Új hozzászólás Aktív témák
-
maskimx
senior tag
válasz DieHard #8359 üzenetére
Ha szembe jön, akkor a legnehezebb, nekem a hasára, vagy a szárny és a törzs találkozására célozva szokott bejönni. Hátulról meg a hajtóműre, ha egyenesen megy, az orrára, ha fordul. De ez a helyzettől és a pingtől is függ valamennyire, meg persze egy adag szerencse is kell
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Azért a találgatásnál pontosabb ez a hitbox dolog. A heli farka csak akkor igaz, ha előre mozog. Eddig mindig azt tapasztaltam, hogy a mozgás irány mögött van a hitbox, persze az, hogy mennyire van elcsúszva, leginkább a pingtől függ.
Ezért jó ugyanazokon a szervereken játszani, mert megszokod, hogy hol talál a tv.A repcsit meg tényleg messzebbről jobb lelőni, bár így neki is van ideje elkerülni a rakétát.
A közeli lövéshez nagyon jól kell időzíteni. Perze ha ezt Te megtanulod, és mindig tudod majd alkalmazni, akkor csak hajrá, az skill
Nekem az ilyen közelre lövések mindig olyanok, hogy biztos vagyok benne, hogy nem sikerül, és százból egyszer bejön. A messzire lövés ezzel szemben nagyobb találati arányt ad, mert a legtöbb repcsi tényleg csak jön egyenesen és az utolsó pillanatban kerül ki.Talán a hitbox miatt is jobb, mivel ha az a gép mögött van, és az orrára célzol, valamint a repcsi sem módosít pályát, akkor át kell menjen rajta a rakéta. Az ideális az a lövés, amikor a rakéta és a repcsi útja párhuzamos és egybeesik. Ha a kettő hegyesszöget zár be, akkor nagyobb az esély, hogy "átmegy" a gépen, tehát a hitbox előtt vagy mögött megy el.
Ezeket nem tudom tudományosan alátámasztani, 1k óra heli&jet közben ezt figyeltem meg.
Meg rengeteg videón is látszik, a hitbox "késik", nincs ebben sok találgatás szerintemkeszegduda: ez már nekem is eszembe jutott, de sajnos nincs ilyen, ahol látszana.
Talán azok a videók youtoube-on, ahol hackerek játszanak, és mindenki piros meg kék meg hasonlók. Ott elvileg a hitboxot mutatja nem?[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8392 üzenetére
Kikapcsolja persze
pepe te meg inkább játszódni jönnél
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz keszegduda #8395 üzenetére
Az alábbi parancsoknak van közük a hitboxhoz:
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.050000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 1
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 100
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 100
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1Azt sajnos senki sem tudja, hogy mit lehet ezekkel pontosan változtatni, vagy, hogy hogy működik a hitbox elhelyezése, de lehet próbálkozni. Netkapcsolat (ping) sokat számít.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz gabipaci #8398 üzenetére
Minden online játékban van kompenzáció a ping miatt. Ha belegondolsz, akkor 2 játékos között a szerver pingjének kétszerese a késés, így az lenne, amit mondasz, hogy előbbre lenne minden, mint ahogy látod. Ezt kiküszöbölni ugye nem lehet, mert nem ugyanott van fizikailag a server meg a kliens, ezért van kompenzáció. Ennek a mértéke viszont a pingtől függ, ami mindenkinél más. A bfben az alapérték szerint 100ms-os ping van megadva, így ezt állítva lehet, hogy közelebb lesz a hitbox a valósághoz, mivel kisebb ping esetén túlkompenzál , és a tárgy mögé rakja a hitboxot.
Ilyenkor lehet átélni azt, hogy már beugrottál a fedezék mögé de mégis kilőttek, mert a játék a többi játékos számára hátrébb tett, mint a tényleges pozíciód.Ahhoz, hogy a játék az időbeli elcsúszást korrigálni tudja, "látnia kell a jövőt", vagy olyan adatot ismernie, amit nem kapott meg. Ez az interpolation és az extrapolation. Pozíció és sebesség alapján kiszámolja, hogy hol lesz az adott tárgy a következő x miliszekundumban, vagy két ismert érték közé egy harmadikat generál. Mivel számolási kapacitás általában több van, mint sávszélesség, ezért "gazdaságosabb" ez, mintha rengetegszer elküldené a kliens az adatokat minden másodpercben.
A mozgás elég pontosan megegyezik a valóságos helyzettel, ha a mintavételezés elég gyakori. Ezt a gyakoriságot is lehet állítani a parancsokkal.Az, hogy ez az egész miért nem pontos és miért nem ott van a hitbox, ahol a játékos, a szar netkódnak köszönhető, meg annak, hogy ahány ember, annyi féle gép és net van.
Elméletileg ezekkel a parancsokkal lehetséges javítani a helyzeten, de rontani is. Abban a legtöbben egyetértenek, hogy mindenkinek magának kell megtalálni a megfelelő értékeket,
ezzel foglalkozó fórumokban akiknek bejött, azok közül mindenki más értéket állított be.
Páran a placebo hatásra fogják, de elismerik, hogy átállítva az értékeket sokkal kevesebb tölténnyel nyírnak ki egy embert, sokkal több lövésüket regisztrálja találatnak a játék.
Itt nem a mellélövésről van szó, hanem arról, hogy porzik az ember, de nem sebződik.Tehát közel sem olyan egyszerű a dolog, hogy beírom hogy néccáz azt jóvan, rengeteg próbálkozás kell hozzá, míg jó lesz, és akkor még ott van az a probléma, hogy meg kell tanulni újra célozni a tv-vel, mert máshol adja a találatot.
Egy ideje már én is kísérletezek ezzel, és az biztos, hogy az értékek állítása hatással van a hitboxra. Sajnos nem volt még időm pontosan belőni a dolgot, de ha egyszer sikerül, akkor reszkessenek a repcsikAkinek meg morális okokból tűnik ez csalásnak, azt megnyugtatom, nem csak az ellen, de a saját hitboxunkra is hatással vannak a beállítások. Többet ölsz, többet halsz
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8408 üzenetére
Másokkal ellentétben nekem nem esik nehezemre hosszú mondatokból álló, értelmes, tartalmas hozzászólást írni
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Most próbáltam a poe2-t, abban sincs ugyanolyan tvraksi, mint a bfben, de a pilótának van 4 hellfire-e, ami gondolom magától lockol hőforrásra. Nagyon jók a járnűvek, van benne egy kis kétszemélyes felderítőheli, minigunnal meg hydra raksikkal, úgy mozog, mint valami szúnyog, igazi akrobatikus heli
Pórbáljátok ki, igazi felüdülés a bf-es egyenlőtlen meccsek után.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Ez a poe tényleg nagyon jó, sokkal kiegyensúlyozottabb, mint az alap bf.
Ezen kívül rengeteg jármű van benne, új fegyverekkel, érdekes ötletekkel.
Ezek közül már meg is van a kedvencem.Képzeljétek el, mi lenne akkor, ha az amcsi anyahajó tudna tv rakétát lőni.
Egyszerre kettőt.
Több mint egy kilométerre!
Hát ez. Tomahawk rakétaEzen kívül minden kézifegyvernek súlya van, pár lövés egy ember. A repcsik/helik folyamatosan spawnolnak, soha nincs hiány.
Ja, és a legtöbb harci helihez jár levegő-levegő rakéta, sosem volt még ilyen egyszerű a repcsik leszedése
Nagyon durva a légierő, de cserébe a légvédelem mégdurvább.
Ha unjátok a bf2 statmániáját, az egyoldalú harcokat, a csapatjáték hiányát és az egyhangú pályákat, akkor próbáljátok ki a PoE-t, nem fogtok csalódni.
Alapból van vagy 30 pálya, meg még egy csomó mappack.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz GameOver #8497 üzenetére
Azért annyira nem kényelmes az sem, de legalább nem vagyok esélytelen repcsik ellen heliben.
Én is meglepődtem, de nincs szándékos teamkill. Járművek születnek folyamatosan, azt megvárja mindenki. A tomahawk supplynélkül meg olyan lassan tölt, hogy nem érdemes ott dekkolni.
Itt sokkal normálisabbak az emberek, igazi hülye noobot még nem láttam. Mindenkinek fontos a csapatjáték, senki nem a saját pontjait nézi. Azért a legtöbb szerveren van ranking rendszer, szokásos rangokkal, kitüntetésekkel, szóval a statbuzik is jöhetnek játszani
Én nagyon rákattantam, sokkal jobb, mint a bf, ott egy ideig nem is fogtok látni.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz GameOver #8501 üzenetére
Ha van igény, szívesen megyek helizni, bár furcsa lesz megint a tv-vel szenvedni
De így napi rendszerességgel biztos nem a bf-et fogom nyomni, hanem a poe-t.
Szerintem te is átszokhatnál, olyan helik vannak, az alap cobra azokhoz képest gagyi játékszer csupánwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Point of existence 2. Ezt a fájlt keresd, 2.2 giga: poe2-v2.1_full_client.exe
Hivatalos honlapwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Mellé rakja, nem rá. Külön kell majd indítani is.
TomDog: tényleg mindegy, csak repüljön és lehessen vele osztani a halált
Bár poe-ban jobbak a helik, sokkal kiegyensúlyozottabb az egész. Nekem is el kellett felejtenem a magasban, távolban repülést, mert ritka az olyan fegyver, ami messze elmegy, az aa-k viszont nagyon messzire ellőnek. Így marad a lopakodás talaj közelében, óvatosan.
Nincs annyira zászló körül pörögve campelés sem, inkább gyors fordulók, le-lecsapva az ellenségre.
Heli vs heli sokkal inkább múlik a taktikán és időzítésen mint a klikkelgetésen. Egy tár rakéta 2 helire elég általában, így viszonylag sokat kell tölteni mászkálni, nem lehet a kijövő heliket campelgetni.
A felállás általában egy lassú heli sok páncéllal vs. gyors könnyűpáncélos, így izgalmas csaták alakulnak ki.
Szóval nagyon tetszik a repülés, sokat fogsz még látni azt hiszemwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Ne keverd a dolgokat, a heli az eurotiger, a repcsi az eurofighter
De tényleg nagyon durva, és szólózni is elég könnyű vele, repcsiket is, csak jó ütemben kell átülni, hogy a rakéta be tudja fogni a célpontot. Már készülőfélben van egy kis videó, amolyan poe kedvcsináló, majd hétvégén csinálunk hozzá anyagotwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz keszegduda #8539 üzenetére
Ezért mentem át én is inkább a poe-val nyomni. A térképek is jobbak, nincs elfoglalható föbéz, és az erőegyensúly is jobb, mindent le lehet lőni valamivel.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8556 üzenetére
Az, van belőle 4 darab. Helinek és bombázónak 2 kell, vadészgépnek 1
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8574 üzenetére
Biztos nagy skill kel waken az anyahajó répeléséhez..
Olyan jó repülőst mutassatok, akinek a kedvenc pályája nem j10-es.
Waken a j10-el tulajdonképpen lehetetlen meghalni, ha kicsit is jó a pilóta. Magamat nem tartom nagy repülősnek, de nekem is sikerült már 100-0-s kd-t csinálnom ott, és még a hajót sem támadtam, egyszerűen nincs, ami le tudna lőni.
Ha meg valakinek jó a gépe és elsőnek tölt be amcsi oldalon, akkor viheti a repcsit és onnantól a másik reptéren semmi nem marad életben. Ez megint csak nem profizmus, én is tudom, mennyi a j10 spawn ideje, óramű pontossággal tudom kempelni a felszállni készülő repcsiket.
Ha valaki mondjuk fushe-n vagy gulfon játszott sokat, és úgy durva a repcsis kd-ja, az már tényleg jó pilóta lehet. De wake? Ugyanmárwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8577 üzenetére
ja,mindig, de nem biztos, hogy a 400 az neked is jó, próbáld ki más értékekkel.
MohaMárk ez volt a mondandóm lényege, hogy a kempeléshez meg spawnrapehez nem kell skill. Egy f35-el életben maradni és vadészrepcsiket leszedni, ahhoz már igen.
Bfben a legtöbb pilóta, akinek jó a kd-je csak a földet bírja támadni. Egy jó dogfighternek soha nem lesz akkora kdje, mint egy bombázónak, mégis fontosabb szerepet tölt be a csapat szempontjából.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8584 üzenetére
ja, próbáld ki 1-2-3 ezerrel is, hátha az jobb.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Ranked szervert nem csinálhat bárki, ahhoz az ea adja az engedélyt, meg a patchet.
Nem úgy meg, hogy indítasz egy szervert, aztán az ranked.
Magyarországon nem is tudom, hogy van-e valakinek engedélye. Azt tudom, hogy régen voltak magyar ranked szerók, most meg egy darab sincs. A classot ugyan magyarok üzemeltetik, de angliában van, ottani cégtől bérlik.
Régebben páran próbálkoztak az ea itteni képviseleténél ranked ügyben, de egész egyszerűen semmi választ nem kaptak.
Talán külföldön tudsz bérelni ranked szerót.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
Ha futtatsz ranked szervert, akkor tulajdonképpen az ea-tól bérled a ranked jogot. A szervert neked kell szerezned, ők csak a ranked patchet adják. Ha adják, mostanában elég magasról szarnak a bf2-re. Régen is próbáltak páran ranked jogot szerezni, de a hazai ea képviselet szart válaszolni. Szerintem nem sok esélyed van saját ranked szerverre, max csak bérelni tudsz, azt is külföldön. Németország, Anglia, Hollandia esetleg.
www.tacticalgamer.com
-
-
maskimx
senior tag
válasz GameOver #8670 üzenetére
luxuskurva.. nem is tudom..akkor ezt most bóknak veszem
Ahogy megfigyeltem a profi pilótákat, a hinddel sosem a circle strafe, hanem a lecsapás-menekülés kombó megy. A pilóta csak maga elé tud lőni rakétát meg gépágyút, a lövésznek van tvje, ami csak lefele megy (AT),meg levegő-levegő raksija.
Ha a cél ki van iktatva, de sérült a heli, akkor a gunner átül javítani (ha nem 2 személyes a hind) addig a pilóta fedezékben marad. Mivel olyan gyorsan emelkedik, mind egy darab ólmos tégla, ezért főleg földközelben megy a harc. A pilóta egyszerre 64 hydrát tud kilőni, így általában a célpont fölött elrepülve beszórja a célterületet.
Az irányítása inkább repcsis. Pl egy zuhanásból cobraszerűen felfelé nem nagyon lehet kihúzni, de oldalra akár magasságvesztés nélkül is.
Tudod, én imádom a bfes cobrát a mozgékonysága meg a kinézete miatt, ennek a hind pont az ellentéte, egy ocsmány nagy repülő erőd, de a harcmodor sokkal közvetlenebb, izgalmasabb. Rangelés nem nagyon van, amit kinyírsz, azt általában látod szabad szemmel is. Ha izzadtságszagú helizés kell, itt megkapod.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz gabipaci #8716 üzenetére
"Felejtsétek el a mod-okat, és gyertek vissza!"
Ezzel az a baj, hogy ha egyszer beülsz egy ferrariba, utána nagyon szar lesz megint trabantot vezetni
Inkább azt mondom, felejtsétek el a bfet, a statokat, a spanwcampet, és gyertek poézni
Mert kipróbáltuk a modokat, és jobbak, mint az eredeti játék.
Tudod, nagy bfes voltam én is, az az 1800 óra valahogy csak összejött, így nem a levegőbe beszélek. Poe jobb, mint bf2.
Ha esetleg megszerveztek olyat, hogy összejövünk egyszerre sokan, és megy keményen a csapatjáték, arra szívesen benézek, mivel már hozzászoktam ehhez a harcmódhoz. Bfben mindig azt élveztem, hogy egyedül, vagy egy jó gunnerral alázunk mindenkit. Poéban meg azt, hogy csapatjátékkal le lehet győzni bárkit
Teljesen másik oldaláról lehet így megismerni a játékot. Taktikázás, más egységek folyamatos támogatása, veszélyes bevetések ellenséges vonalak mögött. Sokkal izgalmasabb.
Csak egyszer próbáld ki úgy, hogy együtt játszunk, te sem akarsz majd többet bfezniwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8736 üzenetére
mrs wattwuermer
meg mrs t.n.t.
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz keszegduda #8741 üzenetére
Jah, Laci bejött poézni, beült mellém meg Pedro mellé a hindbe, kör végén simán vitte az ezüstöt, commander lett az első
Szűrők közül csak a same mod meg a same version kell, esetleg a populated is, bár nincs olyan sok szerver.
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8747 üzenetére
Rajtad kívül megy mindenkinek, nálad van a hiba. Csak a same mod legyen bepipálva, úgy próbáld.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8766 üzenetére
Na igen, az itteni repüléshez tényleges skill kell, nem úgy, mint a j10-ben
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz gabipaci #8801 üzenetére
Nem olvastam róla semmit, igaz, nem is nagyon kerestem, elfogadtam, hogy be szokott sülni.
Ezt az egygombos tévézést nem nagyon értem, miért jobb. Ha átülsz, már csak egy jobb egérgomb és tv nézetben vagy. Nálam úgy néz ki, hogy space (átül), jobbgomb (tv), balgomb (kilő). Ezt a műveletsort én simán el tudom végezni egy másodperc alatt,és szerintem mások is.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz gabipaci #8807 üzenetére
Nem vagyok vérprofi
Csak arról beszélek, hogy három gombot megnyomni egymás után bele kell férjen egy másodpercbe
Ha meg a lehetőség adott, akkor azt kéne megcsinálni, hogy egy gombnyomásra átülj és tvre válts. Bár az az igazság, hogy szerintem nem fog túl nagy előnyt biztosítan, ha három helyett csak egy(két) gombot kell megnyomni.
Lehet mondani, hogy aki előbb lő, az nyer, de ha jól helizel, akkor az ellenfél csak akkor vesz észre, amikor hirtelen meghalwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz GameOver #8840 üzenetére
Tegnap este Odynnal kicsit visszanéztünk bfezni.. ronda grafika, lomha cobra(!), spawnrape, j10rape, idióta tkzó noobok, idióta repcsim/helim elé álló noobok, milliószor lejátszott pályák/taktikák. Kevés jármű, veled is, ha megyünk játszani, akkor fél óra harc, hogy miénk legyen egy/a heli. Csapatjáték teljes hiánya, saját statok mindenkinek fontosabbak, mint a győzelem.
Szóval egy kicsit sem hiányzik, de tudom, hogy gunner nélkül béna vagy, szóval lehet, hogy benézekwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
senior tag
válasz HDR renderin #8945 üzenetére
Te tényleg a szánalom legalja vagy. Remélem majd a kuporgatott kis pénzeden megvett hackkel jól lenyúlják a serialodat, aztán kezdheted a huszadik accodat.
Kenny te se panaszkodhatsz, bár ha már skilletek nincs, akkor tényleg ez az utsó megoldás. Vagy húzzatok szépen el simsezni.[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook Air 13,3", M1, asztroszürke, 8GB/256GB, MAGYAR bill., eredeti dobozában, ajándék tok
- GAMER Intel i5 11400/ RTX 3060 12GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD / Beszámítás / Garancia
- Toshiba KIOXIA XG8 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Read-Write 7000-5800 MBs - Eladó!
- GAMER Intel i5 4570/ GTX 970 4GB / 12GB DDR3 / 120GB SSD / 250GB HDD / Beszámítás / Garancia
- ZBook Fury 16 G9 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen