-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
quailstorm
nagyúr
Ez nem egyezik a klánban tapasztaltakkal, valamit új kezdőnek sem jó kifejezetten.
D-classba én a Hemi Scat-ot odatenném, abszolút OP autó.
Kezdőnek a 911 Carrerát és Vulcant is érdemes nagyon megtolni.C az most passz, nekem csak a Viper van ami nem igazán jó...
DS-sel az a baj, hogy a topspeedje nulla, handlingje meg jó. Ha megkapjátok a Windowsos frissítést, akkor pedig minden jó handlingű autó azonnali hátrányt okoz.
Alapvetően arra kell hajtani, aminek OP a topspeedje, jó a gyorsulása. Aztán hosszú nitro se árt, és a handling egy jó kérdés, mert droidon most jó, ha picit jobb, de Windowson az a jó ha rossz... Ott már 1.0.3 vanDS E-tense-et én egyáltalán nem tartom jónak, de olcsó viszonylag. Accelerationje van, de topspeedje nagyon alacsony.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Danny365 #299 üzenetére
Akkor bocs, a népeknek a Hemi marad meg jobban tapasztalataim szerint, az a retek hosszú név nem nagyon.
Egyáltalán nem ugyanannyi a W70, mire egyáltalán unlockoltam a W70-et, már majdnem 3 csillagos a 911. 911-hez van napi event, W70-hez nincs.
A soft launch phase az totál más volt, és kár, hogy nem raktam fel hamarabb a helyes obb-t a telómra, mert akkor könnyebb volt haladni
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Mosqu!to #301 üzenetére
Van lag is, de inkább nem érted a játékot.
Ha valaki nitrózik, te meg nem, és úgy 360-azol, akkor nem fogod tudni kiütni. Sebességkülönbség, pozícióelőny, nitróelőny is kell a sikeres 360-hoz (vagy legalább közel azonos). Én csak akkor csinálom, ha muszáj, amúgy próbálom tartani az oldaltávot. Az is szar, ha sikerül leütni, de aztán lelassulsz és téged is leütnek, aztán a mögött respawnolsz végül, akit te kiütöttél...
Ha shockwave-vel érsz hozzá nem nitrózóhoz az is KO.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Na én 72%-nál, azaz 1015 flag-nél eljutottam oda, hogy nem időhiány és nem az üzemanyag miatt nem tudok tovább menni a career-ben.
McLaren P1 kéne az A-class seasonokhoz, S-class kéne, de 3 nap és meg lesz az első, meg erős B-classos valami is kéne.Amúgy elég vacak, hogy ott a 2806 Vulcan, de P1 nélkül nem enged tovább az A-class seasonben...
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Egyértelműen én is a B-class-szel állok legrosszabbul. D-ben ott van egy 2144 Hemi. Egy 2057 Shelby.
C-ben 2347 Viper és 2504 Acura.
B? 2152-es W70 a legjobban, és ahogy olvasom ennek még örüljek...
Hamarosan az Asterion utoléri, csak credit kéne, 911 ofc nekem is már 2014-en van.LaFerrarim csak 1 csillag, Vulcanom viszont 2806-on van már. Meg van egy két csillagos Nismo.
S-class még várat magára, 3 BP kell a Centenario-ra, abból ma 1 a lootban.Hint: elvertem a tokenem a Viperre anno, aztán azzal meglett az Acura eventből a 10BP, most meg elvertem minden Acura-ra, így lett 2 star.
[ Szerkesztve ]
-
-
quailstorm
nagyúr
Az vagy CB vagy nagyon lassan telítődő lobby miatti engedékenység.
Ha két league határán vagy, akkor szokott lenni mindkettőből, de ez a platinum és gold ez egyáltalán nem normális.Viszont olyan mint A8 vagy AX, minél nehezebben talál szobát, annál kevésbé veszi figyelembe a rankokat.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Nekem is az Acura az egyetlen értelmes rá, azok az idők kimaxolt autókat kérnének...
így akar rávenni hogy fizess kb.Ellenben a Trion és a Cadillac Cien pakkok drop rate-ja, az valami katasztrofális.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz calamites #455 üzenetére
Nézz top youtubereket, sokat nem tudok segíteni, én Mo. legjobb A8 játékosa vagyok, A9-ben csak kazuárkodok, videót nem nézek, skillből rossz autókkal is meg vannak a legendek meg a top5%-ok, top1%-ok.
Jó nitro beosztás, jól időzített shockwavek megfelelő surfacek előtt, meg minél több airtime.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Danny365 #482 üzenetére
Az a top speed nagyon kevés.
Az Aventadorral meg megszívtam: 1BP left to unlock
Mert hogy 750 tokenért persze csak 3-at adott.Azért a játékban ingyen ennyire gyors progresst ne várjatok, A8-hoz képest ez még gyors is. Most kb úgy tolják mint 2015-16-ban volt az A8, majd ha belassítanak 2018-as A8 szintre, az lesz a kemény.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Touchdrive-val főleg MP-vel az életben nem fogtok 1-ről a kettőre jutni, csak szólok.
Úgy, hogy nem tudsz letérni a sínről, és minden lassító szart beveszel, hogy akarsz nyerni? -
quailstorm
nagyúr
tap to steer is ott van, accelero nekem se megy
egyébként meg gyakorolni, gyakorolni...
TouchDrive mellett fejlődni nem lehet, nincs hova, nem is te játszol.
de akkor majd kipróbálom, mennyire tudom irányítani én a Vulcant mobilon, alapvetően én bármilyen érintővel buktás vagyok (félrenyomok a csata hevében, mert nem érzem mit nyomok), de sajna a BT kontrollerem meg input lagos...A9-nél beletelt pár hétbe, mire beleszoktam, 4 évnél több topligás A8 után... Nem megy azonnal semmi.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz drpepper33 #537 üzenetére
Kb. ez van, nettó több másodperccel lassabb körönként a touchdrive, de ez pályafüggő. Valamint bizonyos ugratásokat, levágásokat nem is tesz lehetővé, szóval nekem felejtős.
Farmolásra jó, meg a nooboknak.2400-as Vulcannal legendbe TD-vel tuti nem kerülök, kellettek az absztrakt megoldások.
-
quailstorm
nagyúr
Hát, ezt így nem mondanám.
Inkább szerencsésebb vagy türelmesebb.Nem mondtam, hogy könnyebb. Azt mondom, hogy a touchdrive-val olyan hatalmas, soksok másodperces hátrányba vágja magát az ember körönként, hogy abszolút 0 értelme van használni.
Mindegy, én rátok hagyom, tudom hogy ez nem a profi liga és itt én vagyok a vendég.
Annyit elmondok hogy elektronmikroszkóppal kell keresni a touchdrive playereket a legendsben meg a top5%-ban, és ennek talán van valami oka is...[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Danny365 #545 üzenetére
Kettőn egyszerre, már a droid accom se rossz. Mindkettő platformon meg van a legends.
Én fizikailag alkalmatlan vagyok az érintőzésre, tap to steer úgy-ahogy megy.
A klánban viszont senki se használ touchdriveot érthető okokból...Amúgy technikai különbség nincs a tap to steer és a billentyű közt, ugyanazt és ugyanúgy kell csinálni velük.
Az meg tény, hogy Windowson sokkal nehezebb a multi és touchdrive-ot valószínűleg senki nem használ. De a játékosszám is az ötöde a droidosnak.
Droidon sokszor találkoztam azzal, hogy érthetetlen okból a sokkal lassabb útvonalakat választják, és abszolút underranked carral első lettem valahogy.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Nem ígérem, hogy még a hétvégén összejön, de majd próbálok TD ellenes demonstráló videókat csinálni.
San Francisco -> rámegy a fekvőrendőrőkre.
Havas pálya -> van egy flat rámpa fenn vezető úthoz, meg van a lenn vezető út, utána jön a nagy jeges placc meg az alagút.
Na ott a flat rámpán kell flatelni, de visszesni le balra, onnan shockwave, barrel barrel, shockwave be az alagútba, és yellow. Na ezt TD-vel sehogy, pedig itt multiban annyiszor előztem már...
Amcsi kanyonos izé, van a vasút fenn a kanyonon, ott kanyarodás nélkül a falat kell használni, mert nincs rough surface, és nem lassulsz be, sőt falat súrolva még gyorsulsz.Egyáltalán TD-vel nem tudsz finomkodni a kanyrokban, 10-20KPH veszteség minimum.
Cairo-ban van a rengeteg barrel, azt se hiszem, hogy egyszerű TD-vel. És ott is van falsúrolós buli, a csatornában, bár az csak az egyik irányban egyértelmű, amikor oda be ugratsz. Mikor onnan ki, akkor a végén el kell ereszteni a falat különben wreck.
Telefonnal szenvedjem ki a videókat (garantáltan csúszni fog) vagy géppel csináljam meg, telós gameplayt meg ha ráérek?
Ugye telósnál benne van, hogy többször kell próbálkoznom, mert egyáltalán nem vagyok hozzászokva, és melléütök a virtuális gombnak.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Danny365 #553 üzenetére
Oké, de eventen adott esetben múlhat egy top50 vs top20% vagy hasonló rajta.
Singleplayer az más.Amúgy meg ezt a szar irányítást nem értem, A5 mikori is? 2009 vége. Azt már tuti olyasmi volt vezetni, mint azóta bármelyiket. Meg kell szokni, be kell gyakorolni.
Accelero meg leginkább akkor gond, ha alapból laggos a játék vagy kifejezetten ratyi minőségű a telefon accelerometerje. De akkor még mindig ott a tap to steer.Ja és én emiatt nem szenvedtem többet a touchdrive-val pár percnél, a singleplayer farmolást leszámítva. Minek pazaroljam az időmet olyanra, amivel úgyse tudok egy bizonyos szintnél jobb lenni? Így is lehet értelmezni.
Én továbbra is azt mondom, hogy ha valaki nem elégedett az idejeivel, akkor touchdrive off az első lépés legyen, igazából ebből indult ki az egész.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz Terentius #558 üzenetére
Jobb alsó sarokban van keyboard controls UI, ott kiteszed a tap spotokat a tap to steer területek helyére (sajna emlékezetből kell utánállítással), azt ennyi.
Touchdrive-hoz a swipe-ot használom elég nagy méretben.
(#559) calamites : igen, mindenhol 50-es a határ.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Ja, az én hsz-em se úgy kell érteni, hogy aki TD-t használ az buzi.
Egyszerűen csak szerettem volna felkapcsolni a lámpát, hogy a TD komoly hátrányba tud hozni sok helyen, és a jobb idők érdekében muszáj róla leszokni.
De ha valaki kazuárkodik, vagy olyan béna az érintővel mint én, akkor ígyjárás.Én most már lassan így 6 év után meg tudok írni hosszabb szöveget angolul érintőn, de csak BlackBerry keyboardon. Azt várom, mikor lesz már megint oldalra csúszkás qwerty...
-
quailstorm
nagyúr
Nem kimondottan jó, max ara, hogy napi eventeken ne a legjobb A-d fueljét lődd el azonnal.
Meg felbukkanhat eventen, eddig minden autó felbukkant, mindegyik kell kb...
Anno megvettem a Vipert (c-class), abból lett a rezvani, az Acura, szóval kell minden. Most épp a GTB Ferrari kell(ene). -
quailstorm
nagyúr
szerintem inkább majd emelik a ponthatárokat, 2100-ra aztán 2500-ig
lásd Asphalt 8most nagyon bőkezű az A9, nem hiszem, hogy mindig így lesz, beetetés van
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Parfüm topik
- iPhone topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen