Új hozzászólás Aktív témák

  • Shokkolo

    addikt

    válasz Yeffy #19187 üzenetére

    én megértem emberünket, a cikkben is leírták, számtalanszpr próbálta a bmw javítani (ergó gyakorlatilag elismerte h. valami sz@r...), nem jött össze és azt a választ kapta h. éljen vele?!
    nem tudom mennyi egy új M6, de gondolom 30 legalább...
    nos 30 millióért az élj vele nekem kicsit "erős".

    Gondolom emberünk megteheti... értem ez alatt h. anyagilag megengedheti magának ez a kis akciót.
    És a célját elérte, ez pedig a figyelemfelkeltés.
    Ahpgy előttem is írták már:
    Abban a paici szegmensben hatalmas a verseny. Kevés vásárló, túlkínálat... minden egyes vevőért élet-halál harc megy.
    Ha ezzel eliesztett pár 10 vevőt akár, az a BMW -nek már érvágás. Nem véletlenül foglalkoznak vele ők is...

    És pontosan ezért nem veri csak a könnyne pótolható elemeket:
    Könnyű helyreállítani és újra demosntrálni vele. 1 autóval így az m6 "életciklusa" végéig tolhatja az antireklámot.
    Gyanúsan vannak emberünknek relatíve alapos marketing ismeretei.

    "A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

Új hozzászólás Aktív témák