-
Fototrend
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#61847040
törölt tag
válasz
MaxxDamage #20059 üzenetére
El bizony. Köszi szépen!
Jól bírod, én egy hét után már agyérgörcsöt kapnék. Kitartást.
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
Az enyém "csak" 81.5%-os.
Bejött az élet bizony. Bár előbb fagyott meg a kártyám gyönyörűen Rise of Tomb Raiderben 5 perc játék után.
Lehet kevés lesz az 1.1V neki az 1400-as órajelhez, hozzáadok egy +12mV-ot kezdésnek.
Nekem így 1400-on simán hozza egy RX480-as szintjét. Csak tudjam stabilizálni 24/7-re ezen az órajelen.
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
válasz
MaxxDamage #20069 üzenetére
Rajta vagyok. De valami gond van. Hiába adtam +feszt, a GTA5-ben gyönyörűen tartja terhelés alatt a megemelt VCore-t, azonban Tomb Raider alatt 1.06V fölé nem megy a feszültség sehogyan sem. És ugye utóbbi játékban van a fagyás is.
Ez hogy lehet, hogy Tomb Raiderben nem megy 1.06V fölé terhelés során, míg GTA5-ben és 3DMark-ban rendesen felmegy a feszültség a beállított értékre? Power Limit rendesen ki van tolva 50%-ra.
MSI AB-t használok power limit kitolására, fesz és órajel emelésre is.[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
Közben két órán át szenvedtem a Rise of the Tomb Raiderrel, sehogy nem tudtam 1400/1900MHz-es órajeleken stabilizálni a kártyát, a legnagyobb adható max feszültséggel sem. Utána villant be, hogy mi lenne ha a memória órajelét 1850MHz-re levenném, és a GPU-t hagynám 1400MHz-en, csodák csodájára több mint fél óra játék és ALT+TAB-ozgatások közepette se volt fagyás. Érdekes, és nem tudom ezt hova tenni. Úgy tudtam, hogy a memória külön feszültséget kap.
Alapfeszültségen 1343/1900-on tökéletesen ment a kártya, viszont érdekes, ahogy feszültséget emeltem, a memóriát hagytam ugyanúgy és csak a GPU-t növeltem meg, egyből instabil lett a játék alatt. Érti ezt valaki?
Viszont a lényeg, hogy a memória növelése általában kevesebb fps-t hoz, mint a GPU órajelé. Most ez a pár MHz-el kisebb memória órajel gyakorlatilag nem számít semmit. Viszont az 1400-as GPU órajel úgy néz ki mostmár stabil lesz végre - igaz 1.125-1.150V közti feszültségen.
Ha OC-zni szeretnétek a jövőben akkor Rise of the Tomb Raider ( Directx12 ), ha a 3D Mark nem fekteti ki a kártyát, vagy más játék, akkor ez tuti kifogja.
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
válasz
dergander #20093 üzenetére
Memóriát nem merem külön feszelni, még csak az kéne, hogy elpukkanjon.
Wattman szerint 1000mV-on van alapon. Csak ami érdekes, hogy 1400-as GPU órajelhez nem működik megfelelően ha 1900-on vannak a memóriák. Pedig a GPU feszültségnek elméletileg semmi köze a RAM feszültséghez. -
#61847040
törölt tag
Jó lesz a VEGA 200-250e környékén is.
-
#61847040
törölt tag
válasz
dergander #20132 üzenetére
Mondjuk ez is igaz. Egyelőre még az RX470/480-as kártyák simán viszik very high beállítások mellett a legújabb játékokat is. De fél év múlva, vagy egy év múlva is így lesz e az itt a kérdés.
Bár most néztem videókat az 1080/1080Ti-ről GTA5 alatt, és sok helyen 30-40 fps van 4x MSAA-val ezeknél a kártyáknál is. Érdekesen van ez kitalálva, az egyszer biztos. -
#61847040
törölt tag
válasz
dergander #20138 üzenetére
Nálam ami lefogja szépen a kártyát inkább a Tomb Raider, GTA5-ben majdnem kimaxolva teljesen grafikát, kivéve MSAA, az teljesen off-on van, meg extended detail distance csak 50%-on, így átlag megvan városban az 55-75 fps sebesség, amikor hatalmas füves területhez érkezek ott zuhan be 47-50 fps-re egyedül. Mondjuk utóbbi idegölő, mert elég darabos a megjelenítés a szemeimnek 50fps alatt már.
Tomb Raiderben bizonyos helyeken beesik 40 fps alá is kicsivel. Mondjuk én minden csúszkát max-ra állítottam benne, nem csak simán very high preset-be nyomom.
-
#61847040
törölt tag
válasz
papa019 #20148 üzenetére
Játékok közül leginkább a Rise of The Tomb Raider. Nálam ott elhasalt a kártya mindig, ha nem jól volt beállítva az órajel húzás.
Szerintem GTA5, Tomb Raider, Battlefield1... ezekkel teszteld első körben. A képernyőn minden pixel színe stimmel? Nézd át, hogy sehol nem látsz e zöld, vagy más színű kis pontot, pontokat játék alatt? -
#61847040
törölt tag
válasz
papa019 #20154 üzenetére
Hát lövésem nincs. Arra voltam kíváncsi milyen memória chipek vannak rajta. Hynix vagy Micron, Samsung e. De látom a tied Samsung, szóval azzal sem lehet baj. Általában Hynix-esek között volt egy-két memóriahibás darab. Próbáld meg frissíteni a Crimsont a legfrissebbre, 17.4.3-at rakd fel. Szerintem azzal nem fog jelentkezni a probléma, remélhetőleg.
Valószínű, hogy driver bug lesz szerintem. 17.4.2-esre, főleg a bétára volt pár panasz.
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
válasz
ricsi8800gt #20214 üzenetére
Jó kártyád van, grat!
Viszont a +130mV GPU-nak picit soknak tűnik nekem.Hány mV-on megy összességében a GPU-d? És meddig lehet biztonsággal feszelni 24/7-es mindennapi használatra egy RX470/480-at?
-
#61847040
törölt tag
válasz
ricsi8800gt #20219 üzenetére
Az igen, 17 fokos GPU 1500MHz felett...
Nekem 470-esem van, és 1.15V-on viszi az 1400-as órajelet lazán. Több feszt nem tudok beállítani neki MSI AB-ben. Lehet 1400 fölé is tudok menni ezen a feszültségen, még egyelőre nem volt időm teljesen kicentizni. Alapfeszen ( 1.05 V ) 1242-ről 1343MHz-es GPU-val lazán megy. De 24/7-re 1400MHz-en használom.
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
válasz
ricsi8800gt #20223 üzenetére
Köszi.
A hőfok 1400-as órajelen 1.15V fesz mellett játékokban átlag 60-65 fok között van, 3D Mark alatt érte el a 68 fokot egyszer. -
#61847040
törölt tag
Az is érdekes, ha magasabb egy adott feszültségen a memória órajel a GPU órajel emelés mellett - akkor a GPU kisebb órajelen már elkezd hibázni. Pl. 1400/1850-et viszi nálam stabilan, de 1400/1900-on 5 perc után fagyás a Tomb Raider alatt. Viszont 1343/1900-on meg alapfeszen totál stabil...
Ez hogyan lehet, hogy a memória órajel nagysága befolyásolja a GPU stabilitását is? Ennek mi lehet az oka?
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
válasz
balazska92 #20331 üzenetére
Jobb lenne egy i7-2600k alá azonos órajelen, vagy akár 4.4-4.5GHz-en járatva.
[ Szerkesztve ]
-
-
#61847040
törölt tag
Sziasztok,
szeretném kérni a segítségeteket az alábbi problémát illetően:Jelenleg 1400MHz-es GPU órajelen stabil a kártya 1.15V-os feszültséggel. GTA5-ben terhelés alatt 1.125-1.137V között ingadozik a feszültség, míg most jön az érdekes része:
Tomb Raiderben csak 1.118-1.125V feszültségen megy a kártya..
Megpróbáltam az 1410MHz-es GPU órajelet is, de megfagyott fél óra játék után és driver hibával elszállt az egész.A lényeg az lenne, hogyan tudnám azt megoldani, hogy mint a GTA5 esetében, Tomb Raiderben is a kártya megkapja a stabil 1.125-1.137V közti feszültséget? Amit nem értek, ha 1.15V-ra lövöm be a feszt, hogy droppolhat ekkorát? Ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Valószínűleg még többet ki lehetne hozni a GPU-ból, de a Tomb Raider alatt, hogy még jobban leveszi magától a terhelési feszültséget ez számomra teljesen érthetetlen. Esetleg abban a játékban kifogyna a kártya a TDP keretből? Power Limit stabilan +50%-on van nálam.Köszi előre is nektek.
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
Közben az új Crimson frissítés volt a baj, random fagyott kisebb órajelen is a kártya vele, GTA5-ben 1 perc után már, előző driverrel meg ment 4-5 órán át 1400-as órajelen. 17.4.3-as Crimsonnal megint jól működik.
Lehet bugos lett a 17.4.4-es driver? -
#61847040
törölt tag
válasz
füles_ #20454 üzenetére
Köszi füles.
Monitoroztam 2 órán át az előbb pont, és igen azért kevesebb a fesz. a Tomb Raider alatt mert a GPU fogyasztás átlépi a 100W-ot is szinte végig, míg GTA5-ben 80-100W között van többnyire. Jó lenne ha egy fix feszültség értéket be tudnék lőni, de gondolom ezt csak Polaris BIOS Editorral lehetne megoldani. Reméljük 1400MHz-en stabil lesz mindenhol, és a közeljövőben nem lesznek fagyások, és akkor a BIOS-ban se kellene matatni.[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
válasz
füles_ #20456 üzenetére
Igen TR alatt többet eszik a kártya, mert a TR DX12-es is ráadásul ugyebár.
Több effekt van benne, mint a GTA5-ben élből.Értelek, akkor ennyi a Polaris chipek vége. Végülis ezen a sebességen vígan eljátszom 60 fps felett átlagban, csak kíváncsi lettem volna, tud e esetleg többet is.
-
#61847040
törölt tag
TR alatt 100W felett van a GPU átlagfogyasztása, ezért a feszültséget viszább veszi, míg GTA5-nél 80-100W közti fogyasztás van, ezért ott a feszültség se droppol ennyire le.
-
#61847040
törölt tag
válasz
dergander #20499 üzenetére
Nekem mindig a Tomb Raider adta meg magát elsőre, ha nem volt stabil az OC. GTA5, 3DMark is hiba nélkül futott le gyönyörűen, de Tomb Raider 5-30 perc játékmenet után eldobta magát...
Gyanús, hogy ott kevés lesz a GPU feszkó, vagy lehet túlságosan ingadozik.Vagy pedig GPU-játék inkompatibilitás...
[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
Gratulálok! Nagyon szép eredmény!
Pont hetek óta keresek olyan embert itt a fórumban, akinek van tapasztalata 470/480 CF-el. Én is gondolkodom nyár közepéig még egy RX470 8GB-os MSI Gaming X vételén, és akkor a kettőt OC-zva crossfire-ba járatnám.Nálad átlagosan full hd felbontásban hány %-os skálázódás van a 2 Polaris GPU-val?
Far Cry Primal, GTA5, Doom - ezekre vagyok legjobban kíváncsi.[ Szerkesztve ]
-
#61847040
törölt tag
Köszi Atmil.
És minden játékban nagyon jó a skálázódás? Tehát nincs olyan, hogy mondjuk egy-egy játékban szinte 0-10% közötti csak a teljesítménynövekedés? Abban bízom, hogy DX12-ben jobban fogják már kezelni a CF-et, mert DX10/11-ben tragédia volt a kezelése.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen