-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
agent_k
őstag
válasz BrownB #12338 üzenetére
Azt a flakont zsírozd be és jobb kézzel bal váll felett hajítsd el. Ne fújd sehova. Képes eljutni a ventillátorhoz, terelő lapokat mozgató motorokhoz. Nem kell ez neked szerintem.
Amit te keresel az is spray, de nem hab, hanem gáz. Prevent az is, ott volt a mellett a flakon mellett amit te vettél.
Munez
Ismerem az ózonos tisztítást csak még nem próbáltam. Bmw fórumon sokat beszélgettünk róla. Egy srác vett is ilyen szerkezetet és nagyon pozitív volt a tapasztalat. Valami ecetes vacak ömlött szét az utastérben és nem szellőzött ki sehogy. Kárpittisztító se vitte. Viszont az ózon mivel igen oxidatív anyag, szétbontotta a kellemetlen szag forrását.Jár pesten a barátod? Mondjuk nekem nem büdös a klímám, de egy ilyesmi nem árthat.
[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz Motion_Blur #12356 üzenetére
Legközelebb fehérvár felé kell kerülnöm nincs mese. Egye fene nem a 6-oson megyünk haza hanem a 7-esen.
Itt pesten azért mások az árak. Meg ki tudja hova érdemes vinni... -
agent_k
őstag
keyol
Ott valamit akkor rosszul csinálhatsz.... lehet a szivacs nem elég kemény vagy nem hagyod eleget dolgozni a pasztát. Tükrös nem lesz teljesen, de nagyon ki kell simulni a felületnek. Fel kéne fényesednie aztán a puha szivaccsal a 3000/4000 megadja a tükröt.lion
Akármivel kezdhetsz. Én annak idején HB body supercut és fine cut pasztákkal kezdtem meg két fáradt gereblye szivaccsal illetve egy Einhell polírozóval.
Fareclát akartam kipróbálni, de belezavarodtam a hülye elnevezéseikbe. Vizes/oldószeres polírok ilyen olyan szivacs, hologram mentesítő stb. 3M nekem drága volt mindig. Aztán jött az autoglym és most a menzerna. Egyelőre még a mintaanyagból van annyi, hogy 1-2 kocsi kitelik. Aztán meg veszek rendes flakonnyi mennyiségeket.
Én azt mondom, hogy a 3M közepes polír + autoglym SRP befejezésnek jó lesz. Nem tudom mi óta csinálod, de mondjuk, ha nem régóta akkor addig míg ezek elfogynak beletanulsz a mozdulatba meglátod mikor jó már.
Gépet nem láttam, hogy írtad volna. Vagy kézzel csináltad? -
agent_k
őstag
"miért is kellene tovább políroznom durvával ha már eltüntette a 2000es nyomát"
Nem kell tovább polírozni, csak szerintem máshogy kell, Én úgy vettem észre tapasztalatból, hogy annyi pasztát kell használni, hogy a végén "felhős" legyen a kép, mintha nem is lenne semmi a felületen. Szinte ne is lásd már az anyagot amit felhordtál.
Ekkor már a polírszerben lévő összes szemcse eltöredezett és szinte felszedi a korong. Aztán lehet nekiállni a következő lépésnek. Azonkívül én egy részen 6x megyek át. 3x lassan 700rpm és 3x gyorsabban 1200rpm. Finomabb pasztánál ugyanez 1000-1200 majd 1500. Ha fokozatos géped van: 1 majd 2, illetve 2 majd 3. De ezt gépe válogatja. Elvileg ha elég kevés pasztát használtál azt kell látni amit leírtam az előbb.
Úgy vettem észre, hogy a polír anyag így dolgozik legjobban és sokkal szebb lesz a felület. Akivel én beszéltem hivatásszerűen ezzel foglalkozik és ő már 400-assal tud szinte tükrös felületet csinálni.Ha olyanokat írtam le amit tudtál akkor elnézésedet kérem. Én nem tanultam a szakmát, csak a megfigyeléseimre tudok alapozni. A rupes polír pedig ahogy néztem drágább, mint a menzerna és valószínű van oka.
Minden esetre amit linkeltem motorháztetőt és autót azt én menzernával hoztam össze. Ami biztos, hogy eddig bárki aki látta a korábbi polírozásaimat mindenki azt mondta, hogy ilyen szépre még nem sikerült megcsinálnom a kocsimat. -
agent_k
őstag
válasz runner 125 #12586 üzenetére
Te hova valósi vagy? Ott laksz, ahol az adatlapod is mutatja?
-
agent_k
őstag
válasz runner 125 #12596 üzenetére
Ja csak azért kérdeztem, mert ha jársz valamelyik hétvégén Simontornyán, megcsinálom azt a lámpát
AT
OLvass vissza egy kicsit. Pont volt róla szó.[ Szerkesztve ]
-
-
agent_k
őstag
válasz Dany007 #12766 üzenetére
Én erre csak annyit mondok és no offense, hogy amikor az albérletem 35ezer volt, a garázs meg 18 akkor is garázsban volt a kocsi. Mivel nem tudok venni egy másikat, fontos, hogy reggel is meglegyen. És mivel szeretem az autóm kinézetét, fontos, hogy reggel úgy nézzen ki, mint este.
-
agent_k
őstag
válasz #00809728 #12778 üzenetére
Én is kiváncsi vagyok. Én úgy tudom a Karsai Albától, akivel szakmai kapcsolatban voltunk még a régi cégemmel, hogy többféle fröccsöntési eljárás létezik. Ezekből az egyik, amikor a fröccsöntés után bevonják lakkal a felületet, hogy a felületi érdességet kitöltsék. Ez a lakk öregszik meg idővel, mert gondolom nincs benne elegendő UV stabil.
Krisz
Opel, chevy, skoda és lowend társaiknak igazán rossz a plexijük. Pl a citroen amit nem régiben csináltam, teljesen más. Sokkal keményebb a plexi, a csiszolópapír sem viszi annyira. Nem koptat belőle annyit. A bmw lámpa volt eddig a legkeményebb, legellenállóbb. Ez csak saját tapasztalat nem egyetemes igazság.
A bmw amit 1,5 éve csináltam, még nem sárgul és nincs rajta lakk, csak waxolva van rendszeresen.[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
Na milyen autót kellett ma rendberakni? Na milyet?
Igen feketét Azt hittem sírva fakadok amikor megláttam honnan kéne eredményt elérni
A tulajjal egyetértettünk, hogy ez az autó még az életben nem volt polírozva. De hogy teljes legyen a kép, az évek során a gépi mosó totál lemattította.
A végén azért sikerült kihozni belőle valamit:[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz FET-MEN #13157 üzenetére
Az enyém is volt már polirozva meg lesz is. Szóval ez nem jelent sokat.
Be kell csiszolni a javítást. Aztán durva majd közepes polir az érintett területen utána finommal végig lehet menni az egész tetőn, hogy össze legyen dolgozva. Wax-szal lezárni és kész. Én így csinálnám. -
-
agent_k
őstag
Dodi: Egy kis rutinmunka
Munez: Ilyen könnyen még nem dolgoztam. Nem porol, szépen látszik ahogy törik a szer és veszi vissza a korong. Könnyű letörölni. Nincs(!) hologram. 1000-res fordulattól nem is kellett feljebb menni.
A következő próba a Meguiar's szivacs lesz, ha veszek az ebay-ről illetve ha már a mostaniak tönkrementek. A kemény szivacsomat szedi már szét az anyag.
-
agent_k
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen