Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz hahakocka #69992 üzenetére

    Semmit nem értettél meg abból amit írtam, értelmetlen időpocsékolás volt a részemről, ahogy sejtettem, továbbra is nyomod a tonna mennyiségű hülyeséget.

    Nem, az analógiád továbbra is teljesen értelmetlen, semmi köze a témához. Most nem tudom, hogy képtelen vagy rá, vagy csak nem vagy hajlandó megérteni a kötelező és ajánlott szó közti különbséget, pedig biztos voltam benne, hogy érthetően elmagyaráztam. A vicc ebben, hogy ellent mondasz saját magadnak, hiszen a te saját szavaiddal élve natív hívő vagy, ami azt jelenti, hogy neked pont azt kéne mindenhol spammelned, hogy hogyan lehet felskálázás nélkül sebességet nyerni. E helyett megállás nélkül azt a hamis információt terjeszted, hogy kötelező a felskálázás (tehát reklámozod a felskálázást, mintha a nélkül nem lehetne már játszani), miközben mindenki tudja, hogy nem igaz.

    A sponsor témában semmit nem fogtál fel, szerintem nem akarod megérteni, ott is inkább két kézzel tolsz el magadtól minden tényt. Feltételezem ez után is le fogod NV sponsorozni azokat a játékokat, amelyek valójában AMD sponsor játék csak az NV kártyák valamivel gyorsabbak a megszokottnál.

    "A vram ügyet meg alant levezettem már nem 2 db NV által fejlesztett RT demó szerű játékon hanem általánosan nagyon sokféle játék volt a Techspot cikkében."

    Tök jó, csakhogy én szóba se hoztam a VRAM-ot, nem tudom honnan jött.

    "Indiana Jones mellett már a Doom Dark Ages is kötelezi az RT-t és még egy játék volt amit asszem szintén ugyanaz a kiadó adott ki. Nevére se emlékszek már látod annyira nem érdekelt de még egy van. Talán ott említettem is."

    Hát persze, hogy nem emlékszel rá, ami nem létezik, arra nehéz emlékezni. Doom 6 (Dark Ages) kiadója a Bethesda (anyacég a MS), tőlük az Indi játék van, ami még kötelező DXR-t ír elő, mert ugyanaz a motor.
    Az sem mindegy, hogy milyen RT a kötelező minimum, tehát kell-e hardveres gyorsítás (DXR) vagy sem.

    "Remélem nem lesz egyre több."

    Tehát megint csak igazam volt, neked valóban a konzolok valóak, viccen kívül jobb, ha konzolra mész, mert egyre több és több olyan játék lesz, ahol úgymond "kötelező" tehát kikapcsolhatatlan RT lesz. Már most több inhouse engine átállt erre és ezeknek a száma nőni fog, így az egyetlen menekülő útvonalad a konzol. Számodra sajnos nagyon borúsak a kilátások, ha PC-n akarsz maradni.
    (Anvil, id tech, Nortlight és Snowdrop motorok már most ilyenek, mármint a legújabb verziójuk és idővel egyre több lesz, ahogy egyre több indie játékban is egyre jobban támaszkodik a Lumenre).

    Értjük, hogy részedről fúj fúj RT, csak mert a 6 éves RDNA1 kártyáddal nem tudsz 4K Ultra-n játszani a friss RT játékokkal és ezért is az NV a hibás a sponsor játékaival, de ezzel a hozzáállással saját magad csapod be, de ilyen a technikai fejlődés, és épp ezért rossz platformon vagy. Neked teljesen nyilvánvalóan nem való a PC. Bár mondjuk konzolon viszont kikapcsolhatatlan felskálázás van, ami neked szintén ördögtől való (illetve el kéne végre döntened, hogy jó vagy sem, mert saját magadnak mondasz ellent), úgyhogy ha belegondolok talán jobb, ha más hobbit keresel, mert minden platformon csalódás fog érni. PC-n minden RT irányba megy, konzolon minden játékban kikapcsolhatlan felskálázás, ami ráadásul FSR. Számodra mindkettő ördögtől való, így a jövőben minden játék az ördögtől való lesz és tudjuk, azok mind NV sponsor játékok lesznek még az is, ami gigantikusan nagy AMD lógót tol az arcodba indításnál.

    Az a baj, hogy arra se veszed a fáradtságot, hogy legalább elolvasd a másik válaszát, illetve ha el is olvasod kizárólag azt a részét veszed észre, amit észre akarsz venni, a számodra nem tetsző részeket ignorálod, mintha az ott se lenne.

    #70013 hahakocaka: "A vicc az, hogy a mesh shader hiánya miatt nem indult el az Alan Wake GTX 1070 , RX 5700 asokon majd jött egy házi modder kb és megoldotta egy mod-al ."

    ...majd jött a hivatalos 1.0.16.1-es patch, ami megoldotta. Javítottam, szívesen. Ezt mondom, mintha a falhoz beszélnék. Sajnos ezzel a patch-el nem sokra mész, mert RDNA1-en azzal is rendkívül alacsony a sebesség, azzal se fogsz 4K-ban Path Tracinget tolni, tudom csalódás a részedről. ahogy csalódtál az RTX 5090-ben, miközben eszed ágában se volt venni olyat, de akkor is mekkora csalódás már.

    Még sok dologban lehetne téged korrigálni, de úgy látom teljesen értelmetlen, mintha csak Abuval vitatkoznék. Csak tolod tovább a saját buborékod dezinformációit.

Új hozzászólás Aktív témák