Új hozzászólás Aktív témák
-
MaxxDamage
félisten
válasz
skylinelaca #31016 üzenetére
Sok sikert!
Remélem megoldódik a gondod. -
MaxxDamage
félisten
válasz
skylinelaca #31013 üzenetére
Én mikor beszéltem velük, akkor azt mondták, hogy sajnos nem az ő régiójukhoz tartozom, így nem tudnak mit tenni az ügyemben. kb. ennyi volt.
Mikor meg írtam ticketet (USA Asus-nak, vagy Németnek, vagy bárkinek) na arra is a Magyar Asustól kaptam választItt a szakszerviz aki tud tenni valamit (ha csere, vagy kp. vissza kell) mert ők jelzik az EU központ felé (ami a Holland Asus) és azok döntik el (mi legyen, lehet) és jön vissza a válasz.
Bővebben: [link] -
blue_23
senior tag
válasz
skylinelaca #31013 üzenetére
Rászólni biztosan nem fog, viszont lehet tud segíteni. Nekem 3 éve magyar Asus azt kérte vigyem be szervízbe a laptopot, viszont ami problémám volt 15 percen belül megoldottuk az amerikai támogatással.
-
blue_23
senior tag
válasz
skylinelaca #31011 üzenetére
Magyar Asus-szal nekem is rossz a tapasztalatom, probléma esetén mindig amerikaiakat kerestem.
Live chat este 5 után.
-
blue_23
senior tag
válasz
skylinelaca #30999 üzenetére
Ha 2. szervíz után is ugyanaz a jelenség áll fenn, egy szívhez szóló e-mailben próbáld meg kérni a más készülékre való váltást (szépen megindokolva miért).
-
hallador
addikt
válasz
skylinelaca #30996 üzenetére
Semmit nem tudsz tenni. Sajnos a fogyasztóvédelem semmit nem ér. Ami melletted van, ha elég türelmes vagy, akkor adott javítás után kérelmezheted a készülék cseréjét, vagy vissza az ár. Sajnos az ASUS Magyarországot kellene megkérdezni. Mert az a helyzet, hogy sajnos az ASUS nem HP/Dell, de lehet, hogy jó fejek lesznek, és megszánnak, egy próbát megér.
-
Tuomas
addikt
válasz
skylinelaca #30996 üzenetére
Fülessel próbáltad? Ha ott is csinálja az esetleges szűkítheti a kört.
Hangbeállításoknál nincs valami olyan bekapcsolva, mint pl az, hogy hívás esetén halkuljon el? -
skylinelaca
senior tag
válasz
skylinelaca #30589 üzenetére
Sziasztok , hátha valaki...
a hozzászólásom óta újra volt szervizben a notebook, már 2x és nincs 1 éves.... . Monitorcsere, hűtőrendszercsere, hangszórócsere ismét.
Azóta eltelt megint 2 hónap és ISMÉT rossz a hang. (teljesen önállóan halkul el kb 10%-ra majd hangosodik fel 100%-ig folyamatosan miközben a csúszka 100%-on van. Zenehallgatás/játék/filmnézés közben.) Driverpróbálgatások voltak, egyikkel sem volt jó.
Mit tehetek a tartós megoldás érdekében? Két hónaponta adjam le 2 hétre szevizbe amíg a garancia le nem jár? Az Asus tud valamit tenni ilyen ügyben? Kifoghattam egy rossz eresztést? Az előző RoG notim 4 évig volt meg és hibátlan volt, ez meg ....
-
válasz
skylinelaca #30102 üzenetére
Pontosan.
-
válasz
skylinelaca #30100 üzenetére
De, persze igen, csak azt hittem sürgősebb.
A másik alternatíva, hogy vársz.
-
válasz
skylinelaca #30098 üzenetére
Szerintem 1709 vagy 1803-at kellene megpróbálni. Vannak hibái a 1809-nek
-
válasz
skylinelaca #30096 üzenetére
Szia.
Melyik win10?
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 2/14"UHD(3840x2160)/i7-1185G7/48GB/512GB SSD Nvidia MX450(2GB DDR6)LTE,eSIM)
- Lenovo ThinkPad P14s/14 FHD(1920x1080)/i7-1165G7/32GB/512GB SSD/Nvidia T500(4GB GDDR6)
- Acer 15,6",core i3,IntelHD+GT 940MX VGA,8-16GB RAM,SSD,szép állapot,W11
- Dell,14"FullHd IPS,core i5 6440HQ(Fizikai 4x3,5Ghz)8-16GB,Vil.bill,SSD,Jó akku,szép állapot
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Eladó megkímélt állapotban lévő Xiaomi 12T Pro 8/256GB / 12 hó jótállás
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Corsair Dominator Platinum 2x32GB (64GB) Kit 5200MHZ DDR5
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest