-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Moddingfan #48 üzenetére
Igazad van de sztem megéri inkábbgyűjteni, és ha a csomagtartó nem létszükség akkor egy szép plexi lapot berakatni és abba süllyeszteni a mélyeket. Ha kell a csomagtartó akkor egy szép 30 cm-es mélyládát bepofozni és kész.
[Szerkesztve]Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Moddingfan #50 üzenetére
A plexi olcsó nagyon mert veszel egy táblát 3-4 ezer forintért aztán méretre vágatog még 2 ezerért. A drága a jó öreg Dynamat rezgéscsillapító anyag amiből kell vagy 4 lap és darabja 10K felett van.
[Szerkesztve]Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Moddingfan #52 üzenetére
Vágni elég húzós és nem tudom mivel csinálják. Én amikor vettem a gépem oldalához 50X50-es darabot (nehogy mán kevés legyen) az volt 1500 Ft. Hát tudom ajánlani a bitumenlapot. Ahogy olvastam az elég jól fogja a rezgést meg a zajt.
[Szerkesztve]Redmi Note 7
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #48 üzenetére
Naja! De a láda is megoldott volt és az oválok is!
-
nat
senior tag
válasz Moddingfan #52 üzenetére
Nem vágni ,hanem fürészelni köl.
-
trassher
addikt
válasz Moddingfan #54 üzenetére
Hát képem az nincs mivel 15 éves vagyok és most épp egy Corrado vásárlását készítem elő mert fél év múlva kezdem a KRESZ-t. A cucc elég egyszerű: a lapot döntve berakor a csomiba, kb. úgy hogy az alsó vége ne zárja le az egész részt. A felső része pedig az üléssor tetejét éppen érintse. Ezek után vágatsz annyi jukat ahány nyomót akarsz berakni. A jukak környékét Dynamat-tal kezeled és berakod a nyomókat. Utána mehet alá vagy 2 db neon cső aztán reped alattad az aszfalt.
[Szerkesztve]Redmi Note 7
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #56 üzenetére
34-es hsz-ben ott a link! a képek mindent elárulnak!
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #59 üzenetére
Ne törődj, azzal, hogy mások mit gondolnak! Neked csak az számítson, hogy élvezed a zenét és a vezetés élményét! az oda nézők többségét irígység és 1 olyan de jó lenne már nekem is 1 ien érzés tölti el, mintahogy engem is!
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #61 üzenetére
Köszi! Volt vele meló rendesen! és végülis a kocsi bontóban végezte kb 5-6 hónapi használat (gyors széthajtás) után!
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #64 üzenetére
Énis csak a hifi miatt sajnálom, hogy bontóba ment a kis egérkamiaon, mert most a hifi lassan 3/4 éve polcon várakozik a következő autóra! 1ébként meg hálistennek mexabadultunk a kocsitól, mert rengeteg gond volt vele! kb 35 liter benzinnel ápolta le az alatta elhelyezkedő aszfaltot 2 részletben, aztán állandó gyújtás és kipufogó problémák...
Az autó meglététől a hifi egész gyorsan meglett hálistennek! (csak a szerencsén múlott) -
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #66 üzenetére
Jelölt van, de jelenleg pénzmag gyűjtés folyik! F Astra Bertone kabrió vagy keménytetős lépcsőshátú Astra lesz a következő!
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #68 üzenetére
Persze! Fogom! Fentlesz a www.carstyling.hu-n!
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #74 üzenetére
Így is lehet! De nekünk pl azt ajánlották, hogy oválok helyett inkább a szettet hajtsuk fejről, mégha nemengedünk rá mélyet is, mert az oválok jobban megterhelik a gyenge fej gyenge végfokát! De ha megy és tisztán szól akkor OK!
-
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #76 üzenetére
Hát igen, de ne kinézet alapján döntsünk!
Bár általánosságban igaz, hogy a Pana cuccok jók! -
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #78 üzenetére
Hmm! Akkor jó!
Pontosan milyen komponensekből is épül fel a hifid? -
Gismo
addikt
válasz Moddingfan #78 üzenetére
Csak az idetévedő autóhifiben kevésbé járatos fórumozók kedvéért említettem meg!
