-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
agent_k
őstag
válasz choco01 #19093 üzenetére
Biztos az a 10W-40?? A '89-es mazdámba se ilyen olaj kellett... Nincs annak a kocsinak véletlenül a neten egy kezelési leírása? Benne lesz, hogy milyen olajat javasol a gyártó.
Illetve ha a MANN jó filtert gyárt a bömösömhöz akkor szerintem a skodába is tökéletes lesz.De én azt gondolom a kérdésekből, hogy el kéne vinned egy olyan autószerelőhöz akiről jók a tapasztalatok ismerősi körben és ő majd szépen lecserél neked mindent amit kell.
-
agent_k
őstag
válasz Motion_Blur #19178 üzenetére
1998-as 318i e46 M43-as motorral és több, mint 400000km megtétele után már elkérte az 1 de inkább 1,5 litert két olajcsere között, főleg ha több volt a hajtósabb etap. Xado 5W-40 került bele + a csoda Xado adalék. Az olajfogyasztás 1 liter alá ment. 2. olajcsere után 1/2 liter körülire csökkent. Aztán ez az érték már nem lett jobb. Az első olajcsere után elcsendesült a motor, a másodiknál viszont kapott egy kissé kopogósabb hangot. Azóta se tudom miért, miért nem. De a teljesítményen nem vettem észre, hogy gond lett volna ettől a hangtól. Lehet, hogy tök mástól volt.
-
agent_k
őstag
válasz Formaster #19242 üzenetére
A K2 ennyit tud. Én használtam, szerettem. Lehet veszek megint, mert a sonax waxot még nem sikerült nem hologramosra törölnöm. A menzerna polimer waxát olyan vékonyan kéne kenni, amilyen vékonyat én nem tudok. Váltott ronggyal is olyan, mintha olajat kenegetnék a felületen. A K2-vel meg nem lett hologramos a felület soha.
[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz jozsi252 #19335 üzenetére
Akármilyen puha a kefe nem lesz jó. A szivacs sem jó, sőt semmi sem jó sajnos, mert minden karcol. De szivacs esetén a két vödrös technikával minimálizálni lehet a karcolások kialakulását. Mindenképpen karcos lesz az első mosás után csak nem mindegy mennyire.
Mindenesetre "megnyugtatlak" a fényezésedet elintézed rövid úton ezzel a kefés mutatvánnyal. A sarat áztatással lehet lenyomatni róla nem kefével.
-
agent_k
őstag
válasz FeRRaR1 #19419 üzenetére
Ne sajnáld, hogy nem kaptál 4500-at. Gyakorlatilag a 3800 egyenlő a 4500-al.
A 3800 (4000/4500) azért jó, mert közepes koronggal kiszedi a hologramot meg a nagyon finom karcokat. Akkor jó, ha ránézésre nincs rossz állapotban a fényezés. Ezért nem kéne sokat vágni a lakkrétegből, de hajszálkarc viszont meg van gazdagon. A menzerna szerint nincs benne filler, tehát ha ezt rendesen letörlöd és nem látsz karcot vagy hologramot akkor nincs is. Finom koronggal használva nem vág semmit, csak fényesít. Gyors lakktisztításra jó, átszaladni a felületen.A 3500 szerintem túl közel van a 3800-hoz. Talán egy kicsit nagyobbat vág, de nem hiszem, hogy észre fogod venni.
-
agent_k
őstag
válasz runner 125 #19453 üzenetére
Összefújt benneteket a szél. Ideje lesz már a kiglancolt e91-ről is becsatolni egy jól sikerült fotót.
-
agent_k
őstag
-
agent_k
őstag
válasz Formaster #19604 üzenetére
Mondok mást és ezzel én le is zárom a témát. Ennyi kilométerre autót fenntartani egyszerűen luxus. Városban szaladgálni kell egy motor. Vidékre a mamához meg levisz a vonat is. Ott nincs téligumi meg nyári meg szerviz meg egyebek. Akinek egy gumi ilyen gondot jelent az mit csinál egy nagyobb szervíznél? Szilentek, fékek, kipufogó hegesztés az állandóan kis távok miatt kirohadó kipufogótól. Stb, stb.
De mint mondtam a srác kezdő még. Friss jogsi, első autó. Nem ismerjük a körülményeket. Lehet még élnek benne a trotyli, szokni-szandálos vén fószerektől tanultak. Az 1.2HTP tipikus példája egyébként a szarrágásnak. Kérdez, mi válaszolunk, tanul, okosodik és kialakítja magának a saját elképzeléseit. Életemben nem tudnék ilyen autóval közlekedni. Inkább vennék egy switet akár régit is. Úgy mondom ezt, hogy most egy 2008-as e91-et hajtok.-Solt-
Éreztem amikor olvastam, hogy neked nincs ilyesfajta autód. 1 millió körül már 2000-es évjáratú láncos 318i bmw-t lehet venni ami patika. Semmi bajod nem lesz vele. Nyilván a 20 éves autó 156ezer forintért sokkal jobb.
A többivel részben egyetértek. Van is egy jó mondás a totalcaron olvastam "Ha létezne 712i bmw akkor azt venné a magyar"Tényleg, részemről a téma lezárva.
[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz Drughi #19658 üzenetére
30k? Jó drágán dolgoznak arra felé.. Itt Pesten ha 20-25 fölé menne az ár már jönne a szájhúzás meg az olcsóbb keresése meg az alkudozás. Arra a szürke kocsira elég lenne 1 lépcsős polir plusz wax. A kalapomat megeszem ha ez 10-nél többre jönne ki. Szürke még a hologramra se kéne túlzottan figyelni.
-
agent_k
őstag
Gyöngyház fehér? Nem hinném, hogy problémát okozna. A fényezések és javítások miatt úgyis a helyszínen derül ki mi-mivel működik. Vannak alapszabályok, de semmi sincs kőbe vésve. Ha fújva volt az autó, akkor meg főleg minden darab próbás lesz, amit javítottak, mert olyan takony lakkok vannak amik képesek soha ki nem keményedni. És ezzel nyilván rommá szivatni azt aki utána foglalkozik vele.
-
-
agent_k
őstag
válasz Bull Boss #19862 üzenetére
http://www.totallux.hu/spray-k/
HB BODY 513 TEXTURE BUMPER PAINT MŰANYAG LÖKHÁRÍTÓ SPRAYEzzel van tapasztalatom. Patent lett.
-
agent_k
őstag
válasz Imibácsi #20230 üzenetére
A peremes szivacsok csak látszólag jók. 2 - 3 autó után a perem már nem ül fel a felületre rendesen. Ennek az a hátránya, hogy első osztályú hologram képző, mert "nem dolgozó" polírszer van rajta. Nekem is van ilyen szivacsom, de csak durvázni használom.
De majd kitapasztalod a szivacs-paszta kombinációkat. Érdemes majd egy bontott elemen gyakorolni, mert nem lesz mindennel ilyen szerencséd, mint a suzival. Ami mellesleg jól sikerült a képek tanúsága szerint. Majd ha süt a nap még kíváncsi lennék rá.[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz Imibácsi #20273 üzenetére
Milyen szivacsod van?
Két okból lehet ilyen helyzet, de inkább egyből. Nem figyeltél rá és valami kiálló elem beleszakított.
A másik ok, hogy tényleg gagyi a szivacs. De ennyire gagyival még nem találkoztam.Munez:
Nem fogja észrevenni. Egy autón van túl.[ Szerkesztve ]
-
agent_k
őstag
válasz Bull Boss #20321 üzenetére
Ha látszik az alapozó, akkor ideiglenesen jó a színpaszta. Ha nem látszik az alapozó és akad a köröm, akkor meg kell csiszolni és fel lehet polírozni utána. Ha nem akad benne a köröm akkor közepes pasztával meg lehet kínálni. Kézzel nem sok esélyt látok az eltüntetésre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen