Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #23434 üzenetére

    De most a Doom egy speciális eset. Az a Vulkan leképezőjébe kap egy rakás Radeon exlkluzív shader intrinsicet. Ebből elég sokat nyernek csak azért, mert úgy futtatnak kritikus kódrészleteket, ahogy konzolon, és nem agyonrétegezett PC-s fordításokon keresztül, vagy olyan formában, amire a hardvereket egyáltalán nem készítették fel, de az API-kba nincs modernebb lehetőség szabványos formában.

    A notikba a Polaris 11 megy. Ott eleve nem lesz olyan formában engedélyezve az utófeldolgozás, mint a Polaris 10-en. Ilyenkor a shaderek nem dolgoznak annyit. Ha manuálisan kikapcsolod az engedélyezett default funkciókat, akkor azzal simán lehet 20-30 wattot spórolni. De a Polaris 10 olyan kategóriába esik, ahol az AMD szerint többre értékeli a felhasználó a képminőséget, mint a fogyasztást.

Új hozzászólás Aktív témák