-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #17000 üzenetére
ha így halad a világ akkor pedig el fogunk dízelesedni. Mindenki az egyre kisebb fogyasztásra megy, mert ugye milyen jól hangzik hogy 4-5 liter/100km, csak aztán ha megdöglik benne valami akkor a megspórolt gázolaj/benzin (mivel azok is egyre jobban bonyolultak) árát bele lehet önteni a motorba. Egyre több benzinesbe is ott van a kettős tömegű lendkerék, vw-nél már egyszerre használják a kompresszort és a turbót. Egyre kisebb motorból jön ki ugyan az a teljesítmény. (a károsanyag kibocsátás csökkentése az egyetlen pozitívum) Szerintem rossz irányba halad az autógyártás...
-
dragonfx
veterán
Nekemm akkor is e46 kene.ahhoz mar az elmult 1 ev alapjan minden van bontoba,igy nem draga, uj utangyartott cuccok kb annyi mint e36hoz.de ha par dolog nem akkor ott van az ebay.
cserebe biztonsagosabb,modernebb fiatalabb tenylleg szinte minden szukseges extra alap felszereltseg benne.de ha nem akkor is barmi kerheto bepitheto bele.kevesebbet eszik.rozsdasodasra nem hajlamos.es azert meg viszonylag nen bonyolult otthon ne lehetne jopar dolgot megcsinalni rajta.jjo ezt feltetelezem csak.es nem mellesleg nem is draga mostmar 1.5 millaert van ertekelheto.erre az ujabb dizel.re meg az elso futomure amit Àkos irt nem tudok mit mondani.gyakorlat donti el.szerintem hasznalat kerdese.minden autot szet lehet nyomni.ha meg vigyazol ra akkor mmindegyik tartosabb.
futomubol is be lehet rakni tuningot ami allithato jobban birja a strapat, ez a futomu dolog akos nem olyan mint az allandoan hangoztatott jujj megdoglik a turbo effektus?ergo vigyyazol ra, nem 19es kereken kozlekedsz hanem gyari 16oson akkor is xarra megy szerinted?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
-
GabN73
addikt
válasz Davidof92 #17004 üzenetére
De, ő az, de itt most nem a 458as a lényeg, hanem az, amit beszél.
Itt van mégegy -
Davidof92
senior tag
Mert beképzelt, bunkó. Lenézi a nem német vagy angol autókat, mert hogy azok semmire valók. Egy darabig próbáltam esélyt adni neki, de meguntam.
GabN73: Annyira nem igazán értetem minden szavát, sajnos nem tudok olyan gyorsan fordítani mint amilyen gyorsan mondja, meg 1-2 szót nem is ismerek.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
s7evcsenko
addikt
Üdv.
Érdeklődnék 2 dolog felől.
118d-ről lenne szó.
1.
Kicsit kevésnek találom a tolatólámpa fényerejét.
Lehet ebbe olyan izzót tenni, ami erősebb fényt ad, szabályos, és nem olvad szét a lámpa tőle?
2.
Van egy szíjtárcsa a motor elején. Egész pontosan nem tudom mit hajt, de a vezérléshez nem sok köze van, mert az láncos.
Ez a szíjtárcsa, egy ismerősöm szerint kicsit mint ha táncolna/ütne.
Állítólag ez egy gumiágyba van ültetve.
Kérdésem az lenne, hogy ha valóban üt, akkor cserélni kell, vagy ez egy normális jelenség, és mivel gumiágyban van, ezért mindig is ütni fog?
Vagyis vigyem el szervizbe ez miatt, vagy ezzel együtt lehet élni?
Előre is köszi."Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
dragonfx
veterán
válasz s7evcsenko #17014 üzenetére
1., biztos van ilyne izzo ha szétnézel homasitába kapsz erősebb fényűt.
2., soha nem normális egy ujabb autonál hogy üt egy tárcsa, szervíz.valszeg komplett cserét mondanak 6 számjegy."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
H.Ezredes
őstag
válasz s7evcsenko #17014 üzenetére
Azt ékszíjtárcsád le fog esni... Nyáron ezek megszoktak fáradni rendesen.... Cseréje egyszerű viszont drága 90-120K-s nagyságrend ( pontos árat most így nem tudok hirtelen )ez egy általános hiba. Ha leesik ( elszakad a gumi) akkor nem lesz se szervó se klíma se generátor se a vízpumpának hajtása általában nagy kárt nem szokott okozni de nem szerencsés ha lesik.... Viszont ha megtörtént a baj azt észreveszed rögtön mert beír mindent hibába égett gumiszag lesz és nem fog menni semmi ( klíma,szervó,generátor stb...) Ilyenkor a főtengely szokott forogni tovább az ékszíjtárcsa pedig áll rossz esetben szíjat is kell cserélni kellemetlen eltrélereztetni az autót még pluszba szóval le kéne cserélni de megnézni mindenféleképp....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gézengúz
addikt
válasz dragonfx #17015 üzenetére
Dragon! Jobb már a fogyid? Vagy még mindig szar? Lambdát cseréltem...Hihetetlen a változás..
Kikerestem itt
[link]
Pontosan melyik kell nekem (tudja valaki miben különbözik a manual és kézi lambdaszonda?)
De itt drága volt így rákerestem googlen cikkszám szerint és innen rendeltem meg..
[link]Ez se olcsó,de most már nem kunszt 1/3 város 2/3 országúttal lemennem 8 lityi alá...
