Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Tyrel #44604 üzenetére

    Én erről kifejtettem már a véleményemet és továbbra sem értem hogy fenébe tudja egy szaklapnak nevezett oldal összehasonlítani a RIS-t az image sharpeninget és a DLSS-t.
    nevetséges mert a RIS és az IS nem nyúl hozzá az felbontáshoz, az egy textúra élesítő eljárás egy szűrő...
    A DLSS nek megfelelő eljárás ez lesz, ezzel kell majd összemérni és a Microsoftnak is van / lesz saját dinamikus skálázása Windows alatt, mert ugye így összesen 3 féle eljárást is használhatunk és összemérhetünk.
    Szerintem is a DLSS ebből a legrögzítettebb és legbonyolultabb.

    A DLSS-t is és minden ilyen eljárást egy lufinak tartok , egyetértek...

    szerk

    nem rád írtam hogy te hasonlítottad ,hanem a cikkek amik akkor megjelentek...

    erre reagáltam :

    "nVidia is a Freestyle Image Sharpening-el (vagy mi a RIS másolatának neve) nem egy cikk jelent meg ilyen "DLSS is dead!" címekkel, mondván egy egyszerűbb és több játékban alkalmazható eljárással jobb képminőséget kaptak."

    Továbbra sem értem hogy írhat le egy cikk ilyen dolgot mikor két eltérő eljárásról van szó.... a IS. és a DLSS nem egymás konkurensei, az egyiknél FPS-t nyersz a másiknál képminőséget.
    Az egyik felbontást skáláz le, a másik textúrát élesít...
    Amíg egy ficsőr kikapcsolható mindegyik cég azt csinál amit akar felőlem.

Új hozzászólás Aktív témák