-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tannoy
csendes tag
Szerintem ez nagyon rossz módszer, le locsolod és úgy hagyod?! Persze, hogy foltos lesz. Vigyél fel egy jó minöségü vaxot pl: AG HD vagy esetleg nanot, vegyél jó minőségü mikrószálas kendőt és töröld le vele az autód nagy nyomásu mosás után, Ezen kivül vanak ugy nevezet gyors tisztitó sprayk amivel befujod az autót és letörlöd egy mikros rongyal pesze ez is csak akkor jó ha nem nagyon koszos
-
Tannoy
csendes tag
Autót akor kell mosni amikor koszos, hetente vagy havonta ez attól fögg. Földes ut után lehetöleg minnél elöbb. Én száraz időben ha nem sokat megyek, minden nap átszoktam törölni egy nedves mikroszálas kendövel, igy sokáig tiszta marad és ritkán kell mosni. Persze mint már emlitettem enek előfeltétele a jó wax, vagy nano.
-
siti
senior tag
ha nincs időm én max kézi mosóban lecsapatom, de ott is kap habot, mosást, meg instant vaxot. ha nagyon dzsuvás max kefével is lemosom (10perc). Vigyázhatsz az autódra, amennyire csak tudsz, de egy paraszt úgy is körbehúzza kulccsal, beletolják a bevásárló kosarat, neked megy kerékpárral, beléd tolat piros lámpánál, rád nyitnak egy garázskaput vagy csak nekicsapja az ajtaját. Kb ez történt velem az elmúlt 5 évben. Kár a mosáson cidrizni, ha használod a kocsit, kapni fogja az ívet. Nem a porúttól megy tönkre a fénye...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Moric
aktív tag
Azért marad vízköves, mert gyorsabban szárad, mint ahogy letörlöd. A foltosodást okozhatja a nem teljesen tiszta törlőrongy is.
A vízkövet lágy víz használatával tudod elkerülni. Én az üvegeket mindig áttörlöm desztillált vízzel, így nem marad foltos.
A régi vízkövet meg ecettel szoktam feloldani.Meg lennék lepődve, ha nálad eső után tiszta lenne az autó. Az eső felénk nagyon koszos, sokszor koszosabb az autó eső után mint előtte. Hosszan tartó nagy mennyiségű esőnek kezelt autón van látható tisztító hatása.
Én azt mondom kezeld le valami jó minőségű viasszal az autót, nagyon sokat fog számítani. A por sem ül meg rajta annyira. A vízcseppeke is legurulnak róla, magukkal víve a port, mivel nem marad a felületen víz, így vízkő sem csapódik ki.
Szerintem jobb folyamatosan tisztán tartani egy autót, mint hagyni nagyon elkoszolódni. Sokkal nehezebb és mellé sokkal több idő egy nagyon mocskos autót rendbe tenni.
-
Autoglym
tag
Élőben tudnám csak eldönteni, de nagy a valószínűsége, hogy elég lenne a HD Wax.
Egyébként szereztem Angliából LifeShine készleteket. Ezt az Autoglym gyártja és új autók fényezését, kárpitjait, szőnyegeit, üvegeit lehet levédeni elvileg nagyon hosszú ideig. Még csak 1 autón használtam és az is egy kereskedésben áll azóta, de elég meggyőzőnek tűnik. Ezt a készletet csak profiknak és csak Nagy Britanniában árulják, de abszolút nem nehezebb használni, mint pl az Extra Gloss-t, a kárpitokat meg egyszerűen "agyon" kell permetezni vele.Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
polimorf
tag
Dodinak igaza van.
Motorháztetőnél csak öreg kacatnál fujunk foltot, akink nem számít és nem akar költeni rá, fiatal szép autónál komplett mocitetőt kell festeni.
A foltozás akármilyen ügyes a festő akkor is meglátszik főleg pár hónap elteltével.
Úgyhogy ha zavar a kavicsfelverődés muszály az egészet festeni.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Autoglym
tag
Amennyire ki tudom venni a kép alapján, nem árt neki az SRP, mert vannak rajta mosókarcok. Fura ez a kavics nyom, mert olyan mintha kacsázott volna rajta és le se ment alapozóig...Kavicsfelverődést lehet javítani, ha feltöltöd, visszacsiszolod és egybepolírozod. Ha ügyes a szaki, csak az veszi észre, aki tudja, hogy hol kell keresni, vagy még akkor sem. E miatt én nem fújatnám telibe, de hogy még lesz rajta a későbbiekben több is az tuti.
[ Szerkesztve ]
Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
-
Autoglym
tag
Csak csapasd le róla a koszt, de ne töröld szárazra, mert öszekarcolod. A tiéd úgy is le van waxolva, úgy hogy könnyen lejön róla a kosz nagy része. A gumikéderek legyenek leápolva, hogy ne tudjanak összefagyni és ennyi. Ha felmegy a hőmérséklet +5 fok fölé (celsiusban ), akkor takarítsd le rendesen. Addig viszont marad ez...
Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
Autoglym
tag
válasz szepsy #10569 üzenetére
A Paint Renovatorral ha makulátlan karcmentes felületet szertnél elérni kézzel, ahhoz bizony kell tapasztalat és kitartás, mert ha erősen nyomod rá és nem polírozod kellő ideig (ilyen szempontból ugyan az a helyzet, mint gépi polírozásnál), akkor a saját karcai benne maradnak. Érdemes először megdolgozni a felületet erősen, aztán egyre finomabban, kisebb terheléssel. Utána jöhet az SRP. A HD-t jól csináltad. Ne hagyd porosodni. Napon meg pláne ne szárítsd, mert sokkal nehezebb visszafényesíteni, ha ráég.
Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
#00809728
törölt tag
válasz szepsy #11277 üzenetére
Szerintem egy hideg indítás ami nem -2fokban tőrténik hanem mondjuk +15fokban mindenképpen jót tesz a motornak ill az akksinak is..
Mindenki itt a párára a nagy hó mennyiség elolvadására és a gyors rozsdásodára gondol.Nem szoktam a garázsba úgy leállni,hogy a kocsimon 1méteres hó torlasz van
Szerintem nincs akkora páratartalom ,hogy ez miatt aggodjunk.
Nekem nem kell fűttésre kőltene mert +15fok van benne igaz főld alatt van. -
#00809728
törölt tag
válasz szepsy #11280 üzenetére
Hát nekem cirko fűttés van bevezetve és ha kell csinálhatok a zárt garázsban 22fokot is de kell neki kb 8-10h mire felmelegszik +10-+15fokról.
Hát a 2000watt az azért rendesen megpörgeti a villanyórát szóval én csínján bánnék vele.
Haveromnak volt egy panel féle garázsa semmi fűttéssel és keményebb -10fokoban a garázsban -1 és 0 fok között alakult.
Ö vett egy barkas sírokkot és azt kötötte be..valami hasonló
barkas az a baj nem tudom mennyit fogyaszt l/h-alatt
+10-+15fokokat csinált benne.Találtam róla egy kis infot:
Két napig vergődtem evvel az NDK csodával (SIROKKO 231), viszont úgy kiismertem, hogy netovább. Komolyra fordítva, ha valakit érdekel a beállítása, jelezze, szívesen segítek a témában.
Úgy beállítottam, hogy a kilépő levegő (10cm-re a végétlől) 80-90fok között van (közvetlen a kilépő levegő 102fok!) 0,5l/h fogyasztás és három perc működés után NULLA FÜST!
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz szepsy #11291 üzenetére
Ha már tuti melegítgetni akarsz akkor én nem az olajat melegítgetném hanem a hűtővizet.
Hútőviz ha meleg kb +30-40fokos akkor a motor is kap meleget ill. az utastered is hamarabb felmelegszik.
Faternak volt anno egy 220v merülőforraló amit a busz indítására alakítgatott át és egy olyan konektorba dugta ami idökapcsolós volt.Milyen kocsiról beszélünk?
-
#00809728
törölt tag
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen