Új hozzászólás Aktív témák
-
AcCEsS
senior tag
válasz
6absbulldog
#2029
üzenetére
A DLC-k már elérhetőek, de a frissítés még nem érkezett meg.
-
PapírVilla
aktív tag
válasz
6absbulldog
#2029
üzenetére
Azt írták, hogy európai időben kor este.
-
JulesTS
addikt
válasz
6absbulldog
#2014
üzenetére
Raceroom-ot próbáltad? Ott van DTM 2013...2016-ig.
-
Steve1207
veterán
válasz
6absbulldog
#2011
üzenetére
Én pont ezért hanyagolom a mod dolgokat, mert ahogy mondod: "nem lesz több időm szimezni"
Azt a kis időt nem teszteléssel akarom eltölteni (itt is), hanem szórakozni. Csak skinek max AMS2-nél, persze ez változhat nálam is, de nagyon ritka.
#2012 zsozsa74: az új TAA mikorra várható vagy volt már beta teszten? Volt a napokban AI tesztvidi is, remélem a karrier miatt kalapálják mégjobban, bár nekem már most se volt bajom vele. -
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#2009
üzenetére
Én egy ideje már hanyagolom teljesen a modokat. Alapból is olyan mennyiségű tartalom van a játékban. (Mondjuk nekem minden dlc megvan.)
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#2009
üzenetére
Itt le tudod írni a moddernek a hibajelenséget.
-
válasz
6absbulldog
#2004
üzenetére
Nem az van hogy time trial-t nézel? Ott azt hiszem teljesen ki van kapcsolva a gumikopás. De versenyen van. Tegnap életemben először mentem versenyen valami f1 kocsival... talán a V10-el? Egyszer kicsit rallys lett a kanyarkijárat keresztbe fordultam ki és eltűnt a gumi 10%-a
Namondom ez így fain lesz 
Őszintén nincs nagy összehasonlítási alapom mert nem igazán játszom pályaversenyt, de szerintem kopik itt a gumi szépen.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#2004
üzenetére
Nem része ez a patch-nak. A modokat szerintem hagyjuk teljesen, mert ott nem feltétlenül érvényesülnek a játék fejlesztései.
A saját tapasztalatom az, hogy ahol van háromféle gumikeverék, ott a soft pl. azonnal ledarálódik blokkoláskor, megpörgések alkalmával. A kemény meg sokkal jobban bírja a strapát. Ez feltehetően jól is van így.
Ahol csak slick és wet van, mint a pl. a GT3-nál, ott nehezebb elkoptatni a gumit. Nekem nincs ezzel bajom. Mondjuk 5x-ösnél persze kellene kopnia rendese. Ha olyan rossznak látod, jelezd a hivatalos fórumon! Szoktak mindennel is foglalkozni.
-
v2
őstag
válasz
6absbulldog
#1997
üzenetére
Üdv. Fency hülyeségek alatt mit értesz? Bemásolod a beállításaidat?
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1997
üzenetére
Fizika teszteléssel még várd ki az elvileg október végi update-t. Szerintem egész komolyan változik néhány dolog. Nem mellesleg jönni fog egy dlc, ami szerintem a szim ékköve lesz!
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1995
üzenetére
Na, király!
Érdemes néha, főleg sok idő után újratenni. Jómúltkor, mikor a VR-hoz elkezdtem a Virtual desktopot használni, minden játék tök jól ment, kivéve a VR-ra legjobban optimalizált AMS2. Szagatott, mint az állat, akármit csináltam. Szörnyű volt. Ezer dolgot megpróbáltam, utoljára az újra installt. Pedig azzal kellett volna kezdenem. Gyakorlatilag 5 éve gyűltek a fájlok, rengeteg update, patch, dlc, szórakoztam a modokkal is és hát valami az idők során összeakadt. Szóval miután újra tettem, teljesen rendbe jött.
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1990
üzenetére
Milyen FFB beállítások vannak AMS2-ben nálad?
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1990
üzenetére
Megnéztem, hogy nálam a Simpro szoftverben van egy olyan pont a kormánybázis beállításnál, hogy "mechanical centering", ami egyébként nullára van véve és infóként azt is írja, hogy DD bázisoknál abszolút nem ajánlott felhúzni.
És akkor van egy "game centering" is, ami viszont a játék által generált "visszahúzás" effektet szabályozza, ez 100%-on van, ami a default érték. Na most abból kiindulva, hogy nálam nincs ilyesmi probléma, ami felvetettél, így az adatok alapján azt tudom mondani, hogy nem a játék ad ilyen infót.
Szóval szerintem továbbra is a saját driver profilodban kéne valamit állítani. Ha custom ffb file-okat próbálgatsz, tudom ajánlani kipróbálni a Danielkart file-okat, amelyeket évekig használtam, csak szerintem olyan jó, sőt jobb lett a játék default+-a, hogy már nem foglalkozom vele. Ezen az oldalon megtalálod és még sok másikat is: [link]
-
Steve1207
veterán
válasz
6absbulldog
#1990
üzenetére
Ha volt valami régi config fájl régről, akkor az is bekavarhat a dokumentumok alatt a mappájában. Ahogy az új firmware vagy szoftver is a fanánál, ha azt használod, utána kell olvasni, ha az újabbakat használod hogy azzal mi van épp. De szerintem, ha ilyen lenne jelezték volna sokan, valami beállítási vagy szoftveres gond, ha annyira problémás, de nem láttam kimondottan ilyet se a reiza oldalán, se a fana szoftvernél vagy úgy említve bárhol. Tuti nagy csinnadrattát csináltak volna bármelyik oldalról a haterek egy ilyennek

-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1984
üzenetére
Milyen bázisod van? Amúgy én a gyári ffb file-t és a default + ffb beállítást használom.
-
PapírVilla
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1985
üzenetére
Próbálj custom ffb fileokat. Vannak nagyon jók.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1981
üzenetére
A kormánybázisod driverében kutakodj. A játékban nincs ilyen beállítási opció. Nekem mindenesetre nincs ilyen érzés. Milyen kormánnyal mész?
-
zsalesz
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1981
üzenetére
Hát nem tudom... De nekem pont ez hiányzott és ez is hozzajárult ahhoz, hogy veszettül tetszik az FFB. Sehol máshol nem érzem, hogy terhelésnél erős kanyarokban "darálja" az aszfalt a gumit. Az FFB nálam Number One!
-
zsalesz
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1946
üzenetére
Én pont a minap írtam arról, hogy lassú kanyarbejáratokon hajlamos volt az autó hátulja kitörni. Kipróbáltam GT3 és Stock Car autókkal, most nem jön elő a probléma. Nekem személy szerint jobban tetszik most!
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1946
üzenetére
Egyes GT kategóriáknál változtattak valamit. Amivel mentem én nem éreztem semmit, szerintem ugyanonlya (jók) volt. Mások azt írják, hogy jobb lett, mások meg, hogy szarabb. Javaslom a személyes próbát!
-
zsalesz
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1871
üzenetére
Próbáltam 100-105 között alacsonyabb agresszióval is, de sajnos eredménytelenül.
Fontos kiemelni, hogy ez különösen a Stock Car-okra igaz. GT3 Gen2-ben nem ennyire látványos az AI "gyorsasága" de Stock Car-nál nagyon bosszantó... -
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1871
üzenetére
105-110 körül, mikor milyen kategóriával megyek nagyon jó AI versenyeket lehet tolni. Mondjuk én nem időmérőzök velük. Kérek egy random rajthelyet, vagy a mezőny közepét.
-
cettlee
őstag
válasz
6absbulldog
#1866
üzenetére
hali
gte porschéval megyek hockenheimben és a hátsó gumik már 2 kör után 95-103 fokosak a célegyenesben, a bal hátsó rosszabb.
próbáltam leengedni a guminyomást, maxra toltam a TC-t, bal hátul csökkentettem bump-ot, jobb elöl pedig a reboundot de semmi nem használ. -
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1864
üzenetére
Köszi. Kik csinálták?
-
válasz
6absbulldog
#1818
üzenetére
waa! Profii! Köszönöm szépen!
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1789
üzenetére
RF2 sem az én szimem. Fizika, vezethetőség és ffb szempontból még az iRacingben és RRE-ben éreztem jól magam azonnal. Meg mondjuk az ACC-ben.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1735
üzenetére
Kelleni nem kell itt sem. Sokan istenítik a mostani Default+ beállítást. Ami speciel nekem nem fekszik.
Amúgy én nem várok csodákat az ffb-től. Legyen feszes, hogy érezzem a kocsi súlyát a kanyarokban. Az élmény és az infó kedvéért rezegjen a kerékvetőkön, füvön, földön. Könnyüljön el, ha tapadásvesztés van. Kb. ennyi. A többire használok egyéb infó forrásokat, shakerek, reaktorok...
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1732
üzenetére
Rohadt sok van és mindenkinek más jön be. Ez az ffb dolog kb. a szimezés legnagyobb misztikuma. Amúgy meg a játék már így is több opciót biztosít ffb téren, mint általában szoktak. És az egy szokott lenni...
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1732
üzenetére
Ugyan abban a topikban megtalálható az összes custom FFB egy csomagban. Viszont egyszerre csak egy custom FFB fájlt lehet úgy is csak használni, tehát minden alkalommal ki kell lépni és kicserélni a dokumentumokban.

-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1729
üzenetére
Na tök jó! Mindenki megtalálja a magának valót végül!

Ma mentem LFM-ben egy fél órás Le Mans-t GT1-el. Hezitáltam a gumin, softot választottam végül és elmentem úgy az utolsó előtti körig, hogy nem fékeztem el, pedig könnyű leradírozni, de aztán sikerült túlmelegednie, úgyhogy el is hajintottam a 3. helyről. Majd belémrongyoltak. Mondjuk erről nem tehettek. Azt hiszem jobb lett volna a kemény...

-
Fehercsoki
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
1.) Én szinte kizárólag a Formula Ultimate Gen 2-t használom, annál tuti nincs ilyen (default setup, csak az első és hátsó szárnyat állítva), ha megforgok akkor mindig tudom mi történt. Én is csak azt tudom mondani, amit a többiek javasoltak, érdemes nézni a telemetriát és ki fog derülni, hogy mi volt. Esetleg ha felvennéd videóra, úgy hogy látszódjon minden, akkor azt is lehetne elemezni.
2.) Szerintem nem, el lehet vele annyit menni, mint amennyit a valóságban mennek, nem is csökken drasztikusan a tapadás, még enyhe elfékezések esetén is lehet menni tovább. Ha nagyon elfékezed akkor persze lehet kuka a gumi, utána egyre könnyebb elfékezni, de olyankor a valóságban is azonnal mennek cserélni.
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
Használj mellé egy telemetria progit és azon meg tudod nézni pontosan a gumi hőmérséklet változásait, a fékhőmérsékletét, guminyomást, stb... És azt is pontosan megtudod nézni hogy alul- vagy felülkormányozott volt-e, amikor a megpördülés történik. Ez a legjobb módszer. Így látatlanban tök fölösleges állítgatni az autót.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
Milyen autóról beszélünk? Amúgy nem. Túlhajszolni viszont nem lehet már a gumikat.
-
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
amúgy sok mindent nem tudsz vele csinálni, felemeled az autó elejét és leülteted a hátulját... De néha így is előjön majd ...
-
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
szerintem már többször említettem én is ezt a megúszást, PCarsos betegség, a legidegesítőbb része a játéknak. Ok, a két jómadárnál nem jön elő, tuti!

-
v2
őstag
válasz
6absbulldog
#1666
üzenetére
Ezeket érzem én is, csak én nem tudtam szavakba formálni
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1645
üzenetére
"Amit viszont még mindig nem javítottak (remélem fogják) és állandóan idegesít, főleg ezen a pályán, hogy megkezdem a gyors köröm és épp akkor evickél ki valaki a boxból és nem húzódik le.
"
Na, hát ezt gyakorlatilag már meg is oldották. Amikor beállítod a kvalit, ott egy kapcsoló, hogy "private". Bekapcs és onnantól úgy néz ki a kvali, mint jó régen a forma 1-ben, hogy üres pályán egyedül te mész. Mondjuk ott csak talán egy gyors kört lehetett menni, itt akármennyi ideig, amit beállították kvali időtartamnak. Szerintem ez egy rohadt jó fícsör. Főleg egy multiclass versenynél, amikor 30-40 különböző osztály körözne a pályán és lehetetlen jót menni. -
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#1377
üzenetére
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1271
üzenetére
A pálya modok sajnos korlátozottan használhatók, mert nem tudják(még) 100%-ban áthozni a PC2-ből. Elég bonyolult a Madness Enginbe a modolás. Eredetileg nem mod barát a progi. Néhányan rájöttek, hogy PC2-ből át lehet hozni a pályákat, de sok dolog még talányos. Autók esetében kevesebb a probléma.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1271
üzenetére
Azt írta, május végére lesz kész.
-
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1246
üzenetére
Nekem egyedül az FFB, ami nem tetszett eddig. Azt írták , hogy DD kormánynál legyen nulla a filter, de leveszem nullára, akkor olyan darabos, durva lesz érzésre és nem igazán jönnek ki a finomságok. Meg talán túl könnyen és talán indokolatlanul veszítik el a tapadásukat az autók a lassú és közepesen gyors kanyarokban, de lehet, hogy ez is az FFB hibája. Más szimekhez nem szeretem hasonlítgatni, mert más motor és más alkotók, más prioritások.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1242
üzenetére
Van már egy mod Rx track pack három pályával, de Knockhill így tudom, nincs benne.
-
zsalesz
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1230
üzenetére
Köszönöm szépen! Futok ott is egy kört!
-
6absbulldog
tag
válasz
6absbulldog
#1222
üzenetére
Teszteltem a stock car 24-et Interlagosban időmérőn. Felváltva mentem az új 24-es verzióval és a 23-sal, hogy egyértelmű legyen a különbség. Fél óránként váltottam a két verzió között és kb 3 órát tudtam rászánni. A setup és a körülmények ugyanazok voltak.
Ami hatással lehetett a tesztemre negatív irányba:
- Szeretem a stock car szériát, de nem tartozik a fő kedvenceim közé
- Nem mentem hosszútávú futamot, pedig számomra ott szokott kijönni a lényeg.
- Bugok: Mikor betölti a pályát és látom a képernyőn a pályarajzot, jobbra fent írja az autóhoz tartozó választható gumi típusokat. Mindkét stock car esetében Hard és Wet van kiírva. De a 23-as verziónál a setup-ban Slick és Wet a választható. Előbbit választottam természetesen. A 24-es esetében pedig azt kellett választanom, hogy "automated by weather", mert egy bug miatt ott nem kerül kiírásra, hogy melyik gumival megyek, mikor megváltoztatom. Feltételezem, hogy az első üres lenne a slick, csak nem írja ki. A töltőképernyőn szereplő Hard pedig feltételezem csak elírás. Meglátjuk, ha javítják a későbbiekben.Amit észrevettem, mint változás a tesztem során:
- 24-es esetében nehezebben melegítettem fel üzemi hőmérsékletre. Nem vészes a különbség. 23-as esetében egy "átlagos" kivezetőm elég szokott lenni, az új esetében vagy kicsit agresszívebbre kellett vennem a kivezetőt, vagy két kört mennem, hogy jó legyen.
Ez se nem pozitív, se nem negatív változás, mivel lövésem sincs, hogy milyennek kéne lennie a valóságban. Érzetre mindkettő okés volt.- Az új, 24-es gumi jobban csúszik mikor még hideg. 23 esetében még hidegen is viszonylag jól tapadt. Ez szerintem javulás.
- A 23-ast könnyebb volt elfékezni. A boxutcából kijövet az első balos kanyarban gyakran fékezem el és olyankor már roncsolódik is annyit, hogy kockás lesz. Érzem is a kormányon és kb mehetek a boxba egy másik szettért. Ezt irreálisnak éreztem eddig, mivel ezek nem forma1 pirelli keverékek.

A mostani javítással ez megszűnt, nehezebb kockásra fékezni (de azért nem is nehéz).- Jobban érezni az út és gumi közötti viszonyt. Ezáltal a megcsúszást is.
- Viszont a gumi gyorsabban esik ki a még megfogható tartományból. Magyarán nincs annyi ideje az embernek korrigálni. Mások erre az effektre hivatkoztak úgy, hogy driftes. Ez lecsökkent, kevésbé csúszik. De azért még meg lehet fogni, ha elég gyors vagy. Szerencsére nem Iracing-es, hogy van egy pont, amikor még minden okés, aztán már nem és onnantól már csak a vakszerencsén múlik, hogy elkapod-e.
Első blikkre ennyi. Ha kijön a többi kategóriára a frissítés és tudok menni hosszabb távú versenyeket is, akkor okosabb leszek. Egyelőre nagyon pozitív a változás.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1217
üzenetére
Ezeken nem reszelnek már semmit. A mod pályák ilyenek kb. mind. Kapcsold ki a büntiket, az lehet egy megoldás.
-
macy
addikt
válasz
6absbulldog
#1209
üzenetére
CSW2.5 helyett csinálnom kellett egy custom profilt, így működik a pillangó.
Fura nekem ez az FFB, olyan billegős-libegős, nem tudom miért. -
dino_m
őstag
válasz
6absbulldog
#1196
üzenetére
Önmagában a gumik viselkedése még nem hoz javulást, de írt a Live Track fejlesztésről is és így már bizakodóbb vagyok. Nem elég a gumikat piszkálni. A pályafizika legalább olyan fontos.
-
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#1196
üzenetére
-
PapírVilla
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1161
üzenetére
Balfék módon nem csatlakoztattam jól az USB kábelt és ezért egy nem túl acélos Wifi kapcsolaton ment a kapcsolat, csoda, hogy egyáltalán futott valamennyire...
Viszont azt vettem észre, hogy ugyanolyan beállítások mellett, mint a monitoron (kivéve, hogy ablakban futattom) a távolabbi autók homályosabbak. De ez gondolom az Oculus 3 képe miat lehet(?) Szóval nem olyan tű-éles a kép, mint a monitoron. -
PapírVilla
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1159
üzenetére
De igen és az Oculust választom.
-
PapírVilla
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1154
üzenetére
Steamból indítom a választási lehetőségnél kiválaszhtva a VR-t. Indítsam direktben az exe-t?
-
PapírVilla
aktív tag
válasz
6absbulldog
#1149
üzenetére
Kipróbáltam a Q3-at szimulátorral (AMS2), de a rajt utáni 2. kanyar után elkezd szaggatni a játék. Tudom, hogy kevés hozzá a videokártyám (NV 3070), de nincs valami "okosság" hozzá? Azt tudom, hogy Windows módban kell futtatni, nem teljes képernyőn.
A monitorom felbontása: 2560x1440 ebben a felbontásban a játék (majdnem minden maxon) 117-150 fps-t tud stabilan, bármilyen helyzetben. Gondolom, hogy itt a felbontást le kellene venni a felére, de még mit? -
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#969
üzenetére
Én a felvetést sem értem. Miért használna valaki Oculus hmd-t Steam VR-al? Míg CV1-em volt, eszembe sem jutott ilyet tenni. Tök jó volt az Oculus VR-al. Mondjuk azt sem tudtam, hogy működne-e vele..
-
Enton
addikt
válasz
6absbulldog
#969
üzenetére
Mostmár, hogy egyszer sikerült nekiülnöm és egy jó időt nyomkodni a beállításokak, ez így egy nagyon igaz.
Csakmostmegmár azon elmélkedem, hogy 4080 vagy 7800x 3d kéne hogy jobb legyen?
Neadjisten mindkettő, ha nem is egyszerre.
X2 6000+ óta nem volt amd-m, meg teszekben ez a 14700kf se volt szörnyű, egyéb játékok, szépen kipörgetik a sok sok magok szálat benne akár p akár e core. -
Enton
addikt
válasz
6absbulldog
#911
üzenetére
No, az este nyomkodtam egy kicsit ezt a openvr-t, egész jó boostot ad fps-ben, majd ma csinálok vs bench-eket steamvr al.
Viszont nagyon tétlen a proci:
Még a proci mem az alapon, vganak nézegettem 90%-ig a teljesítményt visszafogni, cpu 120%-ot kaphat a 9+1 fázisból ha jól emlékszem, száloptimalizáció meg level maxon ai suit ban.Kiváncsi vagyok HT off mag kikapcsolások hoznak e változást, majd azokat is megnézegetem.
Ilyen core unlock progihoz locoklós cpu tool nincs manapság ami hasznos is lehet?Anno volt valami coreunlock izé az pár játéknál hozott különbséget. Még win7 idején asszem. W10 van most megéri w11-re menni?
Esetleg win7? Dx11 ott is megy. -
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#846
üzenetére
Nyilván !
Video is kamu
-
Lac-coo
őstag
válasz
6absbulldog
#799
üzenetére
Segítség nincs semmi bekapcsolva, AI 105-120 között autótól függően ....
Ami jól működik a gumikopásban az az elfékezés, olyankor szinte azonnal kuka az egész ,főleg valami formulánál ...
He nem hibázok sokat és nagyot, vagy nem csúszkálok minden kanyarban kiliccsel kifelé, akkor szerintem nagyon keveset kopik ... -
Win-T
őstag
válasz
6absbulldog
#591
üzenetére
Akkor csak nekem volt kellemes meglepetés. Már csak a safety car hiányzik néha, hogy jobb legyen az immerzió.

-
19ati93
senior tag
válasz
6absbulldog
#565
üzenetére
Remélhetőleg. Rengeteg jó pálya van az USA-ban.
Texas, Pocono, VIR, COTA, CTMP, (személyes kedvencem, bár ez már Kanada) Sebring, Road Atlanta, Indianapolis, Charlotte. Mind szuper, nagy örülnék 2-nek is ezek közül.
De még van rengeteg más kiváló amerikai pálya.Texas, Pocono, Charlotte, Indianapolis-nál pedig van road course is az ovál mellé. Win-win.
-
19ati93
senior tag
válasz
6absbulldog
#563
üzenetére
AMG GT4 nekem jobban tetszik mint ACC-ben.

Szép kis update lett. Remélhetőleg később jönnek még amcsi pályák és oválok. -
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#459
üzenetére
Na, király! Sokan vannak így, ahogy olvasgatom a fórumokat. Nekem eddig is ez volt a kedvenc, de csak jobb lett az új nagy frissítéssel. Kicsit megélénkült az online jelenlét is multiban.
-
guftabi96
addikt
válasz
6absbulldog
#381
üzenetére
Hát nem tudom. Én próbálom szeretni a programot, de nem megy.
Egy ACC után ezek a GT3-as autók csalódások. Pedig annyira jó tartalmakat nyújt, de ez a fizika... :( -
Foose
addikt
válasz
6absbulldog
#376
üzenetére
Erre majd egy szaki válaszol. Remélem. Mert én nem tudom. Nekem G29 van,az működik.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#150
üzenetére
Így voltam én a Super V8-al. Nagy csatahajó, tette-vette magát eddig, most meg alig valami. Szerintem most még kísérletezgetnek, mi lenne az ideális, aztán a visszajelzések alapján majd véglegesítenek. De a korábbi állapot nekem kicsit jobban tetszett. Azonban az ffb még jobb lett szerintem.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#146
üzenetére
Én is kezesebbnek érzem őket, sokkal kevésbé "tailhappy-k". De ez nem tudom, hogy jó-e vagy nem, mindenesetre mindenhol azért kritizálták, mert az autók hátulját ugyanolyan könnyen el lehetett veszteni, mint a pcars2-ben, ami állítólag nem reális. Most mintha ez megszűnt volna.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#144
üzenetére
Igen, az AI tutira sokkal jobb lett. Valami változott a fizikában, vezethetőségben is. Esős Oulton parkban a Sprintrace-el update után 4-5 mp-vel rosszabb kör tudtam csak futni, mint korábban. Sokat megyek ott így, azért tudom.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#118
üzenetére
Az autók jó részén nincs fényszóró! Érdemes olyat választani, aminek tuti van, és akkor lesz fény is!
Most kipróbáltam egy P1-es ARJ Hondával, és volt fényár!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hardcore café
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - OFF topic
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Banggood
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Fele annyit ér az iPhone Air, mint amennyibe pár hete került
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- GoPro Hero 7 Black, rengeteg gyári tartozékkal
- HyperX QuadCast 2 Frost + INGYEN SZÁLLÍTÁS
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/512GB fekete 3 év garanciával
- LENOVO CORE I7 8700K GAMER+TERVEZŐI PC! 16Gb DDR4 RAM 512GB NVME SSD QUADRO P4000 8GB DDR5 1Év GAR!
- ÚJ ASUS CORE I5 14400F GAMER MAX PC 32GB DDR5 RAM 1.0TB SSD ÚJ RTX 5060 TI 8GB DDR7 2ÉV GAR!
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 128GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3985, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- ÚJ ELEKTROMOS ROLLER Black friday Hardverapró.húúú!!! 2/3 ár alatt a és e-bike dobozban, 1 év gar.:
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3678, 100% Akkumulátor
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Azt a kis időt nem teszteléssel akarom eltölteni (itt is), hanem szórakozni. Csak skinek max AMS2-nél, persze ez változhat nálam is, de nagyon ritka.




