Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#2046
üzenetére
Ja, azok a lassú visszafordító kanyarok fönt a dombon nem nagy barátai az elmelegedett gumiknak!
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#2044
üzenetére
Szerintem inkább finomabban kéne használni a féket. És mondom, vissza is lehet hűteni őket. Persze lehet, hogy setuppal is tudsz neked megfelelőbbet varázsolni, de alapvetően elég a fék, ezt biztosan állíthatom most már tapasztalatból.
-
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#2030
üzenetére
-
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#2028
üzenetére
Mikorra várható? Éjfél, vagy napközben?
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1999
üzenetére
Nem tudom, mi lesz a neve, de a FIA 2005 GT1-es kocsik (is) lesznek benne, a már meglévő Murcielago-t kiegészítve. Igaziból ugye nem titok, hogy lesznek, az előző dev updateben már írták.
-
zsalesz
aktív tag
válasz
PapírVilla
#1909
üzenetére
Igen, valóban zseniális! A kezelhetőség is rendkívül jó, főleg a lent említett Danielkart profillal.
-
19ati93
senior tag
válasz
PapírVilla
#1892
üzenetére
Ja hát akadnak érdekes futamok mikor nem nagyon ismerik még a pályát vagy a játékot magát, főleg a nehezebb pályákon, de azokon amúgyis.
2 napja volt egy GT4-es futam, pálya Imola, kb 30 emberrel indult és 25 perc hosszú volt. Mindössze 7-en fejeztük be az egészet és nyertem kb fél perccel a 2. előtt. 10-15p után már a fél mezőny bőven kilépett és elég unalmassá is vált. Időmérő is teljes káosz és rodeó volt, már ott érződőtt hogy lesznek bajok, főleg hogy a törés maxra volt rakva.
Másik meg Long Beach GT3-al szintúgy 30 körüli létszám, de a fél mezőny valahogy célba ért (dmg off), bár ilyen 1 perccel nyertem a futamot pedig csak 15 perces volt az egész.. lol
A legveszélyesebbek viszont mindig a lekörözések, sokszor kőkeményen küzdenek ellened.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1786
üzenetére
Ha ez a szint már árkádnak számít (azért ezen röhögök), akkor legyen árkád! Persze, akkor nem tudom, hogy egy GT-t, Forzát, pCars-t hova kell sorolni. (És már ezek sem egy kategóriák).
Mindenesetre én ma kari alkalmából beneveztem egy "nagy"-ra, ahogy itt már nevezték, az LMU-ra. 110 perc után meg kértem egy visszatérítést. Nem írom le, hogy miért, mert nem akarok flame-t generálni, meg ez amúgy is az AMS2 kedvelők topikja.De az ismét bebizonyosodott nekem, hogy nem jó egyik szimből ugráni át a másikba, mert minden is más. Az hagyján, hogy a fizika, de a tonna beállítással is szenvedni kell újra, ráadásul az LMU ilyen szempontból is még nagyon-nagyon béta, inkább nem kínlódok vele.
Ezért nem is hajtok több szimet egyidőben, bár az AC Evo-ra azért majd benevezek. Aztán lehet, hogy arra is csak 2 óra erejéig...
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1765
üzenetére
És a BeamNG törés modellje.

-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1757
üzenetére
Nem lehet, az nem kamu effekt, valóban így rángatja a féket, autót az abs + a huplik az uton.
Ebben nincs leprogramozott abs , csak a pedal erőt veszi el. Talán van valami rezgo effekt , ha utána nézel ffb ben... -
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1757
üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy ahogy az LMU-ban van?
Lehet kormányról állítani az ABS-t és lehet car setupban is állítgatni. -
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1725
üzenetére
Az AMS2 horizontális FOV-ot használ, az LMU vertikális FOV-ot.
Egy 32-es monitornál, ha pl. az LMU-ban 34-es a FOV-od, akkor kb. 70 centire ülsz a monitortól. Ha az AMS2-ben 60-as FOV-od, akkor itt 60 centire ülsz a monitortól. Valójában hány centire ülsz a monitortól? Vagyis a szemed hány centire van a monitortól? -
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1727
üzenetére
Ja értem mit mondasz. Igen vannak játékok amik iylenek ,bár itt még nem figyeltem fel erre, dp WRC-ben is nekem extra keskenynek látszik az út .... akkor szerintem ez ilyen ,ezekkel nem lehet mit kezdeni ....
