Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz kételkedem #42 üzenetére

    Röviden a lényeg annyi, hogy azoknál a kocsiknál volt baj a gázüzemmel, amik csak ólmozott benzinnel mehettek. Az ólom arra volt jó, hogy szíváskor ill kipufogáskor egy vékony réteg rárakódott belőle a szeleptányérra, és nem ragadt be a szelep. Amint beöntötték az ólommentes benzint, nem volt meg ez a réteg, és bizony sokszor előfordult, hogy a szeleptányér kiszakított egy darabot a szelepülékből. Ezt egyébként a skodák, kispolskik csinálták előszeretettel, akkor jött ez igazán elő, mikor még állami támogatással 1000 Ft-ért lehetett kataliátort szereltetni a kocsikra. Ott kellett eldönteni, hogy mi legyen, ugyanis a motornak kellett az ólmos benzin, a katalizátornak meg kifejezetten nem...

    UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

Új hozzászólás Aktív témák