-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Declare #34001 üzenetére
Annyi volt talán hogy előző este kemény volt a fék de indítás után visszapuhult a normálisra.
Mozizni voltam barátosnéval, utána jöttem haza akkor indításnál néztem, hogy okés de akkor jó volt.
Másnap pont a délutáni csúcs után akartam edzeni menni, ez volt a szerencsém mert nem volt forgalom. -
Yeffy
veterán
válasz MPowerPH #33994 üzenetére
no offense, kinek mi, es egyetertek, h az utobbi evekben a Kia/Hundai parosnal tortenik az egyik legnagyobb fejlesztes, es ez is egy pofas kis modell lett, de ha ugy volna penzem gepre, meg avulasra, ahogy nincs jelenleg, nem kerdes, h a kovetkezo automnak (en) egy 428i M Sport-ot valasztanek vattaujat, bekonfigolva ahogy bejon, utana meg menne ra egy Liberty Walk szett + gorgo + airride+ egyedi kek szin.
de mondjuk az A5 kupe S-Line is nagyon adja nekem
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #34003 üzenetére
Hat, az E92 zajos volt 160 folott. 250-nel konkretan remegtek az ablakok. Ez arra ratesz meg egy lapattal, mert 4 van beloluk..
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #34006 üzenetére
Jah, csak az F10-hez kepest. Limiten autozva, jo aszfalton eszre sem venni, hogy szaguldasz. Sokkal pihentetobb. De ez meg egy 4er -nel nem is akkora baj, mert az nem az a kategoria. De egy 6er GranCoupe -nal eleg kellemetlen, mert annak a kenyelemrol es nyugalomrol kellene szolnia. Helyette 180-nal nem tudsz a masikkal beszelgetni. A Merci a CLS-el valamit nagyon eltalalt, mert ott joval kisebb a szelzaj.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MaDDoXX
tag
M57TUD30 150kW 204LE motorokról mik a tapasztalatok?
Jók/rosszak egyaránt érdekelnének.Mennyire jól sikerült konstrukció?
-
H.Ezredes
őstag
válasz MaDDoXX #34009 üzenetére
Maga az M57TUD30 megbízható jó motor. Ha karban van tartva akkor nagyon jó kis motor. Természetesen nem olcsó mulatság ezeket a kocsikat megfelelő állapotban tartani de abszolút nem lehetetlen
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MaDDoXX
tag
válasz H.Ezredes #34010 üzenetére
Köszi Ezredes!
És az M57TU2D30-ból a 145 kw-os 25d és 170 kw-os 30d még vállalható? Ezekről mi a véleményed?
Jobbak vagy rosszabbak, mint a sima TU?És mit értesz azon, hogy nem olcsó mulatság megfelelő állapotban tartani?
E46 320Cd utódját keresem... ahhoz képest lényeges a különbség?[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
Milyen extra ez? : s915a dummy salapa
Illetve igaz hogy benzin v8-ban a kieg fűtés az nyügös?
E39[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
A hőtároló funkció rendelhető még manapság valamelyik modellhez?
Talán már az E34-ben is volt, ha jól emlékszem, valami spéci sóoldat segítségével tárolta el az autó a hőt, és akár 2-3 nap állás után is egyből meleg levegőt tudott fújni így, ha beindítottad az autót.
Latent heat storage néven futott.
-
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #34013 üzenetére
Amíg ki nem lyukadt a háza az erősen oxidáló anyagtól Pont ezért tettek le róla. Van webasto, az jobb is
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
szőröscica
addikt
válasz urban racer #34014 üzenetére
Ok, de azért nagy királyság volt.
CCC nagy navi térkép frissítéséhez érdemes gyári lemezt venni, vagy az alternatív csatornákon elérhető változatok is megfelelők?
-
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #34015 üzenetére
A legnagyobb királyság az volt, mikor az a sós cucc belekerült a hűtőrendszerbe
Nekem 2004.decemberi e61em van, CCC, jelenleg még '16-os navival... Van az a "magos" oldal, nah ott szoktam szétnézelődni, 2 hete fenn van az új, de még nem frissítettem-->most offródozok az off autóval
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Don.Corleone
aktív tag
kíváncsiság képpen, e21 tulaj van-e itt?
-
r.levente75
addikt
válasz Don.Corleone #34017 üzenetére
Az már nem mai darab. E30-am az van.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz r.levente75 #34018 üzenetére
Szintén. Illetve a család első autója egy e21, hosszú garázsban állás után elkezdtük üzembe helyezni. 2 év múlva lesz 40 éves, jó lenne arra újra róná az utakat.
-
r.levente75
addikt
válasz Don.Corleone #34019 üzenetére
Érdemes vele foglalkozni, helyreállítani. Ezekkel az autókkal, ha egyszer rendbe van rakva nem sok baj van. Az enyém 30 éves második tulaj vagyok 3éve. Tavaly lett kész, nagyon élvezem.
[ Szerkesztve ]
-
sfefe
őstag
válasz Don.Corleone #34017 üzenetére
Én.
323i, visszabb van is kep fel teve. Iden lesz teljesen felujitva es OT rendszam....
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
sfefe
őstag
válasz r.levente75 #34020 üzenetére
Milyened van? Alkatreszt honnan szereztetek hozza?
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
r.levente75
addikt
1987-es 318i, benzines 105LE. Két éve amikor nekiálltam a felújításnak, akkor még nagyon sok alkatrész volt hozzá használtan, főleg külső esztétikai alkatrészek jó minőségben nagyon olcsón. Pl egy kormány 2k, tükör elektromos 2k stb. Aukciós oldalakon ismerkedtem meg hasonszőrű emberekkel, és azóta is ha kell valami egy telefon és majdnem mindig van ami kell.
-
JanR
addikt
válasz r.levente75 #34023 üzenetére
Nagyon szép autód van
-
JanR
addikt
válasz r.levente75 #34025 üzenetére
A belsőről is van fotód? Megoszthatnád velünk igazán.
-
sfefe
őstag
válasz r.levente75 #34023 üzenetére
Szep. Azt hittem 21-esed van.
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
sfefe
őstag
válasz r.levente75 #34028 üzenetére
Hat sajna igen....nem is tudom hol fogok majd keresgelni. nemetbol nem lesz olcso.
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
szőröscica
addikt
Gondolom, hülye kérdés, de azért jobb biztosra menni.
Holnap veszek írható cd-t, és kiírok egy MP3 lemezt. 2004/7. havi E61-em van, CCC-vel. Olvastam már mindent külföldi fórumokon, leginkább egymásnak ellentmondó dolgokat. Egy tuti, hogy a cd-váltó nem visz MP3-at (mondjuk nekem az nem is megy, mert le van húzva a bluetooth modulom, így a MOST megszakadt).
De van, aki szerint a középkonzolban is csak a DVD olvasó viszi, van, aki szerint a CD meghajtóból is lejátszható, és van, akinek sehogy sem megy, függetlenül attól, hogy fel van-e kódolva az MP3 lejátszás.
Nálatok megy valamelyik meghajtóban az MP3-as CD? Gondolom, ha a DVD meghajtóba teszem, akkor a navigáció nem lesz elérhető.
-
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #34030 üzenetére
Én még nem próbáltam, de:
Elvileg a DVD viszi az mp3-at, amennyiben a navigációt elindítod(megtervezteted az útvonalat, azt becacheli, és akkor már kivehető a lemez-tehát van navi és MP3is egyszerre. És ez igaz a kisnavira is"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34030 üzenetére
Amit en tudok meg az E92-bol. Vitte az MP3-as lemezt a sima olvaso is, de elegge finnyas volt, igy ha kulon szamokat raktam fel, akkor azok egy reszet neha atugrotta.(az okat a mai napig nem tudom) Ha egy 2 oras mixet egyben, akkor azt tulajdonkeppen vegig lejatszotta. Persze beletekerni nem igen lehetett, es nem is volt ajanlott.
Igen, a DVD helyen hasznalva a navigacio az nem aktiv. Vagyis felig-meddig aktiv, de ujratervezni mar nem fogja az utvonalat.
Ma vegre volt egy jo race az autopalyan, talalkoztam egy erosen fustolgo E60 535D-vel. DPF abban mar nem volt, es biztosan meg volt piszkalva, mert kormolt szegeny. Sietett, megelozott, majd utana egy darabig elottem volt. Mikor rahajtottunk egy masik szakaszra, es megnyilt egy sav, 80-rol egyszerre nyomtunk padlot. 240-ig annyira tudtam megelozni, hogy az orra az en seggem utan volt kozvetlen, tehat kb. 2 autot tudtam raverni. Utana meg beprobalt egyszer 140-rol is, de 250-ig ugyan ugy megkapta a 1,5 autonyi plusz tavolsagot. Ilyenkor esek kisertesbe, hogy egy komolyabb remap utan hogy menne snowflake. Valszeg mar nem volt egeszseges a masik sem, gondolom kapta az ivet nem gyengen az evek soran, amivel a loerok is szepen eltunedeztek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #34030 üzenetére
Miért van megszakadva a MOST ring? ha kiszeded a mulf-ot, akkor a stekkernél rövidre kell zárni az optikát, és megy minden tovább. Igencsak cifra dolgokat tud okozni, ha valahol szakadásban van. Nekem a hátsó cd-tár vitte az mp3-at, de amilyen lassú szar volt, csak szenvedés volt az egész, alig vártam, hogy bekerüljön a dension. (na utána se volt azért egy habos torta, jó régi cucc az a csóri ccc, már akkor is elavult volt amikor belerakták.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
szőröscica
addikt
válasz Hikvision #34033 üzenetére
Az E60/61-ben tipushiba, hogy megfo a MULF, ilyenkor az IBS jelezhet akkuleszivast, ujraindulgathat a CCC, random elmehet a radio, stb. A legegyszerubb, legolcsobb, legtakolasosabb megoldas, hogy lehuzzak az egeszet a francba. Nem kell bele uj modult venni, megjavul a CCC, ellenben bukod a cd-valtot, mert megszakad a MOST.
Elozo osztrak tulajunk es a becsi BMW markaszerviz ezt valasztotta.
En a tegnapi kutakodas utan letettem a Densionrol, tul draga, annyit nem er meg, hogy a pendrive-kompatibilitasom meglegyen. Veszek egy bontott MULF-ot (milyen konnyu is ezt milf-nek irni ), igy visszakapom a telefont a gyari mikrofonnal, nem kell utolagost behuznom sehova. Menni fog a cd valto is, es az mp3-akat majd jatszom lemezrol, ugysem valtozik hetente, hogy mit akarok hallgatni.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #34034 üzenetére
E90-en is elhal a mulf, nálam is rövidre volt zárva az optika, mintha ott se lett volna. Ha szakadásba volt akkor minden baja volt az autonak. Én is dilemmáztam, de a bontott mulf is befog halni, és tényleg iszonyú lassú szar a gyári mp3 cd-tár, tekered a kontrollert és akadozik össze vissza mappaváltásoknál halál szar volt. Plusz olyat is csinált, hogy beakadt loading-ba menet közbe aztán kellemes azért megállni hátramenni és kivenni a cd tárat aztán vissza, hogy szóljon a zene
20 éve a PH-n.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz r.levente75 #34020 üzenetére
Számszerűsítve 13 évet állt garázsban, akksi és néhány összetevő feltöltése után pöcc röff-re indult. Lesz vele munka nem kevés, de idő és lehetőség adott, na meg a szenvedély. Most épp szereztem hozzá bőr üléseket, szerencsére lehet hozzá kapni alkatrészeket még.
Én e30-om 2 év múlva tölti be a harmadik x-et, de napi használatban teszi a dolgát, nagyon szeretem, téli nagy mínuszokban sem érezni hogy bizony benne van a korban. -
szőröscica
addikt
Na, félsikert értem el. A 2017-es navi lemez működik, frissítette magát az autó szépen. Legyártom a két másik lemezt is.
Ellenben az MP3 lejátszást nem sikerült életre keltenem. Se a cd-, se a dvd-meghajtó nem olvassa, mindkettőnél azt írta ki az autó, hogy nem talált támogatott formátumot a lemezen. Ezzel ezek szerint még futnom kell egy kört, leellenőrizni, hogy aktiválva van-e a funkció. Ha nincs, még reménykedhetek, hogy menni fog. Külföldi fórumokon volt olyan, akinek egyik meghajtó sem olvasta, aktiválás után sem.
Bemásztam továbbá a csomagtartóba. A MULF-ra menő nagy csatlakozó le van húzva, az optikait benne hagyták. Egyébként a CD táram áram alatt van, kiadja a magazint, de nem próbáltam ki, hogy menne-e róla valami. Nem valószínű, hisz a MOST meg van szakítva, diagnál sem tudott vele kommunikálni a számítógép.
Szóval második körben szerzek egy bontott MULF-ot és beprogramoztatom az MP3 lejátszást.
-
Skimaster
senior tag
Urak kérem a segítséget, veszünk egy 1 es vasat,a kérdés milyen motorral? Használat inkább város, rövid távok. Milyen motorral vegyük és milyen fogyasztásra számítsunk?
-
Gabesz25
tag
nekem is haldoklott az E90-ben a MULF. Ahogy én tudom, a bluetooth modul is abban van, és annak a túlmelegedése miatt okozta az idrive (rádió meg miegymás) fagyását.
Én beszereltettem egy MULF2 High SVS-t, amit 2007-től raktak az E9x szériákba, ennek már nincs fagyásos problémája, plusz tudja a középkonzolba beépített USB-ről az mp3-akat lejátszani, kijelzőn ID3 Tag megjelenítéssel, iDrive-ról és kormányról vezérelhető. Nem volt olcsó, beszerelés is tartott vagy 3 órát az autó átprogramozásával együtt, de nekem megérte. sokkal konfortosabb így zenét hallgatni, mint korábban telefonról egy AUX-bluetooth átalakítóval vagy aux kábellel használva. -
KAMELOT
titán
Kérem szépen!
1. Elvittem rátettem technikai kontrollra. Minden okés csak a jobb hátsó lengéscsillapító 35%-os így azt ki kell cserélni. 1 db 15 000 Ft. Mind a kettőt kell cserélni így 30k lesz + szerviz max 10k
2. Még majd el kell vinnem LPG-t átnézetni, hogy minden rendben e. Azt csak rutinból viszem el.Esetleg ha valakit érdekel van egy eladó 1971 Chrysler 180 C.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz CharlieDrop #34045 üzenetére
Kicsit olcsó ja, bár osztrákiában lehet olcsóbb, nem lehetetlen. Én 19207ft-ért találtam a legolcsóbbat itthon, az egy Monroe.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #34045 üzenetére
Elmondom neked....Szlovákiában más árak vannak, mint nálatok. Én ezt úgy mondom, hogy határon lakom és heti 1x pesten vagyok.
Ilyenek közül lehet választani:
1. MEYLE.....50eu neten.....üzletben 85eu
2. Monroe......50eu neten.....üzletben 85eu
3. SACHS......200eu neten.....üzletben is 200eu
Tudod keresgélni kell és találsz mindent. Autóra ponyva....Merkury Marketben 25eu...neten ugyan ez 12euV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #34045 üzenetére
Ez nem E60. Egyebkent valszeg azert annyi, mert nem oem. Sach a gyari beszallito. A tobbi utangyartott, azok joval olcsobbak mar ezekhez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Razer új csúcslaptopja, a Blade 18
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Linux kezdőknek
- Anime filmek és sorozatok
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Óra topik
- Ford topik
- BMW topik
- További aktív témák...