Új hozzászólás Aktív témák

  • ggeleven

    őstag

    válasz Aurig@ #174387 üzenetére

    Ezek szerint nálad nincs engedélyezve a mailben küldhető kód? Nálunk megy: [kép]
    Súgóból másolom:
    Második faktor kódjának megszerzése e-mailben
    A funkciót a Management felületen be kell kapcsolni a Biztonsági kód e-mailben is küldhető? jelölődoboz bepipálásával.

    Ahhoz, hogy a kódot a felhasználó e-mailben megkapja, az elérhetőségi adatai között szerepelnie kell a Hivatali e-mail címnek.

    Amennyiben ilyennel nem rendelkezik, a kódot e-mailben a rendszer nem adja ki.

    Szólj a HR-nek, hogy reseteljék a 2FA beállítást a profilodon.
    Megjegyzem, hogy ez van a súgóban:
    A támogatott alkalmazások:
    Google Autentikátor
    Microsoft Autentikátor
    LastPass Autentikátor
    Authy
    FreeOTP
    Duo Mobile

    Jut eszembe! Az egy dolog, le is törölted a Google cuccot, de ha újra telepíted és belépsz a fiókkal, akkor ott kellene lennie a korábban hozzáadott dolgoknak. Nekem 2 teló között szinkonizál.

Új hozzászólás Aktív témák