy van, lényegében nem használod, mert az Alipay csak a fizetési kliens az a fiókos dolog megszűnt. Vagy 3 éve. Ami most Alipay az egy más dolog, mint a kínai PayPal ami banki dolgokat is végez. Az itteni vásárlásokhoz nem kell regisztrálni, használni.
Belépsz az AliExpress-re.
Account-ot választod a menüben.
Baloldalt van a Wallet rész.Ott eltávolítod a régi kártyát. A Remove-al.
Amikor legközelebb fizetsz az új kártyával akkor eltároltatod az adatokat az AlIExpress-el.Másik módszer az hogy az AliExpress app-ban a Services rész, Wallet, My Credit/Debit Cards
Törlöd a régi kártyát és az újat hozzáadod, Add-al.
De aktív legyen és 1 $-nyi, 1 €-nyi pénz (500 Ft) elérhető legyen rajta mielőtt neki kezdenél, azt levonják, de refundként visszaadják 1-2 munkanap múlvaDe ha van PayPal fiókod akkor inkább azt használd a fizetésre, ne simán a bankkártyát.
Jó hogy kérdezted, majd ezt az app-os módszert az Összefoglalóba is beírom, mert lehet hogy másnak is lesz ilyen gondja.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Milka 78 #59939 üzenetére
Nem egészen, ha lejár ez az idő azután van 15 nap a vásárlói védelemre, ez amit nézel a szállítási, kézbesítési védelmi idő számláló. Lezárul vagy azért mert lejárt az idő vagy azért mert te leigazoltad a megérkezést és azután van 15 nap a dispute-ra: open a dispute within 15 days of confirming receipt.
Amíg szállítási, megérkezhet állapotban lehet addig nem sok értelme lenne a meg nem érkezésre dispute-t indítani.
Awaiting delivery
If you do not receive the order within 76 days , you can open a dispute. If there's something wrong with your item, you can open a dispute within 15 days of confirming receipt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz hódmaci #59956 üzenetére
Két helyet ír Poland és Italy mindkettő EU-s ország, milyen vámolásra gondolsz? Az áfát fizeted amikor megveszed.
De a lengyelből elfogyott, de mindkettőre ezt írja This product can't be shipped to your address.
Szóval ezt innen nem tudod megvenni.
Az ne zavarjon meg hogy azt írja a képen hogy No VAT, tavaly július 1-től EU-n belül is van áfa, legfeljebb bruttó áron, áfa részletezése nélkül adja el.
Bár utal rá a szövegben
You do not need to pay additional value-added tax, Nem kell további áfát fizetnie.
Csak egy kicsit csúsztatás a képe, leírása.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Milka 78 #59960 üzenetére
Persze hogy van másik címke, hiszen az EO számot később kapja. ezért szokott lenni egy eredeti is.
Ezeknél a rácímkézetteknél úgy kell reklamálni hogy lehetőleg mindkettő látszódjon.
Te leellenőrizted ahogy kérte , de továbbra sem az volt a csomagban amit te kifizettél, ennyi a válasz neki és a képek. -
Topikgazda
válasz Milka 78 #59962 üzenetére
De van a már megérkezett részt kell választani.
Összefoglalós leírásból:
Jelöljük, hogy megkaptuk Did you receive the item? Yes
Ezután kiválasztjuk, hogy mi a probléma vele. Reason for refund request
Az alábbiak a fő okok:
Product not as described, Nem felel meg a leírásnak
Quality problems, Minőségi probléma
Damaged goods, Tönkrement, törött
Quantity shortage Mennyiségi probléma
Received counterfeit goods, A kapott termék hamisítvány
Problems with the accessories, Hiányzó tartozék vagy azzal probléma
Product not as described, Nem felel meg a leírásnak
Terméktől függően több vagy kevesebb specifikus opció jelenik meg.
Nem azonos termék -
Topikgazda
Nézd, azért kérdeztem mert kétségeim vannak afelől hogy egyáltalán létezik ilyen dolog, mert semmi értelme.
A feltöltött képeket, videókat nem képes értelmezni, a szöveget sem igazán ehhez olyan mesterséges intelligencia kellene ami egy kereskedelemmel foglalkozó cégnél egyszerűen nem éri meg, olcsóbb és hatékonyabb az ember.
Ha reklamálsz a megérkezett termék miatt akkor az eladó lesz az első aki látja és dönt hogy elfogadja vagy nem, de akkor ő is tesz észrevétel, ha te kéred az AliExpress közbelépést akkor ennek az algoritmusnak az ő érveit, bizonyítékát is értékelnie kell, egy vita eldöntése egy MI által az sci-fi még az AliExpress vásárlói védelme esetén.
Az hogy neked van egy elméleted amit igazolt adatok, információk nélkül írsz, az nem ebbe a szakmai topikba tartozik. Itt maradni kellene a realitásoknál. -
Topikgazda
Mindennek meg van helye, annak is hogy nem emberek, hanem egy program végzi és dönti el az ügyfél reklamációt, de van egy apró gond mindig embernek kell dönteni, hiszen pénzmozgás a vége, nehogy már egy program utalgasson a kedve szerint, ez sehol nem így működik, nincs ilyen hülye cég aki ilyet engedélyezne.
A topikban a valóság legyen írva, olyan aminek nincs gyakorlati alapja az nem idevaló.
Nem konteók terjesztésére szolgál.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Oké, de a chat robot alkalmazása az ügyféltámogatáshoz, ahol végső esetben emberrel kommunikálsz és reklamáció ügyben döntés egy program által a vásárló és kereskedő szöveges, képes és videós bizonyítékai alapján az fényévekre van egymástól. Én ez utóbbiról írtam.
Ember dönt a pénz visszautalásáról vagy a reklamáció elutasításáról és nem hasra ütéssel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Annál a vásárlásnál dispute amelyről szó van. Csinálsz képet a megkapott csomagról hogy a címkék látszódjanak, mert kettő címke van rajta és a belső tartalomról is. Ha visszanézel pár sz-t volt ilyenről szó és az Összefoglalóban a 3. pont leírása is segít. Lényegében nem az érkezett meg amit kifizettél.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós kamerák
- Háztartási gépek
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen