Új hozzászólás Aktív témák

  • Géjza

    őstag

    válasz GalaHU #4929 üzenetére

    Ilyen esélytelen bevetődések ellen nem sok mindent lehet csinálni. Max azt, hogy nézed a tükröt és a radart és ha látod, hogy elbaxta a féktávot, akkor nyitsz a kormányon, hogy ne téged vigyen el.

    Anno örültem, ha magamra tudtam figyelni, hogy össze tudjam rakni relatíve normálisan a köröket. Ma már ha valaki fél mp-n belül van, akkor már majdnem többet nézem a tükröt, mint az utat, hogy lássam mi a faxt akar csinálni, indít-e dive bomb-ot, elfékezi magát vagy mit akar csinálni.

    A mögöttem jövő rajtszámának a színe lehet még árulkodó. Ez az SR arányában van ügye. Így a rajtszámából látszik, hogy jó eséllyel egy megbízhatóan versenyző, rutinos csóka jön mögötted (magas SR) vagy egy roncsderbis (alacsony SR-es). Az utóbbiaknál fokozzottan figyelek, hogy mit művel mögöttem. Split1-ben nagyon ritka az ilyen kategóriás pilóta már, míg lentebb meg gondolom fordítva van.

    Mostani Bathurst-i versenyen olyan jó csapat jött össze, hogy majdnem az egész futamon (45 perces) 2-3mp-n belül autóztunk, a futam felét a seggemben nyomta a srác pár tizedre, de kocc nélkül végigcsináltuk. Ha nem baxom el a boxkiállásom (igazítottak az autón, emiatt buktam 2-3s-et), akkor mögöttem tudtam volna tartani, de így fordult a kocka és én toltam őt egy darabig, aztán megérkezett hátulról a harmadik arc és megint védekznem kellett.

    Végtelen fair csaták voltak egy igen kemény pályán. Nem volt semmi őrültség, cikázás, leszorítás, irányváltások féktávon, pedig volt jópárszor, hogy egymás mellett mentünk, nem csak galoppoztunk. Nagyon patent futam volt. Leizzadtam rendesen, de szépen lehoztuk 4-5-6. helyet a futamot és zsákoltunk egy halom ELO-t split1-ben. :) Lassan 2400-nál járok, ami magamhoz képest qrvajó, fosok is, hogy elindulok majd a lejtőn lefelé. :) Bathurst-ben marha sokat szedtem össze a héten. Sprintfutamokat hagyom a faxba (kivéve, ha kedvenc pálya van éppen).

    Amúgy nem is az ELO számít, hanem a versenyzés. Persze az elkeserítő lehet, hogy állandóan az 1. kanyarban kinyír egy béna szerencsétlen. De ha split2-ig fel tudsz kapaszkodni, onnéttől már rohamosan javul a színvonal, persze ott is lesz, hogy kiütnek (split1-ben is simán), de messze nem annyiszor.

    Elmondásaitok alapján eléggé más versenyzés megy magasabb splitekben, ami 100x jobb, mint sima public. Csak addig kellene valahogy eljutni.

Új hozzászólás Aktív témák