Új hozzászólás Aktív témák
-
thyeby
őstag
válasz liszi70 #26008 üzenetére
Ha lesz időm, jobban utána fogok lépni ennek a dolognak - van miből.
Azért vedd észre, hogy ha egy lap már eleve nem áll a talphoz mérten merőlegesen, akkor illúzió csak, hogy azzal a géppel valaha akár véletlenül is lehet merőlegest vágni.
Bonyolultabb ez a dekopír megítélés, mert a merőleges vágáson túl még sok elvárásnak kell megfelelnie egy ilyen gépnek. Kétségtelen, hogy már eleve az elv magában rejti a hibát, ostobaság lenne részemről ezzel az állításoddal szembe menni.De elég sok merőlegest tudtam már vágni ahhoz, hogy ki merjem jelenteni: Fejlődtek ezek a gépek nagyon sokat. Van még mit fejlődniük, az is biztos. De ma már egy 60+ ezer forintos géptől elvárható, hogy alapban jól álljon a lap a helyén, mégpedig tartósan.Másik gondolat, amit mindez ébresztett bennem, hogy az innovációval is okos csínján bánni. Általában igaz, hogy a legújabb fejlesztések mindig a legdrágábbak is egyben, és ezzel párhuzamos alaptétel az is, hogy a legújabb fejlesztések egyben a legkiforratlanabbak is. Ez a rohanó világunknak egy olyan hozadéka, amit az szül, hogy bár minden gyártó tisztában van a gyártás előtti minél alaposabb teszt és nyúzópróba felbecsülhetetlen fontosságával, nemritkán beleszorítja a konkurencia, hogy ezt a lépést vegye takarékra.
Ha gyártó szemmel nézzük, nagyot lehet bukni beragadt nagyobb sorozattal, ha a konkurencia mellé tesz akár drágábban is újabbat, jobbat. Persze üzletfilozófia kérdés is ez. Mert mintha ritkábban szaladna bele ilyenbe a Hilti, a Mafell, vagy a Festo, mint a Bosch, a DeWalt és a Makita. Mondjuk amikor a prémiumok beleszaladnak, akkor kurvául beleszaladnak. És nekik azon is nagyot lehet bukni.
És én elgondolkodtam azon, hogy mi lehet az oka annak, hogy még a prémiumok sem nagyon szoktak visszahívni gépet. Amikor egy autótípust visszahívnak, azt többnyire nem önként és dalolva teszi a gyártó, hanem kötelezik rá. És ki is alakult talán ennek okán a köztudatban, hogy a visszahívott sorozat az xar, és tartózkodni kezdenek attól a márkától.
Pedig lehetne ez egyféle minőségi garancia fémjele is. És vajon miért nem is törekszenek rá, hogy azzá váljon?
Itt ez a Bosch dekopír. Valószínűsítem, hogy egyetlen alkatrészt kellene kijavítani, azaz helyesen gyártani. Ha valaki kapna egy levelet, hogy fáradjon a szervizbe egy alkatrész ingyenes cseréje miatt, léptékkel nagyobb bizalma lenne a Bosch-ban, mint így, hogy visszadobják a nyilvánvaló garanciális hibást is azzal, hogy ez jó.Több fa van, mint asztalos!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest