-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyon nehéz meghúzni azt a határt, ahol a driver már káros hatásokat fejt ki. Önmagában nagyon egyszerű a helyzet, hogy a DX11-ben 2000 batch/frame a limit és azt nem kellene túllépni. De túllépjük, és minden problémának ez az alapja. Teoretikusan levezetve rengeteg lehetőség van arra, hogy a driver az elérhető processzoridőt valamilyen módon hasznosítsa. Az egyik a flip-queue mérete, amivel előre több jelenet lesz felkötegelve és így nő a GPU kihasználtsága. A másik a single queue/multiple queue modell. Utóbbi növeli a GPU kihasználást, olyan compute feldolgozás mellett, ahol az adott motor még elavult puffermenedzselési modellre épül. A valós idejű shader fordítás is egy optimalizálási terep. Gyorsan gyors kódot nem lehet fordítani. Szóval meg kell találni az optimális értéket, vagy bevállalni, hogy sok processzoridőt vesz igénybe a valós idejű shader fordítás. És milliónyi apróbb optimalizálási terület van, ahol azt kell mérlegelni, hogy mi az a processzoridő, amit a driver elvehet, ugyanis ez drámaian csökkenti a program által elérhető, szimulációra használható processzoridőt.
Arra Daniel Baker már 2010-ben felhívta a figyelmet, hogy a grafikus driverek pár év múlva túlzott processzorigényekkel fognak rendelkezni, és borzalmasan nehéz lesz kinyerni a legújabb processzorokból is azt a processzoridőt, ami egy évtizede elérhető volt, vagyis a PC azért, hogy a grafika szinten tarthassa magát, a játékmenetbeli butításokkal fog fizetni. És a helyzet az, hogy pokolian igaza lett, mivel ma mindenki arról beszél, hogy nem lehet befogni a gyors processzorok teljesítményét, és közvetve ennek az az oka, hogy a driverek elveszik a processzoridőt a program elől. A mennyit az kérdéses. Én ebből a szempontból a Microsofttal értek egyet. A DX11-nek megvannak maga a korlátjai, és azon belül kell maradni. E korlátok kiterjesztése lehetséges, az MS sem tagadja, de drámaian csökken a program által felhasználható processzoridő is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Végleg kitiltaná a Huawei-t az EU a hálózatkiépítésből
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Router gondok
- Fotók, videók mobillal
- Elektromos autók - motorok
- Xbox Series X|S
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- MSI Radeon RX 6950 XT GAMING X 16GB DDR6 Videokártya! BeszámítOK
- Hp NVidia RTX 2070 Super 8Gb Videokártya - HP L84981-001
- ASUS ROG STRIX RTX3080TI O12G GAMING
- RTX 5000-ES SZÉRIA ÚJONNAN GARANCIÁLIS ELADÓ TERMÉKEK! 5050, 5060, 5070, 5080, 5090.
- ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Samsung Galaxy S24 8/128 GB Onyx Black 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" fekete i5-1035G7 16GB 512GB 1 év garancia
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

