-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
quailstorm
nagyúr
válasz kbencurio #1890 üzenetére
A8, kb. mindenben, kivéve a játékmotort, mert az egyenesági leszármazott.
A8-ban az autó nem buborék fizikájú.
Pokoli gyors, tűpontosan irányítható.A régi A8 prémium játék volt, fokozatosan lett pay2win, kb. 3 évig teljesen játszható volt átlagember számára is.
Plusz nagyon sokrétű játékélményt és választást biztosít, nem pedig egy cső még a multi is, ahol bekényszerít egy 1 autó széles alagútba csak választható autókból.De már nem jó az A8, az elmúlt pár hónapban hogy elhagyta őket a profi réteg beraktak egy csomó profizmust tönkretevő elemet, a csaló agresszív AI-t meg a a gyors restartot harmadjára visszatették, ami tönkreteszi a forgalmat (vagyis nem indítja újra, így mindig máshol van).
Plusz több pályát is tönkretettek, így a legrövidebb út annyira bugos lett és dobálja az autót, hogy játszhatatlan.A8-at százmilliók próbálták ki, és milliók játszották aktívan, ezrek meg profin.
A9 esetén le kell faragni egy nullát ezekből...[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz kbencurio #1892 üzenetére
Az elmúlt négy évben a fél életemet az Asphalt 8-ban és a nemzetközi klánban töltöttem, meghatározó korszak volt, meg nagy küzdés és állandó képességfejlesztés.
Ezek után az A9, hogy elment teljesen másik irányba, nekem nagy csalódás volt. Hogy most meg hozzáigazítják az A8-at, az meg még nagyobb csalódás...Amúgy nem hiszem, hogy nekem még bármikor visszatér az érzés. Lassan én is kiesek abból a korból, mikor ráérek ennyire belemászni (bár Elite Teamben bőven voltak családapák/anyák is), meg túl sok már a szemétkedés amit lenyeltem.
Terveim szerint idén végleg kiszállok belőle és Gameloft játékra onnantól rá se nézek, csak 2013 előttire.
Előtte viszont szeretném a klánt biztos állapotban tudni, mert volt egy elég kemény lejtmenet, most viszont a Windowsos visszakapaszkodott és a droidos is kezd jobban állni.
5 éve hajkurászom a virtuális autókat, A8-ban még élveztem, meg a youtube videók által hozott hírnevet és dicsőséget is, jó érzés hogy mai napig felismernek emberek, és azt kötik hozzám, ami a márkám volt úgymond (R&D walkthrough, meg közérthető event videók).
Viszont az A9-nél már nem érzem úgy, hogy most nekem hú de megérné még 5 évig hajkurászni virtuális autókat, mert nem látom már a fejlődés, előrelépés lehetőségét. Szórakoztatni meg nem szórakoztat.De kiszállás előtt még adós vagyok egy logout cikkel meg pár YT videóval, azt még jó lenne 1-2 hónapon belül összehozni.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Én nem lennék ellenére a költésnek, mint ahogy A8-ban is költöttem a lehetőségeimhez mérten, de lottóra nem fogok soha. Azt utálom.
Én olyan 60-80 EUR-ig mennék el, ha tényleg élvezem, és nem egy bughalom az egész. Csak ennyi az A9-ben nem elég semmire. (A8-ban is csak indiai, vagy vietnámi árakkal volt elég)
A8-nál szerintem csak 30EUR-ig mentem max, de nem volt saját fizetésem akkor még.Egyébként egyetértek, és pontosan ugyanígy érzek én is.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Pontosan ezt értettem rajta én is.
A8-ban egy legnagyobb token pack érezhető előrelépést tudott hozni. (meg tudtál tartalékolni)
Itt meg ha vagyok 50k HUF értékű 6000+ tokennel, akkor azt mondjuk egymásnak a fórumon, hogy az még kevés a boldogsághoz. És valóban mert ilyen x3-as Apollo dobozokból nem lesz ki a MAX.
Így, ezek miatt az árak miatt és a korábbi rossz tapasztalataim miatt már nem vettem semmit, kivéve a LaFerrari pack, mert a 700Ft még mikrotranzakció szint.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Én hamarosan 2 csillagos Regeránál tartok.
Mivel a 6* Trionhoz se értek, és én is megverem a Triont akár Viperrel is, ha nem ultraprofi a sofőrje, ezért én a Regerát nem is figyelem. Ez nem olyan, mint a Chiron, hogy 3-4 csillagosan is használható.Egyelőre nem lőttem el mindent Apollo-ra, de 3 csillagnyit már igen. Az viszont egy jó autó.
-
quailstorm
nagyúr
Túl sokba kerül, és valószínűleg nem sikerült volna.
3*-ról max, úgy hogy még kettő autó is lehet abból egy csak rare, nagyjából az lenne hogy kapnék egy rakat Acura alakú trade coint és pár 918 meg Huayra BP-t mielőtt elfogy a token.VLF nem, de még a Trion se volt mindig ilyen rossz, tavaly volt hogy 30+ BP volt / 4 nap még a Trion is.
Most elkezdték egy ideje a megszorításokat.
Szerintem túltolták, tekintve hogy még nekem is fél évnél több volt a Trion, és több hónap a VLF. Ennél kétszer rosszabbat már nem bír el a többség türelme.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Főleg a Trion-t hagyták rá sokan, de azt meg is értem, mivel 3 fuel / 1 pack, az még 30BP / 4 nap mellett is fárasztó volt, nem hogy a mostani 10-15 BP / 4 nap mellett.
Asphalt Xtreme-nél a sok ok közül az egyik ez volt, hogy miért bukott be olyan hamar, egyszerűen reménytelen volt 0.001-ről a 0.002-re jutni benne, így ráhagyták a népek.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Ez az, ahol úgy érzem hatalmas tévedésben élnek a Gameloftnál.
Attól, hogy meg van minden úgymond, még nem marad abba a játék, akkor kezdődik. A8-ban legalábbis.
Onnantól lehet egyenlő feltételekkel multizni meg eventezni, de az Xtreme-ben és az A9-ben tesznek róla, hogy ez ne nagyon sikerüljön (mármint az egyenlő feltételek).Egyébként is az új kontent hozza a pénzt, update esetén mindig felugrik a bevétel.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Egyelőre azt látom, hogy a casual bázis a százezres és a keményen beletolós vékonyodik erősen.
Bár A8-nál a casual és a pro is majd 10-szer ekkora volt.Érdekes, hogy A8-ban idén éppen a még egyenlőbb multi matchmaking a céljuk, az OP autók MP tuningjának rebalanszolásával. (csak rank, nem tulajdonság)
-
quailstorm
nagyúr
Ahogy gondolod. Nekem az Apollo szimpatikusabb B-class king, mint a Grand Sport (alacsony topspeed) és a Sin R1 (acceleration).
Huayra meg szerintem nem king, az arany VLF-em lenyomná, de kétségtelen, hogy jól használható.
Mindkettőből max kéne a Regera eventhez, ha az is szempont. Bár ha van epiced akkor Huayra 5* elég.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Ferenczi Áko #1919 üzenetére
Azért az se semmi, hogy farzadot még mindig nem bannolták.
Sokat ér a 20 millió videós cheat report, pont annyit, mint A8-ban, semmit.Csak akkor nem értem minek tesznek úgy, mintha lenne értelme (bár a legtöbb ember már ráhagyta a reportolást).
-
quailstorm
nagyúr
válasz rumos14 #1925 üzenetére
Igen, egyértelműen csökkent a Trion drop. Felére, kevesebb mint a felére.
Az utolsó heti TLE miatt valahogy nem tudom elképzelni, hogy nem lesz Regara pack, max csak a legvégén mikor már mindenki elvert mindent.
Ja és vagy discordon vagy klánban láttam, hogy mi a javaslat következő multira. Regera vs. Lancer.
Megcsinálták, nem hiszem el
Oké, nem tart sokáig kikeveredni onnan, meg nem tisztán csak Lancer, de azért elég egyértelmű, hogy pay2win azt csá.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Gurgensson #1936 üzenetére
Azért azoknál jobb a Regera, de a 4 csillagos 918 már méltó ellenfél neki, Cairo-n nem sikerült csapattársam legyőzni, de San Franciscon igen. Nálam 918 nála Regera 36xx
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Discord, FB csoportok és FB chatek.
Reddit meg annak ellenére elég deglett, hogy a Google+-nak meg annyi.De elsősorban az számít, hogy ismerjenek. Engem az UA klánból hozott be egy csávó, akivel sokat dumáltam discordon, én meg hoztam az SPQR-t Dante Di Roma-n keresztül, szóval ez egy ilyen lánc a top klánok közt.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Nagyon durva követelményei vannak a collabnak, egy Windowsos Elite-nek sincs elég jó fiókja hogy forrása legyen a blueprintnek...
5* Huayra 5* 918 5* Apollo kell(ene) (+ 5* Vencer és a többi, de az ilyenkor már alap)
Az 5* Huayrák elég ritkák, 5* Apollo donor meg tuti nem lesz elég.
Tegnap a Vencerek meg a 3* Apollok már meg voltak. És az 5* 918-ak is.Btw nekem önerőből meg lett a 3* Regera, szal aki donor, az biztos nem mástól szedte össze. mert donornak még én is kevés vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Sokat nem aludtam mostanság, de:
5* Vencer
4* Regera
4* Apollo
918 3*->4*
Huayra BC 3* >4*
Acura 3*->4*Az Encore óta ennyit haladtam, ami nem semmi.
Persze ehhez két hétig csak a Vencert toltam, ~10 óra legalább.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Hú ez az MP valami embertelen unalmas annak, aki tényleg játszani is akar...
-
quailstorm
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #2002 üzenetére
-
-
quailstorm
nagyúr
válasz RetepNyaraB #810 üzenetére
BükkönyX claimed Aventador SV blueprints
Most én vagyok a collabban, ha már kifizettem azt a 700Ft-ot a LaFerrariért.ACR meg gáz, BMW M4 még a játék elején gyakori volt, most marha ritka. Azt betenni oda paréság. Nekem alig lett maxos...
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
-
quailstorm
nagyúr
válasz RetepNyaraB #2048 üzenetére
Az olyat inkább a full ahead szezonban szeretem játszani, nem amikor tétje van.
És az a 90% nem azt jelenti, hogy mind meg is nyertem, nyilván OP autó ellen én se nyerek ha normális a pilóta.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Car huntok eddig is manuallal voltak csak teljesíthetőek jobbára.
-
quailstorm
nagyúr
válasz rumos14 #2073 üzenetére
Én top50 lettem Windowson, és szerintem ez volt a legrosszabb szezon.
A rush/full aheadon tudok szórakozni gyengébb autókkal tét nélkül. Itt nem. itt végig OP autóval kellett jól vezetni, és biza kevés fej-fej melletti csatám volt, inkább eldöntötte az autó, vagy a rajtpozíció a futamot és kész.
De mondjuk azt, hogy top200-on belül már voltak rendes versenyeim is.Cserébe majdnem annyit kellett mennem mint egy full aheadon... (és még Chiron refillre reklámot is nézni, sokat)
-
-
quailstorm
nagyúr
válasz calamites #2101 üzenetére
Igen az egyértelmű. Gondolkoznom kell, hogy mi az, ami mindkettőben ott van. A flat rámpa szélén a forced barrel, meg a landoláskor nitros boost. De kb. ennyi. A kanyarvételtől a nitromanagementing, a gyorsuláson át minden más.
Inkább az AX-hez van közelebb, a rough surfaces dolog miatt is.(#2100) jonnyjoker01: nem RR3-aztam sose, de az A9-ben is eszetlen sokat kell grindelni, ha komolyan veszed. Egészségtelenül sokat.
Emiatt kvázi munkanélküli + kisgyerek játék lett belőle, míg az A8-ban azért sokkal több élettel rendelkező felnőtt volt. (topligáról beszélek)[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #2103 üzenetére
Az elég rosszul hangzik.
A8 csak most jutott el erre a szintre, fogynak is a népek ezerrel. Korábban ott reális volt ügyes grindelősnek vagy józan IAP-osnak a MAXPRO minden.
A9 viszont ha mindent maxra akarsz, akkor vagy nagyon drága, vagy nagyon grindelős. Márpedig ahhoz, hogy valaki top100 legyen, muszáj a jó autó.
A 800 versenyből olyan 300-400 kellett az 5*-hoz. Na az se kis időpazarlás.
De a reklám is meg van, mikor az ember a Chironhoz nézi a refillre a reklámot az se jobb.A8-ban R&D van special eventként, ott most elérték azt a szintet, hogy akinek nincs brutális megtakarítása, az csak nagy mennyiségű IAP-pal tudja megszerezni és nincs reklám. Közben meg a versenyek direkt úgy vannak összeállítva, hogy igen nehéz legyen teljesíteni.
Ott ilyen 50-60 stage van, változó, de 3-4 próbálkozás legkevesebb a felétől. Átlag 3-4 perces pályafüggő egy próbálkozás hossza.
De valahogy mégis azt jobban szerettem, mint itt A9-ben. Mert A8-ban ha valaki ügyes volt, és nem törte össze az autót mégis megcsinálta a taskokat, akkor olcsón/ingyen meg lett az autó, A9-ben legutóbb a vencer meg, ugyanaz a verseny 400-szor, amit 99%, hogy megnyersz.
Nagyon izgalmas volt.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #2105 üzenetére
Manuallal toltam ki, szerintem TD nem vitte volna, elején agresszív volt az AI nagyon.
-
quailstorm
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #2107 üzenetére
A Venceré az 1 perces volt.
De ez csak a legutóbbi regera event egy autója. A többi autó másképp nehéz, főleg a mostani nerfelt dropratehez nem értek, én még a bőség idején, napi sok óra grindeléssel és jó event meg MP helyekkel mindent összeszedtem kb.
Trionhoz is már csak 3db Epic kell. -
-
quailstorm
nagyúr
válasz kbencurio #2116 üzenetére
Pálya, start pozíció, környező autók, nagyon soktól függ.
Nem mindig, sőt általában a drift+shockwave nem a leggyorsabb tiszta pálya esetén.
De a pálya nem szokott tiszta lenni ugye, és a sűrejébe mégiscsak shockwave-vel érdemes beugrani.Szóval ha elsőként rajtolok és nem a pocsék mindjárt ugratós San Francisco, akkor nem driftelek, próbálok minél gyorsabb lenni.
Ha viszont fennáll a veszély, vagy hátulról indulok, akkor 10secre időzítve shockwave és bele a közepébe.Én 1820 pont fölött vagyok és lehet hogy túltoltam mert már megint jól felhúztam magam a fizika bugokon...
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Két 4*-os Aventador és két közel azonos képességszintű pilóta.
A8-ban sokkal több ilyen verseny volt/van, itt szökőévente van...
Ja és ugye nem 360aztuk szét egymást, ami más klub tagjával nem lenne elkerülhető.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz SoldierL #2120 üzenetére
Befizetsz pár millió forintot, vagy 1-2 évig napi 4-8 órában grindelsz.
A bőséget már lekésted, az még az elején voltSzarkazmus nélkül a szokásos, minél több játék, minél jobb event és MP pozíciók és minél jobb gazdálkodás.
A8-ból ismerlek, ez 3-4-szer durvábban pay2win és nincs fiók-klónozás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- RAID
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Futás, futópályák
- EA Sports WRC '23
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Apple iPad Air M2 11" 2024 (256 GB, kék, 3 év Alza.hu garancia, alig használt)
- Sony Playstation 1 eredeti memóriakártyák gyűjteményből eladók
- Lenovo Yoga 530
- Új bontatlan Acer Predator Helios Neo /2560x1600 IPS LED 165Hz/i9-13900HX/16GB DDR5/1TB/RTX 4060 8GB
- Új, bontatlan WMF KÜCHENminis gyümölcsaszaló gép matt rozsdamentes acél ház - Még 6 hó bolti garival
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen