Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
őstag
Na, eljött az ideje annak is, aki karrierezni szeret! Elvileg jövőre a Reizától is jön valami játékonbelüli karriermód, de azért tudjuk, hogy nem túl gyosan érkeznek a dolgok.
Szóval addig is fejlesztés alatt áll egy lelkes külsős által egy applikáció a karrierezéshez. Elég komolynak tűnik az egész így első ránézésre.
Itt az FB oldala, mindig a legfrissebb infókkal: [link]
Itt pedig maga a béta fázisban lévő apphoz a weboldal: [link]
Már működget, lehet használni, aki akarja. Csak be kell regelni, meg letölteni stb. Minden instrukciót megad a weboldalon.Én nem tudok segíteni benne a továbbiakban, mert nem izgatnak az ilyen karriermódok, csak a hírvivő vagyok.
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsozsa74
#2052
üzenetére
Ja, itt az egész lista:
- Minor tread adjustments for LMDh / GTP, GTE, GT3 (both gens), GT4, G55 Supercup, Ligier JS2-R, GT Open, Lamborghini Huracán ST, Lamborghini Diablo ST, GT1, Group C, Group A, M1 Procar, F-USAs (all), F-Retros (all), F-Classics (all), F-HiTechs (both gens), F-V12, F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens), Vintage Cars
- Minor tire thermodynamics adjustments to the Lamborghini Miura, Ginetta G55 Supercup, Ligier JS2-R and Ligier JS P4
- Revised default setups for F-Ultimate Gen2, GT3 (both gens), GT1, Group C, BMW M1 Procar & LMDh / GTP
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsalesz
#2051
üzenetére
Konkrétan szerintem az új 2005-ös GT1-ekből a Corvette ilyen, olvastam, hogy mások is panaszkodtak még rá.
Az új update leírásában pedig ez szerepel:
"A new round of physics refinements for many of the existing classes, most notable of which being once again GT3 (both gens), GT1, Group C, BMW M1 Procar & LMDh / GTP, ".Tehát azt írják, hogy sok osztály megkapta a fizikai finomítást, és kiemelnek itt párat, nyilván a legnagyobb érdeklődésre számot tartókat. Ebből gondolom, hogy akad még bőven tennivaló. De én is csak ezekkel nyomtam és ezek tényleg faxák voltak.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#2046
üzenetére
Ja, azok a lassú visszafordító kanyarok fönt a dombon nem nagy barátai az elmelegedett gumiknak!
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#2044
üzenetére
Szerintem inkább finomabban kéne használni a féket. És mondom, vissza is lehet hűteni őket. Persze lehet, hogy setuppal is tudsz neked megfelelőbbet varázsolni, de alapvetően elég a fék, ezt biztosan állíthatom most már tapasztalatból.
-
zsozsa74
őstag
A 2005-ös GT1-ek fantasztikusak, szerintem a játék új koronagyémántjai!
Becsatlakoztam egy public lobbiba, ahol ezekkel nyomták, meglepően normális arcok, legalábbis a mezőny első felében, ahol én is vitézkedtem. Folyamatosan váltogattam versenyenként a kocsikat (kivéve a Corvette-t, azon lehet, hogy van még mit csiszolni, azzal néha éreztem a csúszka fílinget, ami a többi GT1-ben hál' isten már nem jön elő. ), komolyan nem győztem betelni velük. Most éppen nem tudnám megmondani, hogy a 4-ből (ugye 5 mínusz Corvette) melyik a kedvenc. Talán most a Viper. Amúgy mostanra véleményem szerint egy csomó osztályból (igen, a mindenki kedvence GT3-ból is) kigyomlálták a játék fizikáját oly sokáig mérgező kanyarokban oldalra csúszást, ami egyben meg is fogta a kocsit. Amúgy ennek az érezhető változásnak több YT-er hangot is adott, kivéve az öreg GamerMuscle, aki pont ugyanolyannak érez mindent, mint volt. Pedig ez biztosan nem igaz. Mondjuk ő nagy AMS2 hater lett. Amúgy nem minden oszályból tűnt még el, de remélhetőleg sorra kerül idővel az összes.
Ja és bírom, hogy nem lehet túl használni egyik gumikeveréket sem, mert a megfőtt gumik csúnyán büntetnek. Szóval ha olyan a szitu a visszahűtésre is gondot kell fordítani, mert hamar pörgés lesz a lassú kanyarokban, sikánokban és hajtűkben.
-
zsozsa74
őstag
Ez viszont teljes meglepetés volt: AMS2 portal
Mindegy egy helyen!
-
zsozsa74
őstag
Ránéztem kicsit a TAA-ra, hogy hol tart most. Az elmúlt napon belekerült egy TAA sharpening opció. 0 és 400 között lehet állítani. A nulla az a nagyon homály, a 400 meg már nagyon jó éles. Persze nem annyira, mint egy MSAA high azért, de elég faca, főleg, ha tényleg kevesebbet kér a géptől. Azt vettem észre, hogy minél feljebb húzom az élesítést, a színek annál jobban "elkalibrálódnak". Nem olyan vészes, de azért érzékelni, hogy pl. a piros elkezd lilába hajlani.
Gondoltam csinálok egy tesztet, tökig húztam mindent. A VD-ben Godlike és 120 fps-t állítottam. A játékban pedig Le Mans 47 autóval, három osztály, világosból gyorsan sötétedő körülmények, hogy a fények is bejátszanak a tesztbe. Ja és minden autó látható.
Ja igen, itt azért fontos elmondani, hogy egy 4090, 5800x3d kombóval megyek és egy Quest 3-on csodálom a virtuális világot.
TAA-val 200-al éleséggel (ami már tök jó) 90 és 120 fps között mozgott a framerate, nyilván autósűrűségtől és körülményektől (sötét, lámpák) függően, jellemzően 100 felett volt.
MSAA High-on legnagyobb meglepetésemre zsír ugyanilyen értékek jöttek ki, csak azért élesebb volt minden és a távolban jobban látszódtak a dolgok, na és a színek olyanok voltak, amilyennek lenniük kellett.
Recéket minimálisat láttam mindkét beállításnál, azt is inkább sötétben, megvilágított kocsiknál.
Na most lehet, hogy a gépem nem alkalmas ennek tesztelésére, mert az AMS2 amúgy is nagyon jól optimalizált és a pc-m mindenhogy is elviszi.
A kíváncsiság kedvéért betöltöttem egy LMU-t ezzel a Godlike, 120 fps kombóval, és ugyanazzal a pályával, körülményekkel. Ráadásul itt be volt állítva a max. 20 autó láthatóság. Hát itt nyomorult 55 és 90 fps közötti értékeket kaptam, jellemzően a felsőbb tartományban azért.
Ezért is egyébként a VD nálam mindig 72 fps és Ultra grafra van állítva, az a sweet spot a szimjeim között, azzal elmegy szépen reccenésmentesen mindegyik, nem kell állítgatni mindig. Engem meg nem zavar a 72 fps, csak állandó legyen.
-
zsozsa74
őstag
Tényleg csak a Reiza a megmondhatója, hogy mikor jön. Erre a hónapra volt ígérve, de ha találnak még valami csiszolnivalót, akkor úgyis csúsztatják.
-
zsozsa74
őstag
válasz
Steve1207
#2013
üzenetére
Most fog jönni a TAA is. Nem rossz, még mindig finomítják, de az a véleményem , hogy egy erős gpu-val érdemesebb továbbra is az MSAA High beállítást vállasztani, úgy minden éles. A TAA-val a háttér kissé homály. Elvileg ez a gyengébb kártyákon fog segíteni. Ja és csak VR szempontból nyiltakozom, képernyőn nem is néztem.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#2009
üzenetére
Én egy ideje már hanyagolom teljesen a modokat. Alapból is olyan mennyiségű tartalom van a játékban. (Mondjuk nekem minden dlc megvan.)
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#2004
üzenetére
Nem része ez a patch-nak. A modokat szerintem hagyjuk teljesen, mert ott nem feltétlenül érvényesülnek a játék fejlesztései.
A saját tapasztalatom az, hogy ahol van háromféle gumikeverék, ott a soft pl. azonnal ledarálódik blokkoláskor, megpörgések alkalmával. A kemény meg sokkal jobban bírja a strapát. Ez feltehetően jól is van így.
Ahol csak slick és wet van, mint a pl. a GT3-nál, ott nehezebb elkoptatni a gumit. Nekem nincs ezzel bajom. Mondjuk 5x-ösnél persze kellene kopnia rendese. Ha olyan rossznak látod, jelezd a hivatalos fórumon! Szoktak mindennel is foglalkozni.
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1999
üzenetére
Nem tudom, mi lesz a neve, de a FIA 2005 GT1-es kocsik (is) lesznek benne, a már meglévő Murcielago-t kiegészítve. Igaziból ugye nem titok, hogy lesznek, az előző dev updateben már írták.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1997
üzenetére
Fizika teszteléssel még várd ki az elvileg október végi update-t. Szerintem egész komolyan változik néhány dolog. Nem mellesleg jönni fog egy dlc, ami szerintem a szim ékköve lesz!
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1995
üzenetére
Na, király!
Érdemes néha, főleg sok idő után újratenni. Jómúltkor, mikor a VR-hoz elkezdtem a Virtual desktopot használni, minden játék tök jól ment, kivéve a VR-ra legjobban optimalizált AMS2. Szagatott, mint az állat, akármit csináltam. Szörnyű volt. Ezer dolgot megpróbáltam, utoljára az újra installt. Pedig azzal kellett volna kezdenem. Gyakorlatilag 5 éve gyűltek a fájlok, rengeteg update, patch, dlc, szórakoztam a modokkal is és hát valami az idők során összeakadt. Szóval miután újra tettem, teljesen rendbe jött.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1990
üzenetére
Megnéztem, hogy nálam a Simpro szoftverben van egy olyan pont a kormánybázis beállításnál, hogy "mechanical centering", ami egyébként nullára van véve és infóként azt is írja, hogy DD bázisoknál abszolút nem ajánlott felhúzni.
És akkor van egy "game centering" is, ami viszont a játék által generált "visszahúzás" effektet szabályozza, ez 100%-on van, ami a default érték. Na most abból kiindulva, hogy nálam nincs ilyesmi probléma, ami felvetettél, így az adatok alapján azt tudom mondani, hogy nem a játék ad ilyen infót.
Szóval szerintem továbbra is a saját driver profilodban kéne valamit állítani. Ha custom ffb file-okat próbálgatsz, tudom ajánlani kipróbálni a Danielkart file-okat, amelyeket évekig használtam, csak szerintem olyan jó, sőt jobb lett a játék default+-a, hogy már nem foglalkozom vele. Ezen az oldalon megtalálod és még sok másikat is: [link]
-
zsozsa74
őstag
válasz
Steve1207
#1988
üzenetére
Persze az nem mindegy, hogy a bázis driverében mi van beállítva. A Simpro sziftverben szerencsére lehet akárhány bázis profilt (is) csinálni adott játékhoz, amiből a kijelöltet automatikusan be is tölti. Így nem kell minden játéknál ugyanazt használni, ami feltehetően nem is lenne jó.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1984
üzenetére
Milyen bázisod van? Amúgy én a gyári ffb file-t és a default + ffb beállítást használom.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1981
üzenetére
A kormánybázisod driverében kutakodj. A játékban nincs ilyen beállítási opció. Nekem mindenesetre nincs ilyen érzés. Milyen kormánnyal mész?
-
-
zsozsa74
őstag
Sokan szeretik, meg használják még mindig a Quest 2-t. Ha előtte nem VR-oztál, akkor egy csoda lesz! Egy kicsit meg kell szokni a sweet spot-ot, ami azt jelenti, hogy a lencséken van egy terület, ahol minden éles, mellette, ha nézegetsz, az már homályosabb. Ezért meg kell tanulni úgy nézni, hogy nem a szemedet forgatod, hanem a fejedet. És van még egy dolog, hogy hogy lehet legjobban kihasználni a cuccot, persze az plusz költség, de én pl. a Quest 3-al 1.5 évig nyeltem az ideget, mire rászántam magam, pedig a VR topikban folyamatosan írták, hogy így csináljam. Előbb kellett volna. Erről nemrég írtam egy regényt (mondhatni használati útmutatót) egy cimbinek, egy txt fájlban elküldöm neked is privátban, aztán azt hasznosítasz belőle, amit akarsz.

-
zsozsa74
őstag
válasz
zsalesz
#1953
üzenetére
Egyébként most, hogy mentem többet már én is az ápdételt fizikával, valóban egy kicsit észlelem a változást. De ahogy írtam, eddig sem okozott semmi gondot, most ha meg emiatt több embernek jön be, akkor csak örülök! Fórumokon is egyébként ez a jellemzőbb, hogy azt írják jobb lett. Az új FFB szerintem meg mindent üt.
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsalesz
#1950
üzenetére
Na örülök, hogy akkor hozott ilyen szempontból is pozitívat az update.
Az a helyzet, hogy én annyit megyek ezzel a szimmel, hogy nem igazán zavarnak az apróbb változtatások, általában fel sem tűnnek. Meg én nem vagyok "szimérzékeny", ha szabad ilyen gyönyörű kifejezéssel élnem. Átülök az LMU-ba, ugyanúgy jól érzem magam ott is egyből, sőt a nagyon béta ACE-ben is. De ez így volt RRE-vel, ACC-vel, iRacinggel is, amikor még használtam őket. Egyedül a sima AC-vel nem bírtam soha megbarátkozni.
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1946
üzenetére
Egyes GT kategóriáknál változtattak valamit. Amivel mentem én nem éreztem semmit, szerintem ugyanonlya (jók) volt. Mások azt írják, hogy jobb lett, mások meg, hogy szarabb. Javaslom a személyes próbát!
-
zsozsa74
őstag
Nagyon komoly hangot raktak a Lambo Muric R-GT alá.
Halgassatok bele a VR-os videómba, van belső és külső felvétel is benne! -
zsozsa74
őstag
Kint van az új ápdét és a Lambo Dream Pack 2 dlc!
-
zsozsa74
őstag
válasz
Zoolee1976
#1938
üzenetére
Pár napon belül felkerül ez az új update, amiről az előző kommentben szó van. Abban benne lesz a fejlesztett default és default+ FFB beállítás. Szerintem a +-os nagyon jó, én a játék bétájába már egy ideje azt használom.
Csak az van, hogy lehet, hogy kormányodnál is kell mókolni a driver beállításokkal, ha vannak, a Logi-t nem ismerem.
Olyan nincs egyébként, hogy élethű ffb, mert a valóságban azért nem a kormányon érzünk minden hatást, amit meg itt elvárunk az FFB-től. Olyan van, ami bejön neked és tudsz vele jól menni és olyan, amivel nem. Sok kísérletezést, próbálgatást igényel. És persze mindenkinek más jön be.
A default autó setupok egyébént elég jók a játékban, nem muszáj a kocsikhoz hozzányúlni. Amúgy sincs olyan, hogy egy általános beállítás, ami mindenhez is jó, főként, hogy ez nem egy LMU, ahol van háromféle kategória (nem, mintha ott olyan egyszerű lenne) van, hanem mittomén 33. A kocsi setupolás is próbálgatást igényel.
-
zsozsa74
őstag
Igen, én promóztam itt, de csak arra emlékszem, hogy két visszajelzés jött valakiktől, hogy ezzel az FFB-vel még szarabb az AMS2, mint alapból...
Na, de örülök, ha valakinek bejött!
Tény, hogy hosszú utat járt be a szim és sokat fejlődött és persze még mindig van mit, de úgy tűnik, hogy még jó ideig terveznek vele a fejlesztők.
-
zsozsa74
őstag
Én is ezt a Danielkartot használom, szerintem nagyon tuti. Igaziból én mindig átrakom a legújabb verziójára, mert eddig egyikben sem csalódtam.
Sajna nem tudom, mikor kerülnek fel az új DLC-k. Ami biztos, mára ígérték.
Én már bétában nyomtam a verdákkal, szerintem nagyon jók lettek. A GT4-s Alpine és Aston különösen tetszik.
-
zsozsa74
őstag
Továbbá egy frissített Nord 2025 dlc is jön ma bulival, fantával, fényekkel, zenével. Tiszta Forza Horizon hangulat.
Csináltak egy IMSA pack-ot, benne minden IMSA tartalommal.
-
zsozsa74
őstag
Mai napon Endurance Pack pt. 3.
Benne az Astonok hada. GTE, Gt3, Gt4, Lmdh, egy gt4-es Alpine és egy meglepi Ligier JS2-R.
-
-
zsozsa74
őstag
Summer sale-ben gombokért jó sokat elpattintottak:
-
zsozsa74
őstag
Jönnek jövő hónapban az Astonok! (És még más endurance kocsik is.). Meg egy modernizált Nürnburgring. Jövő héten meg egy szép kövér hibajavító peccs.

-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1871
üzenetére
105-110 körül, mikor milyen kategóriával megyek nagyon jó AI versenyeket lehet tolni. Mondjuk én nem időmérőzök velük. Kérek egy random rajthelyet, vagy a mezőny közepét.
-
zsozsa74
őstag
Kint van az új update a Stadium Trophy Truck-okkal. Pár napig ingyenes a kipróbálásuk!
-
zsozsa74
őstag
Friss fejlesztői napló: [link]
Ami a lényeg, hogy holnaptól jönnek a Super Trophy Truck-ok! És részét képezi a dlc az eredeti Season Pass-nak és a Premium Expansion Pack-nak.
-
zsozsa74
őstag
Jönnek a Stadium Supertruck-ok! Az hatalmas móka!
-
zsozsa74
őstag
Ez jó lenne így, de egy hónap már eltelt és bétában sincs semmi mozgás, pedig ha oda bekerül pár autó, akkor az még simán egy hónap, míg rendbevágják. Szóval szerintem inkább ezt olyan Reizásan kell érteni. Negyed évente...
