-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiciPeti
őstag
válasz opeter70 #42810 üzenetére
Sima postásszalag is elég, ha nagyon tutira akarsz menni, akkor viasszal még átkenheted. Legolcsóbban cipőviaszt kapsz olyan mennyiségben ami neked kell.
A poliésztergyanta rohadt veszélyes, ne nagyon inhalálj belőle, illetve elég rugalmas is marad. így utána kelleni fog rá a bitu... Üvegszövetből 200g-ost vegyél szerintem, pl alvinplaszt-nál.
A nagy szerelőnyílásokra pedig lefedési ötlet:
-
PiciPeti
őstag
válasz twingos #42845 üzenetére
6020-at nincs értelme arra a Signatra akasztani, max hidalva. Akkor viszont a mélynek kelleni fog egy külön erősítő. Alapból ez egy szerencsésebb felállás lenne, de ez legalább +40-50e...
Kicx 6020-at egyik facebook csoportban árulnak 35-ért, újszerű, dobozos.
kigyasz!
Hova valósi vagy? Meg kellene hallgatnod pár autót, hogy tudd, merre indulj, milyen hangzás jön be, stb...
[ Szerkesztve ]
-
PiciPeti
őstag
válasz twingos #42853 üzenetére
Nem szereltem még olyan autóba, ezért passzolom, mi az ami tutira befér. Nézegess gyári méreteket, esetleg külföldi fórumokon beépítéseket, hátha megjön az ihlet...
Az Earthquake erőt pedig Péter Norßert árulja, viszont a típust rosszul írtam, PA-2150 helyesen.
Tegnap felkerült egy Emphaser EA2190 is, az is jó motyó, bár kicsit drágán adják, de biztos alkudható... -
PiciPeti
őstag
Valaki vegye meg a Macromot ennyiért... Macrom 44.07
-
PiciPeti
őstag
válasz dreizwanzig #42990 üzenetére
Mindenképp cseréld a + kábeleket is azonos minőségre.
A sípolás lehet a fejegység tápellátása miatt is. Annak sem árt egy direkt táp az akkuról, hogy ne 3 relé/biztitáblán, meg egyéb zajforrásokon keresztül kapja a delejt...
[ Szerkesztve ]
-
PiciPeti
őstag
válasz mortalwombat #43004 üzenetére
Na igen, nem véletlenül legenda az az erősítő...
Csodás hangja van.
Én is csak ajánlani tudom. -
PiciPeti
őstag
válasz dreizwanzig #42996 üzenetére
Igen, az akkusaruktól az ISO csatiba közvetlenül. A + szálra tegyél egy vízálló lengő késes biztit.
-
PiciPeti
őstag
válasz zsolt19900 #43007 üzenetére
Ugyanezt megteheted a fejegység háza, és az RCA testelésének összekötésével. Így a "negatív fólia" hibáját zárhatod ki.
Viszont a direkt táp sose árt...
-
PiciPeti
őstag
válasz zsolt19900 #43024 üzenetére
A fej házát kösd össze az RCA "szoknyájával". Elég ha csak hozzáérinted, ha megszűnik az a gond, mehet a fej szakihoz.
-
PiciPeti
őstag
válasz zsolt19900 #43028 üzenetére
Elvileg lehetne, de én nem tenném, mert ha mégis a te autódban lett baja az RCA testnek, akkor most máshol fog átégni a testelés...
-
PiciPeti
őstag
válasz zsolt19900 #43030 üzenetére
Járó motornál csináld, nem maxra tekert erősítővel. A többi része stimmel...
-
PiciPeti
őstag
válasz zsolt19900 #43032 üzenetére
Én biztos szakira bíznám... Felégeted a nyákot, utána már nehéz lesz bármit kihozni belőle.
Ehhez pontos eszköz, kéz, szem kell, és némi tapasztalat se árt...Én Gombit tudom javasolni, korrekt, gyors szakember.
-
PiciPeti
őstag
válasz ValeRossi #43293 üzenetére
Pedig egy Raptor 6....
Amúgy én vagy HE szériás rokit mondanék, vagy P2-eseket, azok elég kicsi ládában elvannak, és elég jól alkalmazkodnak minden stílushoz.
Ha többet szánsz a dologra, akkor egy jó Aliante se lenne rossz választás.Esetleg Power szériás JBL pl egy P1020.
-
PiciPeti
őstag
Nekem a régebbi BT2 (a türkiz színű) lopta az alját becsületel. Vivanco HQ08-ra cseréltem, lényegesen jobb lett a kick frekvencia.
De nem egy kategória a kettő, szóval szerintem nem rossz választás a Connection.A direkt magasból hangzásra pedig nekem azt tanácsolták a tapasztaltak, hogy túl mélyre van engedve a magas, és ott is szól, ahol még csak a mélyközépnek kellene. Én kicsit feljebb engedtem a mélyközepeket, és jelentősen mérséklődött a dolog.
-
PiciPeti
őstag
válasz gyikhuszar #43392 üzenetére
Kb ennyit az új vs, használt vitáról... Nekem is 1 új komponensem volt eddig, egy fejegység, ami meg is kotlott 2 hét alatt...
-
PiciPeti
őstag
válasz Peti66 #43571 üzenetére
Nekem a kick tartománya annyira nem jött be ennek a kábelnek, a Vivanco-val valahogy testesebb, a kácsával kicsit kopogósnak éreztem. Viszont középre, magasra szerintem is best-buy.
Ezt a kábelmizériát szerintem egy kicsit túlgondoljátok. Ha nem métereket megy párhuzamosan az RCA valami főkábel (AC, hátsó helyzetjelző/féklámpa, ECU köteg, stb...) mellett, akkor nem nagyon szabad zajosodnia. Inkább a fölöslegesen hosszúra hagyott kábeleknél szokott előjönni a zaj szerintem. Ha fel van tekercselve pl.
A hsz kábel hossz pedig szerintem csak bizonyos (sajnos a kisebbség) erősítőknél számíthat, ahol teljesen szimmetrikus a belső felépítés, és törekedtek a rövid jelutakra...
[ Szerkesztve ]
-
PiciPeti
őstag
válasz dreizwanzig #43575 üzenetére
Hát az érdekes... Levegőben elhúzva megszűnt ugyanazzal a kábellel?
Nem az erősítőben/fejegységben van valami elmenve, amitől zajosodik ha össze vannak kötve?
-
PiciPeti
őstag
Nekem most egy ~1500Ft-os Dietz van bent subnak, tipikus gagyi kék köpenyes. SQPA-n jó értékelést kapott a mélytartományom, feszes, pontos. Szóval ide sincs általános igazság. Én subhoz (a kis freki tartomány miatt) nem tartom fontosnak a csúcs RCA-t. Hiszen nem veszed észre, ha egy kicsit szűr bizonyos tartományban. Ha kevés, hangosabbra veszed...
Dinamika már valóban más kérdés, én arra se panaszkodok a Dietz-el...
Olyan káoszt pedig soha többet nem szeretnék látni, mint az IS-ben találtunk....
-
PiciPeti
őstag
válasz mortalwombat #43626 üzenetére
Az a Ref500 + Rainbow kick + Jr magas pedig igen jó lánc volt.
Mondjuk a mostani digó rendszer se kutya...
-
PiciPeti
őstag
válasz opeter70 #43680 üzenetére
Igen, P480-am volt, réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban...
Amúgy tényleg a márka jobban sikerült darabjai közé tartozik, de mostmár tudom, hogy azért a 10-15e Ft-ért jobbat is ki lehet fogni. (Pl: Macrom 44.07)
Akinek eladtam, neki egy mekkódio mpx erőt váltott, és a crunch minden tekintetben jobb volt.
-
PiciPeti
őstag
válasz Winchester95 #43743 üzenetére
Dehogynem!
Reggel korán felkelsz, még pirkadat előtt, nehogy belesüssön a szemedbe a nap művelet közben. Elég nagy teret kell keresned, ahová kiállsz az autóval, lehetőleg szélcsendes legyen.
A levágott aux kábelt fogd a bal kezedbe, úgy hogy a mutató, és a kisujjad köré, spirálisan van feltekerve, tenyértől távolodva. Tájold be magad keleti irányba (ezért fontos, hogy pirkadat előtt legyél), majd kezdj el óramutató járásának megfelelően forogni. Ha eléred a 40fordulat/perces szögsebességet, akkor elengedheted a kábelt, és már csak egy kis szerencse kell, hogy úgy repüljön be az autóba, hogy pont a jó pinekre csatlakozzon.Szerintem menni fog!
-
-
PiciPeti
őstag
válasz belavagyokbp #43828 üzenetére
Egyes fejegységek megkülönböztetnek AMP Remote, és Antenna kimenetet, de ez jellemzően a 10+ éves, felső kategóriásokra igaz csak. Ha nincs dedikált antenna kapcsolószál, akkor sajnos nincs mit tenni, a rádió bekapcsolásával együtt fog működni az antenna.
Egy egyszerű kapcsolással ez is kikerülhető, ha van pl csomagtér világításod, akkor annak a kapcsolt szálát felhasználva a csomagtér kinyitásával egyszerre behúzható az antenna.
A pittyenések pedig az előlap levételére figyelmeztet, valószínű menüből kikapcsolható.
-
PiciPeti
őstag
-
PiciPeti
őstag
Picit másképp működik mint egy sima savas akku. Olvassatok utána, brutális áramot tud leadni folyamatosan, mindenféle károsodás, és szulfátosodás nélkül. Tehát munkaakksi.
Nem ártana ott a generátor környékén egy kis átnézés, kontaktok felfrissítése, esetleg fesszab átnézése. Amíg nincs rendes töltésed, addig szerintem ne költs akksira. Többet fog hozni, ha meglesz az a 14.4V.
-
PiciPeti
őstag
Egyszerűen nem üzemszerű neki, hogy 5-600A-t adjon le az indítózás alatt...
Ahogy a kolléga írta, ez egy AGM munkaakksi, ami tartós, viszonylag kis áramú felhasználásra való. Kiegészítő, hifis akksinak való.
A spirálcellások viszont egyesítik az AGM-ek (tartós, egyenletes teljesítményleadás), és a savasok (nagy áram leadása, széles feszültségtartományban) előnyeit.
-
PiciPeti
őstag
Amíg nem térdel le a mostani akkud, nem cserélném spirálcellásra sem. Én rendszeresen hallgatok zenét a garázsban, 1-1,5 órát. Másnap simán idul a verda dízel létére.
Az akkum már lassan 2 éves, nyugalmi 12,4-et tartja, zenén sem esik be 12,2V alá, kb 1 óra után szokott 12V alá menni. 85Ah-s Yuasa.
-
PiciPeti
őstag
Aktív rendszerhez az időkkorrekció is hozzátartozik ám. És szerintem többet nyom a latba, mint az aktív vágás lehetősége.
Egy jó hangváltóval zeneibb élményt kapsz, mint fejen vágva szerintem. Persze ehhez kell egy ideális beépítés + megfelelő akkusztikájú autó...
-
PiciPeti
őstag
válasz Daywalker #43967 üzenetére
Igazából fogalmam sincs...
Valószínű a passzív alkatrészek (tekercs, kondi) teszik természetesebbé, zeneibbé a hangzást.
Azok csillapítása, le- , és felfutása valahogy helyre teszi a hangképet.Persze itt nem a gyári, noname alkatrészekből épült hangváltókra gondolok, hanem egy személyre szabott, minőségi darabokból épültre.
-
PiciPeti
őstag
válasz Daywalker #43970 üzenetére
Attól függ mit keresel...
Ha fontos a színpad, és a lineáris frekvenciamenet, akkor a full aktív lesz a legjobb(an beállítható).
Ha egy kellemes tonalitású, zenei rendszert szeretnél "csak" akkor lehet aktív időkorr, passzív váltóval szerintem.
Viszont utóbbi esetben, ha nincsenek bedöntve a hangszórók, akkor jó eséllyel sose lesz ideális színpadod, és hangképed. (Nem tudsz oldalanként meredekséget, keresztezési frekit állítani, hacsak nem különböző váltókat építesz...)
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs