Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #8133 üzenetére

    Tekintsd ezt úgy, hogy kétféle lehetőség van a fizikánál. Az egyik, ami csak eyecandy, míg a másik, ami a játékmenetre is hat. A mai GPU-s gyorsításos fizika csak eyecandy, ezért nem történik semmi, ha kikapcsolod. A fejlesztők viszont fizikát akarnak nem szimpla grafikát. Na ilyenkor jön a probléma és például azok a részek, amelyek a PhysX-en a játékmenethez tartoznak nem helyezhetők ki GPU-s gyorsításra. Az ok pedig az, hogy nincs mély integráció, amely garantálná, hogy a grafikus vezérlő időben visszaadja a kihelyezett feladatot a CPU-nak.
    Minden fizika, ami ma GPU-val gyorsított nem szinkronizált a játékkal. Így nem baj, ha az eredmény csúszik a valós játékmenethez képest. Ha szinkronizált lenne, akkor egy csomó hibát látnál a játékban.

  • wednesday

    őstag

    válasz adamssss #8133 üzenetére

    És akkor, hogyan multizol? Mert aki eredetiben vesz FIFA-t PC-re az 98%-ban a multi miatt teszi. Az ellenfelemnek másképp számolná az ütközést vagy a labdába fejelést, mint nekem. A physx csak látványra ment, nincs benne játékmenetet befolyásoló tényező. pl: fejedre esik a födém mert kirobbantották alólad. Fifába viszont befolyásolja a játékmenetet az eltérő mozgás és AI. Olyanokat lehetne max kikapcsolni, hogy jobb közönség, ruhagyűrődés, egyéb látványbeli effektek.

    Ennél lényegesen egyszerűbb lenne, hogy 2 verziót lehetne beszerezni egy APU-sat meg egy hagyományosat a régi motorral. De jelenleg ennek sincs sok értelme, mert a vásárlók döntő többsége a régi verziót futtatná.

Új hozzászólás Aktív témák