Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
őstag
Holnap kezdődik az LFM 17. szezonja, most már az AMS2-vel együtt (ACC és AC van még ezen kívül). Holnaptól már érvényben lesz a Safety Rating (SR) alapján történő besorolás a versenyen. Szóval, aki zúzni szeret, az a zúzdába fog kerülni, hadd élvezze!

Az LFM egy hónapos béta fázisában felküzdöttem magam a C1-es SR-ig, meg a Bronze +-os ELO-ig, ami 1500 ELO ponttól indul. Az ELO-t a versenyen nyújtott teljesítményért kapja az ember és attól is függ, hogy milyen ELO-jú (erősségű) futamba kerül.
A 17. szezon 1 hetének versenyei folyamatosan pörgő versenyei:

Az SR-em alapján láthatóan egy verseny nem érhető el, az le van lakatolva, de az úgy tűnik, hogy csak heti egyszer van, tippre jövő vasárnap. Talán addig feltornászom az SR-em a szükséges szintre. Vagy nem...
Tudom ajánlani az LFM rendszert mindenkinek, én nagyon jókat versenyeztem ott a béta fázisban és szándékos kiütésre nem is emlékszem, csak bénaságból fakadó ütközésekre. De ez az SR rendszer élesítésével még jobb lesz. Mindenki be fog kerülni előbb-utóbb a tudásához mért lobbiba.
-
zsozsa74
őstag
BÚÉK!
-
dino_m
őstag
B.U.É.K. mindenkinek!!
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsozsa74
#1795
üzenetére
Ja és persze a pedálokat is először "hozzá kell rendelni" a... lenyomáshoz.
Utána mehetsz kalibrálni őket. Kicsit béna megoldás, még a pcars 1-ből visszamaradt őskövület, emlékszem, anno mit törtem rajta én is a fejem...Na de elég egyszer túlesni rajta. Meg ezek után biztos nem felejti el az ember...
-
zsozsa74
őstag
válasz
RobexX10
#1791
üzenetére
Nem tudom, hogy pontosan mit takar esetedben a "nem felismerés".
De ahogy csinálni kéne:
- a control scheme oldalon kiválasztod a következőket:
type: wheel,
make: custom,
model: custom wheel- ezután irány a Configuration oldal Motion füle.
Itt csinálj egy újra párosítást,
azaz steer left: tekerd el balra
steer right: tekerd el jobbraEzután vissza a control scheme-re és mehet a kalibráció.
Ha így sem működne, találtam egy ilyen Moza specifikus dolgot megoldásként:
a Pit House-ban csökkentsd a wheel rotationt (aki írta, 540-re lehúzta), csináld meg fentieket, és utána vissza állíthatod az eredetire (mondjuk 900, ha azon volt)Bár én ezután csinálnék még egy kalibrációt az AMS2-ben, hogy a játék a valós wheel rotation alapján kalibráljon végül.
Remélem, így összejön!
-
RobexX10
aktív tag
Sziasztok!
Valaki esetleg használ Moza (R9) szettet. Nem ismeri fel a játék. Neten se találtam jó megoldást pedig másnak is vannak gondjai vele. -
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1789
üzenetére
RF2 sem az én szimem. Fizika, vezethetőség és ffb szempontból még az iRacingben és RRE-ben éreztem jól magam azonnal. Meg mondjuk az ACC-ben.
-
6absbulldog
tag
válasz
zsozsa74
#1787
üzenetére
Én nemrég írtam LMU topikba egy ódát, hogy milyen jó. Semmi gondom nem volt vele és pillanatok alatt bekalibráltam mindent (pedig VR-ban nyomom). Egyik szimből a másikba ugrás, csak akkor gond, ha túl nagy az eltérés. Pl.: ACC-ből raceroomba, racereoomból LMU-ba nem olyan meghökkentő. Azért érzed ezt, mert az AMS2 kileng egyik irányba és már megszoktad azt. Ez nem gond, én is szeretem az AMS2-őt, sokszor írtam is ide. Például sok Iracinges semmi mással nem tud szimezni, mert ahhoz szoktak hozzá és azért az is kileng egy másik irányba.
Egyetértek azokkal, akik szerint a szimezés aranykorában élünk, annyiféle van, mindenki talál olyat, ami megfelelő. De ha például szeretted az RF2 fizikáját (talán az egyetlen, amit minden szimes elismer), akkor az LMU-nak érdemes még egy esélyt adni, ha nem is most, akkor pár update után. -
zsozsa74
őstag
Kellemes Ünnepeket és jó csapatást mindenkinek!
Ha már elteltetek bejglivel, gyertek az LFM-re, mert marha jó versenyek vannak!
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1786
üzenetére
Ha ez a szint már árkádnak számít (azért ezen röhögök), akkor legyen árkád! Persze, akkor nem tudom, hogy egy GT-t, Forzát, pCars-t hova kell sorolni. (És már ezek sem egy kategóriák).
Mindenesetre én ma kari alkalmából beneveztem egy "nagy"-ra, ahogy itt már nevezték, az LMU-ra. 110 perc után meg kértem egy visszatérítést. Nem írom le, hogy miért, mert nem akarok flame-t generálni, meg ez amúgy is az AMS2 kedvelők topikja.De az ismét bebizonyosodott nekem, hogy nem jó egyik szimből ugráni át a másikba, mert minden is más. Az hagyján, hogy a fizika, de a tonna beállítással is szenvedni kell újra, ráadásul az LMU ilyen szempontból is még nagyon-nagyon béta, inkább nem kínlódok vele.
Ezért nem is hajtok több szimet egyidőben, bár az AC Evo-ra azért majd benevezek. Aztán lehet, hogy arra is csak 2 óra erejéig...
-
dino_m
őstag
"Profi Stock Car Brasil sofőrként számtalan órát töltök a pályán és azon kívül a mesterségem csiszolásával. A szimulátorversenyzés elengedhetetlen része ennek a felkészülésnek, ezért minden versenyjátékot kritikus szemmel közelítek meg. Ennek ellenére az Automobilista 2 megérdemli az összes dicséretet, és még többet is.
Először is hadd szóljak a szobában lévő elefánthoz: igen, tagadhatatlan arcade hangulata van a játéknak. De ne felejtsük el, hogy a hozzáférhetőség erősség lehet. Amit az Automobilista 2 kínál, az az egyensúly – egy olyan játék, amelyet a szimulátorversenyzés szerelmesei és az alkalmi játékosok egyaránt élvezhetnek anélkül, hogy bármelyik csoportot elidegenítenék. Azok számára, akik mélyebben szeretnének belemerülni a szimulációba, a játéknak lehetősége van a beállítások finomhangolására, hogy közelebb hozza a puristák által igényelt hardcore élményhez.
Ahol az Automobilista 2 igazán ragyog, az a brazil motorsport szimulációja. A Stock Car Brasil sorozatban hihetetlen a részletekre való odafigyelés – legyen szó a fizikáról, a pályákról vagy az időjárási dinamikáról. Az elmerülés érzése páratlan. Mint olyasvalaki, aki a való életben versenyzett ezeken a pályákon, bátran állíthatom, hogy a játék ábrázolása felülmúlhatatlan.
A dinamikus időjárás és a napszakok közötti átmenetek lélegzetelállítóak, és feszegetik a sim versenyzés határait. A napsütéses délutánból az esőáztatta éjszakába való versenyzés hihetetlenül valóságos élmény. A játék fizikai motorja robusztus, így a gumiabroncsok kezelése, a pálya fejlődése és a jármű beállítása a versenystratégia szerves részének tűnik.
Vizuálisan az Automobilista 2 lenyűgöző. A Reiza csapata olyan játékot hozott létre, amely nemcsak jól néz ki, hanem élőnek is érzi magát. A hangdizájn ugyanolyan lenyűgöző, a motorhangok és a környezeti hatások növelik a magával ragadó élményt.
Enyhe arcade hajlamai ellenére az Automobilista 2 kétségtelenül az egyik legjobb versenyszimulátor a piacon. Ez egy olyan játék, amely olyan szenvedéllyel ünnepli a motorsportot, amelyet mélyen csodálok. Akár tapasztalt szimulátorversenyző, akár újonc vagy, ez a cím valami különlegeset kínál.
Véleményem szerint sok más simet felülmúl a versenyzés szellemének megragadásában. Ez egy olyan játék, amelyet teljes szívemből ajánlok, nemcsak a Stock Car Brasil ábrázolása miatt, hanem a virtuális versenyzés puszta öröme miatt is. Reiza Studios, túlszárnyaltátok önmagatokat."
Ezt a Steam értékelések között találtam és fordítóval magyarítottam.
Kellemes ünnepeket! -
Lac-coo
őstag
válasz
Fehercsoki
#1783
üzenetére
Ok.
-
Fehercsoki
aktív tag
válasz
Lac-coo
#1780
üzenetére
Hát ezzel több baj is van:
- panaszkodik hogy túlságosan lelassul az autó ha elveszi a gázt ezért nyomkodnia kell a gázt: setupnál állítható az engine braking mértéke, nála maxon volt
- nem tetszik neki hogy túl részletes az FFB: fake effekteket ki kéne kapcsolni
- a GT3 gumi update ELŐTT készítette el a videót, ami pont azon javított, ami nem tetszett neki
- LMU fejlesztésében vett részt és a végén ki is hozza hogy az a legjobb: biztos teljesen objektív
Szerintem ez egy tipikus low effort videó, látszik hogy az volt a cél, hogy legyen egy click bait videója, aminek a végén kijön, hogy a legjobb szim pont az aminek a fejlesztésében részt vett. Az AI-t, gumi kopást, esőt illetve egyéb 1.6-os újdonságokat be sem mutatott.
-
Danecay
addikt
Ez még mindig ugyanaz az FFB beállítás amit már Te is én én is korábban linkeltem, és az amit az általad kevésbé kedvelt Youtube-er GamerMuscleVideos egy több mint 11 órás STREAM-ben tesztelt, egy nappal később pedig a következő videója leírásában közzé is tett. Attól, hogy ez most Automobilista 2 FFB FIX (AMS2 1.6+)-nak van beállítva, ez nem ugyanaz a 2020-as vgay 2021-es FFB fájl. Még a GamerMuscleVideos videójában is elhangzik, hogy ez egy régebb custom FFB fájl. Ettől még lehet jó, de nekem mindig az jut eszembe, hogy ahogy változtatgatják a felfüggesztési és a gumi modellt, vajon tud e egy több éves, ehhez igazított FFB ugyanolyan jól működni mit a frissített verzióval.
"A leírásba minden benne van, ha valaki tenne egy próbát vele."
Miért nem teszed meg Te magad, vagy amennyiben megtetted, miért nem osztod meg a véleményed?
-
Steve1207
veterán
Az egy offline név, amit szabadon változtathatsz, online adatokhoz az adott kliensen regisztrált account nevét használják. Inkább az nem szabványos, hogy nem egységesen a steam nevet használja (igaz ez pont jó pl streamelésnél, ha nem akarod kiadni a rendes acc neved egy offline futamon és valami gyökér elkezdjen körbespammelni).
-
-Solt-
veterán
Urak!
Az miért van, hogy bármit csinálok, mindig csak a Steam nevem szerepel a TT listában? A játékon belül a teljes nevem van beállítva...
-
Fehercsoki
aktív tag
Jött ki egy patch, többek között az AI-t is javították, féktávon már sokkal bátrabban előz az AI, belső (vagy akár külső) íven simán kifékez (eddig ilyet nem nagyon csinált, inkább kihátrált), illetve hatékonyabban dönti el, hogy mikor kell támadni vagy elkerülni egy ütközést. Szerintem nagyon menő lett, a féktávos előzések miatt már nem csak egyenesben veszélyes az AI, nagyon kell figyelni és védekezni féktávon is, kanyarban már nem csak vonatoznak az AI-ok, nekem a nehézséget is vissza kellett vennem, mert hiába vagyok gyorsabb, ha DRS miatt tud követni aztán meg visszaelőz. Ez szerintem óriási előrelépés még az 1.6-hoz képest is, ilyen jó AI offline játékban nincs máshol, de azért továbbra is várom, hogy mit nyújt majd az AC Evo, ha több jó opció van, az nekünk csak jó.
-
Debilon
addikt
arra van valami workaround, hogy az SC ne látszódjon a listában (entry list) verseny közben?
-
zsozsa74
őstag
Komoly 3 játékkal játszottam idén a Steamen. Véletlenül mindhárom szim.
Az is jellemző, hogy melyikkel a legtöbbet... -
Win-T
őstag
Még csak most volt alkalmam kipróbálni a patch óta a játékot. Hát... én nem tudom, hogy jó vagy nem jó az FFB, a fizika, a gumikopás meg ilyesmi, de hogy akkora 30 perces F2-es versenyt nyomtam az előbb Interlagoson, hogy még most is a fülemen folyik ki az adrenalin az biztos.
És nekem ennyi elég is lesz.
-
dino_m
őstag
Egyre többen ajánlják ezt az FFB-t. A leírásba minden benne van, ha valaki tenne egy próbát vele.
Automobilista 2 FFB FIX (AMS2 1.6+) -
zsozsa74
őstag
Hát ízlések és pofonok, szerintem meg az egyik legjobb pálya a felhozatalból. CotA-hoz nem hasonlítanám, azon nem lehet igazán versenyezni, itt szerintem van hely és lehetőség előzni. Az első és az utolsó kanyarok nagyon nagy kedvenceim.
A listámon Road Atlanta is igen magasra kúszott.
Egyébként ezekkel utoljára én kb. a Forza Motorsport 5-ben játszottam. És akkor még egyiknek sem voltam nagy fanja, de megtanultam őket szeretni!

-
dino_m
őstag
válasz
Fehercsoki
#1767
üzenetére
Végül is... igen.
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1765
üzenetére
És a BeamNG törés modellje.

-
PapírVilla
aktív tag
Ez mind igaz, csak mindenki azt szeretné, ha össze lehetne gyúrni 3-4 szimulátorból egy tökéleteset!
Pl. AMS2 autókínálata, optimalizációja (VR pl.)+RRE testreszabhatósága+LMU fizikai dolgai+ACC kormánykapcsolóinak (forgó kapcsolók) normális használata+IR hálózati támogatása stb stb, stb...
-
Lanash
senior tag
Én nem értem mi ez a vérre menő vitatkozás mostanában itt is és az LMU topikban is.
Nekem is van/volt bajom egyik és másik játékkal is. Én pl most hanyagolom az AMS2-t, ha fel tudom majd szerelni az új pedálokat, akkor megint előveszem és megnézem. Illetve állítgatok a kormányon.
Szerintem egyik játékot sem kell vakbuzgó hittel védeni, de támadni sem!
Inkább örüljünk annak, hogy ennyi féle szimulátor van, és mindenki megtalálhatja a neki valót.
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1757
üzenetére
Nem lehet, az nem kamu effekt, valóban így rángatja a féket, autót az abs + a huplik az uton.
Ebben nincs leprogramozott abs , csak a pedal erőt veszi el. Talán van valami rezgo effekt , ha utána nézel ffb ben... -
dino_m
őstag
Azt viszont nem értem, hogy mitől bomlanak ettől a sebringi pályától?
Közelében sincs egy Road America-nak vagy Watkins Glenn-ek, de mondhatnám a Sonomát is. Ugyan olyan pocsék, mint a COTA. -
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1757
üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy ahogy az LMU-ban van?
Lehet kormányról állítani az ABS-t és lehet car setupban is állítgatni. -
szacsee
nagyúr
válasz
bence1885
#1753
üzenetére
triplescreensettings fájlra gondoltam az dokumentumok/ Automobilista 2 mappában.
Ránéznél az enyémre, hogy mit ronthattam el?<prop name="LeftScreen" physicalHeight="34.590000" physicalWidth="61.500000" bezelLeft="0.700000" bezelRight="0.700000" angleFromForward="60.000000" distanceToEye="65.000000" verticalOffset="0.000000" pixelWidth="2560" pixelHeight="1440" />
<prop name="RightScreen" physicalHeight="34.590000" physicalWidth="61.500000" bezelLeft="0.700000" bezelRight="0.700000" angleFromForward="60.000000" distanceToEye="65.000000" verticalOffset="0.000000" pixelWidth="2560" pixelHeight="1440" />
<prop name="CentreScreen" physicalHeight="34.590000" physicalWidth="61.500000" bezelLeft="0.700000" bezelRight="0.700000" angleFromForward="0.000000" distanceToEye="65.000000" verticalOffset="0.000000" pixelWidth="2560" pixelHeight="1440" />
</data>
</Reflection> -
szacsee
nagyúr
Sziasztok!
Próbáltam beállítani a kijelzőt a beállításokban, de sajnos nem sikerül.
Tripla 27" Sorround engedélyezve.
Játékban a beállításoknál amint rámegyek a tripla monitornál valamire és átírom visszaugrik és ha föléviszem a kurzort, akkor látom az általam beírt értéket.
Hiába mentek semmi, utánaolvasva átírtam a multimonitor config fájlt.
Nem tudom mit rontok el, de nagyon nem adja azt a feelinget amit kellene.
Olyan mintha hátsó ülésről nézném csőlátással és a jobb kijelző ki lenne fordítva (belső visszapillantó tükör is mintha kifele hajlana.
Ránéznétek a beállításokra, hogy mit rontottam el?
Köszi!
-
JulesTS
addikt
válasz
zsozsa74
#1721
üzenetére
Tesztelgettem egy kicsit. Danielkart FFB, a driverben is az általa ajánlottra állítva egész jó. De ha a driverben beállítom, hogy ne legyen semmi olyan ami tompítja a szimulátorból jövő FFB jelet, akkor használhatatlan lesz. Mintha középen egy 10..15 fok holtjáték lenne.
A drivert "szokásos"-ra állítva, a default+ viszont jobban bejött, mint a Danielkart-os.
A grafika főleg VR-ban talán a legjobb az összes szim között. Az autók fizikája valahogy továbbra sem jön be. Próbálom szeretni mint a tonic-ot, de még mindig keserű és savanyú is. Azért nem fogom teljesen elengedni... -
Fehercsoki
aktív tag
Szerintem dugd be USB-vel a gépbe a pedált és custom wheelt állíts be (így az edit assignments részen neked kell egyesével beállítani az inputokat, beleértve a kormány és pedál axisokat), ennek csak annyi a hátránya, hogy a kormányon található gombokat nem állítja be automatikusan (de az egyébként sem biztos hogy pont jó lenne neked), CSW 2.5-re ne állítsd, az egy szíjas bázis, ki tudja mit rontana el. Nem kell semmiféle custom FFB (elég random, hogy mit tesznek bele), de még a Default+ sem (ez olyan dolgokat kever bele, amik a valóságban nincsenek), sima Default FFB elég jó szerintem, Gain 65% (erősebb kormány esetén ez mehetne lentebb), LFB 5%, FX 15%, Dampening 0%, szerintem így érdemes kipróbálni, illetve a kormány saját szoftverében is legyen kikapcsolva minden kamu effekt, ezeknek az adott szimulátorból kell jönni (spring, friction, speed limit stb).
-
dino_m
őstag
Gondolom a legújabb firmware van rajta. Nekem is DD-m van. PC beállításon van és játékon belül is DD-re van állítva. Se remegés, se más problémám nincs vele. Viszont az nem árt, ha végig mész a beállításokon és kézzel mindent beállítasz és csak ezután mész be a kormány főmenüjébe és kalibrálod a kormányt és a pedálokat.
-
Lanash
senior tag
válasz
Fehercsoki
#1746
üzenetére
Hiába nyomom nem történik semmi. Átraktam csw 2.5?-re akkor jó. De mostmár hagyom. Nagyon akartam szeretni és élvezni ezt a játékot, de most nagyon nem akarja.
- pedál beállítás
- folyamatosan remeg a kormányom, akármilyen beállítással próbálkozomMegnéztem 6-7 videót, kipróbáltam 4-5 custom FFB-t, semmi nem segít.
-
Fehercsoki
aktív tag
Az edit assignments részen nem fogadja el az inputot (tehát mondjuk hiába nyomod le a gázpedált, nem történik semmi), vagy csak nem állítja be automatikusan? Mert az utóbbi nem gond szerintem. Esetleg külön usb kábellel is megpróbálhatod, ha az sem megy, akkor pedig marad a custom wheel.
-
Lanash
senior tag
CSL DD 5Nm kormányom és alap CSL pedálom van jelenleg. (Majd karikor már más pedál lesz). Viszont ha a játék menüjében erre állítom a kormányt akkor nem érzékeli a pedált. Van erre valami ötletetek? /pedál a base-be van bedugva
-
dino_m
őstag
Új kedvenc pályám lesz a Mosport, ha végre megtanulom.
-
dino_m
őstag
Yorkie újra jelentkezett. Mióta átnyergelt az ACC-re nem is hallottam róla.
Initial Impressions of Automobilista 2 V1.6
Nem tudom milyen nyelven beszél, mert a fordító se nagyon bírt vele.
-
dino_m
őstag
Persze, mint minden pilóta. Nehogy már én rontsak!

Viccen kívül. Inkább az AI-n kellene még mókolni, mert az még mindig nem ugyanazt a fizikát használja, mint a játékos.
A játékost tekintve meg nincs két egyforma eset, mindnek más és más lehet az eredménye. Szerintem erre nincs egy egyetemes megoldás. A való életben sincs két egyforma baleset. -
v2
őstag
Üdv. Csak én érzem úgy, hogy a sóderágyat meg a füvet egy kicsit túl tolták? Éppen csak érintem aztán beszippant mint egy fekete lyuk, de az AI simán megy tovább ha rá megy
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1735
üzenetére
Kelleni nem kell itt sem. Sokan istenítik a mostani Default+ beállítást. Ami speciel nekem nem fekszik.
Amúgy én nem várok csodákat az ffb-től. Legyen feszes, hogy érezzem a kocsi súlyát a kanyarokban. Az élmény és az infó kedvéért rezegjen a kerékvetőkön, füvön, földön. Könnyüljön el, ha tapadásvesztés van. Kb. ennyi. A többire használok egyéb infó forrásokat, shakerek, reaktorok...
-
6absbulldog
tag
Igen, ennek gondolom az az oka, hogy a kormány választék széles lett. régen nem voltak ilyen gondok (legalábbis nálam), minden szim FFb-je alapból hozott egy szintet (rfactor1, simbim cuccok, stb.). De például a nemrég újra feltett raceroom esetében is, az alap, kormányomnak szóló setting tökéletes.
Sajnos pont az AMS2 az, aminél a kezdetek óta mókolni kell a fájlokkal. De végülis működik. -
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1732
üzenetére
Rohadt sok van és mindenkinek más jön be. Ez az ffb dolog kb. a szimezés legnagyobb misztikuma. Amúgy meg a játék már így is több opciót biztosít ffb téren, mint általában szoktak. És az egy szokott lenni...
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1732
üzenetére
Ugyan abban a topikban megtalálható az összes custom FFB egy csomagban. Viszont egyszerre csak egy custom FFB fájlt lehet úgy is csak használni, tehát minden alkalommal ki kell lépni és kicserélni a dokumentumokban.

-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1729
üzenetére
Na tök jó! Mindenki megtalálja a magának valót végül!

Ma mentem LFM-ben egy fél órás Le Mans-t GT1-el. Hezitáltam a gumin, softot választottam végül és elmentem úgy az utolsó előtti körig, hogy nem fékeztem el, pedig könnyű leradírozni, de aztán sikerült túlmelegednie, úgyhogy el is hajintottam a 3. helyről. Majd belémrongyoltak. Mondjuk erről nem tehettek. Azt hiszem jobb lett volna a kemény...

-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1725
üzenetére
Az AMS2 horizontális FOV-ot használ, az LMU vertikális FOV-ot.
Egy 32-es monitornál, ha pl. az LMU-ban 34-es a FOV-od, akkor kb. 70 centire ülsz a monitortól. Ha az AMS2-ben 60-as FOV-od, akkor itt 60 centire ülsz a monitortól. Valójában hány centire ülsz a monitortól? Vagyis a szemed hány centire van a monitortól? -
6absbulldog
tag
Sikerült megoldanom a mérhetetlen gumikopás gondot. Leírom, hátha más is belefut majd. Valóban sok-sok apró el, illetve túlfékezés volt, amelyekből semmit sem éreztem. Ez akkor derült ki, mikor custom FFb fájlokat próbálgattam és találtam egy olyat, aminél azonnal éreztem, mikor ilyesmi történik.
Innen a negyedik fájl vált be: [link]
Plusz újra kalibráltam a pedálokat is biztos, ami biztos. -
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1727
üzenetére
Ja értem mit mondasz. Igen vannak játékok amik iylenek ,bár itt még nem figyeltem fel erre, dp WRC-ben is nekem extra keskenynek látszik az út .... akkor szerintem ez ilyen ,ezekkel nem lehet mit kezdeni ....
-
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1725
üzenetére
FOV - nak mi köze van a magas nézőponthoz?
-
PapírVilla
aktív tag
Akinek 33-as monitora van, az milyen FOV-ra állította a játékot? (Belső nézet természetesen).
Úgy vettem észre, hogy pl. az LMU-ban terlejesen jó a FOV, de ott 34-a gyári, itt meg legalább 60-ra kell állítani és még akkor is olyan, mintha magasított ülésben ülnék. -
dino_m
őstag
Azt nem próbálta senki AMS2-höz, amit ide a #1686 számú hsz-ben leírtam? Azóta ezt használom a CSL DD 8Nm-rel. Totál alap beállításon az FFB. C set-re van állítva. NAT; 50 helyett 25-re van állítva. Egyre több autóval kipróbáltam már és nekem bejön. Olyan nyers, effekt nélküli. Mintha minden kis dudor érezhető lenne az "aszfalton".
-
JulesTS
addikt
válasz
zsozsa74
#1716
üzenetére
Biztos nagyon jó az AMS2 specifikus rész, ki fogom próbálni az általa javasolt DD1 beállításokkal. Aztán felveszem a FEI-t 100-ra és úgy is. Csak ma Raceroom bajnokság zárófutama lesz...
Lehet, hogy írnék neki. Meg tudnád adni a forum bejegyzése linkjét amiben az FFB fájlt megosztotta? -
6absbulldog
tag
Igen, telemetria elemzés lesz, csak pár napja feltettem a raceroomot (tavaly óta nem próbáltam) és annyi update jött hozzá azóta, hogy egyszerűen ott ragadtam. Iszonyat jó érzés menni vele, sokat fejlődött mindenben. De amint visszatérek AMs2-höz kinyomozom a hiba okát.
-
zsozsa74
őstag
válasz
JulesTS
#1714
üzenetére
Amúgy a srác, aki csinálja, évek óta foglalkozik ezzel, biztos vagyok benne, hogy ő is tudja ezeket a szűrés dolgokat. Én nem.
Innentől meg ízlés kérdése, hogy valakinek tetszik-e vagy nem. Nekem ez jön be a legjobban, pedig sokat próbáltam már. Más dícséri a játékban lévő default +-t, mentem vele egyet, azt sem tudtam, hogy hol vagyok. Néhány cimbinek is ajánlottam, jónéhányuknak is bejött.
-
zsozsa74
őstag
válasz
JulesTS
#1714
üzenetére
Én DD1-el használtam évekig. Nekem tökéletes volt. Amúgy én meg vezetni szeretek, nem ffb-t állítgatni. Van egy ami egyszer megfelel és úgy érzem, hogy jól megyek vele, nem nyúlok hozzá többet. Nem szeretek időt elcseszni vele, ha már valaki megcsinálta egész jóra, én mit állítgassak...
-
JulesTS
addikt
válasz
zsozsa74
#1562
üzenetére
Leszedtem és belenéztem. Lehet, hogy az AMS specifikus rész világelső, de a DD1-nél és a többi Fanatec-nél is mellényúlt (pedig azt írta, hogy volt neki DD1):

FEI 20..30-cal gyakorlatilag agyonszűri az FFB-t, 70-nél nem szabad lejjebb venni, de inkább maradjon 100-on.
Ha nagyon akar szűrni, akkor inkább az INT-et kell 2..3-ra felvenni, azzal simítani lehet az FFB görbét. -
Fehercsoki
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
1.) Én szinte kizárólag a Formula Ultimate Gen 2-t használom, annál tuti nincs ilyen (default setup, csak az első és hátsó szárnyat állítva), ha megforgok akkor mindig tudom mi történt. Én is csak azt tudom mondani, amit a többiek javasoltak, érdemes nézni a telemetriát és ki fog derülni, hogy mi volt. Esetleg ha felvennéd videóra, úgy hogy látszódjon minden, akkor azt is lehetne elemezni.
2.) Szerintem nem, el lehet vele annyit menni, mint amennyit a valóságban mennek, nem is csökken drasztikusan a tapadás, még enyhe elfékezések esetén is lehet menni tovább. Ha nagyon elfékezed akkor persze lehet kuka a gumi, utána egyre könnyebb elfékezni, de olyankor a valóságban is azonnal mennek cserélni.
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
Használj mellé egy telemetria progit és azon meg tudod nézni pontosan a gumi hőmérséklet változásait, a fékhőmérsékletét, guminyomást, stb... És azt is pontosan megtudod nézni hogy alul- vagy felülkormányozott volt-e, amikor a megpördülés történik. Ez a legjobb módszer. Így látatlanban tök fölösleges állítgatni az autót.
-
6absbulldog
tag
válasz
zsozsa74
#1709
üzenetére
GT3, Brazil stock car (bármelyik), és még jó néhány. Nem autófüggő és nem is mindig ugyanott jelentkezik. Nincs túlhajszolás, a könnyen kopó gumi miatt most úgy megyek mintha tojáshéjakon lépkednék. Azért fura, mert ez a jelenség nem volt eddig (nálam legalábbis), pedig nagyon sokat mentem AMS2-vel.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
Milyen autóról beszélünk? Amúgy nem. Túlhajszolni viszont nem lehet már a gumikat.
-
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
amúgy sok mindent nem tudsz vele csinálni, felemeled az autó elejét és leülteted a hátulját... De néha így is előjön majd ...
-
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
szerintem már többször említettem én is ezt a megúszást, PCarsos betegség, a legidegesítőbb része a játéknak. Ok, a két jómadárnál nem jön elő, tuti!

-
6absbulldog
tag
Van két gondom/kérdésem:
1.) Más is küzd azzal a jelenséggel, hogy lassú kanyarokban, ahol kb. semmi aerodinamika nem számít, hanem a mechanikus tapadás (azaz a gumik), random módon elveszti a tapadást és emiatt megforog? Ideális íven, üzemi hőmérsékleten. Nem mindig tudom reprodukálni, olyan, mintha véletlenszerű lenne. De lehet, hogy én bénázok valamit, de nem jövök rá. Kínomban már visszatértem a default setup-hoz, de ott is előjön néha.2.) A soft gumi nem kopik túl gyorsan? Legtöbb kategóriában úgy viselkedik, mintha a pirelli féle soft F1-es gumi lenne

Nem is kell nagyot fékezni, elég egy közepes fékezés és a gumi harmada el is tűnt. De lehet, hogy itt is én bénázok valamit. -
bence1885
aktív tag
válasz
zsozsa74
#1704
üzenetére
Egy időbe pl nagyon rá voltam függve az AC-re mikor megjelent LFM-en. Csak TCR-t nyomtam vele, sok sok iszonyat jó futam volt. Ki Platináztam magam aztán abbahagytam. Nagyjából itt is ezt várom, hátha elkapom a fonalat, mert a hangok jók grafika jók a többi izlés kérdése. És persze itt van már LFM ami a Multi miatt remek választás.
-
bence1885
aktív tag
válasz
PapírVilla
#1697
üzenetére
Megmondom őszintén nem is szeretek több szimmel játszani, mert annyira más mindegyik. Nagyjából iRacinget játszom csak arra rendezkedtem abba élvezem a legjobban a vezetést. Nyìlván a kiváncsiság meg egyéb más dolgok miatt szeretek mással is menni azokkal mindig úgy vagyok hogy kiesek a komfortzonámból és valahogy mindig visszatérek a iR-hez.
Nem is értem azokat a streamereket akik képesek minden szimben a topoot hozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fele annyit ér az iPhone Air, mint amennyibe pár hete került
- Kiadta Sam Altman a parancsot: bajban a ChatGPT!
- Milyen program, ami...?
- EAFC 26
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Simbin topic (GTR, Race07, GTR Evolution, RaceRoom Racing Experience, stb.)
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" HD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- AKCIÓ! 750W Seasonic PRIME TX-750 Titanium tápegység garanciával hibátlan működéssel
- GeForce RTX 2070 blower (OEM HP) Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro Max 64GB mobiltelefon
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3943, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


Nekem is van/volt bajom egyik és másik játékkal is. Én pl most hanyagolom az AMS2-t, ha fel tudom majd szerelni az új pedálokat, akkor megint előveszem és megnézem. Illetve állítgatok a kormányon.



