Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Jack@l #2742 üzenetére

    "ők bevételre hajtanak" - Miért, te tán örömmel dolgoznál ingyen is? Ettől függetlenül miért ne lehetne sikeres egy komolyabb versenyjáték? Itt garantáltan nem fogod 200-zal bevenni a kanyart.

    "Szimulátorban ez nyilván nem lenne kivitelezhető és gyorsan leszaroznák" - Itt sincs ez így "kivitelezve", mégis leszarozod... ;)

    "Ja, nem vettem meg csak több fórum visszajelzéseiből meg videókból következtettem." - Milyen fórumok, ha nem vagyok indiszkrét? Ha olyanok, akik szintén tapasztalat nélkül, videók/hírek/előítéletek alapján következtettek dolgokra, akkor miből gondolod, hogy reális képed alakult ki a játékról? Egyébként ott van két videó, amit linkeltem, azokból milyen következtetést tudsz levonni?

    "De Vettel, meg valamelyik Hamilton is tesztelte, segített fejleszteni a GT5-öt, mégse merném szimulátornak nevezni." - Definiáld nekem a szimulátor fogalmát, és hogy az AC miért az, míg a Project Cars miért nem (szorítkozva a lényegre). Tekinthetjük a Wikipédiát objektív forrásnak? Ha igen, mazsolázz kicsit, mi sima versenyjáték és mi szimulátor.

    Szerk.: Feltennék egy AC-szimuláció kapcsolati kérdést. Az AC ugyebár moddolható. Ehhez képest én olyanokat olvasgatok fórumokon, hogy a mod pályák minősége elmarad a gyári laserscan pályákétól, mert sok olyan funkció nincs implementálva ezekben a mod pályákban, amit az AC amúgy tudna: például felgumizódás. Akkor ez így most szim vagy félárkád?

  • barcalaci84

    őstag

    válasz Jack@l #2742 üzenetére

    annál sokkal jobb...
    és tényleg fasza és egyáltalán nem árkádos a CARS...
    csak mondom az vicc h holtjátékkal meg sebességérzékenységgel kell babrálni h egy rendes 900 fokos kormányon rendesen lehessen irányítani...ennek így sok köze nincs a valós vezetéshez...
    de amúgy tényleg tele szimes elemekkel és az árkád játékokhoz szokottak vagy egy félárkád Forzás esni kelni fog, mert azért ez komolyabb jóval...

Új hozzászólás Aktív témák