-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek megérné elcserélni az autót egy 540i-re? 1:1-ben mehetne, átírást, eredetvizsgálatot mindenki magának fizeti. Ma hívott cimborám, hogy az egyik műszaktársa az erőműben cserélni akarja a 40i-ti, mert városi kószára, meg az erőműbe járásra túl nagy. De szereti az E39-et, diesel -t nem akar, és néha szeret száguldani is. Aztán szóba hozta cimbi az autómat, és érdekelte a dolog. Ezzel megtakarítana 5l -t átlagban, és városi gyorsulásokra jó lenne neki. Most hívott 1 órája, és elgondolkodtam.
Az egyik baj, hogy nem tudom hogyan alakul a jövőm... Ha kapnék április-májusban munkát(tököm ki van, hogy ennyit kell várni ), akkor belemennék. Ha nem, akkor irány GB, és nem aktuális. Ha összejön a meló, akkor még a többletfogyit is letojnám.
Holnapra azért megdumáltunk egy időpontot, azzal még semmit nem veszíthetek, hogy elmegyek.Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Tudd valaki olyan helyet ahol újra bőröznék kormányt?
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16002 üzenetére
A paci már rég nem elég... Már volt 40i nálam, tudom mit tud, azóta kevés a 204ló. Hát, ugye sokkal jobban fel van szerelve. 6 gang manuál, memóriás vajbőr sportülések, navi-tv-dvd, 8 légzsák, PDC stb... Szóval full extra. Csávót ezek az extrák hidegen hagyják, ő németből hozatta be az autót. A motor miatt vette, és most az miatt akar megválni tőle.
Én csak azért gondolkodtam el rajta, mert majdnem semmimbe nem kerülne a csere. Mondjuk megnéztem, a 40i már alacsonyabb áron megy, mint a 28-as. De még így is megérné.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15990 üzenetére
210 lóval avgy 1 embererővel?
hát itt egy deka nincs. ..pedig várnám már... .nyárival.tegnap én is busszávba olcsobb régebbi autokat láttam.
ez az e30 nagyon jo áron van.ha a hütés meg van oldva rendesen akkor egy csodaverda.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #15993 üzenetére
ez az irka firka nem fennhéjázásra való.
tudtuk eddig is a bmw az első mindenÁkos:ne xard le azta többletfogyitt.400 már most a benzin tesooo és ki tudja mennyi lesz.mikor már felsővzetők is...meg millimos gengszterek is inkáb 35d.t vesznek...meg 3.0d.t....akkor nincs jogosultsága egy 4.0ás V8 benzintemetőnek.pláne nem 10+ évesen.....a tiéd tuti jo.sporolos is.ne add el.
ha kevés a ló szerintem M3at kéne venned.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
jo ha te igy látod.
több lenne az neki.
meg övé technikailag jo.
nekem e36 m3 kéne.jöhettek utáűna bármivel...akár 30d.vel isamugy általánosságba itt mér fikerolja mindenki az e36/e46 szériát közötte az m3at is?mind2 megesz itt mindenkit 3x...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Műszakilag nem tudom milyen, azt se, hogy van e szervizkönyve. 6 éve nála van(2000-es évjárat, de facelift), garázsban tartja. Hosszabb utakra csak ritkán ment vele. 255k km van benne az óra szerint. Szóval még semmi konkrétat nem tudok róla, majd délután találkozunk.
Dragon, E36 azért nem, mert E39-ből már nem szeretnék technikailag öregebb autóba visszaülni. Az messze nem olyan kényelmes, és nem olyan biztonságos, ráadásul nyaralni sem tudok vele menni 4 személlyel. És 3.2-es nincs a piacon... E46 meg drága, ez is csak azért merült fel mert 1:1-ben cserélne.
A 6 ganggal lehet tartani a 12l -es átlagot egyébként, ezt már tapasztaltam. Csak ne menj be vele Bp.-re... 10l alatt menni lehetetlen, akkor max. főúton 90-el. Annyit tudok, hogy ez is chippelt, és ki van belőle szedve a sebesség korlátozó, meg ki lett cserélve az óracsoport is 300-asra.
Felni egy gyári 17" -os, de télivel menne a csere, szóval nekem megmaradnának a nyáriak.Egyenlőre ennyit tudok... Csábít a sok extra, mert nagy navis, és iszonyat kényelmesek azok a sportülések.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16015 üzenetére
a +2000ft 100km.enként is csábit?
nem állok le vitatkozni...az e36ba is mindne kérhető volt ami benne van az e39be....ennyi.
pláne egy m3 általában fullextrás.az hogy kisebb az a sportosság miatt van.tény töréstesztbe rosszabb.de amennyivle te közlekedsz 200zal lényegtelen mert e39be is ottmaradnál.vajon mér van 300as oracsoport, chipptuning és limitkivétel...áhhh nem is tudom...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16013 üzenetére
Nem fikázza senki sem, csak az más kategória. Az 5er családi limuzin, míg az M3 egy sport coupe, ahova +2 ember nagyon kényelmetlenül tud beülni. Nem alkalmas túrázni, csak csapatni a fiataloknak. Az E46 meg jó, ha 4 ajtós, de nyaralni azzal is csak maximum tetőboxal lehet. Mondjuk attól még nem lesz nagyobb hely az utastérben. Az 5er borzasztó tágas, ez a jó benne.
Az E36 meg kiöregedett, már tényleg maximum csak hétvégi autónak használnám, és egyedül.
Teljesítményben megeszi, ellenben biztonságban, kényelemben és komfortérzetben nagyon messze van egy E36 M3 egy E39-től. Az E46 az más tészta, de uram bocsáss, nézd meg mennyibe kerül.E36 -ban messze nincs benne az, ami az E39-be belekerült. Az E46 és az E38 -a lehetett kérni azt, ami az E39 -be belekerült, mivel azonos szériák. E36-ot az E34-el vesd össze. Ennek nézz utána, mert vagy nem tudod, vagy nem akarod tudni.
Szervotronic, multimédia rendszer, légzsákok, plusz életet mentő karosszéria, új fejlesztésű futómű, és az egyéb kényelmi extrák. És amit még nem látsz a kasznitól.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16019 üzenetére
Ne azt nézd meddig gyártották, hanem azt, hogy mikori fejlesztés. Láttam már fullos E36-ot, ami 4 ajtós, és amcsi modell. Van benne sok minden, de messze nem annyi, mint az E39 esetében.
4 milla körül már kapok 535D-t. Sőt, 335D is van külföldi okmányokkal.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #16018 üzenetére
Ugyan így vagyok az e36 m3 al! Règi Nagy kedvenc de öreg!Nekem is csak 7vègi autonak kellene.. e46 m3 sokkal ujabb szebb kivül-belül!Engem inkàbb a meghibàsodàsa riasztott el.Meg alkatrèsz 2x annyi mint a 330hoz kb.. Nemtudom mennyi a bejövőd havonta de nagyon Nem Mindegy hosszutávon a +5L-es többletfogyasztàs! Ha az az 1 autód lesz akkor igen sűrűn Kell maid tankolgatnod.Jobban jàrnàl egy ujabb bàrmivel 330d e92,535d (Nekem e46 a favorit minden tèren,ha megmarad a mostani ès Nem cserèlem le m3ra,akkor megkapja az Ess-kit et Persze Nekem ez Nem mindennapos autó nemakarom szètpörgetni mèg "csak" 84ezer miles van benne..
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16001 üzenetére
Abban az esetben ha ugyan olyan makulátlan állapotnak örvend mint a tiéd és azt a +2000ft/100km-t képes vagy lenyelni akkor vágj bele. Manuális váltós?
Használt autó bármennyire is frankó mindig lutri egy kicsit. Te a sajátodat tudod hogy kímélted hogy szervizelted stb..40i-t egy kicsit nehezebb is lesz eladnod ha lelépsz innen.. Újdonság képes bearanyozni az elkövetkező pár heted/hónapod kérdés hogy ezért mekkora -anyagi- árat fizetsz.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #16021 üzenetére
hehe ennyi.látod
amugy igazad van.Tomcsi23>>szerintme mi lennék a legboldogabbak ha mind2önknek ilyne problémái lennének mikor tudunk 2 hétre cserélni mert nekem meglenne az e36 m3 neki meg a 535d
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Na, hazaértem az autónézőből... Sajna sötét volt, de körbenéztem, és gyönyörű. Ő 6 év alatt 52k km-et rakott bele, szóval tényleg alig használta. Inkább hétvégi autó volt. Gyönyörű belső, vajszínű műszerfal, világos rózsafa betét.(neki ez nem tetszik, mondta is, hogy a feketére bukik, csak drága lett volna a belsőt kicserélni utólag...) Műszakira még visszatérek, holnap leírom.
Aztán mondta, hogy akkor menjünk egy kört, először az enyémmel, csak bevártuk barátomat. Paks-dél -nél fel a pályára, le Paks-észak -ig, aztán haza a 6-oson. Persze matrica nélkül... Azt mondja, itt úgysem járnak ellenőrök. Kinyomta szegény autómnak a lelkét. 2-3x nulláról felgyorsított 240-250 -re. Aztán hazafelé kinyomtam neki a compot, kíváncsi volt az országúti fogyira 90-110 -nél. 6,9l/100, úgy hogy még keresztülmentünk Pakson. (azt láttam, tudja hogy kell spórolni ezekkel) Azt mondta nagyon szuper az autó, elég jól húz, és hihetetlenül fogyaszt. Meg amúgy is fekete bőrös, úgy nézte...kb. mint én a vajbőrt.
Aztán mehettem én is. Apám, piszkosul megy az az autó. Ami volt nálam 540i nem ilyen volt, de még a céges A6 4.2FSi se húz ekkorát. Gondolom a quattro meg az autó váltó miatt.
100-ra kb. 6s, nyári gumival 5,4s, mivel ő is keskeny télivel jár és piszkosul elkapar.
Egyébként olyan 279-et tud az autó télivel, nyárival többet. Most kinyomtam a lelkét, nem volt rossz. 260-ig erős, utána már kezd elfogyni. 250-nél 4800RPM körül forog, ami azért nem rossz. Tényleg nagyon jól ment, a 6-os manuál csodákra képes. Aztán itt is néztünk fogyasztást, 10,2l/100 jött ki a házig. De azt mondja a srác, hogy a mindennapokban sajna 13l a minimum.
Szvsz, nagyon tetszett a gép, gyönyörű. M-es, de nem gyári, hanem ABS műanyag. Hátul csak egy kipuff, de módosított rendszer van alatta. Van is hangja, ami annyira nem tetszik. Ellenben M sportfutómű szintén. Belül sem M-es, így van benne kormányfűtés, ami nagyon praktikus.
Elköszöntünk, megbeszéltük, hogy ünnepek után még beszélünk erről. Őt érdekli a dolog, mert neki elég a 204 ló is, és amit a barátom elmondott tudja, hogy nem zsákbamacskára cserélné el. Meg a fogyasztás miatt, inkább városban használná, meg ilyen maximum 60km-es távokra. Szóval még átgondolom, mert ereje az van, megy mint a b@rom. Sok ellenfele nem lenne az utakon. Spórolni akár még lehetne is vele, de úgy is 2,5-3l a többlet a 28i -hez képest. Tehát ez annyit fogyaszt tojással a pedál alatt, mint amikor a 28i pedáljára egy blokkot rakok. De cserébe tényleg megy, és tényleg veszettül. A sz@ros 4.2FSi -t úgy megenné, mint a fene.
Mutatott teljesítmény mérésről adatokat, 314Le és 483NM.Kár volt kipróbálnom, de gyorsan jött, igent mondtam. Most meg sóvárgok utána.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #16022 üzenetére
Meg volt a próba, így ezt nem említettem neki. Volt már nálam 40i 2 hétig, akkor is majdnem elcseréltem, de anno rá kellett volna fizetnem ha jól emléxem fél millát. Műszakiról majd holnap írok, most gyorsan rá keresek pár dologra 40i-vel kapcsolatban.
Jah, majd elfelejtettem. Távirányítós állófűtése van gyárilag, így amikor odaértünk hozzá, már felmelegítette magát az autó. A víz is az első vonalon állt, meg a kabin is 22C-s volt. Szvsz, ilyen extrákról beszéltem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16028 üzenetére
Ha bírja a tárcád a többlet költségeket akkor várj bele. Felvetés képen cserélhetnétek is egy rövidebb időre. Tulajról mi volt a véleményed? Normális, oda adóan szereti a gépet de azért ésszel rugdossa neki? Gondolom látva ahogy ő vezetett te is húzkodtad a bajszát a 40i-nek..
2 ilyen vassal egy élmény lehetett a ride.
314Le és 483NM Hm... az egészen határozottan közelít egy M5-re ami 400ló-500nm 0-100 5.2sps.:28i azért gyakoribb modell mint egy 40i, ez alkatrész árakban mennyire érzékelhető?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Tulaj tök őszinte ember, megmondta, hogy amikor lehetett akkor azért hajtotta. Vízhőmérsékletre figyelt, az kihangsúlyozta. Szóval, 203k km-el vette, annyival hozták be németből 5 évesen, ami tök hihető. Eddig vezetve van a szervizkönyve is. Ő ugye alig ment vele, mondta barátom is, hogy tényleg keveset autózik. Nyáron nyaralni ment vele, meg télen síelni. Ezek voltak a hosszabb távok. Helyben szervizeltette, évente cseréltette az olajat, még a 10k-t sem érte el a km futása egy olajcsere között.
M5 kicsit más világ. Gyári adatoknak ne higgy, 4.5s alatt 100-on van az E39-es, ez attól még messze van. 100 fölött meg vége a dalnak.