-
Agyzuzo
addikt
válasz Moddingfan #87 üzenetére
Nekem pl. ő annak számít: [link].
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
tag
válasz Moddingfan #99 üzenetére
Én leszólni? Hol? Bocsánatot kérek attól akinek leszóltam a rendszerét!
Igen hallottam már,hogy hogy szól hátul az ovál és mikor megemlítettem egy szakértőnek érdekesen nézett rám.De ha belegondolsz,miért nincs hátul ovál a versenyeken indukó autóhifiseknek. Ezt egy olyan ember mondta nekem aki bajnoságokra épít autókat. Nekem se az égból pottyant a rendszer,én is megdolgoztam érte,és hallottam már 500k értékű rendszert szólni.Részemről sincs harag.Nincs elb@szva,csak másra lesz jó!
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #99 üzenetére
Ha szabadna belefolynom a beszélgetésbe, megemlítenék 1-2 dolgot:
''Hallotad már a különbséget, ha csak elől van hangszóró, vagy ha elől ill. hátul is van? ''
Szerintem ha akárkit is beültetünk különböző (értem ez alatt, h csak elől v hátul is...) rendszerrel bíró autókba, egyből hallani fogja a különbséget. Mivelhogy ha hátul is van hangszóró, akkor hátulról is jönnek hangok.
Ami 2 esetben lehet reális.
1. Ha csak és kizárólag disco zenét hallgat valaki - mert ugye ottis mindenfelől jön a hang - tehát tök8, h hátulról is, vagy csak előről.
2. Ha multimédia rendszere van valakinek, és rendesen 'processzált' hang kerül a hátsó 2 hangszóróra.
Csak egy mondat, amin úgy általában elgondolkodhat bárki:
''A koncerten sem a hátad mögül zenélnek!''
ui-ra hozzászólás:
Dehát most komolyan? Mi értelme az oválnak, hogyha mégcsak mélyet se kap...és láda mellett nyilván ne is kapjon, mert egyből meghal a dolog.
Ha már mindenképp hátsó hangszóró kell, akkor inkább a hátsóajtóba egy fejfelé foríított koax, vagy egy kompo szett.
Az oválokat egyébként pont azért találták ki, h akinek nem futja mélyládára v erősítőre, vagy nincs helye mélyládára,..., annak lehessen némi mélyérzetet keltő hangszórója. (Bár az ovál max a kicktartományt tudja lesugározni.)
De ha elől van egy normális szett, akkor a hátul ülők is ugyanúgy élvezhetik a zenét, mint az első utasok.
(Kivéve ha durván mélykiemelt tücc-tücc megy, mert akkor hátul csak döngetést hallani - ami igen kellemetlen. De ezesetben is jobb megoldásnak találom az ajtóba való beépítést.)
''Az egész belső térben létrejön a ''színpad'' ''
Ez miért is jó? (Komolyan érdekel, h miért az.) Talán ismét idézhetném kedvenc mondatomat - ld feljebb.
Az egész hozzászólás azért született, mert érdekelne az itt kialakult szemlélet.''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Sianis
addikt
válasz Moddingfan #98 üzenetére
Igen! Fején találtad a szöget, tényleg egy sallangmentes, de megbízható fejegységet kerestem, ami tud valamit felmutatni amit mások nem, és még egy neves gyártó is készíti, ez nekem elég is, de ha más is ezt mondja akkor tényleg ezt veszem. Amúgy a kocsi egy Renault Twingo, éppen most kezdem el felszerelni a hangázvilágát. Köszi!
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #87 üzenetére
''Miért, milyen egy ''igazi'' autóhifi rendszer?''
Egy igazi autohifirendszer nagyvonalakban:
Fej, komponens szett, szub, erősítő, normális kábelezés.
Persze fesőfokon használhat, ha processzoros fejegységünk van - bár ezis ízlés kérdése, - ileltve erőítő(k)ből is lehet rendkívül sokféleképpen kombinálni. (Már csak a csatornák számát tekintve is.) A kábelek meg olyan dolgok, amikkel nagyon sokáig el lehet játszani, és nagy valószínűséggel bele is fáradunk, mire megtaláljuk a nekünk valót.
Mindenki ízlése-szerint válogathat a különböző fejegységek, szettek, erősítők, és kábelek között. Csak az a baj, h sokan ezt nem teszik ezt meg, hanem csak úgy hasraütésszerűen megvesznek valamit. Esetleg lehet, h meghallgatják, de nincs viszonytási alapjuk, ezért nem tudják, h az mennyire jó. Illetve azis előfordul, h az adott körülmények között nem hallatszik különbség (hiába lenne).''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #103 üzenetére
Versenyre épített autó alatt az SQ-versenyt érti a kolléga, nem a dB-dragot!
Egy relatíve normális szett (itt elég akár 20e-ig elmenni árban) magasa nem üvölt - tehát akár a fülük felé is állhatna.
De az se gáz, ha lent van a magas - próbáld csak ki! Én hallottam már sok olyan autót, ahol lent volt a magas - építettem is olyat, - és meglepő, h milyen jól zenél onnan is. Én sem hittem volna, amíg ki nem próbáltam. De természetesen nem igaz mindra, h lent lenne a legjobb - szettje válogatja.''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #107 üzenetére
Jobban tetszik neked, ha hátulról is szól. Ok. Elfogadható - csak számomra érthetetlen.
De milyen zenéket is hallgatsz?
Ha egy hátul lévő ládán annyira hallatszik, h hátulról szól, akkor az 2 okból lehet.
1. nagyon ki van emelve a mély
2. rosszul vannak beállítva a fázisok
De egy jól beállított szub nem szólhat annyira hátulról, h zavaró legyen.
Ha pedig nincs színpad, akkor az valszeg a szett hibája.
''Ha hátul is van valami, akkor ezt nem érezni.''
Ez vicces. Ezt kb úgy értelmezem, hogyha hátul is van valami (ami szerintem rossz - mások szerint lehet, h nem), akkor az az elől lévő rosszat jobbá teszi.
Sztem hatékonyabb lenne egyetlen jó
MOD=reMOD
Hát igen..a szakember tud segíteni, ha valóban az, és nem marketingmenedzser.
[Szerkesztve]''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #110 üzenetére
Namost - ha még nem próbáltad, ne alkoss róla ilyen lesúlytó véleményt!
Próbáld ki! Más lesz. Nem bizots, h jobb - de ha igen, akkor nagy a boldogság.
Egyébként pedig nem lehet általánosítani!
Egyébként senki nem mondta, h a térdedre nézzen az a magas! Azt mondtam, h lent legyen, kb térdmasasságban, de fejfelé sugározzon.
De hangsúlyoznám, h nem lesz mindegyik amgas jobb, hogyha oda teszik!!
Az én magasam pl fülre fordítva szól legjobban, körülbelül mellkas magasságból szólva.
(Amelyiket nem lehet fülre fordítani, azzal már van némi kis problema...pl túl sok a magasa v ilyesmi.)
Ez a szélvédő felé fordítás marhaérdekes dolog...szvsz hülyeség. (Ha én befordítanám a szélvédőre, nem hallanék semmit.)''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #110 üzenetére
''...pl. a Swiftben elöl, térd előtt/alatt 10cm-es helyek vannak...''
Ilyen esetben a legkézenfekvőbb megoldás, ha fogja magát az ember, és szépen kibővíti azt a helyet minimum 13asra, de inkább 16osra.
(Nekem a 13as helyemet kellett megnagyobbítanom 16ra.)
''mégis mi számít jónak a Te elgondolásod szerint''
Minden árkategóriában van oylan, amit érdemes megveni, és van olyan, amit nem.
(Szóval konkrétumot árral együtt lehet mondani.)
Egyébként pedig itt szintén befolyássoló tényező a kedvelt és hallgatott műfaj(ok), és az, h mit keres, mit tart fontosnak az ember a zenében.''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #113 üzenetére
Hova rögzítem?
Mondjam, v mutassam?
Mutatom: [link]
Ez pl egy ideiglenes magas-rögzítés. Majd feljebb kerül a dolog - kb a döntött rész közepére.
Mondjuk ez egy spéci ajtó, amire pont ráillik a magas.
De ha nincs ilyened, akkor szinte bármelyik ajtóra lehet formás kis panelt gyártani bagóért...és gyorsan.
Persze a komolyabb dolgokért már meg kell szenvedni.
Csak 1 példa:[link]
[Szerkesztve]''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
tag
válasz Moddingfan #103 üzenetére
Alpine CDA-9847R ,PHOENIX GOLD 2ch hidba 200W RMS,Xetec Vector 200.4,16cm JBL GTO szett,DLD Acustic 9130 Szub zárt ládában(nemsokára csere JBL GT4-12-re vagy JBL GTO 1202D-re)
Nincs elb@szva,csak másra lesz jó!
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #117 üzenetére
(Műszerfal alján sajnos soha nem fog olyan jól szólni, h az kielégítő legyen.)
Szépen az ajtóba kéne valahogy berakni...csakhát ahoz vagy pénz kell, vagy idő, kézügyesség, utánajárás.
Az én magasam soha nem fog süvíteni (egyébként pont a fülemre van fordítva - és mégsem süvít). Márcsak azért sem, mert ez selyemdóm magas.
...de még mindíg nem írtad le a kedvelt műfajaidat - v legalább néhány előadót.''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #123 üzenetére
Tehát jazz, funky, akusztikus műfajok v esetleg rock v egyéb hangszeres zenék nemannyira...
Akkor így kezdem érteni, h miért ennyire más a véleményünk.
És így már értem az ovál-témát is. (Bár nem teljesen...)''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #126 üzenetére
''nem fightoltuk volna szét a topicot''
Szvsz egy jókis vitás beszélgetésből csak tanulhat az ember.
Régen énis hasonló zenéket hallgattam, mint te.
De aztán megtetszettek a hangszeres műfajok, és most ebben nagyobb örömöm van, mint a régen szeretett zenékben.
(De ettől függetlenül ugyanúgy hallgatok pl IronMaident, v Scootert de akár rapet is - tehát széles a paletta.) De az utóbbi zenék is marhajól szólnak a jó renszdszeren.
A rendszered...az sztem nem a gagyi kategória.
A hertz az már egész elfogadható - ilyen kategóriában. A dragster - az a hallgatott műfajok alapján (is) jónak tűnik. A többi pedig szintén okés. Főleg ha tetszik neked! Bár így rendkívül nehéz a dolog, mert ezt csak ahallani lehetne - így a komponensek alapján akármilyen is lehet a hangja. (Mondjuk érződik azért az is, h számított az ár is...ugye?)''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #130 üzenetére
Olyan 150 körülre tippelem...ha újonan vetted. (De több dolog árában is bizonytalan vagyok, szóval lehet mellélőttem kicsit.)
mod: vannak, akiknek nem számít az ár, csak a tökéletesség. De a gyakoribb az, h van nagyonsokpénzem, és kéne valami, ami elvileg egész jó. A leggyakoribb meg az, h van nagyon-nagyon-kevés pénzem, és kéne valami nagyon-nagyon-jó
[Szerkesztve]''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #133 üzenetére
Mondtam, h nemtom így wattok alapján kitalálni milyen is az erősítőd...meghát a cuccaid 1részét nem is ismerem.
Ha most én mondok neked egy márkákból összerakott kompozíciót, akkor az lehet, h összesen belekerül 100e-be, de lehet, h 1millába - és ugyanaz a márka - típusok nélkül...
Ja, egyébként nekem nincsenek olyan cuccaim, amiket ő felsorolt.
Csak a márkák alapján következtettem valamire...és bejött.
[Szerkesztve]''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Sianis
addikt
válasz Moddingfan #105 üzenetére
Először fejegység, esetleg ajtóba két 16 centis 2 esetleg 3 utas, újrakábelezve, rezgéscsillapítva. De hangfal ügyében nincs ötletem, egyenlőre nem tervezek erősítőt, mélyládát sem, de idővel mindenképpen a klafa kis rendszert akarok kialakítani, ami nem feltétlenül hangos, de azért minőségi zenehallgatást tesz lehetővé, de ha kell akkor tudjon villantani
-
newclass
tag
válasz Moddingfan #214 üzenetére
Festékboltban lehet kapni olyan festéket ami hangszigetelő is. Azt hallottam, hogy árához képest elég jó. Saját tapasztalat nincs, de valszeg én is ezt fogom kipróbálni ha egyszer végre döntök, hogy mi lesz. Illetve nem fogom rá sajnálni a pénzt. (mármint autóhifire)
Mondjuk ezt ajtók szigetelésére lehet használni. Kalaptartó, rendszámot inkább rendesen rögzíteném. Bár meg lehet vele ott is próbálkozni. (ki mennyire bátor) De én nem vagyok szaki...
Ha érdekel utánnanézek mi a cucc pontos neve.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
newclass
tag
válasz Moddingfan #216 üzenetére
HB BODY 950 Antichip
-
newclass
tag
válasz Moddingfan #218 üzenetére
Talán nem haragszik meg a cikk szerzője, ha bemásolom ide. (linket nem találtam, feltölteni sem tudom sehova)
Szóval:''A következőről a történet: A bitumenlap drágasága elriasztott a zajcsillapítás rögös útjára való rálépéstől, de pár hét elteltével mégsem hagyott nyugodni a dolog, ezért a haverom, akivel közösen szereltük az egész kocsit, ajánlott egy másik alternatívát. 100%, hogy ez nem olyan jó, mint a bitumen, viszont kölcséghatékony és (számomra) eszméletlen nagy változást hozott a kocsi hangjában.Biztos Te is ismered a Dynamat termékeit....na a bitumenlapokon kívül van nekik egy 1 literes folyékony hangszigetelő cuccuk, ami ha megköt, olyasmi állaga lesz, mint (lehet, hogy hülye hasonlat) a gumi és finom homok keverékének (megkötve törik). Szóval ez a Dynamat cucc 7000HUF környékén mozog per liter (az Alfatec-nek is van ilyen terméke, náluk Blue a neve). Na a haverom már dolgozott ilyennel (egy kecskeméti autóhifi stúdióban tengette napjait) és megtalálta ugyanezt (vagy majdnem ugyanezt) az anyagot festékboltban 1300HUF-ért. Ennek a pontos neve: HB BODY 950 Antichip. (Kék,sárga dobozban van, leírásként rajta van, hogy hangszigetelő, alvázvédő, rücskösítő) Még a kiszerelés, meg a doboz is dettó ugyanaz, csak a cimke más....na meg persze az ára. A kocsi két első ajtajára rákentünk 3 doboz ilyen cuccost, megtámogattuk kétoldalú ragasztószalaggal rögzített hangfalszivaccsal (tudod, az a dudoros felületű) és láss csodát, valami eszméletlen hagminőségbeli különbség van az eredeti állapot, meg a szigetelt állapot között! Öblösebb, tisztább, egyszerűen jobb hallgatni...zörgés pedig semmi!
A Dynamat cuccal mindez 21000HUF-ból jött volna ki, plussz erre még rájön a szivacs 1200HUF-os négyzetméterára (mondjuk ennek a fele éppen elég volt a két ajtóba), mi meg kihoztuk a projektet mindennel együtt 4100 pénzből!
Két ajtó leszigetelésének kellékei:
- Nitro hígító (nekem volt itthon, de ha neked nincs, nem gond, mert literje kb. 300Ft)
- Ecset (tetszés szerinti méretben, persze nem érdemes se túl kicsit se túl nagyot venni)
- Dudoros (tojástartó szerű) felületű hangfalszivacs (ajtómérettől függően), vastagsága kb. 2 cm.
- 4-5 centi széles kétoldalú ragasztószalag (lehetőleg ne valami olcsó gagyi fajta)
- 3 doboz 1 literes HB BODY 950. Festékboltban ismerhetik ''RÜCSI'' néven. Létezik fekete és szürke színben is....valószínűleg tök mindegy, hogy melyiket veszed, de mi a feketét használtuk.
Folyamat:
- Ajtókárpitok leszedése, hangszórók kiszerelése
- A kárpit és az ajtó fém részei közötti szivacs eltávolítása (!!!maradjon egyben, lehetőleg ne szaggasd el, mert erre még szükség lesz!!!) Valószínűleg kétoldalú ragasztóval van rögzítve, de mivel feltehetőleg vettél ilyet, a leszedett szivacsot simán vissza lehet majd rakni az őt megillető helyre.
- Az ajtó belsejében is előfordulhat vékonyabb szivacsréteg/szivacsdarabok (nekem volt)....ezeket szedd ki! Nagy valószínűséggel ezeket is kétoldalú ragszalaggal rögzítették (ha nem új az autó, akkor valószínű, hogy ezek már eléggé el vannak öregedve, könnyen ki is jönnek).
- Ajtóban lévő csatlakozók/kábelvégek leszigszalagozása (nehogy belefollyon a szigetelőanyag)
- Az ajtót merevítő összes csavar átnézése, nem e esetleg ki vannak lazulva, a kilazultak meghúzása!
- Az ajtók belsejének kitisztítása porszívóval, ronggyal, majd hígítós ronggyal. Át kell törölni az egész ajtó belsejét, valamint a kárpit által takart részeket hígítóval, mert enélkül a kosz/zsír/stb. miatt nem fog megtapadni a szigetelőanyag!
- Kb. 2-2,5 dl ''RÜCSI'' 0,5-0,75 dl hígítóval keverj össze, ezzel el lehet kezdeni kikenni az ajtó besejét, valamint a kárpit által takart részeket (figyelve az ajtónyitó bovdenre/el.ablak motorjára/stb. Ezekre értelemszerűen ne kerüljön!) Először csak vékony réteget lehet felvinni a hígító hozzáadása miatt, de pont ez a lényeg, a többi réteg ezen fog megtapadni.
- Ha kész hagyd száradni! Hogy ne unatkozz, közben kezdd el lekenni az ajtó és a kárpit közül kiszedett szivacs ajtó felé eső részét (a kárpit felöli rész szűzen marad) is. Itt nem kell hígítani a ''RÜCSI''-t, a szivacs elég szépen szívni fogja magába a cuccot. Éppen ezért itt sem elég egy réteg, ne sajnáld, mehet rá legalább 3 réteg jó vastagon. (persze minden réteg felvitele előtt várd meg míg az előző réteg megszárad)
- Ezután vissza az ajtóhoz, a vékony réteg száradása után nyomhatod rá a hígítatlan RÜCSI-t. Ha esetleg maradt a hígítottból, nem gond, nyugodtan öntsd hozzá a hígítatlant és dolgozz azzal.
- Most jön a kárpit belső (gyk. ajtó felöli, nem látható) része...ezt is kend ki több rétegben, de figyelj az anyagokra!!! Textil részre ne nagyon kenj, mert lehet, hogy átüt és az nem néz ki igazán jól a kocsiban ülve (foltos lesz, stb.), tehát a textil felületet hanyagold! 90%, hogy a kárpit belső felülete nagyrészt azért műanyag és mivel ez nem engedi át a cuccot, erre nyomhatod is a rétegeket.
- Folytasd addig a rétegek felvitelét az ajóra/szivacsra/kárpit belső felére, amíg 1,5 doboz anyagot el nem használsz. Lehetőség szerint azért az ajtóba jusson a legtöbb (legvastagabb) réteg, ott is legjobban a hangszóró mögötti területre koncentrálj, de az a legjobb, ha mindenhol ugyanolyan vastag!
- Száradás után nincs más dolgod, minthogy méretre vágod a hangfalszivacsot szikével, a hátulját megtámogatod pár csík kétoldalú ragasztóval és az ajtóba szerkeszted a gyárilag benne lévő szivacsok helyére. Figyelj arra, hogy a szivacs ne akadályozza az ablak mozgását az ajtóban! Ez főleg el.ablaknál kellemetlen. A másik dolog amire figyelni kell, hogy a szivacs ne érjen le az ajtó belsejének az aljára. Hagyj legalább 1-1,5 centit, hogy az esetlegesen beszívárgó víz ki tudjon folyni, ne rekedjen meg a szivacsban!
- A hangszórószivacs(ok) beküzdése után jöhet a kárpit és az ajtó közötti szivacs felragasztása. Szerintem könnyebb, ha az ajtóra ragasztod a kétoldalú ragasztót és úgy illeszted rá a szivacsot, nem pedig fordítva!
- Hangszórók visszaszerelése, csatlakozók/kábelek helyrerakása.
- A kárpit visszaszerelése
- Ezek után jöhet a másik ajtó is.... ....célszerű meghallgatni a kész és a még szűz ajtó közötti különbséget...szerintem még az eléggé botfülűek is hallják!
A csomagtérajtót is meg lehet oldani ugyan ezen az elven. Én valószínűleg a csomagtér két oldalát is megcsinálom.
Pár napig még valószínűleg érezni lehet majd a hígító szagát nem is kicsit, de egy idő után el fog tűnni.
PERSZE AZ ESETLEGES KÁROSODÁSOKÉRT, HIBÁKÉRT, (ÚJ AUTÓ ESETÉN ESETLEGES GARANCIAVESZTÉSÉRT) NEM VÁLLALOK FELELŐSSÉGET!!!! CSAKIS A SAJÁT FELELŐSSÉGEDRE VÁGJ BELE AZ ÁTALAKÍTÁSBA, HA VALAMI NEM JÓL SÜL EL NE ENGEM OKOLJ!!!'' -
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #214 üzenetére
Bitulap kapható 1-2ezer ft-ért, (az olcsófajta - nem, nem az építkezési az) hőlégfúvóval felrakható ajtóra, és kitűnő rezgéscsillapító - már az árához képest.
A rendszámtábla alá rakhatsz polifoamot, egyéb helyekre tömörebb szivacsokat, ilyesmi...''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #325 üzenetére
Mindenképpen a 4 csatis éri meg jobban, ez nem kérdés.
Hát...sztem nem.
Mindíg az éri meg jobban, ami hosszútávon jobb.
És egy 4csatis soha nem jobb, mint egy 2csatis. Max árértékben szokott sokkal jobb lenni - és emiat is választják sokan. (Ami nem baj - ezért is találták ki.)
És ezért írtam, h egyéni ízlés + persze pénztárca kérdése.
[Szerkesztve]''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Side_
aktív tag
válasz Moddingfan #330 üzenetére
Elsősorban a stabilabb táp miatt.
Másodsorban általában a 2csatornások (ugyanazon szériából) nagyobb erőtartalékokkal, dinamikával bírnak. (Köszönhetően a stabilabb tápnak - is.)
Egyszóval jobbak.
(Próbálj ki egyszer valami jobbfajta erősítőből 1db 4csatisat, és 2db 2csatisat. De azis elég, ha mind2ből csak 1et próbálsz - és csak szettet raksz rá.)
Egyébként a best az a szélessávú monoblokk lenne, minden hangszórónak külön, dehát...az lenne ám az igazán drága játék.
[Szerkesztve]''Van visszajelzés, tehát vagyok!''
-
Octi
aktív tag
válasz Moddingfan #1092 üzenetére
1., Sony: Ez igaz volt a cég régebbi fejeire. A mostaniak egész jók.
Az hogy kinek mi a jó, izlés kérdése. Én például soha nem tennék Blau vagy Kenwood fejet a kocsimba. Nekem egyszerűen nem jöttek be hangzásilag.
2., Szett: Hallgattál már FLI Comp 6-ost?
Egyébként hangszórót nem név alapján veszünk, hanem megpróbáljuk meghallgatni. A mai világban sajnos semmilyen név nem kötelez (tisztelet a NAGYON kevés kivételnek). Bizony most már a neves gyártók is ontják az olcsó kategóriás, és ennek megfelelő minőségű cuccaikat. Ezeket lehet könnyebben eladni. Ez van sajna.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
utazoli
csendes tag
válasz Moddingfan #50 üzenetére
Hali melyik fejegység a leggyorsabb keresésben usb vagy memokártyárol?(mixek tekerésében kéne)
-
k-feri65
senior tag
válasz Moddingfan #48 üzenetére
he??? nemáááá..
a dinamikának mi köze az oválhoz?? vagy kérdezhetem fordítva is...
[ Szerkesztve ]
értem én de le sz@..m
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz