-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Sok extra, sok problema... Jobb hatso ajtoban meghalt a comfort access szenzora, nem reagal semmire. Talan javithato...
Don't Tread On Me
-
Satyricon
addikt
válasz whitezo88 #36004 üzenetére
Nem akartam ennyire belemenni a részletekbe, engem csak az érdekelt, hogy vajon faceliftes-e a kocsi, vagy sem! De már értem, hogy alvázszám nélkül nem lehet kideríteni. De akkor belemegyek a részletekbe, ha már troll vagyok meg mittudomén
Van egy srác, aki 320i E46 behozásával foglalkozik. Kb minden hónapban elad egyet. Azt nem tudom, hogy tekeri-e az órát, vagy sem, de ha tekeri sem érdekel, minden esetre tökéletes állapotú 320-as, hathengereseket hoz be. A múltkor egy kék 320-asról maradtam le, mert az egyik ismerőse megvette előttem, behozástól számítva 2-3 nap alatt! (nem kamu.Meghirdette az egyik oldalon, és rá 2-3 napra el is vitték! Akkor az elkelt gépjárműről elmondta a kedves eladó, hogy az autó egyik sárvédője kicsit rozsdás, de elviszi festőhöz, mert ilyen állapotban nem adja el! Megcsináltatta szépen festővel, csak hát én még gondolkoztam azon, hogy a jó Istenbe kérek szabadságot 1-2 nappal vásárlás előtt Így vették meg az orrom elől! Utána írt egy emailt, hogy ne aggódjak, ő ezzel foglalkozik, hogy jó állapotban lévő 320-asokat hoz/hozat be és pár napon belül hoz is be másikat!.
Felajánlotta, hogy az autót elhozza hozzám trailerrel(kb 150KM-ről) és megnézhetek rajta bármit! Réteg vastagságmérővel, meg alánézhetek, bármit megnézhetünk rajta az autószerelővel! Ha valaki genyó, akkor az eleve nem egyezik ilyenbe bele, főleg nem ajánlja fel, hogy elhozza a ház elé és megnézethetem a kocsit! Ezt kb. 10 nappal ez előtt beszéltem vele, mondta hogy majd küld képet róla, amint megérkezett hozzá a kocsi. Csak nagyjából tudott róla infot: Metálfekete színű,17-es alufelnikkel lesz, multikormány, tempomat, 4 elektromos ablak, Harmann Kardon gyári zene, cd tár, könyöklő, tolatóradar, klíma. Hathengeres, 2,2-es, 170LE-s motorral. Ennyi. Szóval miközben várom a képeket tőle, addig gondoltam kíváncsiságból megkérdezem... Bár lehet nem kellett volna... ?
Negro: Nagy mágus lehetsz kedves barátom, ha megállapítod egy kérdésemből hogy troll vagyok. Te nem látnok vagy véletlenül? Vagy olyan, mint akiket a tévébe mutogatnak: Azok az energiaküldők... Az eszem megáll... De most komolyan... Minden BMW-vel foglalkozó oldalon/topicban van egy okostojás, aki flegmázik???
Csak érdekességképp megemlítem: A múltkor is... Felregisztráltam egy másik, kizárólag BMW-vel kapcsolatos oldalra. Gondoltam kérdezgetek emberektől 1-2 dolgot, elvégre kérdezős-válaszolós topic volt... És volt pár ember, aki brutál flegmán és lekezelően válaszolt. És most kérdezem: Ez normális viselkedés BMW-s körökben? Vagy ez csak az ország egy bizonyos körzetében normális viselkedés? Netán pár év múlva, ha az ember megy az úton és ránéz a másikra, akkor emiatt megkéselik??? Idióta egy világban élünk, kérem!
Szerk.:És végszóként köszönetet mondok kedves [skimaster] kollégának az önzetlen segítségéért!
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
MPowerPH
félisten
válasz Satyricon #36007 üzenetére
Miert nem ezzel kezdted? Borzoltad itt a kedejeket, vagyis egyes embereket. Igy ertheto, bar ugye akkor ezek szerint nem lesz kotelezo megvenned. Mert itt sokan azt hittek, hogy latatlanban megvetted. Ugye ilyenkor arra gondol az ember, hogy mi van, ha nem tetszik? Szoval erdekesen hangzik. Pakson van egy hasonlo faszi, O is csak E46 -okat hoz be, csak 320D touringokat. Ugyan ez a metodika kb, mert ahogy bejon az auto, mar megvan a tulaja. Igy fordulhatott elo, hogy a varosban es kornyeken minden 4. auto E46 -os touring volt.
mod: Igen, sajnos a hazai BMW -s nagy forumok hasznalhatatlanok, kivetel talan az E39.hu. Mit lehet tenni, ugye nem veletlenul alakult ki az a sok eloitelet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Satyricon
addikt
válasz MPowerPH #36008 üzenetére
Nem volt időm írni, ezért csak a lényeget írtam!
(#36009) htomi85: Dehogy várom, hogy ámuljatok, csak a kötözködők miatt írtam, nehogy azt higyjék, hogy kamuzok, vagy mittudomén.. Tudom, hogy az E46-ok nagyon mennek most, nagy rájuk a kereslet! Nem is csodálom, hiszen ebben a kategóriában szvsz nincs párja! Külsőleg értem, vezetési élményben összehasonlítani egyelőre nem tudom és nem is akarom egyik márkával sem!
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
negro
őstag
válasz Satyricon #36007 üzenetére
Eddig nem voltam flegma de akkor majd most
Nem is neked valaszoltam oltaskent csak nem tudom fel tunt-e, h mindenkinek fura volt a kommented. En abbol amit irtal azt hittem hulyeskedel! Szerinted mennyire eletszeru, hogy ugy veszel autot, hogy meg se kepet nem lattal rola meg azt se tudtad mikori evjarat pontosan de most orulsz mert kiderult 2001-es... Vigjatekba illo. Ez nem egy uj Samsung telo amit netrol rendelsz es mindenkinek ugyanolyan es elotte az illetekes forumon erdeklodsz milyen meg ha nem is lattad eloben vagy probaltad (bar keprol meg itt is tudod hova tenni) mert az evidens!
Ha mar lattad volna az autot, probaltad, teszteled, kepet is csinalsz amit ide is beteszel es ezek utan irsz es erdeklodol akkor mindenki segit es verdiktel. Ennyi!
Egy szo mint szaz nagyon rosszul fogalmaztal. Ha irod, hogy nem tudod mikortol fl az E46 rogton jott volna a valasz. Vagy kerdezel az M52/M54-rol es stb. mert lehet vennel majd E46-ot mas lett volna a fekvese a dolognak nem olyan mintha fordiva ulnel a bilin.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #36010 üzenetére
Azért az a 2.2 170 ló nem nagy szám. Pláne, ha elkezdi enni az olajat. Egy fl előtti 23i-t többre tartok. Persze nem leszólás, de kezeljük helyén a dolgokat
Remélem minden rendben lesz. A 01/08 elvileg fl, de elképzelhető vmiféle átment ezért mondták a VIN számot, hogy ebből derül ki igazán.
Ezen kívül lehet számolni futómű bajokkal is, e46 nem szereti a magyar utakat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
letepem
aktív tag
-
Satyricon
addikt
Konkrétan a klotyón ültem és onnan írtam Egész nap nem volt egy perc szabadidőm sem, emiatt írtam nagyon rövid, de engem érdeklő kérdést!!
(#36012) CharlieDrop: Igazából nem vagyok nagyravágyó! Nem fogom kihasználni teljesítményét ennek sem, az tuti! Ha csak nem építek magamnak valami gyorsulási versenypályát! Mikor először megláttam 98 környékén az E46-ot, egyből beleszerettem a külsejébe és tudtam, hogy egyszer úgy is lesz egy ilyen kocsim! Szóval egy álmom válik valóra és bízok benne, hogy műszaki állapotát tekintve nem lesz csalódás! Bár.. Ahogy említettétek Ti is a múltkor, a sorhatosokkal nem szokott gond lenni!
(#36013) letepem: Köszi az infot. Remélem holnap ír a srác, várom már a képeket nagyon!
Ha valakit érdekel, akkor szívesen belinkelem majd!
Szerk.: Kicsit más téma, de mégis kapcsolódik ide: Nincs tervben egy ilyen összegyűjtött fejtágító leírás nyitása első hsz-nek? Amibe benne lenne minden hasznos információ BMW tulajoknak. Pl: Mire érdemes figyelni, milyen problémával mit érdemes csinálni, milyen felni/milyen gumi, ajánlott szerviz központok, eredeti-utángyártott alkatrészek, pl honnan-mennyiért, melyik a jó, stb stb...? Sok topicban látni ilyet. Csak egy kérdés
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
szőröscica
addikt
válasz Satyricon #36014 üzenetére
Azert az M54 tervezett karbantartasara is el lehet verni egy szep osszeget, es akkor meg csak nem is zabalja az olajat. Hutes, tomitesek, ccv - tobb szazezer forint, es baja sem volt, csak biztositod, hogy nalad se legyen. Es azt is csak vasarlas utan fogod megtudni, hogy legurit-e 1 liter olajat 1-2 ezer km-enkent vagy sem: ha igen, egyuttelsz-e ezzel, vagy egy igencsak zsebbenyulos, a megbontasig meg nem is saccolhato vegosszeggel megjavittatod
Osszefoglalo meg nagyon nem lesz szvsz, minden tipusrol egy fel konyvnyit lehetne irni. A regiekrol azert mert regiek, es minden tonkremegy rajtuk a koruk miatt, az ujabbak meg szimplan fosok, es minden tonkremegy rajtuk.
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
válasz Satyricon #36014 üzenetére
"Nincs tervben egy ilyen összegyűjtött fejtágító leírás nyitása első hsz-nek? Amibe benne lenne minden hasznos információ BMW tulajoknak. Pl: Mire érdemes figyelni, milyen problémával mit érdemes csinálni..."
Eléggé hosszú iromány lenne, ha a részletekbe kell menni. Főleg, minden típusra kreálni ilyet. A Google-ben csak "E46"-ra keresve, bőven találni még magyar nyelvű cikkeket, fórumokat, teszteket is. Érdemes átnyálazni mindél többet és akkor, kb. 2/3 részben képben lehet lenni. A maradék 1/3 már az E46 korából adódó nyűgök lehetnek (szinte bármi).
"...milyen felni/milyen gumi, ajánlott szerviz központok..."
Mint minden autónál, a gyári felnik és gumiméretek ajánlottak, a többi saját mérlegelést kíván. Tehát, hogy a gyáritól való eltérés kellemes/kellemetlen hatásai, kinek mennyit érnek.
Szervizről én ugyan keveset tudok, de H.Ezredest csak ajánlani tudom! Az alkatrészekről is kielégítő infót tud mondani. -
-v-
addikt
válasz Satyricon #36014 üzenetére
A 25i meg 28i is eleg gyokerul megy szoval biztosan ki fogod hasznalni a teljesitmenyet legkesobb az elso elozesnel, emiatt ne aggodj
Ilyen osszefoglalo jellegu dologbol ezredesnek volt mar par osszefoglalo hozzaszolasa, E60 meg E90 tuti .. esetleg azokat lehetne kikeresni, es belinkelni fontre.[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #36017 üzenetére
Ilyen szempontbol a facelift elottiekben levo M52TU 23i jobb valasztas igen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Satyricon #36014 üzenetére
Jok a sor6ok igen, annyi, hogy a fl -ben levo M54-es motorok "gyarilag gyuru hibasak" igy ha az elozo tulaj nem csinalt rajta generalt akkor nagy eselyel siman meg fog enni 15.000km alatt egy csere periodusnyi olajat. ~7litert. (akar tobbet) Ami annyira nem nagy osszeg ha toltogeti aprankent az ember de ennek mar lathato nyoma lesz alvegen na meg ugye ez az elegett olaj szepen lerakodik es tovabbi gondokat okoz majd. M52 ilyen szempontbol jobban osszerakott, tobbet birnak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
crissprivat
senior tag
Sziasztok.
e90/330d M57/T2 motornál a kartergázszüröt milyen idöközönként illik cserélni,vagy elegendö a tisztítása?
Köszi.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
CharlieDrop
veterán
-
Viszlát
addikt
Jó rég jártam itt, mindenki egyben?
Megvan közben az F10 kiszemelt utódja, egy új szériás 740e-n gondolkozom erősen. Mit lehet tudni erről a típusról? Alig több mint egy éve van forgalomban, de nem nagyon találok róla leírást, gondoltam az itteni szakik esetleg hozzá tudnak szólni érdemben. Nekem alapvetően szimpatikus a konstrukció, napi ingázáshoz nagyon jól ki tudnám használni az elektromos módot. Egy kicsit aggaszt a kétliteres benzinmotor, viszont összességében a 258 lóerő nem lehet kevés...
Egyébként gyönyörű:
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
negro
őstag
Amugy... beferne ez szepen szerintem E39-be ha meg Z3-ba is beraktak csak ugy a gyariak anno. E30 Cabrioba kerul ez majd amugy az a vicc. Na, ott kell faragni! Mostanaban amugy az E38 / S62 lett "divat" jobb helyeken. Persze az a legkonyebb
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #36034 üzenetére
Nekem a Merci nagyon bejon, bar reszemrol odzkodom ezektol a balnaktol, igy a kisebb kategoriakat nezegetem. Nem vagyok mar BMW manias, mar jo ideje nem. Egy dolog miatt nem tudok szakadni(egyenlore), az pedig a motor, mert az zsenialis. Aztan most mar ez is valtozott, mert a Mercinek is lett utos duplaturbos eroforrasa, na meg vegre rendes valtoja is melle, es mindez egy E Klasse -ban bizsergeto. Ha emlekszel, mar az F10 elott is a CLS -eket nezegettem, de sem hajtaslancbol nem volt meg rendes opcio, sem infotainment -bol.
Don't Tread On Me
-
-
Satyricon
addikt
válasz NoZoli #36018 üzenetére
Köszönöm urak a segítséget!
Igen, olvasgattam már a topicot, és lefigyeltem, hogy Hezredes nagy zsuga ebben a témában, csak hát "ezer" kilométerre van tőlem. Bár... a minőségi, hozzáértő ember munkájáért érdemes felmenni Pestre, ha szükség van/lesz rá, bár ne legyen.
Mindenkinek:
Tágítgattam már az agyam az E46-tal kapcs.ban más oldalakon is, de közel sem tudok még mindent! Sőt! Például azt nem vágom, hogy melyik motortípustól kell tartani, és melyik ajánlott a 320-asokat tekintve. Olvastam olyasmit itt, hogy van magnézium? motor(blokk?) és az gagyibb? Jól mondom? Na mindegy, nem akarok hülyeséget írni. Akkor beszéltetek itt nekem M52/M54-ről meg pár héttel ez előtt N43-ról. Ezek akkor egy bizonyos típus, pl 318 vagy 320i-n belüli motor típusok? Ha igen, melyik motortípust érdemes választani? És egy laikus, mint pl: ÉN, honnan ismerem fel, ha benézek a motorháztető alá?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
kenguru99
aktív tag
válasz Satyricon #36037 üzenetére
Ezek az ú.n. motorkódok, itt láthatod, hogy melyik motornak mi a kódja.
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #36035 üzenetére
Na én sosem voltam BMW mániás, de újfent náluk lyukadtam ki, pedig hidd el, alaposan körbenéztem. Az a helyzet, hogy szerintem egyetlen másik márka sem tudja azt az enyhén sportosan könnyed eleganciát hozni amit ők, kívül-belül. A Merc S class egy nagyon jó autó, de túl csicsa nekem, kívülről meg kifejezetten antipatikus és ahogy írod, erősen bálna-feeling vezetni. Az új 7-esben pontosan az tetszik, hogy egyáltalán nem érzed így, miközben azért nagyon is érezni, hogy nem egy 3-as szériában ülsz, de közben mégse. Ki kell próbálni, hogy értsd, nehéz így leírni. No meg nekem kifejezetten tetszik a letisztult belső tér, nincs 6000 gomb, lyuk, csicsa, egyszerű, könnyen átlátható, zseniálisan van a kismillió funkció elrejtve, miközben mégis egyértelmű minden. Szvsz ezt egyik másik prémium márka sem tudja jelenleg, sőt, mintha nem is nagyon törekednének rá... Számomra az egyetlen kérdés, hogy bevállaljam-e a hybridet vagy maradjak a 740xd-nél.
(#36036) joamilestoné: az F11 egyértelműen halkabb, komfortosabb, de az F07 kissé nagyobb ezért talán kényelmesebb (a magasabb ülés pozíció is sokat jelent), de értelemszerűen zajosabb. Ha nincs család vagy más ok ami miatt szükséged lehet a hatchback felépítésre, akkor talán jobb választás a hagyományos szedán.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
CharlieDrop
veterán
válasz Satyricon #36037 üzenetére
E46-ban csak M-es motorok vannak 20i-ben. Aki a 2 literes 4 hengeres N-es motorokat idesorolják tévednek. Az M52TuB20 motor facelift előtti 6 hengeres 150 lóval, míg az M54B22 a 170 Lovas fl után. Az M54 hajlamos enni az olajat...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Cxgrav
senior tag
Srácok!
Esetleg valakinek e36/e46/e39/e38 -hoz nem lenne meg minden kulcs, vagy nem indít a meglévő kulcs, stb akkor PM me
Picture me Rollin' by 2pac
-
Satyricon
addikt
válasz kenguru99 #36038 üzenetére
Köszi, nekiállok majd fordítóval és elolvasom!
Tehát összefoglalva: Ne nagyon akarjak faceliftes 320i-t, mert könnyen megszívhatom? Egyébként nem is nagyon rajongok a faceliftes verziókért, jobban bejön az az előtti dizájn, gondolok itt az első lámpák kinézetére!
(#36040) CharlieDrop: vagyis akkor összegezve: Ha facelift előtti az autó, akkor semmi esetre nem lehet M54B22 motor benne, de ha faceliftes, akkor pedig nem lehet benne M52TuB20 motor. Jól mondom? Vagyis, hogy értsd a kérdést: Mivel a fl előtti dizájn valamivel jobban bejön, így nem is kell tartanom tőle, hogy eszi majd az olajat, csak akkor ha facelifteset veszek?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
STC Speed
őstag
válasz Satyricon #36043 üzenetére
Szerintem meg semmi gond nincs az M54 el, sokkal roszabbak a 4 hengeres N motorkodú társak.Igen szereti az olajat,de megy és nem hagy cserben, nem beszélve a jó hangról.plusz faceliftnél sok hibát javitott a bmw, mint pl a hátsó futómű beszakadása.
Egy 320d nál sokkal több a hibalehetőség,pedig ugye mennyien dicsérik,akkor az m54 meg csodamotor. -
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #36039 üzenetére
En nem ezt vettem eszre, mar ami a belsot illeti. Ahogy a Merci lemaradt az elozo generacioknal, ugy most nagyon odatette magat. Semmi felesleges gomb, minden a helyen, letisztult, atgondolt. Szvsz meg egy 7er sincs ezen a szinten.
Don't Tread On Me
-
pr1mzejEE
addikt
Sziasztok!
2004-2007 körüli 525i e60-ok keltették fel a kíváncsiságom. Kint vagyok Németországban, itt is vennék autót. Jó ez a típus?
Az az igazság, hogy nem nagyon vagyok otthon a BMW-s dolgokban, szóval jól jönne egy kis segítség és azt is remélem, hogy nem rossz helyre tettem fel a kérdést!Üdv minkenkinek!
ui.: esetleg 325, 330i .
[ Szerkesztve ]
Football More Than Just a Game .. Calisthenic is way for life..
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Szólánc.
- Az alaplapok okozhatják az újabb és gyorsabb Intel CPU-k instabilitását?
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Aliexpress tapasztalatok
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...