-
Fototrend
ASSASIN'S CREED ORIGINS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anonymus23
veterán
-
Rony949
őstag
válasz Anonymus23 #951 üzenetére
Ebben nem vagyok biztos, de lehet hogy a mester képességeket is ki kell maxolni.
-
Rony949
őstag
Eddig kurvára tetszik a gízai piramis belseje!
-
dergander
addikt
válasz Anonymus23 #954 üzenetére
Az igen,lvl 500 warrior , 500% sebzésnövelés!
Mindenki egy hit? Még Sobek istenség is..
-
SkyS1gn
félisten
Sziasztok, vettem monstert, van benne valami kreditre beváltható kód, leggyorsabb viszi!
93773
90073[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Źşë'
addikt
válasz dergander #959 üzenetére
arra kisebb az esély, de benne van a pakliban, am ez a dolog túl szokványos, mert steames cd kulcsokat is dobnak be sokszor az emberek, ph-ra is és steamre is szoktam látni, de köszönetnyilvánítás luxus manapság :/
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Siszibatya
tag
Szia !
Tanácsként annyit tudok írni , hogy nézz gameplay videót a te konfigoddal = videókari és proci és meglátod mire számíthatsz.
Legjobb lehetőség elindítod a játékot és kitapasztalatod azt, hogy neked mi az a beállítás amivel , számodra elfogadhatóan megy.Egy biztos erős sokmagos proci kell hozzá és a videókártya is sokat számít milyen erős .
Látatlanban én egy medium beállítási szintet mondanék.
Én majd win7 en fogom játszani , nem hiszem azt , hogy ez akkora hátrányt jelent a te esetedben , hogy nem win10-et használsz hanem 8.1-et.
Az hogy a driver nem támogattott talán teljesítményben fog megmuatkozni , kevesebb fps , nem fut annyira jól én ilyesmire gondolok. Elég erős gép van alatta akkor annyit nem számíthat a driver szerintem.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Tamás
-
hdekakas
senior tag
Valamit csináltam, és csak őrült lassan tudok lépkedni, meg nem is ugrik.
Mitől lehet ez, segítsetek, pls! -
nyamsas
aktív tag
válasz Siszibatya #963 üzenetére
Köszi a választ!
Megy viszonylag normálisan FHD-n, alapból minden very high-n volt, de én visszavettem sima high-ra+élsimitás low-ra.
FPS az ugrál, 45 - 72 között, nem kapcsoltam be direkt az fps limitet még, ki akarom tapasztalni majd nagyvárosban, mit fog produkálni...Annyi egyelőre a zavaró, hogy a jobb sarokban mindig jelen lesz a figyelmeztetés, amig nem váltok win 10-re..
Próbáltam hogy, kikapcsolom a játékbeli fedőréteget, de akkor meg teljesen szétcsúszott az egész, úgy hogy visszakapcsoltam..Gépem: FX 8350, 16gb Kingston 1600 Mhz DDR3, Sapphire Radeon RX 470 4gb Gaming, win 8.1 64 bit..
[ Szerkesztve ]
-
Siszibatya
tag
válasz hdekakas #965 üzenetére
Szia !
Több oka is lehet amiért ezt csinálja .
tippjeim :
Felsákáztad magas felbontásra dsr-el pl. 4k ; megy valami fissítés a játékba vagy máshol ; procid visszaállt alap sebességre tuningról ; kevés helyed van a meghajtón ; újraindítani az egész gépet hátha ; geforce experience elég sok galibát csinálhat töröld ; frissíts drivert esetleg , húzd újra a gépen a rendszert legvégső esetbe kb ennnyi
[ Szerkesztve ]
Üdv.: Tamás
-
hdekakas
senior tag
válasz Siszibatya #967 üzenetére
Nem ilyen jellegű problémám van.
Minden fasza, 60 fps 4K-ban. De ahogy megkaptam egy nagy lándzsát, azóta már csak lassan tudok tipegni! A teve hátán megy gyorsan, de gyaloglásban 5 perc mire egy sarkot megteszek.
Azt hittem, a lándzsától nem tud közlekedni. De nem, mert ököllel is most már csak ez van.
SZERK.: Valóban, kiléptem a játékból meg uplayből és vissza, és utána már nem csak cammogok, hanem normálisan közlekedik gyalogosan is, nem csak tevén.[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
Nekem a patch óta játszhatatlan fél percenként megakaad 3-4 másodpercre is, elptte nem csinálta. Van valami graphic beállítás reset lehetőség. Pedig nem nyúltam hozzá amit automatán beadott úgy ment.
-
Siszibatya
tag
válasz hdekakas #968 üzenetére
Szia !
Nincs mit szívesen. Örülök neki ,hogy megoldódott és minden okés.
Mindenkitől aki játszik kérdezném , hogy billentyűzettel vagy vezetékes x-box360 kontrollerel jobb / könnyebb játszani ?
Régebben az egyik részét azzal nyomtam végig , számomra élvezetesebb volt , de kell idő mire újra hozzászokik az ember a kontorllerhez. ( olcsóbb kategóriás volt az a kontoller ezt hozzá kell tegyem )
Billentyűzethez vagyok egyébként hozzászokva játékoknál , de van amit csak kontorllerel lehet normálisan játszni. ( kombók és hasonló dolgokra gondolok itt )
Üdv.: Tamás
-
PeTeR_33
tag
Üdv!
Uhaim.
Akad kettő darab monster kódom.
Aki elsőként kéri Püben viheti.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Rony949
őstag
Ejj, gyerekek! Ne igyatok ennyi Monster-t, kipukkad a szívetek a nagy vérnyomástól!
-
-
kazuma921
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap előtt este kezdtem el a játékot, és ma már elértem arra a szintre sajnos, hogy egyáltalán nincs kedvem visszalépni. Ennek az az oka, hogy az open world véleményem szerint borzasztóan unalmas. Tele van pakolva kérdőjelekkel, de már a Alexandria kimaxolásánál úgy érzem (ez a 4. terület ahova mentem), hogy minden csak ismétlődik, semmi érdekes nincs benne. Tele van pakolva kérdőjellel, micsoda titkokat rejthet egy kérdőjel!? Semmit. Vagy egy outposton kell megölni pár embert meg felszedni egy dobozt, vagy csak szimplán felszedni a dobozt, esetleg nyomni egy gombot a tekercs felvételéhez. Lesz ebben más? Vagy ennyiből áll az egész játék? A mellékküldetések is agyleépítőek, menj el 300 méterrel arrébb, nyomj egy gombot valamire lopakodás közben, aztán harcolj, utazz még 400 métert, beszélj, megint 300 méter, és kész. Nem hiszem hogy még mindig itt tart az AC sorozat, pedig pihent 1 évet. Szerintem ez a nagy map csak a játék terhére van, inkább érdemi tartalommal kellett volna megtölteni egy kisebbet, nem egy hatalmasat telepakolni unalmas, munkaszerű zsibbadással.
Lesz még benne BÁRMI új? Side stuffokra gondolok csak, a főmisszióhoz még alig nyúltam, de már kedvem sincs hozzá.
[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Anonymus23
veterán
válasz kazuma921 #980 üzenetére
Ilyen az egész játék. Ha ez nem jön be, akkor inkább most töröld , ne bosszantsd magad.
A kérdőjelek az mind landmark, mindenhol vagy kincsesláda/pergamen/helyőrség van. Ez a része ezeknek a játékoknak mindig ilyen.A mellékküldetések azok amik a legtöbbet adják hozzá, mert azok mindegyik egy kisebb sztori. Persze ugyanazt kell csinálni szinte mindenhol, hiszen a bérgyilkos rend van születőben, mégis mit csináljon? Mosogasson el? Vagy pelenkázza be a gyereket? Ezeket viszont jól megcsinálták...
Szerintem a side questek sokkal több sztorit adnak, semmint a főszál, az nagyon karcsúra sikeredett...A tekercsek, amiket össze lehet szedni, az mind mind egy kis rejtvény, azzal el lehet bohóckodni, értelmezni, megkeresni, vagy csak simán segítségül hívod a youtube-ot, és kifarmolod.
;) - The Power of the Light Side
-
kazuma921
aktív tag
válasz Anonymus23 #981 üzenetére
Nem kell elmosogatni, de ne mond már hogy egy Egyiptomban játszódó ilyen jellegű játékot nem lehet megcsinálni ennél sokkal változatosabbra- pl. ne foss***k tele a mapot érdektelen küldetésekkel, most hogy mondod, szívesebben mosogatnék gombnyomásra mint hogy századjára is outpostot cleareljek - (nem személyeskedni akarok, és támadni sem. De nem szabad védeni a monotóniát, a repetitív játékmenetet, mert emiatt az attitűd miatt nem változik semmi.) A Ghost Recon Wildlands is ilyen volt: Hatalmas térkép, rengeteg kérdőjel, és mindenhol pontosan ugyanazt kellett csinálni. Nincs a külön régióknak személyisége, csak máshogy néznek ki. Úgy érzem nagyon rámentek a mennyiségre, de a küldetések java csak ebből a pár dologból áll, és ami ennél szomorúbb, hogy 7 évvel ezelőtt sem volt változatosabb a játék, de akkor pontosan most mi fejlődik? Semmi? Egyre nagyobb open worldben csinálhatjuk ugyanazt? Nagyobb a világ, több a küldetés, de amit csinálunk, a tartalom érdemi része, maga a játékmenet alig változik. Érdemes megnézni az összes Ubis Open World játékot, már a WatchDogsban is csak ezeket kellett csinálni (plusz hackelés).
Hát szerintem nem fogom folytatni, ha belegondolok hogy mennyi terület van még, és mindenhol teljesen ugyanazt kell csinálni, megbolondulok. Olyan érzésem van tőle mint a szalagmunkától. Köszi a választ egyébként!
[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Televan74
nagyúr
válasz kazuma921 #980 üzenetére
Az open world mindig is ilyen lesz.Nézd meg csak a Witcher3 -at ott is a történeti szálon kívül televolt hasonló egymást ismételgető "?" helyekkel. Kéne már egy jó quest generátor,és minden játékosnak más lenne egy rpg játék.De hát ahhoz mesterséges intelligencia kellene,ami egy központi szerverről futna,és generálná a küldetéseket.Ez a dolog messze van még és nem is biztos hogy kifizetődő lenne a fejlesztőknek.Bár kitolhatná egy játék életciklusát,akár évekkel is.
Első végigjátszásra végigmentem amilyen gyorsan csak lehetett a főszálon,most másodikra alaposan megyek végig a területeken,harmadszorra akkor fogok vele játszani esetleg,ha készül hozzá magyarítás. Ennyi,nincs több ebben a játékban.Talán még a kiegészítők hoznak 10-20 óra pluszt a játékba,de nem várok ott sem nagy csodát.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Anonymus23
veterán
válasz kazuma921 #982 üzenetére
Nekem ne mond, hasonlóan érzek én is efelől, csak nekem bejön többnyire a gyűjtögetés.
Ebben a játékban a side questek voltak azok, amik nálam megmentették, meg persze a környezet.
Én mondjuk a FC Primalnál éreztem azt, hogy nagyon elég volt, ott alig vártam, hogy befejezzem.
Pl a FC3-t meg többször is végigtoltam, mert az meg nagyon bejött.Wildlands meg azért volt jó, mert ott coopban toltam az egyik haverral, az jó volt összedolgozni, egyébként az is Ubis tésztaszaggatóval legyártott játék.
Nem minden terület van teletömve "?"-kel, van ahol szinte semmi sincs, csak sivatag...
[ Szerkesztve ]
;) - The Power of the Light Side
-
kazuma921
aktív tag
válasz Anonymus23 #984 üzenetére
Ezzel nagyon egyetértek. Ubis tésztaszaggató. Úristen, nagyon tetszik ez a kifejezés, lophatom?
Valószínűleg egyszer a jövőben nekem is a hangulat fogja elvinni a hátán a játékot. Minden tetszik, csak ez a brutális monotónia nem. Lehet az is közrejátszik, hogy a FarCry3-at és a Black Flaget kb. 1-2 hónappal ezelőtt vittem végig (A Black Flag még talán az Originsél is monotonabb, a FarCry sem túl jó ilyen szempontból), de ezekkel elvoltam, bár nem tartom őket túl jó játékoknak, csak szimplán "jónak". Tudtam hogy nem szabad megvennem az Originst, mert nagyon hasonló a játékmenete, de annyi cikket olvastam, videót láttam hogy mennyi minden változott, gondoltam beruházok rá, hisz nem olyan lesz mint a korábbi AC-k vagy a Wildlands, vagy a FarCry sorozat, ennek ellenére az egyetlen új dolog a harcrendszer lett. Olyan mintha sajtos tésztát kellene zabálni napokig, és egyre szebb tányérban kapnád. Már rohadtul unod a kaját, de NÉZD, EZ A TÁNYÉR ARANYOZOTT! A körítés változik, jobb, de a játékmenet magja ott szenved változatlanul 7 éve.Az fáj hogy most vettem meg.
(#983) Televan
Én egyszer nem bírok rajta végigmenni sajnos.
[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Anonymus23
veterán
-
Źşë'
addikt
válasz kazuma921 #985 üzenetére
fura, mert én meg kb pont ellenkezőjét mondom az originsről jó az egy dolog hogy mit vár el az ember, az meg egy másik hogy mennyit... am az összes ubisoft játék hasonló felépítésű, akármelyikkel játszol, ezt nem tudom hogy észrevetted e már? sztorira és egyéb párbeszédekre odafigyelve engem kifejezetten szórakoztat - hátmég a sivatag délibábjai, melyeket csak most fedeztem fel
engem odaragaszt, akár Senut irányítva, akár Bayeket, eleinte féltem tőle mert gameplayekből az jött le amit te leírtál, de aztán keveredtek bennem az érzések, feltaláltam magam a játékban
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
PeTeR_33
tag
Üdv Urak!
Akad 7 darab fölösleges monster kódom.
Az első két PÜ-ben jelentkező közt osztom szét.
, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
kazuma921
aktív tag
Igen, tudom hogy mindig ilyenek. Lehet már pont ezért is unom, mert játszottam a WD2-n és a Syndicaten kívül az mindegyikkel. De szerintem ez nem egy jó tulajdonság. A Ubi ugyanarra a gerincre húzza rá minden játékát, és semmi jele nincs az innovációnak.
[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
morfondőr
őstag
válasz kazuma921 #989 üzenetére
Az a helyzet, hogy ilyen az open world játék. Mindenki azért sír, hogy húde nagy legyen a szabadság, bármikor bármelyik küldetést megcsinálhatod, bárhova mehetsz, stb. Próbálj meg egy kimagaslóan jó filmet úgy megnézni, hogy összevágod 10 perces darabokra és véletlen sorrendben rakod egymás után! Egy igazán ütős történetet csak úgy lehet elmesélni, hogy van eleje, közepe és vége. És abba nem fér bele, hogy ide-oda mehetsz, meg bármit csinálhatsz. Alapvetően én is jobban szeretem, ha egy feszes és jól felépített sztori köré épül a játék és a mellékes dolgokba csak úgy belebotlik néha az ember. De ezeket meg azért húzzák le, mert hogy lineáris. Mindenkinek megvan az ízlése, a Ubi a feltétel nélküli open world-öt tűzte ki a zászlajára, de ennek vannak hátrányai. Engem szórakoztat ez a játék, de idő hiányában hetente csak pár órára tudok elé ülni, így nem érzékelem annyira a monotonitást.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Źşë'
addikt
válasz kazuma921 #989 üzenetére
egyetértek, ez abszolút de nem jó tulajdonság, pont ez miatt mennyi mindent ki tudtak volna hozni Divisionból omfg, sajnálom azt a kihagyott ziccert :/
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
-
k-adi
nagyúr
válasz kazuma921 #982 üzenetére
Hát most őszintén mit vártál?
Az AC, WD, GR széria mind u.a. Az egyetlen ahol tudtak újítani az évek során az a r6 ahol a siege-el más irányba mentek el. De a többi felsorolt játékkal ugyanazt csinálják már évek óta. Ja és ott volt a Division is, hatalmas lehetőség, látod mi lett abból is........ nagy ziccert hagytak ki.
Most nemsokára jön jövőre az Anthem, igaz nem Ubis, de hasonlóan ígéretes mint a Division. Kiváncsi vagyok azt hogyan fogják elbszni
-
kazuma921
aktív tag
válasz morfondőr #991 üzenetére
Nem az open worlddel és a szabadsággal van a baj, nem azzal hogy egy kicsit unalmas pl. egy mellékküldetés sztorija. A világépítés rendben van, ezek a játékok már inkább szólnak az atmoszféráról, az open world hangulatának építéséről mint a főmissziókról. A probléma részemről (és rengeteg játékos szerint) ott kezdődik, hogy megalkotnak egy HATALMAS TERÜLETET, és játékmenet szempontjából nem tudják megtölteni azt, csak úgy ha borzasztóan monoton lesz. Hogy egy kicsit éreztessem mit akarok mondani, 2010-ben jelent meg az AC2, amiben voltak mindenféle mellékküldetések, ilyen olyan feladatok. Mondjuk azt, hogy 5 fajta küldetéstípus volt egy mai szemmel már kisebbnek tűnő nyílt világban, és ezek ismétlődtek, itt-ott megsózva valamivel. Az új AC pedig kb. 5x akkora mint az AC2 volt, de nem 5x annyi játékmeneti lehetőséged van benne, nem is 4, nem is 3, nem is 2, hanem kb. 5-6 dolog ismétlődik, ugyanúgy mint a 2-ben. Nyilván valamivel több mint 7 évvel ezelőtt, de arányaiban ez rohadt kevés. Nem is értem minek raknak bele kérdőjeleket, ha a játékos kb. 5 óra után leszűri, hogy úgy se lesz ott semmi érdekes, csak ugyanazok a dolgok ismétlődnek újra, és újra. Mintha valami érdekes titkot kellene felfedezned, de ilyenről szó nincs.
Olyan mintha tele kellene töltened egy literes üveget, de csak 2 deci pálinkád van. Mintha lenne egy csipet gyurmád, de próbálnád kinyújtani hogy többnek tűnjön. Az én idegzetemnek ez már nagyon kevés.[ Szerkesztve ]
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
Źşë'
addikt
válasz kazuma921 #995 üzenetére
mondjuk amiről írsz én sokkal előbb éreztem az AC első részénél a monotonitást, ugyan azok a ellenfél karakterek, feladatok, csak a helyszín más (abba is hagytam anno), nekem az viszont itt tetszik az originsben hogy mintha egy kis külön sztori köntöst kapna mind1ik küldetés, eltekintve attól mint pl egy autóversenyzős játékban csak az előre meg oldalgombokat nyomod, meg néha a féket de a táj meg ellenfelek mindig hoznak egy kis változatosságot
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
dergander
addikt
válasz kazuma921 #995 üzenetére
Te nem vagy más mint egy kritikus! nincs barátom olyan játék amibe nemlenne hiba. A GTA5-be is minden mellékküldi ugyanaz mégis millióknak tetszik. Fallout 4 minden küldi ugyanaz mégis év játéka. Ha nem tetszik add el,ne játsz vele. De még mindig azt mondom attól hogy te kritizálod még ennek ellenére is az év játéka lesz,figyeld meg .
[ Szerkesztve ]
-
kazuma921
aktív tag
válasz dergander #997 üzenetére
Nem értem mi a baj a kritikával. Ha nincs kritika, akkor egy latymatag poshadt ingoványban marad a játékipar, mert a kiadóknak nem kell gondolkodniuk újdonságokon, és mindig ugyanazt adják el majd a vásárlóknak. Lásd, pl. a Codot. Éveken keresztül nem igényeltek semmi újat a játékosok, és vitték mint a cukrot. A Ghost környékén az emberek ráuntak arra hogy folyamatosan ugyanazt adják el nekik csak más sztorival, és elkezdték kritizálni a sorozatot, teljesen jogosan. Láss csodát: Hosszú idő kritikájával sikerült végre elérni, hogy a sorozat visszatérjen a gyökereihez. De mondhatnám a lootbox rendszert is, évről évre egyre igazságtalanabbá vált, és Belgium már be is tiltatná egész európában. Ha egy játékra csak pozitív visszajelzést adunk, és nem ismerjük el annak hibáit, akkor évről évre megvehetjük ugyanazt a játékot, más körítéssel. Egy kiadó profitálni akar, MINDIG azt próbálja meg eladni amire igény van, és ha folyamatosan azt látja, hogy a monoton, önismétlő és unalmas küldetésrendszere pozitív visszajelzést kap, akkor ezt fogják nekünk eladni legközelebb. Egyébként annyi pozitívumot én is el tudok mondani az Originssal kapcsolatban, hogy nagyot fejlődött a játék az előző részekhez képest, csak önmagában lett kevés. A Game of the Year címet pedig tudtommal eladások darabszámához csatolják, nem a játék minőségéhez (pl. a Lords of the Fallen is GOTY lett, pedig nagyon sokan utálták)
Érzem, tudom hogy egyszer nagyon jót fogok játszani az Originssal, de HATALMASAT csalódtam benne. Nem a játék rossz, hanem én akartam a Ubitól valami újat, valami frisset, de az RPG rendszeren kívül számomra semmit nem tudott felmutatni.
We aren't welcome in the heavens, our place is down there.
-
dafnymia
csendes újonc
Na ma en is elkezdtem a jatekot.Eddig nagyon tetszik,gyonyoru es hangulatos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- LEGO klub
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Formula-1
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Energiaital topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...