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1725
üzenetére
FOV - nak mi köze van a magas nézőponthoz?
-
bence1885
aktív tag
válasz
PapírVilla
#1697
üzenetére
Megmondom őszintén nem is szeretek több szimmel játszani, mert annyira más mindegyik. Nagyjából iRacinget játszom csak arra rendezkedtem abba élvezem a legjobban a vezetést. Nyìlván a kiváncsiság meg egyéb más dolgok miatt szeretek mással is menni azokkal mindig úgy vagyok hogy kiesek a komfortzonámból és valahogy mindig visszatérek a iR-hez.
Nem is értem azokat a streamereket akik képesek minden szimben a topoot hozni. -
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1647
üzenetére
Hát azt nem hinném.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1558
üzenetére
Észre fogja sokkal jobban már. Emellett lesz egy csúszka, ahol az AI általános erejéhez képest (amit beállítasz 120-ig max) százalékos arányban állíthatod az AI esős pályás erejét. Ez azért lehet egy jó megoldás, mert nem mindenki tud esős pályán egyformán menni, lehet, hogy valaki jóval gyengébb, mint szárazon és így az AI-t is a maga képességeihez mérte állíthatja.
És lesz egy szorzó, ahol többszörözheted az AI hibázási arányát. Ötszörös a max.
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1547
üzenetére
Nektek jó lesz .....
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1547
üzenetére
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1530
üzenetére
Nem rossz, de remélem az 1.6-ban jobbak lesznek a gokartok is.
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1527
üzenetére
A HUD-ot tudod változtatni, akár a kormányról is. Sőt az autók többségénél a Motec-en is kiválszthatod, hogy melyik információ legyen látható.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1525
üzenetére
Megnéztem. Szép színes.
Amúgy erre a HC-k és puristák úgyis azt mondanák (és van is benne valami), hogy a kocsiban a gumikopásról, meg az elmelegedésről, vagy kihűlésről úgysem kapsz vizuális infót (mondjuk egy nyitott kerekesnél láthatod is a kopást), majd megérzed a vezethetőségen.De vissza az alapkérdésre. Szerintem semmivel nem ad több infót az ACC kijelzése. De ha pont olyanra vágysz, akkor kapcsolsz egyet a telemetriai adatokon és pont olyan szépen, három részre osztva láthatod a gumikat, külön hőmérséklet kijelzéssel a belső, külső falára és a középső részre.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1523
üzenetére
Hát jelzi a nyomást, hőmérsékletet, kopás mértékét. Milyen adatra lenne még szükség vezetés közben?
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1443
üzenetére
Inkább azt mondanám, hogy idén biztosan.
Ez lehet akár november is... -
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1441
üzenetére
Dehogy! Vagy bizonyos értelemben igen, de csak mint bárki más, akinek van béta hozzáférése. A bétában ugye megkapjuk az újabb készülő verziókat, arra rászabadulunk, toljuk vele, offline, multiban (ez csak időnkénti szervezett futam lehet, úgy működik) és jelezzük a tapasztalt problémákat a fórum dedikált részén a fejlesztőknek, meg feltöltünk log file-okat a versenyekről, hogy elemezhessék.
Mivel az a szim messze a kedvencem a kezdetektől, gyakorlatilag mással sem megyek, ezért próbálom én is segíteni a dolgokat, amennyire tudom.
A béta hozzáférést egyébként úgy lehetet megszerezni, hogy az elején a támogatók között voltam a 100 dolláros befizetéssel, de ezért már akkor be volt ígérve, hogy az első 2 évben minden dlc-t megkapunk, aztán úgy döntöttek, hogy aki a kezdetektől támogatta őket, az továbbra is minent megkap. Nahát ennek fejében is próbálok, amennyire tőlem telik, segíteni a fejlesztésben a teszelés során felmerülő dolgokkal.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1435
üzenetére
Abszolút nem volt megengedő itt sem... De amit írtam, azok azért lehetővé teszik esőben is a vezetést. Azért vannak kitalálva.
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1416
üzenetére
Arra van a spotter. Igaziból sincs ilyen vacak, mondom, nekem ez guminő kategória ....
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1388
üzenetére
Most mindenki az oldalt kúszásért sír. Jogosan egyébként. Most ez ki lesz gyomlálva. Enélkül gyorsabban is lehet majd menni valamelyest, persze a kocsit is könnyebb lesz elhajítani. Olyan meg úgysem lesz, aki mindenkinek tetszik...
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1354
üzenetére
Mondta a bemutatózó csákó, hogy egyszerre streamel YT-ra és Twitchre, ezért kakibb a minőség.
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1354
üzenetére
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1341
üzenetére
Én tudom a menüt kezelni a McLaren-en keresztül, AMS2-ben.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1341
üzenetére
Ez szerintem nincs a hosszútávú tervekben sem. Amennyire rémlik. Azért egy only pc szimnél ez nem egy elsődleges dolog, de tán még másodlagos sem. Egér, billentyűzet mindenhol akad.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1334
üzenetére
Igen, jobb lesz ez is, foglalkoznak ezzel.
De hangsúlyozom, tökéletes, mindenkinek tetsző AI nincs és nem is lesz. Mint, ahogy tökéletes online lobby sincs. Idióták mindig lesznek.
-
Debilon
addikt
válasz
PapírVilla
#1314
üzenetére
De, az utolsó Forza motorsportban 😁 katasztrófa ami abban van
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1312
üzenetére
Sok szempontból és sok pálya-autó kombón nagyot fog javulni, de most szólok mindenkinek (főleg a fő szarozóknak), hogy tökéletes AI nincs és nem is lesz. Sem itt, sem más szimben. Itt meg különösen annyi kombináció van a sok pálya és géposztály miatt, plusz szorozva az időjárási körülményekkel, különböző erősségű AI-kkal, hogy kb. lehetetlen mindennek és mindenkinek megfelelni. De sok nagyon faxa kombó lesz.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1310
üzenetére
Javítják!
Egy két héten belül jön az 1.6-is frissítés, gyakorlatilag egy új szimet kapunk!
-
Enton
addikt
válasz
PapírVilla
#1164
üzenetére
Tűéles távoli kép az bitang vga zabáló, de itt van rá mód hogy nagy felbontáson felezett/duplázott fps-el(ez nem mindenkinek jön be pl) ilyesmiket ezközölj.
Első körben át kell menni OpenXr-ra az hoz pár fps-t, ott tudsz további dlss és társait.
Ha az megvan Nvidia profile inspectorral játékspecifikusan tudsz textúra betöltési távolságot állítani: [link] itt pc2ben a két kép mit is állít ez.A milyennek kellene lennie meg kb mindegy, addig kell piszkálni amíg 90fps a nordon este viharban is megmarad, aztán utána sok gond nem lesz a játékkal.
Már végül is csak a megfelelő hardvereket várjuk ami ezt ki is hajtaná.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1164
üzenetére
Egy 3070-el alapból ne várj sokat. Ezekhez a felbontású hmd-ekhez, mondhatni belépőszint.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1162
üzenetére
VR-ban azért enyhe túlzás tűéles képet várni. Talán csak ha Varjo Aero cuccod van ( egy 4090-el), akkor közelítené meg. De azért egy autóversenyben nem is a több száz méterre lévő objektumok a lényegesek, szóval nekem pl. ez nem probléma egy G2-vel. Szerintem így is egy csoda és semmilyen 2D megjelenítés nem ér fel vele.
-
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#1160
üzenetére
Ha így is ennyire rossz a teljesítmény, akkor amit Enton írt, azokon kellene végigmenni, mert nekem még egy régi 2060Super-rel is nagyon jól fut.
-
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#1157
üzenetére
Mikor steam-ből indítod, akkor nem két féle VR opciót dob neked? Nekem igen, és ott választom az Oculus VR-t.
Ha nálad nem ilyen, akkor próbáld, amit v2 írt, -
v2
őstag
válasz
PapírVilla
#1157
üzenetére
Igen, az Oculus-hoz nem kell a steam
-
Enton
addikt
válasz
PapírVilla
#1151
üzenetére
"2. kanyar után elkezd szaggatni"
Na ez valami probléma lesz, madness engine-t eddig szaggatni még csak hosszú pályán hosszú verseny(1-1.5 óra) alatt láttam, ssd-n van?
Monitorozva ilyenkor msi afterburnerrel meg kellene nézni mi is zajlik és gyorsan ki lehetne szűrni pár dolgot(memória telés, háttértár túlírás felmelegedés).
Egy szimpla vga driver reinstallal kezdenék első körben(uj win egy porosodó kis ssd-n a végsőkig elmenve akár), akár az is segíthet, windows az 10 vagy 11? Minden frissítés fent van?
Háttérben futó programok vannak-e amik vr és szimhez nem kellenek? -
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#1151
üzenetére
Most lehet, hogy hülyeséget kérdezek, csak nem írtad oda, ezért számomra nem egyértelmű, de steam alól indítod és az oculus VR-t választod indulásnál ugye?
Mert az alap steam VR sokat elnyel feleslegesen a teljesítményből. -
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1151
üzenetére
Én csak annyit tudok hozzátenni, hogy a VR megzabál mindent, még akár ennél a játéknál is. Úgy vettem észre, hogy minden nagyobb frissítéssel egyre gépigényesebb lett ez is. Nekem egy 4080 dohog a házban, de, hogy a G2-vel meglegyen a 90 frame, eléggé vissza kell fogni a graf beállításokat, a legtöbb dolgot low-ra tettem. A fű, meg a tükröződés, meg az árnyékok, amik talán legjobban megölik a gpu-t, szóval ezeket mindenképpen minimalizáld amennyire lehet. Amúgy kipróbáltam a játékot úgy is, hogy mindent low-ra tettem, még úgy sem néz ki rosszul. Továbbá a post process effekteken is érdemes faragni a jobb framerate érdekénben. Azt hiszem az Open XR már Metával is használható, de erről nem tudok biztosat, én a G2-vel sem használom. (még). Azzal elvileg jobb teljesítmény érhető el. Olvass utána! Meg nézz körül a neten, Yt-on a te konfigod kapcsán, biztos, hogy találsz jó beállításokat. Talán az Oculus saját progijában is kell valamit állítani, nem tudom...
-
6absbulldog
tag
válasz
PapírVilla
#1147
üzenetére
Oculus Rift S
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1147
üzenetére
Én csak VR-ban, de G2-vel, ha nem Meta specifikus a kérdésed...
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1026
üzenetére
Nem igazán a gumival volt bajom, hanem inkább beállítás probléma volt. Bejáraton alulkormányozott volt, kijáraton meg túlkormányozott. Kicsit állítgattam a futóműn és máris kezesebb volt. A súlypontáthelyeződéssel van még gond a Lotus 49-nél(is), meg a differenciál műnél érdemes kicsit piszgálgatni, de azon még dolgozik a Reiza, írták is, hogy még nem jöttek rá a tutira. A hajtáslánc is még vizsgálat alatt van, szóval még akár jobb is lehet, ha végre megtalálják a problémás részt.
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#1016
üzenetére
Senki nem mondta , h csúszásmentes....
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1006
üzenetére
Mondjuk AMS2-ben a default setup szándékoltan úgy van megcsinálva, hogy mindenki el tudja vezetni. De ma pl. time trialban leloptam a Nordschleifén élen álló Meki Evo setupját és 10 kanyar után feladtam a küzdelmet, instabil szar volt, estem, keltem.Én képtelen vagyok azzal bármire. Ő viszont nem, és ez rögtön jelent is vagy 15 mp-t, ami még egy 20 km-es pályán is (amit álmomból felébresztve is betéve tudok amúgy) meglehetősen durva... Szóval, ha valakinek túl kezes a default setuppal a kocsi, küzdősebbet akar, mert ő azt élvezi, ott a lehetőség átsetupolni. És még gyorsabb is lehet vele, ha jól szabja magára, mint a példa is mutatja.
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#1006
üzenetére
Azért, mert az ACC-ban indokolatlanul alulkormányozottak a Porschék... azaz az összes autó úgy van hangolva alapból.

-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#914
üzenetére
Semmi akadálya. Bár a vita nem arról szólt, hogy melyikünk a gyorsabb. Speciel én is messze vagyok az ufóktól. De pont ez a lényeg. Hogyha vannak sokkal, de sokkal gyorsabbak, akkor nem az autókkal van a gond, hanem tudásszinttel. Ha valaki azt állítja hogy nincs kihívás az autóban, akkor mindent tud róla és simán kellene hozni az űridőket.
A gond az, hogy úgy állítja be, hogy ez túl könnyű, túl tapadós, stb... Csak azt nem mondta ki nyíltan, hogy ez egy árkád szar és semmi köze a valósághoz. Éveken át ezt művelte az összes pCars fórumon. Valami becsípődött neki a Madness Engine-nel készült játékokkal szemben. Szóval semmi gond. Jöhet trollkodni, de folyamatosan le lesz oltva.
Ennyi. Ha normálisan jön, akkor normálisan társalgunk.
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#826
üzenetére
Azt figyelembe vetted, hogy ha felvizesedik a száraz pálya ideális íve, akkor csúszósabbá válik, mint a jég?
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#826
üzenetére
Értem ,de ha anomális van a full esős verseny, és a menetközben esősre fordult verseny gumijai között, akkor látszania kell a köridőben ...
Én pl néztem, hogy ha averseny végére rakok csak be esőt, nem minden AI megy ki cserélni , én sem, de az addig lazán tartott AI hirtelen 10 másodpercet ver rám , olyanokat fékez és gyorsít ki, hogy csak lesek ... szóval ezen a téren tuti vannak anomáliák, már PC-nál is voltak .... -
Debilon
addikt
válasz
PapírVilla
#826
üzenetére
Megmelegedett a vizes gumi? Vagy az allapotjelzoje kék ilyenkor?
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#824
üzenetére
Nézd meg a koridot ha full esős versenyen mész vizes gumival, és nézd meg ha változó idojarasnal... Természetesen setup legyen ugyan az...
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#822
üzenetére
Jól érezd, az AI nem igazán mérvadó. Az arra van , hogy gyakorolgass, aztán menj online versenyezni. Abban van a vitamin. Meg amúgy a szimek is erre vannak. Az AI sosem lesz tökéletes, lehet azt farigcsálni évekig. Egyébként meg ebben a játékban egész jó az AI, tekintve, hogy nem csak egy, vagy max 2 osztályra és 10 pályára kell optimalizálni, mint pl. az ACC-ben. De mondjuk az is számít, hogy most kezdtél el ezzel a szimmel foglalkozni, ne várd, hogy rögtön minden körülmények közt elvered az AI-t. Lehet, hogy messze a szinted felé húztad. Főleg esőben. Lehet, hogy némi gyakorlás, plusz autóbeállítás sem árt még...
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#788
üzenetére
A másik idegesítő dolog az AI féktávjai...Ha előttem van olyan hosszú féktávot vesz, hogy gyakran felöklelem, ha meg mögöttem akkor meg lehetetlenül rövidet és offtrack meg is előz ....
A gumikopás is gagyi, 50 perces versenyen kopik a gumi kb 3-4 %-ot, a köridők gyakorlatilag folyamatosan nőnek ahogy a benzin fogy .
Némely autót remek vezetni, ( bár fenntartom ,hogy gyak mindenen átmegy mint egy forza horizon ...) , de ezek az otromba hibák nagyon lerontják az egészet játékmenetet ..... -
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#786
üzenetére
Mindegy milyen autó, ez ilyen .....
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#781
üzenetére
Elég fura, Az AI olyan féktávokat vesz vizen, hogy a közelébe nem érek, főleg ha mögülem érkezik . Gumit a hud jó hőfoknak jelzi, gyakorlatban tök hidegek maradnak, métereket kell csúszni vele minden kanyarban, hogy felmenjen egy kicsit. Online jó móka lenne az eső, bár senki nem szereti, offline szerintem használhatatlan .....
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#781
üzenetére
Kerüld a felgumizott íveket esőben, mert rákerülsz a szopórollerre!
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla
#776
üzenetére
Nem lehet... PCars sose tudott turbot szimulálni, AMS2-ből látványosan még a turbonyomás kijelzőket is kivették , én legalább is nem találtam abban a pár turbos autóban amit néztem ....
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#776
üzenetére
Szerintem az autók setupjában keresd a megoldást. Boost gomb létezik, de az más jellegű. Ilyen, hogy turbó gomb, nincs a játékban. De milyen autóban volt ilyen egyáltalán? Tán a 80-as évek eleji F1-ben.
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#755
üzenetére
Azokon a pályákon, ahol van hivatalos F1, ott vannak DRS zónák, az kb. tíz pálya, de lehet hogy több. Hangjelzés segít, hogy hol kapcsolhatod be a DRS-t.
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#711
üzenetére
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#706
üzenetére
Éppen ezért próbálom elolvasni, meghallgatni, megnézni videón az olyanok véleményét, akikről tudom, hogy jóval több tapasztalatot gyűjtöttek a valóságban is. Pl. Verstappennek minden vita nélkül elhiszem, hogy a Codemasters F1 játékai egy kalap szart se érnek, szimulátorosság szempontból.
-
v2
őstag
válasz
PapírVilla
#707
üzenetére
Nyilván nem! De vezetek már 35 éve autót és motort. Volt már egy két csúszás, esés kelés. Illetve pl pont az ACC csoda fizikája volt olyan, hogy minden full negatívban, és így volt a leggyorsabb. Ehhez képest ez nagyon rendben van
-
v2
őstag
válasz
PapírVilla
#703
üzenetére
Milyen verseny autót és mennyit vezettél?
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#703
üzenetére
A valóságból meríted a tapasztalataidat vagy más szimulátorokhoz hasonlítod az AMS2-őt? Mert utóbbinak nem sok értelme van.
Pont úgy, ahogy a Project CARS 2-höz hasonlítani az AMS2-őt. Annyi közük van egymáshoz, hogy a Madness motor van mindkettő alatt, de a Reiza egy teljesen más megközelítésben használja a motort és sokkal messzebb jutott vele, mondhatni jobban kiaknázza a Madness lehetőségeit, mint anno az SMS.
Ez nem azt jelenti, hogy az SMS nem tudta volna ezt elérni, csak mások voltak a prioritások.
Az én megítélésem az, hogy egy szimulátor a valóságot próbálja szimulálni ne egy másik szimulátorra akarjon hasonlítani. És úgy tűnik a Reiza is ezen elven működik. Ezzel az új frissítéssel utolérte vagy elhagyta az összes szimulátort, ami mostanság a piacon van, már ami a szimulátor részt illeti és még messze nem mondták, hogy kész van. -
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#701
üzenetére
Mik a referenciák?
-
dino_m
őstag
válasz
PapírVilla
#697
üzenetére
HIGH TECH HIGHLIGHTS: OUR TOP 5 AUTOMOBILISTA 2 V1.5.3 IMPROVEMENTS
Ajánlott olvasmány. Főleg ha fenntartásaid vannak a fizikával (hogy miért tetted idézőjelbe azt nem értem
) és az autók viselkedésével kapcsolatban. Érdemes a hozzászólásokat is elolvasgatni a kételyek eloszlatása végett. Főleg azért, mert a RaceDepartment közössége nem kimondottan AMS2 fan.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z370 i7 8700K 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 32GB DDR4 500GB SSD RTX 4060 Ti 8GB Zalman Z1 PLUS Cooler Master 700W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 3700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 PLUS CM 700W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Zalman Z1 PLUS ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB RAMPAGE Shiva ADATA 600W
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- 185 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z370 i7 8700K 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

) és az autók viselkedésével kapcsolatban. Érdemes a hozzászólásokat is elolvasgatni a kételyek eloszlatása végett. Főleg azért, mert a RaceDepartment közössége nem kimondottan AMS2 fan.
