Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Z10N #55579 üzenetére

    Minden motornak van DirectX 12 és Vulkan leképezője is. De ebből egy játékba nem mindenki aktiválja mindkettőt, mert akkor duplázódik a karbantartási költség. Fejleszteni viszont jó, ha mindkét API-t támogatja a motor.

    #55581 Jack@l : Ha a Hangar 21-re gondolsz, akkor azzal a jelenlegi állapotban nem tudnának mit kezdeni a végfelhasználók, mert egy csomó olyan algoritmust használ, amihez a DXR 1.0 és az 1.1 túl buta. A Radeon Rays-en keresztül van implementálva az early traversal stop, a mixed nodes és az on-the-fly BVH generation is. A DXR ezeket nem engedi meg. A Microsoft dolgozik már egy új típusú gyorsítóstruktúrán, amivel megvalósíthatók lesznek, de az még Xbox Series X/S-re is csak az év végén jön, PC-re pedig ki tudja, hogy mikor. A legnagyobb gond, hogy ezzel a struktúrával a meglévő hardverek egy csomó, RT-re szabott részegységet elveszítenek. Olyan lesz, mintha nem építették volna ezeket bele a hardverbe. Tehát ehhez a dizájnhoz új hardverek is kellenek. Az RDNA 2-nél is újabbak, bár ezt azért programozhatóra tervezték, akkor van haszna, ha új intrinsics függvényeket építenek a hardverbe.

    #55583 Busterftw : Ma már amiben van DirectX 12, az default API-nak számít. A DirectX 11-es mód, ami a tartalék, ha van.

    #55585 morgyi : Nem igazán mentenek semmit a Warzone kapcsán. A gyártók tudják jól, hogy a felhasznált motor abból a szempontból speciális, hogy időnként megváltoztatja a pufferek helyét a VRAM-ban. Ezzel a meghajtók együtt tudnak élni, de a third-party overlay applikációk nem, azok nem tudják ezeket a változásokat követni, mert az alkalmazás ezekről nem értesíti őket. Ezek pedig hibához vezetnek. Nem véletlenül írják a fejlesztők, hogy a Rivatunert, és a különböző egyéb tuningprogramokat, zárják be a játék előtt, mert nem fogják tudni követni a motor működését. Egyedül a driverbe épített finomhangolási funkciók képesek erre, mert azoknak sokkal több rálátásuk van a hardverre. Ez tehát nem bug, hanem fícsőr, a memóriamenedzsment komplexitása okozza, és ha nem futtatsz a játék mellett semmilyen third party tuningprogramot, egyéb streaming programot, akkor hibamentesen futni is fog az alkalmazás.

Új hozzászólás Aktív témák