Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #6708 üzenetére

    Ez még a jövő, nem a történelem. Be is mutogatták a Builden az Unreal Engine 4-gyel, illetve a Stardock is elmondta, hogy nekik is olyan a rendszerük, hogy az IGP-t is beszámítja a feldolgozásba, ha van. Erről már volt is szó, hogy a 290X-szel egy A10-7850K +20%-ot ad, ha az IGP-je aktív. Ez egy nagyon fontos lépés, amit a Microsoft letett a WDDM 2.0-val és az IOMMU módjával, mert alapvetően erre épül számos Xbox One játék, csak ott statikus particionálással dolgoznak a fejlesztők. PC-n ez nem kell, mert eleve ott az IGP, de a funkciót lehetővé kell tenni. Valószínű egyébként, hogy a pathfinding innen szivárgott le a PC-s kutatásnak is.
    A váltásnak az elsődleges előnye, hogy az IGP kihasználása a CPU-s SIMD-ekkel szemben olcsóbb és egyszerűbb.

Új hozzászólás Aktív témák