Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Csupingo #36265 üzenetére

    Nem, mert a probléma a komplexitás. Mindegyik RTX modellből egy bizonyos mennyiséget tudnak gyártani, és például még a 2070-ből is kevesebb készülhet egy nap, mint mondjuk az 1080 Ti-ből. A 2080 Ti-ből pedig sokkal kevesebb. Ez határozza meg az árat, mert hiába viszik le azt, akkor sem tudnak belőle többet gyártani.

    (#36257) Keldor papa: Nem feltétlenül az ígéreteket kell nézni, de azért a Turing az NVIDIA első architektúrája, amely pure bindless, illetve még az erőforráshalmaz szempontjából is többféle különböző erőforrástípus lehet ugyanazon a halmazon belül. Ennek azért van haszna, hiszen így nem a processzormagokat zabálja le a bekötés, hanem a hardver gyakorlatilag el tudja végezni kvázi a processzor segítsége nélkül. Jó nem 100%-ban, mert a Turing még nem memóriaalapú, de nagyon nem mindegy, hogy a bekötést egy CPU-n futó binding modul csinálja, vagy pusztán a hardver a mintavételezőben, és onnan már csak egy másolás kell a multiprocesszorig. Erre azért már ma is találni programot, például a Forza Horizon 4-et.
    Azt mindenki érti, hogy ezeken a VGA-kon nincs TB/s feletti sávszél, tehát RT-re azért nem sok babér terem, figyelembe véve, hogy ~140 bájt/háromszög körüli a terhelés. Tehát kellene hozzá úgy 2 TB/s kezdésnek, de azért a pure bindless és a memóriahalmaz optimális kezelése sokat jelent ám, még akkor is, ha még mindig slotalapú a dizájn. Azt is értem, hogy ezt korábban is meg lehetett volna tenni, hiszen az Intel és az AMD is évek óta hasonló dizájnokat kínál, de ezen kár vitázni.

Új hozzászólás Aktív témák