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
640D Gran Coupe gyönyörű autó individual belsővel
[link]►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #17017 üzenetére
hát nem, többen mondták lambdát kéen cserélni,,,,.....de 40k.s lutri elég necces....kéne egy proba egy másik autobol.
20i automata 8 alatt?a 2. linken a 2.es számút vetted eg?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
Nem is írok semmit csak belinkelem.....
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17029 üzenetére
Ma 399-ért tankoltam.
Van valami gond az autóval, még nem jöttem rá, hogy pontosan mi. Lehet lekapom az aksit, és átnézem a kábeleket, meg befújom kontakt spray-el a sarut. Bár nem hiszem, hogy ott a gond. Az a baj, hogy ezzel hiába megyek szerelőhöz, ha random időközönként, nagy kihagyásokkal generálja a hibát.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #17032 üzenetére
Talán 3x csinálta 1000km alatt. Haladok, először felvillan az ASC-ABS lámpa, majd utána hirtelen kigyullad ugyan ez a kettő, plus a töltés, EML stb... A fényszóró elhalványodik, az autó megtorpan, elkezd ugrálni. Leállít, majd gyors restart, és mintha mi sem történt volna.
És pár hónapja cseréltettem szíjakat, tárcsákat. Generátor, vízpumpa bevizsgálva akkor, klímakompresszor cserélve.
Nem értem mi lehet a gond, hogy egy sima újraindítás megoldja. Írtam már Muhanak is, ő E39 szaki. IMPA -val kellene megnézni, hátha tárol ilyenkor valami hibát.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Ha nem megy a klímának a ventilátora az mennyire gáz? Tehet valami kárt?
-
Gebriel
veterán
Tehet bizony. [link]
-
hoby36
senior tag
E36-om ismét 2 év műszakival büszkélkedhet.Szinte semmit sem kellett cserélni rakta!
A logikában semmi sem véletlen!
-
GabN73
addikt
2 kérdésem lenne:
A BMW-s márkatársak (főleg a fiatalabbak) miért izgulnak annyira az EMM Pákitra? Egyik fiatal srác most vett egy kétezrös' e36ot, és mekkora büszke hogy ott van rajta az EMM Pákit. Suzukival otthagytam Ja meg facebookon is megy ez az őrületes EMM pákit mánia. De húgy mí?
2. Az e38as 740eseknek mennyire nagy a fenntartási költségük? Vagy inkább érdemesebb lenne 730at venni?
BTW, tegnap egy zsír új 740xdben mereszthettem a p*csám. Szerelmes lettem.
-
Zewa
senior tag
válasz GabN73 #17038 üzenetére
Mint tudod M-packet nem függ össze azzal hogy milyen motor van benne..
Miért vannak oda érte? Egyszerűen azért mert ez a gyári spoiler szett rengeteget dob az autó megjelenésén. Szolid de még is látványos. Egy aerodinamikai csomag:
Élőben még jobban kijön..Külsőn kívül M-es belső illetve futómű is van, ezek elég ritkák..
Ps.: No meg persze ezzel a kis plusszal máris kiemelkedik egy kicsit az "átlagos" BMW-k közül.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
KINKY_007
aktív tag
Nekem is tetszik (e90) az m-packet, jobban kijön a 3-as sportossága. Utólag elég szép ára van egy m-csomag összehozásának: ülés, kormány, spoiler, futómű... És sokkal jobb lesz tőle a kocsi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Zewa
senior tag
válasz GabN73 #17040 üzenetére
///M a bal oldalon ha jól tudom gyárilag is jött ki így, jelezvén a M-packetot.
M-es bömbik seggén jobb oldalt van kiírva a pontos típus ///M3, ///M5 stb...Nem attól függ hogy minek hiszi magát hogy van-e M-packet vagy nincs. BMW-sek közül sok a gyökér de tudod te is jól van aki egy 1000-es Stiftel akar lenyomni. Városban...
Nekem a kedvencem az amikor a 316i-re kirakják a M3 logót.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Azért az nem csak design. Egy komplett pakettel kapsz egy iszonyat jó futómővet. Így az a D betű is elég ütős lehet egy-egy gyorsabb kanyarban, még ha az autó nem is fog jobban gyorsulni tőle.
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a 150 lovas E36-ot milyen Suzukival hagyta ott. Nem nagyon ismerek olyan modellt, ami képes lenne rá, talán egy GSI, de az is csak 100-ig tartaná a lépést.
Gebriel: Problémád nem lesz belőle, ne használd a klímát. Ha a viszkód működik(azt tuti hallod, 1-2-3-ban ilyenkor elég szépen rákapcsol, mint valami repülő), akkor az hűtő a vizet, ha a termosztát nyit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz GabN73 #17045 üzenetére
De mégis milyen volt az a Suzuki? Swift -ben nincs ahhoz közeli erőforrás. A régebbi Swift-ből a GTi volt 100 lovas, abból nem kis utómunkával lehetett volna 150 lovas gépet csinálni. Bár az a GTi a hatalmas súlyelőnye miatt így is 8,5s körül van 100-on, szóval üti a 320-ast. Arra is igaz az állítás, egyenesben veszettül megy, csak kanyarodni ne kelljen vele...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Leírhatatlanul, gyomor szorongatóan, kétségbe esetten, elementálisan, remegve megkívántam: feldolgozhatatlanul megfogott, imádom az e30-akat, BMW talin is megvetően kérdezősködtem a HÜLYE tulajoktól, annyira kihaló félben vannak a 6hengeres e30-ak, és nem vigyáznak rájuk, erre van egy ilyen...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmgyűjtés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- Android szakmai topik
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Revolut
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- További aktív témák...