Új hozzászólás Aktív témák
-
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#799
üzenetére
Segítség nincs semmi bekapcsolva, AI 105-120 között autótól függően ....
Ami jól működik a gumikopásban az az elfékezés, olyankor szinte azonnal kuka az egész ,főleg valami formulánál ...
He nem hibázok sokat és nagyot, vagy nem csúszkálok minden kanyarban kiliccsel kifelé, akkor szerintem nagyon keveset kopik ... -
6absbulldog
tag
Valami beállításbeli gondod lesz, mármint gameplay szinten. AI nehézség, vagy segítségek, ilyesmi.
Én is ilyen egy órás versenyeket megyek 110-120-as AI-al és egyáltalán nem tapasztalok ilyesmit. A gumikopás pedig pont az egyik legerősebb pontja a szimnek. Én gumikímélő sofőr vagyok, de kihívás életben tartani őket, ha nagyon meghajtod. -
bence1885
aktív tag
Eddig olvastam a topikot, de mindegy egyes Laccoo hsznél fogynak az agysejtjeim. Azt hiszem fel kell hagyjak egy darabig az internettel. Szolgaltató helyében IQ szinthez kötném a bekötés feltételét... ez mar no comment....
-
-
dino_m
őstag
Részlet a decemberi fejlesztési naplóból (gépi fordítás):
"Ami az MI-frontot illeti, amellett, hogy javítottuk, hogy milyen típusú vezetési hibáknak van kitéve az AI, valamint hogyan és mikor fordulhatnak elő, valamint további kalibrálási finomításokat végeztünk mind a teljesítményükön, mind a bokszutcai stratégiai döntéseken, hivatalos támogatást adtunk hozzá az AI pilótacserékhez a boxkiállásokban - amikor kiállunk és helyet cserélünk egy meghatározatlan AI pilótával, az autó mesterséges intelligencia irányítása alatt áll a következő kiállásig (feltéve, hogy a játékos úgy dönt, hogy akkor átveszi az irányítást). Ez a funkció már belopózott a legutóbbi frissítésbe, de az AI teljesítményét nem méretezték megfelelően a lejátszó által futtatott AI erősséghez, amelyet most kijavítottak. Mint az AMS2 legtöbb új funkciója, ez is bővülni fog a jövőben - a felhasználók kiválaszthatják, hogy mely AI illesztőprogramok közül A Pool csapattárs(ak) lehet, milyen edzéseken és etapokon fognak futni, valamint ki kezdheti és fejezheti be a versenyt.
Ezenkívül az AI-sofőrök mostantól lassabb forgalomban villogtatják fényszóróikat, amikor feljönnek, hogy körözzék őket, ahogy az az Endurance versenyeken jellemző A felhasználóktól kapott egyik gyakori panasz az éjszakai versenyek"Az hasznos tud lenni, ha az ember tud olvasni, mert sok információhoz jut ezáltal.

-
Lac-coo
őstag
Márt csak pilótacsere kellene ,és volna értelme is ennek nagy endurance hypenak ....
-
dino_m
őstag
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#788
üzenetére
A másik idegesítő dolog az AI féktávjai...Ha előttem van olyan hosszú féktávot vesz, hogy gyakran felöklelem, ha meg mögöttem akkor meg lehetetlenül rövidet és offtrack meg is előz ....
A gumikopás is gagyi, 50 perces versenyen kopik a gumi kb 3-4 %-ot, a köridők gyakorlatilag folyamatosan nőnek ahogy a benzin fogy .
Némely autót remek vezetni, ( bár fenntartom ,hogy gyak mindenen átmegy mint egy forza horizon ...) , de ezek az otromba hibák nagyon lerontják az egészet játékmenetet ..... -
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#786
üzenetére
Mindegy milyen autó, ez ilyen .....
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#781
üzenetére
Elég fura, Az AI olyan féktávokat vesz vizen, hogy a közelébe nem érek, főleg ha mögülem érkezik . Gumit a hud jó hőfoknak jelzi, gyakorlatban tök hidegek maradnak, métereket kell csúszni vele minden kanyarban, hogy felmenjen egy kicsit. Online jó móka lenne az eső, bár senki nem szereti, offline szerintem használhatatlan .....
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#781
üzenetére
Kerüld a felgumizott íveket esőben, mert rákerülsz a szopórollerre!
-
zozek
tag
Az official events ennyi volt? Megint nincs aktiv.
-
PapírVilla
aktív tag
Sziasztok!
Szokott valaki változó időjárási körülmények között játszani?
Pl. száraz pálya, aztán eső.
Nálam olyan, mintha csak a gumi textúrája változna meg (slick/wet), úgy csúszik, mintha nem váltottam volna gumit. Persze az AI-t nem zavarja az eső...
Van valami trükk, vagy ez ilyen? -
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#776
üzenetére
Nem lehet... PCars sose tudott turbot szimulálni, AMS2-ből látványosan még a turbonyomás kijelzőket is kivették , én legalább is nem találtam abban a pár turbos autóban amit néztem ....
-
dino_m
őstag
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#776
üzenetére
Szerintem az autók setupjában keresd a megoldást. Boost gomb létezik, de az más jellegű. Ilyen, hogy turbó gomb, nincs a játékban. De milyen autóban volt ilyen egyáltalán? Tán a 80-as évek eleji F1-ben.
-
PapírVilla
aktív tag
Sziasztok!
Van olyan autó, ahol a turbónyomást is lehet állítani.
Nem találtam a controls menüben, hogy melyik lehet az, amihez hozzá kellene rendelni....
Tudja valaki? -
v2
őstag
Hungaroring mod nincs ? Vagy csak én nem találom?
-
-
Win-T
őstag
Annak mi lehet az oka, hogy az újonnan vásárolt Fana Clubsport RS kormány váltói nem működnek a játékban? Options-ben assigmentsnél símán beveszi az inputot, tehát ott még érzékeli a váltókat, de a játékba belépve nem vált se fel, se le. Minden más működik, minden más játékban hibátlanok a váltók, csak itt nem.
Illetve arra nincs valami megoldás, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal mikor perecet cserélek minden kormánnyal kapcsolatos beállítást újra elvégezni? Kicsit lelombozó ezt állandóan végigzongorázni...

-
zsozsa74
őstag
Ahhoz a jogokat is meg kellene venni a kocsikra, hogy a játékba tehessék őket.
A géming történelemben már megtörtént párszor, hogy végül moddereket alkalmaztak. Most persze az, hogy egy másik játékból áthoz kész kocsikat és gyakorlatilag a kasznit ráülteti egy hasonló Reiza modell fizikájára, nem tudom, hogy mennyire tekinthető komoly melónak, már a Reiza szempontjából.
Persze szoktak még babrálni egyes kocsik tulajdonságaival, de valszeg az már csak csúszka húzogatás. Persze én tök laikus vagyok, csak tippelgetek...
-
zsozsa74
őstag
Ja és azt nem is írtam, hogy Thunderflash kihozott még 3 Group B-s kocsit is. Szóval érdemes ránézni az oldalára.
-
zsozsa74
őstag
Ez jól jött, nagyon jók lettek a gépek! Tök jó, hogy foglalkoznak vele és hozzálövik az aktuális fizikához, ffb-hez.
Ha már moddolás.
Thunderflash aka Fred (ki, hogy ismeri), ismét úgy döntött, hogy marad és folytatja a moddolást!
Elég bizonytalan a srác, de addig jó nekünk, míg csinálja. Ő is frissítette az össze autót és most már nem csak egyenként tölthetőek le az oldaláról, hanem rendes volt egybe is csomagolta őket. Amely csomagot az Enabled mappába helyezés előtt nekünk kell kibontani és csak a benne lévő zip fájlokat áttenni az Enabled-be. Itt link a mod fájlokhoz: [link]
Ha valaki egybe szeretné szedni őket, akkor az utolsó fájl lesz az, aminek a címében benne van, hogy AIO azaz All in One.Továbbá Fred kis jópofaságot is megosztott. Ez a Gift (ajándék) könyvárban van. Ha ezt is felteszitek, akko indítsatok el egy jó sokautós GT3 versenyt a mod GT3-akkal sötétben és élvezzétek a karácsonyi fényeket!
-
dino_m
őstag
-
v2
őstag
válasz
tutuhawer
#758
üzenetére
Szia. Az a kormány 2.2 nm tud ezek szerint neked ez kell
NAME: rFuktor 5.0.1 - By Karsten with Shadak & Panos
# V500 File 1
# Best of Karsten Hvidberg
# Custom force FFB File from Daniel V500
# Suitable for all Bases and Forces to 1-3Nm tested with 2-3Nm
# Optimized for all Bases with 1-3 Nm -
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#755
üzenetére
Azokon a pályákon, ahol van hivatalos F1, ott vannak DRS zónák, az kb. tíz pálya, de lehet hogy több. Hangjelzés segít, hogy hol kapcsolhatod be a DRS-t.
-
PapírVilla
aktív tag
Sziasztok!
Van olyan pálya, ahol pl. AI elleni versenyen a DRS szabályok működnek? -
dino_m
őstag
-
zsozsa74
őstag
Amúgy te miért fórumozol? Nem vagy kíváncsi más véleményére vagy tapasztalatára/tudására, csak jó erősen kiöntöd a felhalmozódott savadat mondjuk egy szim dedikált topikjában, ahová persze leginkább az adott játékot kedvelők járnak mondjuk újabb infót szerezni, vagy valamiféle konstruktív véleménycsere ügyén, vagy egyszerűen leírni, hogy mi tetszik vagy nem tetszik a játékban, de nem gusztustalanul fikázva a kedvelt játékot és/vagy fejlesztőit.
Kb. ez volt veled a kormányos topikban is, de nyilván mindenki hülye, csak te vagy helikopter... -
Lac-coo
őstag
Nyilván én vagyok a troll .... mondtátok nem változott, mondtam , h de. Erre jött a humoherold oltás , meg válaszra se volt időm.. LOL.
-
v2
őstag
A kormányos topikból már kirúgták. Nem lehetne innen is?
-
Lac-coo
őstag
Viccesmiikor a hozzá nem értés magabiztiossaggal és " humorral " párosul!!!
-
dino_m
őstag
Elvileg az FFB-hez nem nyúltak
V1.5.3.5 CHANGELOG:
GENERAL
Slightly increased wetness level of Damp Track PresetFurther minor reduction of initial water puddle size scalar so that puddles don´t grow as deep over a wet session
PHYSICS
Fixed excessive tire wear when flatspotting tire on a wet surfaceFurther minor reduction of initial water puddle size scalarRevised oval tire treads for Super V8, StockV8 (2019-2022), Montana, Opala 86 & Omega 1999Minor tire tread adjustments for all karts & Superkart, tintop oval variants (Stock 2019-2023, Super V8, Opala 86, Omega 99, Copa Montana)F-Retro Gen1: Adjusted undertray collision for generic models & Mclaren M23; Minor aero adjustment for Lotus 72EF-V10 Gen2: Made default gear ratio one click higherKartcross: Slightly increased rear wing downforce; Increased AI field spread. AI adjustmentsRallycross: Moved default brake bias slightly forward; AI adjustmentsMinor adjustment to front splitter yaw sensitivity for StockV8 2019-2023 & Copa MontanaRevised intermediate tire tread for F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens)Further launch control adjustments for F-HiTechs & Rallycross cars
AI
AI lines redone for Buenos Aires (6S, 12, 15 layouts), Cleveland, Interlagos 91/93, Road America (both layouts), Brasilia External, Campo Grande, Cascavel, Imola 1972, Imola 2001, Nurburgring RX, Tykki Dirt 1Further adjusted AI fuel load & tire wear performance scalars for all carsRevised AI tire wear rates, correcting excessive wear for GT and Prototype classes
Adjusted Ai brake usage for Opalas, Corvette C3 & C3R, Fusca FLIncreased AI field spread for F-Dirt, Kartcross
AI wet & damp calibration pass for F-Vintage (both gens), F-V12, F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens)AI adjustments & calibration for tintop oval variants, Rallycross, KartcrossAI calibration pass for F-Retro Gen2
TRACKS
Minor adjustments to track grip ranges for all surface typesWatkins Glen: Revised track limit at T1 to exclude run-off area as legal roadSpa Francorchamps 1993: Fixed safety car not returning to pits in a FCY causing caution period to never end
VEHICLES
Fixed missing windscreen in cockpit for F-Classic G4M2 & F-Hitech G1M2F-Vee (both models): Adjusted front suspension animations to correct lifting front wheels at speedF-Vintage G1M2: further adjusted rear height offset -
zsozsa74
őstag
Bár az új update után mindenki a Default+ ffb beállítást dícséri, én tudom ajánlani mindenkinek Danielkart custom ffb fájljait, szerintem szenzációs! Már egy éve csak az ő cuccát használom. Mindig fejleszti és hozzáigazítja a játék aktuális állapotához.
A leírás a hsz-ben, a beállítások meg magában a fájban találhatóak.
-
Lac-coo
őstag
Ma megint ronottak egy jó nagyot az FFB-n, még jó hogy arhívlom most már szorgalmasan ... Nem értem, mi a farokért kell mindig piszkálni mindent, mint valami kezdő modder ....
-
dino_m
őstag
Automobilista 2 - Season Pass 2020-2022 tartalom:
Adrenalin csomag Pt 1
Adrenalin Pack Pt 2 (még nem jelent meg)
Brazil Racing Legends csomag Pt 1
Historical Track Pack Pt 1 (Cascais/Estoril 1988, Jerez 1988, Bathurst 1983)
Premium Track Pack (Catalunya, Hockenheim, Monza, Nürburgring, Silverstone, Spa-Francorchamps)
Racin' USA teljes kiegészítő csomagok (1., 2., 3. rész) - beleértve a Pt4-et is, amint megjelent
Supercars csomag Pt 1AMS2 különálló DLC:
Formula HiTech
Történelmi Track Pack Pt 2Forrás: RaceDepartment
-
szacsee
nagyúr
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy akinek megvan a 2020-2022 Season Pass, annak melyik dlc-t tartalmazza ez a csomag?
Leírásban 22-ig megjelent dlc-ket említi, illetve pár jövőben megjelenőt is, viszont nem egyértelmű, ezért kérdezném.
Pár DLC-m van már (Racin USA pt1, Nurburging pack, Hockenheimring pack, silverstone pack) , de még mindig megérheti ezt megvenni, csak nem tudom pontosan mit tartalmaz.
Köszönöm!
-
nagyArc
tag
Nem tudtok valami gyógyírt a camera shaking-re? A cockpit nézetben le-fel rugózik az autó, az út pedig fix marad, ezzel nincs is baj. De én jobban szeretek bumper vagy roof nézetben vezetni. Ezek viszont úgy működnek, mintha az ugráló autóra lenne szögezve a kamera, ezért az autóval együtt az út is folyamatosan ugrál. Ez egy idő után eléggé fárasztó. Eddig nem találtam rá megoldást, hiába állítgattam a movement részen az értékeket. Az Assettonál ez tök jól meg van oldva, ott a roof kameránál nem az út ugrál, hanem csak a motorháztető.
-
v2
őstag
Unokaöcsém rendszeresen gokartozik. Most kipróbálta a szimben lévő kartot vr-ban a Speedland kart1 pályán és azt mondta, hogy egy az egyben ilyen. Nagyon eldőlt ettől a cucctól
-
zsozsa74
őstag
Hát a játékban a dlc-kkel együtt azért rengeteg pálya van már és nem úgy néz ki, hogy leállna a Reiza a pályakészítéssel.
Igen, van baj a mod pályákkal, de azért cimbikkel lehet rajtuk jókat csapatni.
A mod autók, főként Thunderflash félék pedig nagyon jók. Sajna most úgy döntött, hogy kiszáll a buliból a sok okostóni kritikája miatt. Az utolsó LMP-s konverziója pl. szenzációs lett.
Amúgy a Reizának volt egy ígérete, hogy könnyebbé teszi a modderek életét...
-
dino_m
őstag
válasz
zsozsa74
#719
üzenetére
Igen a modok. De mivel a Madness nem túl mod barát és a Reiza saját bevallása szerint nem is igen támogatná a mod pályákat, ami meg is látszódik az eddig hozzáadott pályákon. Pl. az eső csak vizuálisan jelenik meg, az AI össze-vissza viselkedik, ráadásul csak a Madnessben készült pályákat lehet átvinni és Reiza ezen nem is igen akar segíteni. Az autókkal kicsit rugalmasabb a dolog, de itt is vannak gondok. Csak a Reiza által generált hangokból tudnak dolgozni, tehát nem igazán van lehetőség az egyediségre hangok terén. És véleményem szerint felhígulhat a minőség is mint az AC-ban vagy az rF2-ben is, ha ellenőrízetlenül elárasztanák modokkal. Mindegy, egyelőre jók lesznek, de remélem később sokkal több gyári tartalom lesz.
-
dino_m
őstag
válasz
zsozsa74
#717
üzenetére
Ian Bell és csapata(i) mindig tudtak valamit beletenni a játékaikban, ami vonzóvá, "élővé" tette őket. Így volt ez már GTR 1-2-vel is, amit el is ismert mindenki és a mai napig etalon maradt.
A már a Madness Enginnel készült Shift 1-2-vel is, noha ezek nem voltak szimulátorok, de a hasonló arcade játékok mellett fel tudtak valami többletet mutatni és például az NFS-ekhez képest jobb volt vezetni is őket. A PC 1-2 már elmozdulás volt a szimulátorok irányába. Egyik se volt tökéletes, de volt bennük egy hűha faktor.
És ezt tovább vitte a Reiza az AMS2-ben. Saját bevallásuk szerint még rengeteg kiaknázatlan dolog van a Madness motorban, Főleg a Live Track és a Seta Tyre, ami szerintük a legfejlettebb cucc jelenleg a piacon, ebben a szegmensben. Tehát van még felfelé. Anélkül, hogy a Reiza érdemeit csökkenteni akarnám, meg kell említeni, hogy a Madness motort Ian Bell és csapata hozta létre. És hónapokon át segítették Reizáékat, hogy bánni tudjanak ezzel a motorral. És már egész jól látható, hogy mire jutottak vele.
Szívesen látnám, ha a pálya és az autó állomány a PCars szinten lenne. Mert nekem speciel hiányoznak az utcai/széria autók és jó lenne látni azt a változatos kínálatot, ami PC-kre jellemző volt. Főleg ezzel a fizikával, amit a Reiza kihozott ebből a motorból. -
zsozsa74
őstag
Én ezzel a mi jó, mi nem jó dologgal úgy vagyok, hogy az egész AMS2 körítés mindig is bejött nekem. Volt egy erős nosztalgia faktor már az általam szintén kedvelt pcars 1-2-ből. A körülmények végtelen variálhatósága, ami azonnal ütött, meg én konzolról jövök és ott a pcars 1 volt az első, ami megmutatta, hogy a kormány nem csak annyit tud, mint ahogy az akkori Forzákban, megy egyéb autósokban működött. Továbbá már a kezdetektől feküdt a fizika is, akármilyen állapotban is volt éppen. Valahogy mindig otthon éreztem magam a kocsikban és egyből ment a vezetésük. Volt időszak, amikor bizonyos kocsikat kevésbé kedveltem, volt, amikor jobban, de azért mindig tudtam velük menni. Nem utolsósorban a VR-ben is optimalizált grafika is elég ütős faktor volt a játék mellett, na és az, hogy az egyetlen szim már ahol pikk-pakk csinálok egy lobbit és tudom nyomni a cimbikkel, vagy idegenekkel, vagy AI-kkal vagy ezek kombójával. Nem kell semmilyen szerver. P2P alapon megy. Ilyet semmi más nem tud jelenleg. (vagyis, ha megy még, akkor a pCars2). A fizika meg folyamatosan fejlődik, szerintem nagyon ütős az egész csomag. Ráadásul "korai támogatóként", azaz a kezdeti 100 dodó becsengetése után én már ingyen kapok minden tartalmat és hozzáférek a bétához is, néha kiveszem a részem én is a visszajelzésekből, ami alapján javítgatnak, fejlesztenek. A játékosok által kusztomizálható ffb is nagy okosság, megkezdődött a moddolás, szóval van itt minden. Nekem ez jelenleg a top szim, amiben az időm 90%-át töltöm.
De időnként szeretem az ACC-t is, pont azért, mert más. Tökre nem érdekel, hogy ott másként kell vezetne a verdákat. Ez a jó. Most rápattantam az új Forzára, amiben szerintem a vezetést és a fizikát meglepően jól eltalálták és nagyon élvezetes tud lenni. De pl. az AC-t sosem kedveltem, valamiért a fizikája nem feküdt nekem.
Azt, hogy melyik a legvalósághűbb, úgysem tudom megmondani, ilyen autókhoz sosem fogok hozzáférni. Viszont azt biztosan tudom, hogy az a csomag, amit az AMS2 kínál, az szórakoztat a legjobban. És ez a lényeg nekem.
-
Lac-coo
őstag
Speciális a CM f1 ben jobb az f1 autó mint ebben ...
Szerintem sajnos ebben kifejezetten siralmas.... -
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#711
üzenetére
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#706
üzenetére
Éppen ezért próbálom elolvasni, meghallgatni, megnézni videón az olyanok véleményét, akikről tudom, hogy jóval több tapasztalatot gyűjtöttek a valóságban is. Pl. Verstappennek minden vita nélkül elhiszem, hogy a Codemasters F1 játékai egy kalap szart se érnek, szimulátorosság szempontból.
-
PapírVilla
aktív tag
Erre mondhatjuk, hogy az ACC-t is frissítgetik és a legutóbbi verzió szintén nagy előrelépés "fizikában". Meg ugye majd jön az AC2 is.
Az rFactor2 -nek is nagyon jó a "fizikája" de ha megnézed a kormányos topic játék preferencia táblázatát, akkor nincs bent az első kettőben senkinél.
Ezek játékok, úgy is kell kezelni őket. Nálam úgy néz ki, hogy AI ellen az AMS2 90-es évek F1 autói nagyon bejönnek, GT-ben csak az ACC, laza multi-mókában pedig az AC. De ezen kívül mással is szoktam szórakozni, ha úgy alakul, pl. ott a BeamNG vagy a jó öreg Lfs. Rallyban pedig a DR2, de most az új (EA WRC) nekem érdekesebb a jobb pályái miatt. -
v2
őstag
válasz
PapírVilla
#707
üzenetére
Nyilván nem! De vezetek már 35 éve autót és motort. Volt már egy két csúszás, esés kelés. Illetve pl pont az ACC csoda fizikája volt olyan, hogy minden full negatívban, és így volt a leggyorsabb. Ehhez képest ez nagyon rendben van
-
PapírVilla
aktív tag
Tedd hozzá, hogy bizonyos autóknál jó a megvalósítás...
Nekem pl. a Lotus 49 "fizikájának" a megvalósítása az AC-ban valóságosabbnak tűnik, mint az AMS2-ben, ahol csúszásból egyszer csak váratlanul betapad és megy tovább. De tényleg nem vezettem még Lotus 49-et a valóságban lehet, hogy pont ilyen.
-
v2
őstag
válasz
PapírVilla
#703
üzenetére
Milyen verseny autót és mennyit vezettél?
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#703
üzenetére
A valóságból meríted a tapasztalataidat vagy más szimulátorokhoz hasonlítod az AMS2-őt? Mert utóbbinak nem sok értelme van.
Pont úgy, ahogy a Project CARS 2-höz hasonlítani az AMS2-őt. Annyi közük van egymáshoz, hogy a Madness motor van mindkettő alatt, de a Reiza egy teljesen más megközelítésben használja a motort és sokkal messzebb jutott vele, mondhatni jobban kiaknázza a Madness lehetőségeit, mint anno az SMS.
Ez nem azt jelenti, hogy az SMS nem tudta volna ezt elérni, csak mások voltak a prioritások.
Az én megítélésem az, hogy egy szimulátor a valóságot próbálja szimulálni ne egy másik szimulátorra akarjon hasonlítani. És úgy tűnik a Reiza is ezen elven működik. Ezzel az új frissítéssel utolérte vagy elhagyta az összes szimulátort, ami mostanság a piacon van, már ami a szimulátor részt illeti és még messze nem mondták, hogy kész van. -
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#701
üzenetére
Mik a referenciák?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Escape from Tarkov
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Opel topik
- NBA és kosárlabda topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- Samsung tv 65" ue65tu8002kxxh
- ASUS ROG Ally X Xbox (Z2 Extreme AI) 1 HETES, GARANCIÁLIS!
- Vizes Gamer PC: RYZEN 5700X / 32GB RAM / INTEL ARC A770 16GB / 1TB NVMe SSD
- GYÖNYÖRŰ SAMSUNG S20 5G 8G/128G JEGESKÉK SZINEBN, ÜZLETBŐL, GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Crosshair VIII Extreme alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
- Eladó egy oneplus 9 pro 256/12
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 Plus Cooler Master 700W
- HIBÁTLAN iPhone 16 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 92% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi






