Új hozzászólás Aktív témák

  • hevizms

    addikt

    válasz petymeg #15447 üzenetére

    Amiket olvastam visszaküldős ügyeket azok még mind pozitivan zárultak.Nem szemétkednek.Nekik nem tétel egy másik telefont küldeni,ha valóban jogos a reklamáció!
    Ami még fontos ilyen ügyben az a minél részletesebb hiba leirás,dokumentálni fotókkal vagy videóval azt azt elküldnei nekik.
    Ha ténylegesen vissza kell küldeni a telefont,akkor pedig mindenképp követési számmal tegye azt mindenki,mert ők is csak így tudják beazonositani és a későbbi érdeklődéskor is mintegy azonositó szám szerepel.
    A tabletes fórumban van egy srác,az szétvagdosta az eredeti töltőjét a tabletnek,utána egy mókolt töltővel hazavágta a tabot,majd visszaküldte kinába,persze a töltőt nem tudta küldeni pedig kérték tőle,ennek ellenére lerendezték neki és kapott egy másik/vagy a saját,de működő(erre nem emlékszem pontosan) tabját.
    Szerintetek itt nálunk egy ilyen esetben mit kapott volna a tulaj???
    Úgy elhajtották volna mint annak a rendje.

    Szóval szerintem alapfelállásba rendesek és ha jogos a reklamáció akkor megoldják.
    Nem kevés idő alatt az tény,mert hát mégis odavissza posta+javitás ideje,de megoldják.
    A kipostázás a tulaj költsége,a vissza a kinaiaké.

Új hozzászólás Aktív témák