Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zone

    őstag

    válasz Malibutomi #28273 üzenetére

    Én épp tegnap mondtam le az utasbiztosítást 2 év után, azt mondta nem tud jobb árat adni. Pedig még az autóbiztosítás is náluk van. Hiába emeltem ki, hogy a 30%-os emelés nevetséges, azt mondja, ha a százalékot nézzük igazam van, de ha úgy nézzük, csak 8 font a különbség... 29.48-ról lett volna 38.48.

  • válasz Malibutomi #28273 üzenetére

    Kocsi biztosításnál alapszabály, hogy évente váltani kell. Otthon is. Máskülönben fejőstehénnek néznek.
    Mobilszolgáltatóval is lehet alkudni, hogy adják meg azt az olcsóbb/nagyobb csomagot amit a uswitchen/comparethemarketen/moneysavingexperten láttál.

    Nekem így van a plusnettől 10 fontért 10 giga net 30 day rolling contractra hűség nélkül. Ez valamikor új ügyfelek behúzására lett kitalálva, de én már meglévő ügyfél voltam. Felhívtam őket, és kértem a csomagot, megadták szó nélkül, pedig csőre volt töltve a PAC kódos szöveg.

    Évekkel ezelőtt a TalkTalk rám akart húzni 18 hónap hűséget csak azért mert pár emelettel feljebb költöztem ugyanabban a tömbben, és még nem járt le a korábbi 12 hónap. Elmondtam, hogy vegyék figyelembe milyen hűséges ügyfél vagyok, időben fizetek, és legutóbb is 12 hónap volt, és csak az új ügyfeleknek 18 hónap, de én régi ügyfél vagyok.

    Recsegve, de bevette a gépezet a kérésemet valahol a távoli Indiában. Tőlük nem tudtam volna ingyen lelépni, de pofátlanságnak éreztem a teljesen új ügyfélként való szerződtetést.

    Egyszer a ScottishPower vont le egy hónapban 2x direct debitet. Ment is az üzenet az ügyfélszolgálatnak, hogy akkor most lesznek szívesek kompenzálni. Kaptam 50 font jóváírást :DDD . Amit levontak az a pénz nem veszett el, mert elszámolták a számlámra, de akkor sem tetszett amit csináltak.

    Mondjuk ott én próbára tettem a rendszert, mert néhány napon belül 3x írtam át a számlaszámom, ezért vontak végül duplán, de én jártam jól a végén.

    Egyszer a márkaszervíz egy "ingyen MOT" alkalmával varázsolt a Michelin abroncsból ótvar kínait kérés/engedély nélkül.
    Mondván, hogy defektes volt, de a MOT reporton nem tüntették fel, nem kérdeztek meg a cseréről, és elég valószínűtlen, hogy egy defektes kerékkel mentem a szervizig aznap.

    Pár hét emailezés a szervíz vezetővel és kaptam egy ugyanolyan abroncsot mint ami fenn volt.

    De a tehetségesek lehúzták a felni peremét felrakáskor.

    Még pár hét emailezés a "jól ismert" managerekkel, és ingyen lefényezték a felnit.

    Legutóbbi airbag safety recallnál egy műszerfal elemet törtek el. Ott egyből kihivattam a főnököt, nem volt kedvem hetekig emailezni újra.

    Itt angliában sok mindent el lehet érni alkudozással, de oda is kell figyelni, mert pont az fog átverni akiről nem is gondolnád.

Új hozzászólás Aktív témák