Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Petykemano #34400 üzenetére

    Amúgy szvsz jópár erős pontja van a Vega-nak. HBCC nagyon jó lett, az új CU-k jók lettek, lásd pl. Dirt, nagyon bírja az übershadereket is, az órajeleket is sikerült növelni.

    Ami baj viszont, hogy a DSBR mintha nem hozna annyit, mint kéne, a raszter erő, illetve memória hatékonyság még mindig úgy tűnik nincs a zöldek szintjén (elfogy a sávszél pl.), ez pedig erősen korlátoz kb. mindent.

    A primitive shaderben még mindig látok fantáziát, bár tény, hogy erősen kérdéses, ebben a formában hányan és hogyan fogják használni. Könnyen megmaradhat a dolog egyfajta technikai érdekességnek. :(

    (#34403) lezso6: Én úgy látom, frontendből kéne valamivel erősebb (bár a 1080 szint így is szvsz egész korrekt) illetve a memória sávszélességgel kéne takarékosabban bánni, hogy ne csak 1080 szintre fussa majd 500GB/s-ből...

Új hozzászólás Aktív témák