Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz whited #14967 üzenetére

    én még nem hallottam olyanról, aki anyagilag bukott volna a történeten, esetleg csak a noti szervizben tölött időintervalluma kellemetlen dolog...
    azt nem tudom, hogy miért hitegettek, de biztos van/lenne rá magyarázat!
    más gyártó/szerviz ugyan, de megtörtént eset; szerviz megállapítja, hogy mi a hibás hardver a notiban, megrendelik a cserés alkatrészt, ami később meg is érkezik, pont a beszereléskor érdeklődik - sokadszor - a noti tulajdonosa, mire nyungtatják, hogy már megérkezett a korábban rendelt alkatrész, most cserélik, délután lehet menni a notiért! igen ám, de a cserét követően csak nem okés a noti, hosszas vizsgálódás után kiderül, hogy más hiba is van, amire korábban nem derült fény, vagy az csak akkor halt be adott hardver, amikor a javítás után ismét működni kezdett a noti - de esetleg már korábban is sérülést szenvedett -, szóval jön a bonyodalom, mert így már azt a választ kapja a szerviz, hogy ilyen alkatrész cseréje már nincs, megy a levesbe az egész noti, nem lesz javítva!

Új hozzászólás Aktív témák