40i nem sokkal költségesebb, motorhoz a 28-asnál is a 40-esnél sem kell hozzányúlni. A különbség a +2 henger, annyi a többletköltség is. A kuplung szokott sokkal hamarabb elfogyni. A kormányműve már javított, nem fogasléces mint az sor 6 motoroknál, így a szervoja sem romlik el a fémszilánkok miatt.
Nyári kerekei se semmik, M5 felnik, 245/40ZR18 és 275/35ZR18. Ha bolt lesz, akkor tuti becserélek erre. Szegény 28i össze sz@rná magát ekkora papucsokkal.E-mailezek pár 40i tulajjal, őket faggatom, mire számíthatok. Igaz, mindegyik csak automata... Majd januárban ez fog dönteni. Az a baj, hogy egy ilyen 300 lovas autóval tuti nem bírom ki, hogy ne nyomjam. Akkor meg majd jönnek a csekkek. Igazából meg sem lehet ezt állni, tényleg nagy élmény. Nem is a gyorsulás, hanem a big block elől. Amikor elindulsz, érzed, hogy ez nem valami kihegyezett street racer, hanem egy csöndes családi gyalázógép. Nem tudok máshogy fogalmazni. Ültem én már 3xx lovas Calibrába, ami megenné ezt reggelire. De abban nem volt meg ez az érzés, nem voltam benne olyan magabiztos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16034 üzenetére
Egy 540i-ből már magas ívről tojnék az E36 M3-akra. Azt a kényelmet és komfortot nem tudja semmi sem überelni. Nem beszélve a biztonságérzetről. Nekem elég lenne, mondtam, M3-al nem tudnék mit kezdeni. Te lehet igen, én nem egyedül használom az autót.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16033 üzenetére
R18! Nah arra vegyél gumit.
Anyagilag nem biztos hogy jól jársz de élmény ügyileg mindenképpen. Egyszer élünk és ez nem nem olyan hatalmas pénzszórás. Szerintem ha minden okés akkor várj bele.
Az egyetlen gond az hogy az ember nehezen kívánkozik vissza gyengébb autóba és az a bizonyos mérce mindig csak feljebb tolódik..
Dragon szerint igen de majd rájön hogy nem csak a súly/le arány adja egy kocsinak az értékét.
Én is az E39-t választanám az E36 M3-al szemben. Pedig az is bitang jó vas.Tálydi: Nem hiába lett ez az aláírásom.. : ))
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16034 üzenetére
Pakson van egy E46 M3, ma bevásárlás közben pont a tulajjal kaptam, régről még ismerem is. Hát, előre még csak-csak, de hátulra nem tudtam beülni. Biztos piszok jól néz ki, ráadásul ez nem is SMG-s volt. Jól is megy, 15-16 körül fogyaszt. De csak két embernek alkalmas, hátulra a kutyámat nem ültetném be.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Snooker #16041 üzenetére
Nekem mindegyikre van papírom, a nélkül nem tudom vezetni, mivel én nem vagyok a cég alkalmazottja. Egyébként egy 2001-es Mondeo 2.0i, ami most jubilált, mert 403.000 km van benne, én azt használom szaladgálni. Audi apái és a társáé, de csak külföldi utakra, és hétköznapokon van használva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #16039 üzenetére
"Akutális 3,14csa" Te is tiszteled a nőket...
Nyaralni nem ideális egy E46 M3 de basszus az egy E46 M3!!
Egy E39 szemben tuti befutó de árban inkább egy E60 535d/550i-vel van pariban.. Ami ugye talán mégfincsibb... Nah de most már beleér a bilibe a kezem.. Legyen meg először a kis Cápám tisztességes állapotban.Ma láttam egy full ilyet vasat.. Államat valahonnan a betonról kellet felkaparni az állam.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
k.
őstag
Nálunk gyúroda közelében még a magyarországi tesztek elött már ott figyelt egy ilyen cabrio
Ez még nyáron volt, ott állt lazán lehajtott tetővel a kamera alattElég szép volt.
A terem tulajáé volt, megvette, hogy lecserélje a régit.
Persze, megtartott a régit, mert egy hatos cabrio az nem hatos cabrio, nade kettő[ Szerkesztve ]
-
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #16040 üzenetére
Nem igazán értelek.. Szerintem kiábránditó látvány ha egy sportosabb autóban 4 ember figyel ki..Enyémbe 2en ülünk (max vagy városon belül rövid távra ha muszály 4-en) de nyaralni biztos nem indulnék el 4emberrel.. Barátoknak nincs verdája? Ezért én biztos nem alkudnék meg !
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Főzőcskés topic
- Ausztria - élmények, tapasztalatok
- Őrült pletyka: Bárhova elhelyezhető ikonok az iOS 18-ban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...