Amúgy még a lényeges pont az interjúból, hogy karrier mód lesz, de nem ebben az évben. Mondjuk ez engem nem izgat. Meg, aki akar, már jó ideje tud magának karriert összeállítani és azt tolni...
-
zsozsa74
őstag
válasz
Gomez86
#1822
üzenetére
Antirollbar amúgy nagyon egyszerű. Most fejből nincs meg, de ugye ha nagyon alul, vagy túlkormányzott egy verda, akkor eszerit állítasz mondjuk a hátsón. Alul a leírás írja, hogy merre állítsd, hogy érzékenyebb legyen a kormányzásra, vagy éppen ha túl érzékeny volt, akkor ellenkezőleg. Csak egyszerre mindig egy dolgot állíts, hogy lásd a hatását. Már azok közül, amiben nem vagy biztos.
Én pl. guminyomással nemigen merek játszani, még sosem sült el jól. Inkább ahol többféle gumi közül lehet választani, ott jól meggondolom, hogy melyik lesz az. Pl. Lmdh-val egy fél órás esti hűvösebb versenyen merek a softon menni végig, de ugyanez nappal, meleg aszfalton már részemről medium lesz, mert úgyis elmelegszik a soft, aztán ha emiatt sikerül pár olyat fékeznem, amit nem úgy terveztem, akkor meg el is kopogat szépen, aztán annyi. Szóval egy nappali versenyen már a mediumot használom.
-
zsozsa74
őstag
válasz
Gomez86
#1817
üzenetére
Nem vagyok nagy setup-os, csak ahhoz merek hozzá nyúlni, amiről tudom, hogy mit csinálok és nem cseszem el még jobban. Az AMS2-ben a default setupok általában elég jó all around verziók, ha megnézed a TT-ben rengetegen érnek el top 10-es időket default beállításokkal bizonyos pályákon.
Amit azért mindig állítok, az a leszorítóerő. Néha a fordulékonyságot, vagy a túlérzékénységet állítom az antirollbarral, meg nagyritkán a fokozatoknál állítom a "Final drive-ot", ha olyan a pálya. És még ritkábban a steering lock-ot, ha túl sokat kell tekerni a kormányt. Fékerőt szoktam a legtöbb verdánál feltolni 90-ról 94 körülre, az én fékemmel így jobban adja. Meg a radiatort szoktam kicsit jobban bezárni az alap 80%-nál. Általában 70 mindenhol jó, attól nem megy tönkre még semmi.
-
zsozsa74
őstag
válasz
19ati93
#1806
üzenetére
Én nagyon megkedveltem ezt a multi class mókát, de úgy, hogy én az LmdH-ban ülök.
Ad egy extrát az egésznek a lekörözés, ami ugye nem mindig egyszerű móka. Persze a sok full course yellow-val meg tele volt már a hócipőm, nem azt, mondom, 30 perces futamba belefér egy, de majd mindig 2 volt. Ezt, hogy csak a pálya változik, nem tudtam. Ma is megérte felkelni!
Meg holnap is. Irány Catalunya LMP2! -
zsozsa74
őstag
válasz
19ati93
#1802
üzenetére
Messze? Gondolom hetente változik a kínálat, ahogy a bétában is, vagy nem? Az oldalon Week 1. van írva, akkor gondolom egy hét múlva Week 2. lesz más kínálattal. ACC-ben nem így volt/van?
Mondjuk nekem tetszik a felhozatal, szerintem mindenki találhat magának, elég nagy a kínálat. Az én kedvencem az LmdH és az LMP2.
Az egyébként miért baj, hogy a GT3 együtt van az LmdH-val? Saját osztály külön értékeli a játék, nem kell az LmdH-kat megverni...
-
zsozsa74
őstag
Holnap kezdődik az LFM 17. szezonja, most már az AMS2-vel együtt (ACC és AC van még ezen kívül). Holnaptól már érvényben lesz a Safety Rating (SR) alapján történő besorolás a versenyen. Szóval, aki zúzni szeret, az a zúzdába fog kerülni, hadd élvezze!

Az LFM egy hónapos béta fázisában felküzdöttem magam a C1-es SR-ig, meg a Bronze +-os ELO-ig, ami 1500 ELO ponttól indul. Az ELO-t a versenyen nyújtott teljesítményért kapja az ember és attól is függ, hogy milyen ELO-jú (erősségű) futamba kerül.
A 17. szezon 1 hetének versenyei folyamatosan pörgő versenyei:

Az SR-em alapján láthatóan egy verseny nem érhető el, az le van lakatolva, de az úgy tűnik, hogy csak heti egyszer van, tippre jövő vasárnap. Talán addig feltornászom az SR-em a szükséges szintre. Vagy nem...
Tudom ajánlani az LFM rendszert mindenkinek, én nagyon jókat versenyeztem ott a béta fázisban és szándékos kiütésre nem is emlékszem, csak bénaságból fakadó ütközésekre. De ez az SR rendszer élesítésével még jobb lesz. Mindenki be fog kerülni előbb-utóbb a tudásához mért lobbiba.
-
zsozsa74
őstag
BÚÉK!
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsozsa74
#1795
üzenetére
Ja és persze a pedálokat is először "hozzá kell rendelni" a... lenyomáshoz.
Utána mehetsz kalibrálni őket. Kicsit béna megoldás, még a pcars 1-ből visszamaradt őskövület, emlékszem, anno mit törtem rajta én is a fejem...Na de elég egyszer túlesni rajta. Meg ezek után biztos nem felejti el az ember...
-
zsozsa74
őstag
válasz
RobexX10
#1791
üzenetére
Nem tudom, hogy pontosan mit takar esetedben a "nem felismerés".
De ahogy csinálni kéne:
- a control scheme oldalon kiválasztod a következőket:
type: wheel,
make: custom,
model: custom wheel- ezután irány a Configuration oldal Motion füle.
Itt csinálj egy újra párosítást,
azaz steer left: tekerd el balra
steer right: tekerd el jobbraEzután vissza a control scheme-re és mehet a kalibráció.
Ha így sem működne, találtam egy ilyen Moza specifikus dolgot megoldásként:
a Pit House-ban csökkentsd a wheel rotationt (aki írta, 540-re lehúzta), csináld meg fentieket, és utána vissza állíthatod az eredetire (mondjuk 900, ha azon volt)Bár én ezután csinálnék még egy kalibrációt az AMS2-ben, hogy a játék a valós wheel rotation alapján kalibráljon végül.
Remélem, így összejön!
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1789
üzenetére
RF2 sem az én szimem. Fizika, vezethetőség és ffb szempontból még az iRacingben és RRE-ben éreztem jól magam azonnal. Meg mondjuk az ACC-ben.
-
zsozsa74
őstag
Kellemes Ünnepeket és jó csapatást mindenkinek!
Ha már elteltetek bejglivel, gyertek az LFM-re, mert marha jó versenyek vannak!
-
zsozsa74
őstag
válasz
PapírVilla
#1786
üzenetére
Ha ez a szint már árkádnak számít (azért ezen röhögök), akkor legyen árkád! Persze, akkor nem tudom, hogy egy GT-t, Forzát, pCars-t hova kell sorolni. (És már ezek sem egy kategóriák).
Mindenesetre én ma kari alkalmából beneveztem egy "nagy"-ra, ahogy itt már nevezték, az LMU-ra. 110 perc után meg kértem egy visszatérítést. Nem írom le, hogy miért, mert nem akarok flame-t generálni, meg ez amúgy is az AMS2 kedvelők topikja.De az ismét bebizonyosodott nekem, hogy nem jó egyik szimből ugráni át a másikba, mert minden is más. Az hagyján, hogy a fizika, de a tonna beállítással is szenvedni kell újra, ráadásul az LMU ilyen szempontból is még nagyon-nagyon béta, inkább nem kínlódok vele.
Ezért nem is hajtok több szimet egyidőben, bár az AC Evo-ra azért majd benevezek. Aztán lehet, hogy arra is csak 2 óra erejéig...
-
zsozsa74
őstag
Komoly 3 játékkal játszottam idén a Steamen. Véletlenül mindhárom szim.
Az is jellemző, hogy melyikkel a legtöbbet... -
zsozsa74
őstag
Hát ízlések és pofonok, szerintem meg az egyik legjobb pálya a felhozatalból. CotA-hoz nem hasonlítanám, azon nem lehet igazán versenyezni, itt szerintem van hely és lehetőség előzni. Az első és az utolsó kanyarok nagyon nagy kedvenceim.
A listámon Road Atlanta is igen magasra kúszott.
Egyébként ezekkel utoljára én kb. a Forza Motorsport 5-ben játszottam. És akkor még egyiknek sem voltam nagy fanja, de megtanultam őket szeretni!

-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1735
üzenetére
Kelleni nem kell itt sem. Sokan istenítik a mostani Default+ beállítást. Ami speciel nekem nem fekszik.
Amúgy én nem várok csodákat az ffb-től. Legyen feszes, hogy érezzem a kocsi súlyát a kanyarokban. Az élmény és az infó kedvéért rezegjen a kerékvetőkön, füvön, földön. Könnyüljön el, ha tapadásvesztés van. Kb. ennyi. A többire használok egyéb infó forrásokat, shakerek, reaktorok...
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1732
üzenetére
Rohadt sok van és mindenkinek más jön be. Ez az ffb dolog kb. a szimezés legnagyobb misztikuma. Amúgy meg a játék már így is több opciót biztosít ffb téren, mint általában szoktak. És az egy szokott lenni...
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1729
üzenetére
Na tök jó! Mindenki megtalálja a magának valót végül!

Ma mentem LFM-ben egy fél órás Le Mans-t GT1-el. Hezitáltam a gumin, softot választottam végül és elmentem úgy az utolsó előtti körig, hogy nem fékeztem el, pedig könnyű leradírozni, de aztán sikerült túlmelegednie, úgyhogy el is hajintottam a 3. helyről. Majd belémrongyoltak. Mondjuk erről nem tehettek. Azt hiszem jobb lett volna a kemény...

-
zsozsa74
őstag
válasz
JulesTS
#1714
üzenetére
Amúgy a srác, aki csinálja, évek óta foglalkozik ezzel, biztos vagyok benne, hogy ő is tudja ezeket a szűrés dolgokat. Én nem.
Innentől meg ízlés kérdése, hogy valakinek tetszik-e vagy nem. Nekem ez jön be a legjobban, pedig sokat próbáltam már. Más dícséri a játékban lévő default +-t, mentem vele egyet, azt sem tudtam, hogy hol vagyok. Néhány cimbinek is ajánlottam, jónéhányuknak is bejött.
-
zsozsa74
őstag
válasz
JulesTS
#1714
üzenetére
Én DD1-el használtam évekig. Nekem tökéletes volt. Amúgy én meg vezetni szeretek, nem ffb-t állítgatni. Van egy ami egyszer megfelel és úgy érzem, hogy jól megyek vele, nem nyúlok hozzá többet. Nem szeretek időt elcseszni vele, ha már valaki megcsinálta egész jóra, én mit állítgassak...
-
zsozsa74
őstag
válasz
6absbulldog
#1706
üzenetére
Milyen autóról beszélünk? Amúgy nem. Túlhajszolni viszont nem lehet már a gumikat.
-
zsozsa74
őstag
Egyébként meg minden szim folyamatosan változtat fizikán, gumimodellen, stb. Az ACC élettartama alatt sem egy jelentősebb változtatás volt csak. A tech nyilván fejlődik, plusz kapják a visszajelzéseket mindenhonnan és próbálnak ők is jobbat, pontosabbat csinálni.
-
zsozsa74
őstag
válasz
bence1885
#1689
üzenetére
Az, hogy más a fizika minden szimben, azt aláírom. De ha te még mindig csúszkálsz, akkor vagy te csinálsz valamit rosszul, vagy az ffb rosszul van belőve, mert az sokat számít az érzésnél. De persze én nem tudom, hogy milyen egy GT3, honnan is tudnám? Viszont, hogy én nem csúszkálok vele az tuti.
De úgy általában azt tudom javasolni mindenkinek, hogy hagyjátok a csába a GT3-at, hiszen amúgy is mindig, mindenhol ezekkel mentek! Élvezzétek ki a több tucat másik osztályt!
A replayt nem tudom. Jelezd esetleg az AMS2 fórumon a megfelelő topikban!
-
zsozsa74
őstag
Csak sokan a gamechanger-t úgy képzelték el, mint amit korábban írtam: hogy ha esik az eső a nézők esernyőt ragadnak vagy elmennek addig hot-dogot enni...
Milyen "gémcséndzser" kell azon kívül, hogy gyökeres változást hozott fizikában (olyan irányban, ahogy a tömegek követelték), AI-ban, javult a graf, az általános teljesítménye, javult az audio, kifaszázták a Presets funkciót, ami más játékban nem is létezik), belekerült egy sokak által egekig magasztalt sorozat az IMSA, kocsikkal, pályákkal. A sok apróság, jobban néz ki az eső, a kocsik után a felvert víz, a motec kijelzők a kocsikban amelyekben van, brutálisak. Egyes retro formula kocsikban a mutatók szakaszosan ugrálnak, mint anno a valósban, a vortex a szárnyak mögött, a szikrákat királyul megcsinálták végre (már csak több osztályhoz is hozzá kéne rakni), tűzijáték egyes pályákon.
Én viszont tudok problémákat, amelyek még most is égetőek, de valahogy nem kerülnek szóba, pl. a TC és ABS bug multiban, ami annyi, hogy indul a verseny és megszűnnek működni ezek az elektronikák. A béta fázis végén úgy tűnt, hogy teljes megoldás lesz rá (amúgy ez még a pcars 2 örökség a motorban), aztán a véglegesben sajnos gyakrabban előjön, mint korábban. Vagy szintén a multiba fél verseny után brutálisan elkezd szaggatni a játék, konfigtól függetlenül. Ez állítólag valami memory leak dolog, jelentsen bármit is. Meg sok egyéb dolog is persze.
Én egyébként emelett a játék mellet az AC Evo-t várom nagyon, bár nekem az eredeti AC semmilyen szinten nem jött be, meg ACC fannak sem mondanám magam. És azért mert kb. ugyanez a cél, mint itt, sok-sok géposztály, dinamikus napszak, időjárás változás, megkapsz mindent az elejétől és tied a játszótér. És kíváncsi vagyok, hogy nekik milyen gyorsan jön össze egy ilyen komplett csomag, mert azért ez nem egyszerű, bár nagyobb csapat, tán több erőforrással ellátva, szóval lehet, hogy nekik gyorsabban és/vagy jobban fog menni. És azt is remélem, hogy megkönnyítik a multit ők is egy p2p lehetőséggel, és nem kell szerverekkel szarakodni. Na majd meglátjuk.
De addig is, nekem ez az a csomag, ami mindent visz. És senkit nem akarok meggyőzni. Engem sem tud Gamermuscle, hogy az AC milyen jó, mindennel is felturbózva.
-
zsozsa74
őstag
válasz
sentry0
#1670
üzenetére
Nem kell, hogy mindenkinek bejöjjön! Amit a fórumokon olvasok, szerencsére olyan 80-90%-ban tetszik az embereknek.
És itt nem oktat senki, semmiről, megjegyeztem egy tényt, amit online versenyeken láttam. Nem tudom, te hány online versenyen indultál most, vagy csak futottál egy 10 perceset pár AI-val és megnéztél 10 mindent tudó YT-ert. (Amúgy én is tudok 10-et, akinek meg tetszik, szóval ez nem egy nagy érv bármi mellett) Én azt láttam, hogy képtelen az emberek nagy része kezelni a jelenlegi nem megengedő fizikát. Ennyit írtam.
Nincs itt senki megsértődve semmin. Nem kell erről ilyen wall of text. Szerencsére jut mindenkinek kedvére való szim. (Mondjuk azért nagyon röhögök az LMU-t „nagyként” emlegetni, ami egy még félig sem kész béta verzió, szar AI-val, normális VR nélkül, teli bugokkal, RF2-től átvett fizikával, de ha valakinek ez már „nagy”, akkor lelke rajta)
De azért véleményem nekem is van persze. Szerintem a legtöbb ember fő baja az, hogy bár ment a sivalkodás, hogy így csúszik az autó, meg olyan megengedő (jellemzően nem ezen a fórumon), titokban mindenki élvezte, hogy a legtöbb esetben könnyedén megfogta a verdát. Na hát ez elmúlt. Vigyázni kell, nem lehet túlhajszolni a gumikat, mert egyszer csak elengednek. Nem is annyira bejövős egyből. Ez azért látható. Itt is.
Én speciel tudok benne jól vezetni. És ezt most úgy értem, hogy az én szintemhez képest, ami egy jó középszar lehet, de tudok olyat, sőt még jobbakat is menni, mint a korábbi változattal. Igaz, hogy nekem ebben nem öt perc van, hanem pár hónap, amit már ezzel a fizikával tölthettem el. És még jobban is élvezem a vezetést benne.
Ja és természetesen a nagy megmondó YT-erek is kizárólag GT3-akat próbálnak. Teljesen figyelmen kívül hagyják a másik 30 kategóriát.
Én több szót erre nem is igen fogok vesztegetni. Nem akarok meggyőzni senkit, meg itt nem felszopás ment, hanem leírtam az érdeklődőknek, hogy miben fog változni a szim. Ezek meg is történtek. Az meg ízlés kérdése, hogy ezek a dolgok nekem pozitívak, másnak meg kevésbé. Nekem ugyanennyire nem jött be soha az AC pl., de az RF2 sem, pedig párszor próbálkoztam velük. Szóval el tudom fogadni, ha valakinek nem tetszik valami.
Virágozzék minden virág!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3677
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra - 12/256 GB Használt, karcmentes 6 hónap garancia
- AKCIÓ! Lenovo Legion Go S 32GB/1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Halgassatok bele a VR-os videómba, van belső és külső felvétel is benne!
De szerintem a dev updateben már részben benne lesznek.



